Valt wel mee toch, hij heeft het hooguit een uur per week over hemquote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hij is wel geobsedeerd door hem.
Ik vind het geen jeugd. Net zoals ik Siem de Jong, Dijks, Alderweireld, Vertonghen en zo kan ik nog wel even doorgaan, geen eigen jeugd vind. Half Nederland denkt daarentegen dat het wél eigen jeugd is. Gewoon weggelokt, allemaal.quote:Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt het voor de duidelijkheid een speler uit de Ajax jeugd? Ik niet namelijk en Ajax ook niet.
En Lucas Andersen is een parel inderdaad, ga ik zeker van genieten.
Lees je wel wat hij zegt?quote:Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het geen jeugd. Net zoals ik Siem de Jong, Dijks, Alderweireld, Vertonghen en zo kan ik nog wel even doorgaan, geen eigen jeugd vind. Half Nederland denkt daarentegen dat het wél eigen jeugd is. Gewoon weggelokt.
Ja, ik ga in op zijn vraag of ik het eigen jeugd vind. Dat vind ik dus niet. Lees jij wel wat ik zeg?quote:
Volgens jou is een speler alleen eigen jeugd wanneer hij direct na zijn geboorte te vondeling is gelegd bij het trainingsveld van een club?quote:Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het geen jeugd. Net zoals ik Siem de Jong, Dijks, Alderweireld, Vertonghen en zo kan ik nog wel even doorgaan, geen eigen jeugd vind. Half Nederland denkt daarentegen dat het wél eigen jeugd is. Gewoon weggelokt, allemaal.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 22:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens jou is een speler alleen eigen jeugd wanneer hij direct na zijn geboorte te vondeling is gelegd bij het trainingsveld van een club?
Tent des Frikandels.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het frikadellentent of frikandellentent?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)27b-b717d4a59905.mp4quote:Op maandag 9 september 2013 22:25 schreef Morendo het volgende:
Kan iemand melden wanneer de uitzending i\online staat? Bedankt alvast!
Cheers.quote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)27b-b717d4a59905.mp4
Van de sigaarblog.
Misschien geeft hij Rutger wel een koek.quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen ook een item over het boek van Boskamp in het Pownews
Ze hebben niet hun a-verslaggever op Jan afgestuurd, maar een of andere beginneling.quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien geeft hij Rutger wel een koek.
NU. Bedankt alvast.quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben niet hun a-verslaggever op Jan afgestuurd, maar een of andere beginneling.
Ja die verslaggever was echt een kneusjequote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben niet hun a-verslaggever op Jan afgestuurd, maar een of andere beginneling.
Nee ik laat mij niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie user die net uit de gevangenis isquote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het frikadellentent of frikandellentent?
Ik had wel een advocaat kunnen gebruiken, maar je nam niet op.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik laat mij niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie user die net uit de gevangenis is
Ik heb ook een blad te runnenquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel een advocaat kunnen gebruiken, maar je nam niet op.
Ja, maar dan moet ik hem "meester Wilfred" noemen en dan krijgt hij zo'n geile trek over zich.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb ook een blad te runnen
Je had Wilfred ook kunnen bellen, met zijn rechtenstudie betaald door pap en mam
Ik dacht dat dit een serieus journalistiek topic over voetbal was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nergens, maar dat is 90% van dit topic.
Alle ruimte voor Mortaxx!quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een serieus journalistiek topic over voetbal was.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)27b-b717d4a59905.mp4
Van de sigaarblog.
Ik mis hierbij een grafiekje van het Graydon mannetjequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit mijn eigen stukje journalistiek heb ik ontdekt dat ik circa 9 procent van de posts in deze reeks voor mijn rekening genomen heb dit jaar. Het is dan ook zeer waarschijnlijk dat de 10 procent van de posts die volgens Ambrosius wél ergens over gaan van mijn hand afkomstig zijn.
Waar de laatste procent vandaan komt is vooralsnog onduidelijk, maar hoogstwaarschijnlijk bedoelt Ambrosius zichzelf.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik mis hierbij een grafiekje van het Graydon mannetje
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel een advocaat kunnen gebruiken, maar je nam niet op.
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan, Johannes.twitter:
Het is niet trending gevonden. Alhoewel degenen die over bans gaan mijn eigen twitter klaarblijkelijk wel gevonden hadden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]Ik heb in ieder geval mijn best gedaan, Johannes.twitter:
Dit plaatje heb ik natuurlijk schaamteloos overgenomen van onze vrienden van een studio verder, maar dat geheel terzijde.quote:
Not dunquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit plaatje heb ik natuurlijk schaamteloos overgenomen van onze vrienden van een studio verder, maar dat geheel terzijde.
