abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131006533
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nouhou, doe nou gewoon.
Dat helpt niet. Zo werkt het niet. Hersenen zijn namelijk geen harde schijven ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 9 september 2013 @ 22:41:47 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131006534
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

En daar zit de kronkel. Dat weet je niet.
Jawel, waarom zouden mensen met mij willen praten. :') We praten al op school en dan praten ze al liever met anderen denk ik. :')
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 22:43:22 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131006613
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

van die verenigingsshit komt daar natuurlijk wel op neer (en daar ik straight-edge ben heb ik daar niets mee) maar da's natuurlijk ook wel een groep waar je dan moeilijk in komt.
Ja maar zitten al je vrienden op een vereniging dan? En die mensen die met hun ouders meegaan kan je toch ook wel overtuigen om op zuipvakantie te gaan :P
Oh.
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 22:45:15 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131006710
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar zitten al je vrienden op een vereniging dan? En die mensen die met hun ouders meegaan kan je toch ook wel overtuigen om op zuipvakantie te gaan :P
Zuipvakantie heb ik niets aan dus, want straight-edge. Ik zit liever in een tentje aan de rivier bij het kampvuur. Of midden in de stad met neonlichten.

Maar ja het maakt uitgaan gewoon awkward, en dan vraag ik me af of het wel verstandig is om niet te drinken en ik gewoon weer moet beginnen. Om m'n hersenen vervolgens weer kapot te zuipen.

En ja, een groot deel wel. Helaas.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 22:46:07 #255
pi_131006746
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jawel, waarom zouden mensen met mij willen praten. :') We praten al op school en dan praten ze al liever met anderen denk ik. :')
Dat is alleen maar zo zwart mogelijk kijken.. het is niet zo zwart als het kan lijken.
pi_131006830
Alcohol en drugs gaat de boel alleen maar verder verneuken, lijkt me niet zo verstandig als je niet goed in je vel hangt. Bovendien heb je het gevaar van verslaving :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_131006912
quote:

[..]

Zou je misschien schizoïde kunnen zijn?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 22:48:58 #258
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_131006930
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

FOK! meet vind ik te eng :@ .

Ik heb teveel ruzie gemaakt op FOK! met mensen. :')
Misschien is een fok meeting ook geen geweldig idee als je depressief/oververmoeid bent of slecht in je vel zit. Ik heb al tig meets gehad maar een keer had ik eigenlijk beter niet kunnen gaan, ik voelde me vermoeid en depressief en na een half uur wou ik eigenlijk al weg (en dat kan dan niet :P). Veel zuipen zou kunnen helpen maar daar heb ik me van kunnen weerhouden
:')
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 22:49:17 #259
pi_131006952
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef minthy het volgende:
Alcohol en drugs gaat de boel alleen maar verder verneuken, lijkt me niet zo verstandig als je niet goed in je vel hangt. Bovendien heb je het gevaar van verslaving :)
Ja, maar dat was dus mijn punt. Ik heb ook nog eens een drugsverleden, dus dat helpt mee in mijn keuze om straight-edge te zijn. Maar je komt er niet omheen dat je in het sociale leven er niet bij hoort op onze leeftijd als je niet drinkt.
  maandag 9 september 2013 @ 22:49:24 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131006961
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zuipvakantie heb ik niets aan dus, want straight-edge. Ik zit liever in een tentje aan de rivier bij het kampvuur. Of midden in de stad met neonlichten.

Maar ja het maakt uitgaan gewoon awkward, en dan vraag ik me af of het wel verstandig is om niet te drinken en ik gewoon weer moet beginnen. Om m'n hersenen vervolgens weer kapot te zuipen.