Ik heb dan ook niet zo veel invloed op Twitter met maar één volger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet trending gevonden. Alhoewel degenen die over bans gaan mijn eigen twitter klaarblijkelijk wel gevonden hadden.
Ik wacht nog steeds op dat kratje bier nu je er toch over begint.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet zo veel invloed op Twitter met maar één volger.
Jij had mij gewoon vrij moeten pleiten en niet je tijd verspillen aan maritiem recht.quote:
Misschien moet je gaan twerken op een groot concert.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet zo veel invloed op Twitter met maar één volger.
In dit boek zijn sommige hoofstukken ook 2008+, maybe later toegevoegd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:41 schreef Evertjan het volgende:
dat boekje van Boskamp is al in 2008 uitgekomen in Belgie, dat zeggen ze er niet bij van VI Boeken pure minachting van de kijker
Boeken die in VI gepromoot worden zijn al niet hoogstaand.. het is puur commerciele shit, en dan ook nog een boekje over Boskamp uit 2008?quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:41 schreef Evertjan het volgende:
dat boekje van Boskamp is al in 2008 uitgekomen in Belgie, dat zeggen ze er niet bij van VI Boeken pure minachting van de kijker
Misschien moet de KNVB dan een keer trainers aanstellen die niet zo labiel als Van Marwijk en Van Gaal zijn? Welke volwassen man laat zich nou 'provoceren' door een vraag die hem niet bevalt? De KNVB en de trainers moeten gewoon niet altijd zo zielig doen en beseffen dat de journalisten hun achterban vertegenwoordigen en die vragen niet op persoonlijke titel stellen.quote:Binnen de top van de KNVB groeit de ergernis over de toon van de muziek, gecomponeerd door mediapartner SBS6. Niet zozeer om de kritische vragen van Kraay jr., wel om het terugkerende spel van provocatie. Ook NOS-verslaggever Bert Maalderink zoekt vaak bewust naar de rafelige randjes, zoals hij dat eerder met Dick Advocaat, Marco van Basten en Bert van Marwijk deed. Maar de interviewtjes van Kraay jr. zijn bovenal vermaard om het effect. De sluimerende irritatie, de ingehouden woede en de onvermijdelijke uitbarsting.
Misschien kan Bert van Oostveen zich beter druk maken over de denigrerende, onbeschofte en kinderachtige houding van Van Gaal op de persconferenties i.p.v. de media die 'te kritische' vragen stelt?quote:Over de ambiance waarin Van Gaal SBS te woord moet staan, wil Van Oostveen nu niet veel zeggen. 'Ik had vrijdag dezelfde reactie als Ruud Gullit in de studio: 'Wat voegt dit nou toe?,' aldus de KNVB-topman. 'Tot vrijdag was er buiten ons geen land in Europa dat nog zonder puntenverlies was in de kwalificatie. En toch wordt er van het begin af aan gezeurd over Van Gaal.'
Ze hebben wel recht van spreken natuurlijk, maar de enige reden dat we op dit punt zijn aangekomen is de manier waarop Louis van Gaal met de pers omgaat. Niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:04 schreef TC03 het volgende:
Hier nog een stuk op de website van het AD over de relatie tussen de pers en Louis van Gaal. Ik vind het een beetje een schrijnend stukje. Vooral dit baart opzien:
[..]
Misschien moet de KNVB dan een keer trainers aanstellen die niet zo labiel als Van Marwijk en Van Gaal zijn? Welke volwassen man laat zich nou 'provoceren' door een vraag die hem niet bevalt? De KNVB en de trainers moeten gewoon niet altijd zo zielig doen en beseffen dat de journalisten hun achterban vertegenwoordigen en die vragen niet op persoonlijke titel stellen.
Even verderop lees ik dit:
[..]
Misschien kan Bert van Oostveen zich beter druk maken over de denigrerende, onbeschofte en kinderachtige houding van Van Gaal op de persconferenties i.p.v. de media die 'te kritische' vragen stelt?
Er is maar één veroorzaker van dit 'probleem' en dat is Van Gaal die zich te goed voelt om vragen van journalisten fatsoenlijk te beantwoorden. Ook de vragen van Hans Kraay zijn helemaal niet zo verschrikkelijk. In elk geval geen enkele reden voor zoveel ophef.
KNVB.
Bert van Oostveen.
Louis van Gaal.
Ja, maar hoezo hebben ze (=KNVB) dan recht van spreken? Dat hebben ze pas als er gewoon onbeschofte, denigrerende vragen gesteld worden, maar daar is geen sprake van. Tot die tijd moet het boegbeeld van de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond gewoon netjes de vragen beantwoorden voor het Nederlandse volk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben wel recht van spreken natuurlijk, maar de enige reden dat we op dit punt zijn aangekomen is de manier waarop Louis van Gaal met de pers omgaat. Niks meer en niks minder.
De vragen slaan soms nergens op nee, maar die worden alleen gesteld omdat Louis zich als een achterlijke debiel gedraagt. En terecht. Die man kan niet genoeg geïrriteerd worden wat mij betreft. Iemand moet die vent tot de orde roepen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar hoezo hebben ze (=KNVB) dan recht van spreken? Dat hebben ze pas als er gewoon onbeschofte, denigrerende vragen gesteld worden, maar daar is geen sprake van. Tot die tijd moet het boegbeeld van de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond gewoon netjes de vragen beantwoorden voor het Nederlandse volk.
En ja idd, als Van Gaal zich niet als een idioot gedraagt was deze hele discussie er niet geweest. Helaas is dat besef er bij de KVNB niet, getuige dit artikel in het AD. Onbegrijpelijk naar mijn mening.
Noem eens 1 rare vraag dan van Kraaij? Ik zou het niet weten..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vragen slaan soms nergens op nee, maar die worden alleen gesteld omdat Louis zich als een achterlijke debiel gedraagt. En terecht. Die man kan niet genoeg geïrriteerd worden wat mij betreft. Iemand moet die vent tot de orde roepen.
Oh shit!quote:Het DSM-IV definieert de narcistische persoonlijkheidsstoornis als een pervasief patroon van grootsheid (in fantasie of gedrag), behoefte aan bewondering en gebrek aan inlevingsgevoel, meestal beginnend in de vroege volwassenheid en aanwezig in verschillende situaties. De stoornis kan worden gediagnosticeerd als er sprake is van vijf of meer van de volgende criteria:
- De persoon heeft gevoelens van grootsheid en eigen belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talent, kennis, contacten en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven).
- De persoon is geobsedeerd door fantasieën over succes, roem, (al)macht, genialiteit (de cerebrale narcist), schoonheid of seksuele prestaties (de somatische narcist) of een ideale, blijvende liefde.
De persoon ziet zichzelf als uniek en meent dat hij alleen begrepen kan worden door even unieke of speciale mensen (of instellingen).
- De persoon heeft een sterke behoefte aan bewondering, aandacht en bevestiging of wil gevreesd en berucht zijn.
- De persoon gelooft dat hij meer rechten heeft dan anderen. Hij wil dat anderen zich aanpassen aan zijn "onredelijke" verwachting van een voorkeursbehandeling.
- De persoon is manipulatief en gebruikt anderen om zijn doel te bereiken.
- De persoon heeft een onderontwikkeld inlevingsvermogen. Hij of zij kan of wil geen rekening houden met de behoeften of opvattingen van anderen.
- De persoon is regelmatig jaloers, wat gepaard kan gaan met woede. Dit leidt tot paranoïde wanen, omdat hij denkt dat anderen jaloers zijn op hem en zich op dezelfde manier gedragen als hij.
- De persoon gedraagt zich arrogant. Hij voelt zich superieur, boven de wet verheven en alom aanwezig (magisch denken). Hij wordt kwaad als hij wordt tegengesproken door mensen die hij als minderwaardig beschouwt.
bron: http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
Gefeliciteerd met het punt, was wel een troll opmerking.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Noem eens 1 rare vraag dan van Kraaij? Ik zou het niet weten..
Klopt ja, en die was meer dan terecht.. daarvoor stelde hij echter normale vragen, of het interessante vragen zijn is subjectief, maar rare vragen waren het niet.. de enige die raar is, is Lowietje zelf..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het punt, was wel een troll opmerking.
Ben het ook gewoon eens met je hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
K
[..]
K
[..]
Klopt ja, en die was meer dan terecht.. daarvoor stelde hij echter normale vragen, of het interessante vragen zijn is subjectief, maar rare vragen waren het niet.. de enige die raar is, is Lowietje zelf..