En ja, een groot deel wel. Helaas.
Dat is wel jammer dan, maarja dan moet je vriendin zoeken ofzo om op vakantie te gaan. Al is dat al helemaal lastig ;(
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat is alleen maar zo zwart mogelijk kijken.. het is niet zo zwart als het kan lijken.
Ik weet ook wel dat vast wel wat mensen me aardig vinden. Maar ik voel ook dat ik er buiten val en die mensen me alleen als klasgenoot zien ofzo :')
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 22:50:04 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131006994
quote:
Ik heb wel eens geblowd en gedronken, maar dus niet veel. En daarbij ben ik wel gevoelig voor verslavingen :')
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 22:50:17 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007006
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat is dat? :o
Oh.
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 22:50:38 #263
pi_131007023
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is wel jammer dan, maarja dan moet je vriendin zoeken ofzo om op vakantie te gaan. Al is dat al helemaal lastig ;(

[..]

Ik weet ook wel dat vast wel wat mensen me aardig vinden. Maar ik voel ook dat ik er buiten val en die mensen me alleen als klasgenoot zien ofzo :')
De vriendinnen pluk ik van straat. Alleen zijn de relaties zo voorbij :') Dus ik heb het daar ook alweer een tijdje mee gehad.

Vraag me dan ook weer af of dat aan mij ligt.
  maandag 9 september 2013 @ 22:50:59 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007039
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Misschien is een fok meeting ook geen geweldig idee als je depressief/oververmoeid bent of slecht in je vel zit. Ik heb al tig meets gehad maar een keer had ik eigenlijk beter niet kunnen gaan, ik voelde me vermoeid en depressief en na een half uur wou ik eigenlijk al weg (en dat kan dan niet :P). Veel zuipen zou kunnen helpen maar daar heb ik me van kunnen weerhouden
Ik denk ook niet dat een FOK! meet wat voor me is :P. Of houden mensen daar echt vrienden aan over?
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 22:51:40 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007074
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De vriendinnen pluk ik van straat. Alleen zijn de relaties zo voorbij :') Dus ik heb het daar ook alweer een tijdje mee gehad.

Vraag me dan ook weer af of dat aan mij ligt.
Ik niet, maar vriendinnen is weer een ander punt. Eerst andere dingen fixen, dan kan er altijd nog een vriendin bij komen. :P
Oh.
pi_131007084
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, maar dat was dus mijn punt. Ik heb ook nog eens een drugsverleden, dus dat helpt mee in mijn keuze om straight-edge te zijn. Maar je komt er niet omheen dat je in het sociale leven er niet bij hoort op onze leeftijd als je niet drinkt.
Ah, dat is dus "straight edge", wist ik niet :+
Dat klopt, dat ken ik ook. Met af en toe drinken is imo ook niets mis, zolang het maar niet als verdoving wordt gebruikt.
Tante minthy!! O+
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 22:52:30 #267
pi_131007132
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee die had ik wel. Maar dat heb ik afgestoten omdat het mensen zijn die ik niet echt beschouwde als vriend ofzo. Vertrouwde ze niet. Dan heb ik er geen zin in. Ik wissel mensen ook te snel in ofzo, klinkt misschien gek. :')
Klinkt wel gek als je behoefte hebt aan contact. Waarom denk je dat je mensen afstoot? Afstoten is een stuk makkelijker dan weer nieuwe erbij krijgen
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 22:52:47 #268
pi_131007149
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat een FOK! meet wat voor me is :P. Of houden mensen daar echt vrienden aan over?
Ik heb persoonlijk het idee dat FOK! daar te onpersoonlijk en vergankelijk voor is. Elke user is voor mij hier een nummertje en van sommige weet ik iets, maar meer is er niet.

Misschien als er STS meets ofzo zijn, of kleinschalige meets gebaseerd op leeftijd maar ja.
  maandag 9 september 2013 @ 22:53:07 #269
399061 kuolema
vermaledijd
pi_131007162
quote:

[..]

Haha ik heb bier drinken een paar keer geprobeerd, door sociale druk natuurlijk :') . Ook door familie enzo dat ik het moet gaan drinken. Maar ik krijg er echt braakneigingen van :')
Je wordt door je familie gepusht? :D Als je er echt niet tegen kan, gewoon niet doen. Maar je hebt nog niet alles geprobeerd he :P
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat helpt niet. Zo werkt het niet. Hersenen zijn namelijk geen harde schijven ;)
Echt niet?
quote:

[..]