Ik kan me uit zijn Ajax tijd herinneren dat hij opzettelijk de pers als vijand hield, dit kwam dan weer het groepsproces ten goede, hij scheen dan ook in de groep totaal niet zo te zijn als hij in de pers overkwam.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het ook gewoon eens met je hoor.
Ik denk dat ook dat wel redelijk meevalt. Als je ziet hoe hij als een debiel met dat 'JUICHEN' tekeer gaat zegt mij dat al genoeg over z'n verknipte persoonlijkheid. Ook hoe hij mensen aankijkt en zijn hele lichaamstaal. Dat is geen toneelspel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me uit zijn Ajax tijd herinneren dat hij opzettelijk de pers als vijand hield, dit kwam dan weer het groepsproces ten goede, hij scheen dan ook in de groep totaal niet zo te zijn als hij in de pers overkwam.
Het is te hopen voor de spelers dat dit nog steeds of weer het geval is.
Zelf heeft Hansie wel een rare vraag ontdekt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Noem eens 1 rare vraag dan van Kraaij? Ik zou het niet weten..
Ik vond het juist een van de betere.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef hafcfan het volgende:
Gisteren was de slechtste show sinds tijden en met bossie nog wel.
Derksen is helemaal geobsedeerd door van Gaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef DonRaja het volgende:
Sodeju, ze hebben Louis wel he-le-maal geslacht. Derksen was echt op dreef...
Mocht Comedy Central ooit plannen gehad hebben voor The Roast of Van Gaal dan is die nu geschrapt, dat zou namelijk dubbelop worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef DonRaja het volgende:
Sodeju, ze hebben Louis wel he-le-maal geslacht. Derksen was echt op dreef...
Ik zou ervoor betalen om Derksen en Van Gaal aan 1 tafel te zien. Al vrees ik ervoor dat Derksen dan ineens weer heel onderdanig gaat lopen doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht Comedy Central ooit plannen gehad hebben voor The Roast of Van Gaal dan is die nu geschrapt, dat zou namelijk dubbelop worden.
Het zal een strijd worden wie van hen er het eerste in slaagt boos van tafel weg te lopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou ervoor betalen om Derksen en Van Gaal aan 1 tafel te zien. Al vrees ik ervoor dat Derksen dan ineens weer heel onderdanig gaat lopen doen.
Van Gaal loopt juist niet weg. Die blijft koppig zitten totdat hij gelijk krijgt. Desnoods blijft hij er 3 dagen zitten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zal een strijd worden wie van hen er het eerste in slaagt boos van tafel weg te lopen.
Nee hoor, want zodra iemand met stemverheffing richting Johan gaat praten krijg je hem op de kast. Dat deed zijn vader (adjudant van de rijkspolitie) ook altijd. Daarom haat Johan Louis ook zo, hij herkent zijn vader in hem.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou ervoor betalen om Derksen en Van Gaal aan 1 tafel te zien. Al vrees ik ervoor dat Derksen dan ineens weer heel onderdanig gaat lopen doen.
Ik had die persconferentie niet eerder gezien, ik ging echt stuk gister.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar als hij dan gelijk krijgt gaat hij juichen.
Dit vind ik zo'n sentimenteel gelul.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, want zodra iemand met stemverheffing richting Johan gaat praten krijg je hem op de kast. Dat deed zijn vader (adjudant van de rijkspolitie) ook altijd. Daarom haat Johan Louis ook zo, hij herkent zijn vader in hem.
Ik bedrijf amateurpsychologie, maar inderdaad laten we het weer over kutscheten gaan hebben enzo. Veel interessanter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n sentimenteel gelul.
quote:
Dat ie het over Hansie Hansie heeft dat we allemaal gaan JUICHENquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Van welk moment?
Zo, zometeen lekker Oezbekistan-Jordania kijken!
[ afbeelding ]
Ik zie het nu op Eurosport, prima goal, Boskamp zit vast instemmend te kijken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Und der Anschlußtreffer... einz-einz!!!
en wat doen we dan...
[ afbeelding ]
Die twijfelt nu of 'ie moet blijven kijken of moet overschakelen naar Litouwen-Lichtenstein.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp zit vast instemmend te kijken.
Nee, die neemt hij op. Deze match is belangrijker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die twijfelt nu of 'ie moet blijven kijken of moet overschakelen naar Litouwen-Lichtenstein.