Nietes. You'll never know if you don't try.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ze gaan of met ouders (je bent 20, kom op) of met van die verenigingsreizen. Dus dat gaat niet :')

Misschien zelf iets organiseren volgend jaar.
Dat is een goed idee :)
quote:
Misschien, maar dan boeien die problemen je wel minder.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, hij heeft namelijk wel degelijk behoefte aan sociale contacten en dat is bij de schizoïde persoonlijkheidsstoornis niet het geval.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:40 schreef kuolema het volgende:
Nu heb ik zin in een biertje
De laatste hertog jan :'(
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 9 september 2013 @ 22:53:35 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007190
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Klinkt wel gek als je behoefte hebt aan contact. Waarom denk je dat je mensen afstoot? Afstoten is een stuk makkelijker dan weer nieuwe erbij krijgen
Omdat ik die mensen niet echt mag en de mensen met wie ze omgingen :P. Is gewoon totaal niet mijn type volk. En misschien ben ik ook wel zo'n persoon dat als hij eenmaal iemand 'heeft' hij het weer kwijt wil. :{
Oh.
pi_131007227
quote:

[..]

Ik heb wel eens geblowd en gedronken, maar dus niet veel. En daarbij ben ik wel gevoelig voor verslavingen :')
Dat laatste is belangrijk om te weten :P

Hier idem, verslaafde ouders en volgens een cursus die ik moest volgen voor m'n werk kwam ik erachter dat ik zo'n 80% kans heb om ook verslaafd te raken. Ik kijk wel uit :P
Tante minthy!! O+
  maandag 9 september 2013 @ 22:54:20 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007228
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk het idee dat FOK! daar te onpersoonlijk en vergankelijk voor is. Elke user is voor mij hier een nummertje en van sommige weet ik iets, maar meer is er niet.

Misschien als er STS meets ofzo zijn, of kleinschalige meets gebaseerd op leeftijd maar ja.
Maar als je meet toch niet :P. Dan spreek je elkaar en wissel je toch wel namen en nummers enzo uit :). Dan kan je vrienden maken.

Vrienden maken op alleen het forum lijkt me stug.
Oh.
pi_131007252
quote:

[..]

Wat is dat? :o
De schizoïde persoonlijkheidsstoornis is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een afstandelijkheid in sociale contacten en een beperkt bereik in emotionele expressie. De stoornis behoort tot het schizoïde spectrum. De betrokkene heeft weinig behoefte aan hechte relaties en kiest vrijwel altijd activiteiten die hij alleen kan doen. Ook beleeft hij weinig plezier aan activiteiten met anderen, heeft nauwelijks intieme vrienden, lijkt onverschillig voor lof of kritiek en toont een kil afstandelijk affect.
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 22:54:57 #274
pi_131007258
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Ah, dat is dus "straight edge", wist ik niet :+
Dat klopt, dat ken ik ook. Met af en toe drinken is imo ook niets mis, zolang het maar niet als verdoving wordt gebruikt.
Straight edge is niet drinken/roken/drugs ja.

Maar goed, redelijk structureel druggen om de pijn te verzachten is al helemaal geen goed idee. Zeker niet als je nog niet in de buurt bent van de 18 :')
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 22:55:43 #275
pi_131007298
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar als je meet toch niet :P. Dan spreek je elkaar en wissel je toch wel namen en nummers enzo uit :). Dan kan je vrienden maken.

Vrienden maken op alleen het forum lijkt me stug.
Ja ik heb zelf ook niet echt een meetervaring, ja met Karina maar die is 2.5x mijn leeftijd en zou m'n moeder kunnen zijn :D Ze is wel aardig verder.

Maar ik vind kleinere fora wat persoonlijker.
  maandag 9 september 2013 @ 22:56:26 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007339
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef kuolema het volgende:

[..]