De video in huize Boskamp snort nu op Nesjunal Keokreffik lijkt me...quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, die neemt hij op. Deze match is belangrijker.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt het dus nog steeds niet. De C1 is de eerste lichting van deze revolutie. Zal ik het nog eens herhalen? Ik doe het met alle liefde: De C1 is de eerste lichting van deze revolutie. Nogmaals: De C1 is de eerste lichting van deze revolutie
1-1 was ook niet mis, prima wedstrijdje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
1-0 Oezbekistan!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nasimov, is dat niet een pleonasme?
Koert zit op fok!quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wellicht Jordaanse sabotage.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, en toen viel het licht uit... Jordaniërs juichend van het veld af. Die hopen op een 0-3.
Niet meer helaas. Het signaal is weggevallen. Gelukkig voor Jan heeft Eurosport ook nog voetbal onder 19. Nadeel is dat het de Duitsers zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wel leuk dat Oezbekistan gewoon op ES te zien is voor Jan.
Als hij zn buis gewoon een koek geeft komt het goed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet meer helaas. Het signaal is weggevallen. Gelukkig voor Jan heeft Eurosport ook nog voetbal onder 19. Nadeel is dat het de Duitsers zijn.
Notoire domoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie mogen allemaal op Johan's dick gaan rijden.
Die ouwe met zijn smerige gelige snor is een notoire domoor. Hij maakt zich zelf helemaal belachelijk door elke fucking uitzending over Louis te gaan zaniken.quote:
Louis lokt het toch zelf uit?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die ouwe met zijn smerige gelige snor is een notoire domoor. Hij maakt zich zelf helemaal belachelijk door elke fucking uitzending over Louis te gaan zaniken.
Gister was wel erg over de top, iets wat de uitzending ook niet beter maakte overigens. Dat Van Gaal een debiel is staat daar los van.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Louis lokt het toch zelf uit?
Johan beschermt zijn bronnen tot het uiterste en valt zijn vijand aan tot het uiterste. Hij slaat soms door en misschien gingen ze er te lang over door maar wat die man uitkraamt kan ook echt niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister was wel erg over de top, iets wat de uitzending ook niet beter maakte overigens. Dat Van Gaal een debiel is staat daar los van.
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar zo een scharminkel met een smerige snor moet zijn plaats kennen. Hij blijft maar lullen over Louis en nu is het gewoon irritant.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Louis lokt het toch zelf uit?
Welke bronnen? Je kunt stellen dat hij zijn ex-journalisten verdedigde omdat deze in zijn ogen voor niks naar Andorra waren afgereisd door het afgeschermd trainen, maar meer wat er niet aan de hand.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan beschermt zijn bronnen tot het uiterste en valt zijn vijand aan tot het uiterste. Hij slaat soms door en misschien gingen ze er te lang over door maar wat die man uitkraamt kan ook echt niet.
Uh, oké. Ga nu maar weer weg als je VI toch niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar zo een scharminkel met een smerige snor moet zijn plaats kennen. Hij blijft maar lullen over Louis en nu is het gewoon irritant.
Nee over het algemeen als Johan een leuk interviewtje heeft gehad beschermt hij je en als je hem tegen je hebt pakt hij je aan. Zo is hij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke bronnen? Je kunt stellen dat hij zijn ex-journalisten verdedigde omdat deze in zijn ogen voor niks naar Andorra waren afgereisd door het afgeschermd trainen, maar meer wat er niet aan de hand.
Misschien pas jij beter bij Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar zo een scharminkel met een smerige snor moet zijn plaats kennen. Hij blijft maar lullen over Louis en nu is het gewoon irritant.
Hele fucking uitzending gaan lullen over van Gaal en het is ook meestal zelfde gelul als eerdere afleveringen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister was wel erg over de top, iets wat de uitzending ook niet beter maakte overigens. Dat Van Gaal een debiel is staat daar los van.
Nogmaals kijk dan niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hele fucking uitzending gaan lullen over van Gaal en het is ook meestal zelfde gelul als eerdere afleveringen.
Dat is nog het meest trieste met dezelfde uitspraken Louis afkraken
Dat er geen beelden meer worden uitgezonden is inderdaad echt ontzettend jammer en een enorm verlies voor het programma. Maar als de kijkcijfers op FOX zo blijven komen die er wel denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
VI kan mij ook steeds minder bekoren. Helemaal zonder de beelden. Er is alleen geen alternatief.
Dan gaat Lambiek het beeld stilzetten en laten zien hoe René die koek had kunnen ontwijken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien kunnen ze fox in ruil beelden van VI geven. "Ah Pepperstreet mag ik die koek nog één keer zien"? Hahaha zou toch mooi zijn
Het 'pats, tik boem' zou dan eindelijk van toepassing zijn bij een fragment.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat Lambiek het beeld stilzetten en laten zien hoe René die koek had kunnen ontwijken.
Waarschijnlijk kiest hij een camerastandpunt uit ergens hoog in de studio zodat de hele actie niet in beeld is.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het 'pats, tik boem' zou dan eindelijk van toepassing zijn bij een fragment.
Johan heeft hier wel iets van een rockende Mick Jagger weg, dat dansende haar en die vingergebaren.quote:
De grootste kneus van Nederland, Johan Derksen, ontbeert elke vorm van fatsoen. Hij is een nare, zure man die probeert te scoren ten koste van anderen. Van mij mag hij direct met pensioen en zijn resterende dagen in een gesticht doorbrengen.quote:Telegraaf
Bondscoach Louis van Gaal heeft geen goed woord over voor de manier waarop hij in het tv-programma Voetbal International wordt neergezet. „Het is mensonterend, schandalig gewoon”, reageerde de baas van Oranje woensdagochtend in het 538-radioprogramma van Edwin Evers.
Afgelopen maandag haalde met name Johan Derksen weer hard uit naar Van Gaal, die hij onder meer een idioot, een walgelijke man en gevaarlijk mens noemde. „Tegenwoordig mag dat allemaal in Nederland”, verzuchtte Van Gaal op de ochtend na de geslaagde WK-kwalificatie. „Er kijken genoeg mensen, heb ik begrepen, dus kennelijk voorziet het in een behoefte.”
Van Gaal denkt er niet aan om ooit aan te schuiven aan de tafel bij presentator Wilfred Genee. „Ze nodigen me al 10 jaar lang uit, al zullen de heren dat wel weer ontkennen. Maar daartoe ga ik me niet verlagen.”
Je bent van harte welkom, maar je wil er zelf nooit zitten. En ontkennen? Hij maakt zichzelf weer belangrijker dan hij is. Hij doet net of VI een wenslijstje van ultieme gasten heeft.quote:BARCELONA -
Bondscoach Louis van Gaal heeft geen goed woord over voor de manier waarop hij in het tv-programma Voetbal International wordt neergezet. „Het is mensonterend, schandalig gewoon”, reageerde de baas van Oranje woensdagochtend in het 538-radioprogramma van Edwin Evers.
Louis van Gaal
Foto: Hans van Tilburg
Johan Derksen
Foto: ANP
Afgelopen maandag haalde met name Johan Derksen weer hard uit naar Van Gaal, die hij onder meer een idioot, een walgelijke man en gevaarlijk mens noemde. „Tegenwoordig mag dat allemaal in Nederland”, verzuchtte Van Gaal op de ochtend na de geslaagde WK-kwalificatie. „Er kijken genoeg mensen, heb ik begrepen, dus kennelijk voorziet het in een behoefte.”
Van Gaal denkt er niet aan om ooit aan te schuiven aan de tafel bij presentator Wilfred Genee. „Ze nodigen me al 10 jaar lang uit, al zullen de heren dat wel weer ontkennen. Maar daartoe ga ik me niet verlagen.”
Hij kan misschien wel gelijk hebben maar het is ook wel prettig dat ze daar bij VI geen boodschap aan hebben, Derksen overdrijft maar Van Gaal denkt dat hij god is en dat is ook weer overdreven.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Louis heeft gewoon gelijk, prima als iemand raar doet maar VI is juist degene die overdrijft en alles 10 keer herhaalt.
Als iemand zoiets bij VI zou doen zouden de rapen gaar zijn en zou die snor spreken van het beschadigen van het imago van VI...
Sinds hij weg is bij het blad lijkt Derksen wel meer te durven eigenlijk. Hij is nu niet meer afhankelijk van interviewtjes en scoops en schopt daardoor wat makkelijker en harder tegen iedereen aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Louis heeft gewoon gelijk, prima als iemand raar doet maar VI is juist degene die overdrijft en alles 10 keer herhaalt.
Als iemand zoiets bij VI zou doen zouden de rapen gaar zijn en zou die snor spreken van het beschadigen van het imago van VI...