Je wordt door je familie gepusht? :D Als je er echt niet tegen kan, gewoon niet doen. Maar je hebt nog niet alles geprobeerd he :P
Ja van mijn familie krijg ik vaak zat te horen wanneer ik eens aan het bier ga. Dan gaat mijn zelfvertrouwen ook meteen stuk, ja ik ben lichtgeraakt :') . En nee ik heb niet alles geprobeerd, er zullen best dingen zijn die lekker is :D
quote:
[..]

Nietes. You'll never know if you don't try.

Ik praat wel met die mensen op whatsapp maar dan blijft het zakelijk. Of het is in een groep whatsapp, maar dan negeren mensen me ook soms :')
Oh.
pi_131007342
quote:

[..]

Misschien, maar dan boeien die problemen je wel minder.

Tijdelijk misschien, het lost niets op. Als je een verslaving aan je fiets hebt hangen heb je er meer problemen bij :P
Tante minthy!! O+
  maandag 9 september 2013 @ 22:57:10 #278
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007383
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat laatste is belangrijk om te weten :P

Hier idem, verslaafde ouders en volgens een cursus die ik moest volgen voor m'n werk kwam ik erachter dat ik zo'n 80% kans heb om ook verslaafd te raken. Ik kijk wel uit :P
Mijn broer is zwaar verslaafd geweest aan de alcohol en de drugs. Dus dat risico ga ik niet nemen :P.
Oh.
pi_131007426
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Straight edge is niet drinken/roken/drugs ja.

Maar goed, redelijk structureel druggen om de pijn te verzachten is al helemaal geen goed idee. Zeker niet als je nog niet in de buurt bent van de 18 :')
Precies!
Tante minthy!! O+
  maandag 9 september 2013 @ 22:58:34 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131007446
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat zal over het algemeen wel het geval zijn, maar ik heb de ervaring dat mensen met mij niet open willen staan voor contact. Dat mensen mij zaterdagavond wel accepteerden was puur geluk. De club mensen die mij niet accepteren is nog altijd veel groter.
Nu ik er over nadenk is dat misschien niet meer het geval. Ik heb nu heel veel dingen gedaan, NMLK, Fellas, Fok 25+ contacten, studentenvereniging, andere sportverenigingen. Als je dat alles bij elkaar neemt dan zijn dat meer mensen dan een aantal klassen van de middelbare school bij elkaar. De mensen die ik de afgelopen 2 jaar ontmoet heb waren wel open voor contact met mij. Ik weet alleen nog niet of het oprecht is. Ik heb ook nog steeds geen vrienden. Hmmm... Ik moet er even over nadenken.
Kijk, dat is een mooi inzicht.

Vrienden maken gebeurd niet 1,2,3. Daar gaan samen weken/maanden/jaren overheen. Tis maar net hoe het contact is/verloopt en hoe de mensen zijn. Sommigen mensen ken ik al jaren, maar zijn geen vrienden, gewoon omdat het niet meer inhoud heeft dan gewoon gezellig voor kennissen. Bij anderen had ik het wel gewild, maar werd het hem niet, en wss was dat andersom ook wel eens.
Vriendschap is soms een lastig proces.
  maandag 9 september 2013 @ 22:58:39 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007453
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

De schizoïde persoonlijkheidsstoornis is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een afstandelijkheid in sociale contacten en een beperkt bereik in emotionele expressie. De stoornis behoort tot het schizoïde spectrum. De betrokkene heeft weinig behoefte aan hechte relaties en kiest vrijwel altijd activiteiten die hij alleen kan doen. Ook beleeft hij weinig plezier aan activiteiten met anderen, heeft nauwelijks intieme vrienden, lijkt onverschillig voor lof of kritiek en toont een kil afstandelijk affect.
Klopt misschien wel. Al ben ik wel emotioneel hoor, die emoties gieren door mijn lichaam. En ik heb juist wel behoefte aan hechte relaties zoals vrienden, maar die krijg ik niet :')
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 22:59:21 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007499
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja ik heb zelf ook niet echt een meetervaring, ja met Karina maar die is 2.5x mijn leeftijd en zou m'n moeder kunnen zijn :D Ze is wel aardig verder.