Louis van Gaal is een van de grootste trainers die we in Nederland hebben. Als er iemand is die het Nederlands Elftal kan leiden naar een kampioenschap is hij het. Johan Derksen daarentegen is een domme loser met het uiterlijk van een verslaafde dakloze en de visie van een kip zonder kop. Natuurlijk is JD negatief over Van Gaal. Hij is namelijk jaloers.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:59 schreef kalinhos het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)hift-te-noemen.dhtml
Ik vind jou een gevaarlijke gek.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:39 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Louis van Gaal is een van de grootste trainers die we in Nederland hebben. Als er iemand is die het Nederlands Elftal kan leiden naar een kampioenschap is hij het. Johan Derksen daarentegen is een domme loser met het uiterlijk van een verslaafde dakloze en de visie van een kip zonder kop. Natuurlijk is JD negatief over Van Gaal. Hij is namelijk jaloers.
Wel in die van deze ventquote:Op woensdag 11 september 2013 13:43 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die hun broek laten zakken, kan ik niet serieus nemen. Alsof Louis een gewone jonge is. Maar Jessica Alba is niet geïnteresseerd in die lul van Sparta.
Ik heb iedereen die zich negatief uitlaat over VI een minnetje gegeven, dat zal ze leren.quote:
Ze kunnen allemaal mijn kloten kussenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb iedereen die zich negatief uitlaat over VI een minnetje gegeven, dat zal ze leren.
Het uitdelen van minnetjes is natuurlijk naar het voorbeeld van God Louis.
zit je weer te dolluh jonguhquote:
klasse stoeltafelquote:
Dat heeft de bondscoach allemaal al uitgelegd, maar blijkbaar voldoe jij niet aan het totale mensprincipe.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:19 schreef stoeltafel het volgende:
Maar de conclusie is?
Louis doet zelf altijd zo debiel he. Met die domme logica, extreem debiel selectie beleid, keepers die continue worden gewisseld, keihard schreeuwen op een persconferentie. Tja dan ben je wel een beetje gek of niet.
Hahaha goeiequote:Op woensdag 11 september 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Louis van Gaal maakt zichzelf compleet belachelijk, of eerder, een schande voor Nederland. Dat hij ons moet vertegenwoordigen. Hij verbiedt mensen een mening te hebben over zijn persoon. Dat is nog het meest trieste, misschien moet hij maar een zelfstandig land creëren.
Als we gister niet gewonnen hadden waren we niet naar het WK gegaan aldus kwalbert.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kwalbert zit nu van Gaal op te hemelen en VI af te maken.
Kwalbert nam het ook op voor de kopschoppers, kwalbert is een rasechte teringlijer.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kwalbert snapte niet helemaal waar het over gingquote:Op woensdag 11 september 2013 18:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Moraalridder. En dat terwijl hij elke dag weer iedereen over de hekel haalt.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Kwalbert snapte niet helemaal waar het over ging
Zijn gewoon Louis en Truus met 20 accounts.quote:
Dat zijn gewoon mensen die allemaal homo zijn en niks met voetbal hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:55 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Zijn gewoon Louis en Truus met 20 accounts.
Kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die VI haten en Louis adoreren.
OMG, wat ben jij simpel. Johan Derksen die iemand verwijt te willen 'scoren over de rug van anderen' en daarna woest wegloopt op TV, zonder er zelf om te lachen. Het is hypocrisie van een haast buitenaardse orde. JD is waarschijnlijk de meest irritante BN'er, nog irritanter dan kontkruiper Gordon. En dan de look van deze mislukte (ex-)hoofdredacteur .... hij ziet er uit als een dakloze junkie.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die allemaal homo zijn en niks met voetbal hebben
Wat kom jij stoer praten hiero ?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
OMG, wat ben jij simpel. Johan Derksen die iemand verwijt te willen 'scoren over de rug van anderen' en daarna woest wegloopt op TV, zonder er zelf om te lachen. Het is hypocrisie van een haast buitenaardse orde. JD is waarschijnlijk de meest irritante BN'er, nog irritanter dan kontkruiper Gordon. En dan de look van deze mislukte (ex-)hoofdredacteur .... hij ziet er uit als een dakloze junkie.
als je zo doorgaat loop je met 2 blauwe ogen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
OMG, wat ben jij simpel. Johan Derksen die iemand verwijt te willen 'scoren over de rug van anderen' en daarna woest wegloopt op TV, zonder er zelf om te lachen. Het is hypocrisie van een haast buitenaardse orde. JD is waarschijnlijk de meest irritante BN'er, nog irritanter dan kontkruiper Gordon. En dan de look van deze mislukte (ex-)hoofdredacteur .... hij ziet er uit als een dakloze junkie.