Maar ik vind kleinere fora wat persoonlijker.
Ja meets zijn niks voor mij. En ik bezoek geen ander forum dan FOK! eigenlijk :P.
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 22:59:40 #283
399061 kuolema
vermaledijd
pi_131007513
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja van mijn familie krijg ik vaak zat te horen wanneer ik eens aan het bier ga. Dan gaat mijn zelfvertrouwen ook meteen stuk, ja ik ben lichtgeraakt :') . En nee ik heb niet alles geprobeerd, er zullen best dingen zijn die lekker is :D
Echt? Hoezo dan? Voel je je minderwaardig omdat je geen bier drinkt? :o Niet doen joh :*
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 22:59:46 #284
pi_131007518
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja meets zijn niks voor mij. En ik bezoek geen ander forum dan FOK! eigenlijk :P.
Waarom zijn meets niks? Te ver weg? Teveel moeite?
  maandag 9 september 2013 @ 23:00:03 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007536
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 22:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vrienden maken gebeurd niet 1,2,3. Daar gaan samen weken/maanden/jaren overheen. Tis maar net hoe het contact is/verloopt en hoe de mensen zijn. Sommigen mensen ken ik al jaren, maar zijn geen vrienden, gewoon omdat het niet meer inhoud heeft dan gewoon gezellig voor kennissen. Bij anderen had ik het wel gewild, maar werd het hem niet, en wss was dat andersom ook wel eens.
Daar loop ik dus tegenaan nu. Dat mensen me gaan zien als kennis maar me niet als vriend willen. Ja dan houdt het op. :{
Oh.
pi_131007575
quote:
Nee, hij heeft namelijk wel degelijk behoefte aan sociale contacten en dat is bij de schizoïde persoonlijkheidsstoornis niet het geval.
Is dat niet gewoon één kenmerk?
pi_131007583
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mijn broer is zwaar verslaafd geweest aan de alcohol en de drugs. Dus dat risico ga ik niet nemen :P.
Verstandig. Hier idem. Dan word ik maar uitgemaakt voor saaie doos, ik wil het mezelf en m'n omgeving niet aandoen.
Tante minthy!! O+
pi_131007585
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zou dat misschien een cultuur dingetje kunnen zijn?
Yes..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 september 2013 @ 23:01:15 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007620
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef kuolema het volgende:

[..]

Echt? Hoezo dan? Voel je je minderwaardig omdat je geen bier drinkt? :o Niet doen joh :*
Omdat ik anders ben en dan voel dat ik er niet helemaal bijhoor en niet echt kan meepraten. Maarja ik ben dus snel gekwetst, ook al als mijn ouders of broer en zus een grap maken over me. Trek ik meteen heel persoonlijk aan en denk ik dat het beter is als ik onder de grond lig. :')
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 23:01:42 #290
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007636
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Waarom zijn meets niks? Te ver weg? Teveel moeite?
Angst voor het onbekende.
Oh.
pi_131007655
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Eens, sommige zou het niet passen sommige wel. Ik heb bijv. Gray 2 keer gemeet, echt een eckte eindbaas. Wat een held _O_
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 23:02:17 #292
pi_131007668
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Angst voor het onbekende.
Laat het over je heen komen. De veilige keuze zal wel vaker niet de verstandige zijn.
  maandag 9 september 2013 @ 23:02:34 #293
399061 kuolema
vermaledijd
pi_131007686
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon één kenmerk?
Dat is één van de belangrijkste kenmerken. Maar ik herken de rest ook niet echt bij JR. Dan zou het nog eerder ontwijkend zijn. Maar laten we geen diagnoses stellen hier, op een forum, als onprofessionals. ;)
  maandag 9 september 2013 @ 23:02:36 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007690
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 23:00 schreef minthy het volgende:

[..]

Verstandig. Hier idem. Dan word ik maar uitgemaakt voor saaie doos, ik wil het mezelf en m'n omgeving niet aandoen.
Al kan ik ook snel van mening veranderen door groepsdruk. Blowen ofzo zou ik niet erg vinden.
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 23:02:38 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131007692
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

Daar loop ik dus tegenaan nu. Dat mensen me gaan zien als kennis maar me niet als vriend willen. Ja dan houdt het op. :{
Heb ik zelf ook hoor.
Tja, is lastig. Maar hoe weet je zeker dat iemand niet meer ziet, of niet meer zou willen zien? Soms denk je te snel voor een ande.r.. terwijl diegene he niet zo ziet.. alleen omdat de signalen niet overeenkomen met hoe je het graag zou willen zien.
En dan kost het investeren, moeite. Natuurlijk niet eeuwig. Maar soms is het het wel waard.

Mijn beste vriend nu had een druk leven en zat ook niet echt op mij te wachten. Totdat we eens een biertje gingen doen en het gezellig was. Toen half jaar niet echt gesproken en toen ineens weer wel. En vanaf toen was het raak ofzo. Terwijl we jarenlang bij elkaar in de klas hebben gezeten. Ik altijd zoiets had van "ja, hij is wel tof, die wil ik beter leren kennen" en hij me niet zag staan.

Alles kan veranderen, maar je moet wel initiatief tonen.
  maandag 9 september 2013 @ 23:03:18 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007736
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Laat het over je heen komen. De veilige keuze zal wel vaker niet de verstandige zijn.
Mijn hele lichaam zit vol met angsten voor van alles. Daarom blijf ik liever op mijn kamer. Maar die angsten blijven en worden steeds heftiger naarmate het dichterbij komt :'(
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 23:03:37 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007754
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat is één van de belangrijkste kenmerken. Maar ik herken de rest ook niet echt bij JR. Dan zou het nog eerder ontwijkend zijn. Maar laten we geen diagnoses stellen hier, op een forum, als onprofessionals. ;)
Ik dacht zelf dat ik borderline had :')
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 23:05:22 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131007852
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb ik zelf ook hoor.
Tja, is lastig. Maar hoe weet je zeker dat iemand niet meer ziet, of niet meer zou willen zien? Soms denk je te snel voor een ande.r.. terwijl diegene he niet zo ziet.. alleen omdat de signalen niet overeenkomen met hoe je het graag zou willen zien.
En dan kost het investeren, moeite. Natuurlijk niet eeuwig. Maar soms is het het wel waard.

Mijn beste vriend nu had een druk leven en zat ook niet echt op mij te wachten. Totdat we eens een biertje gingen doen en het gezellig was. Toen half jaar niet echt gesproken en toen ineens weer wel. En vanaf toen was het raak ofzo. Terwijl we jarenlang bij elkaar in de klas hebben gezeten. Ik altijd zoiets had van "ja, hij is wel tof, die wil ik beter leren kennen" en hij me niet zag staan.

Alles kan veranderen, maar je moet wel initiatief tonen.
Ja natuurlijk is dat zo. Maar het is gewoon het omgaan met elkaar waardoor je voelt dat ze je niet als vriend ziet ofzo. Of zij zien dat snel ofzo :') .

Overigens zat ik eerst ook een jaar bij een jongen in de klas waar ik nauwelijks mee sprak enzo. Maar we bleven allebei zitten en toen gingen we later wel meer met elkaar om. Nu heb ik nauwelijks nog contact met hem.
Oh.
pi_131007854
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 22:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ze geen vrienden met me willen zijn, dan weet ik niet of het contact oprecht is. Ik denk dat het verstandig is als ik eerst ga uitzoeken of ze vaker met me willen borrelen.
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 23:05:48 #300
pi_131007874
quote:

[..]

Sommige mensen zie ik wel als vrienden, die heb ik dan al meer dan 5x irl gezien en met een iemand ook een paar keer apart afgesproken. Binnenkort weer een (prive)meet met 3 fokkers. Die overigens allemaal 15+ jaar ouder zijn dan ik, maar in veel opzichten op mij lijken en altijd genoeg stof voor gesprek. Ik zie ze denk ik meer als kenissen, ik spreek ze voornamelijk via SC en fok enzo.

Wel best veel relaties die zijn ontstaan via FOK! trouwens. Ik kan er zo 5 opnoemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')