Wind je niet zo op joh.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Oh vandaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Louis van Gaal kan niet meer kapot bij Kwalbert sinds hij aan die ordinaire botentocht meegedaan heeft.
De man heb gelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Oldiequote:Op woensdag 11 september 2013 21:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
We laten Johan nooit zakken!!!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog een opmerking en ik ben zo in staat om over de provinciale weg naar Oldie57 toe te rijden en zijn voortanden uit zijn bek te slaan.
Haha laat gaan joh Hansie, kan jouw die van Gaal nou verotten he? Neem lekker een escortje ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
MAFKEES! DORPSIDIOOT!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben opgegroeid in een volkswijk, en daar leer je voor elkaar op te komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We laten Johan nooit zakken!!!!!
Klinkt als de Worp.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben opgegroeid in een volkswijk, en daar leer je voor elkaar op te komen.
Ik heb alleen een tijdje niks van hem gehoord. Sabbatical?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat ze Antonie Kamerling weer uitnodigen met de WK dadelijk.
Is toch leuk voor dat ventje.
Zelfmoord gepleegdquote:Op woensdag 11 september 2013 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb alleen een tijdje niks van hem gehoord. Sabbatical?
Ik dacht zoiets gehoord te hebben inderdaad. Maar mijn vader zei altijd tegen mij dat je niet alles moet geloven wat er in de krant staat.quote:
Nee precies, daarom zeg ik het even. Kan jou het schelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh echt daar wist ik niks van joh.____!
Even serieus het was wel één van de leukste uitzendingen ooit van VI toen hij te gast was. Derksen was toen zo in vormquote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee precies, daarom zeg ik het even. Kan jou het schelen.
Ah, eentje van het eerste uur dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toendertijd ben ik VI gaan volgen
...quote:
Deze post stelt mij enigszins teleur.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slobeend heeft me daar toch een nieuwtje!
Als we dit topic naar een hoger niveau willen brengen moeten we Slobeend even de ruimte geven.
*tromgeroffel*
[..]
...
Ja, ik ben bang dat dit het was.
Okquote:Op donderdag 12 september 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post stelt mij enigszins teleur.
Is dat Sjenee met blauwe sjel in zn haar?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Knal, boem koekoek.
Er moet eens een KLB-topic aangemaakt worden over mensen die "toentertijd" verkeerd spellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, te chanant voor woorden. Als je geschoren wordt moet je stilzitten.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slobeend heeft me daar toch een nieuwtje!
Als we dit topic naar een hoger niveau willen brengen moeten we Slobeend even de ruimte geven.
*tromgeroffel*
[..]
...
Ja, ik ben bang dat dit het was.
Ik vind VI op de columns en Het Wereldje na geen leuk blad. Die interviews met die spelers zijn over het algemeen totaal niet interessant.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:34 schreef TLC het volgende:
ik vind VI ook een goed blad alleen dat voetbalfocus daar erger ik me aan met al die WAGS die ongetwijfeld uit pure liefde bij hun partner zijn, kom op zeg, zie ik daar die Boekhoorn van NEC, die eerst met Tatjana was en nu met Hind... ja right pure liefde![]()
kan dat allemaal niet gewoon terug naar de Story en Prive e.d. ??
ik volg VI al toen het nog Sport aan Tafel heette en good old Ruud ter Weijden de voorloper was van Wilfred Geneequote:Op donderdag 12 september 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah, eentje van het eerste uur dus.
En je hebt nog haar rond de piemel?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik volg VI al toen het nog Sport aan Tafel heette en good old Ruud ter Weijden de voorloper was van Wilfred Genee
Toentertijd.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De koffie staat hier klaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog een opmerking en ik ben zo in staat om over de provinciale weg naar Oldie57 toe te rijden en zijn voortanden uit zijn bek te slaan.
Twee klontjes suiker ouwe pik.quote:
wel aantekeningen maken nu he?quote:Op donderdag 12 september 2013 09:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, te chanant voor woorden. Als je geschoren wordt moet je stilzitten.
Ik heb genoteerd: Het allesomvattende heden = Louis van Gaal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wel aantekeningen maken nu he?
Bossie gewoon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:03 schreef Grifte het volgende:
Wie is er vanavond te gast? Bossie was maandag al, dus Kieft?
In zijn boekie schreef Boskamp ook dat hij gevraagd was elke maandag en vrijdag te komen, maar omdat hij vaak op maandag bij De Belg zit hij dit af moest slaan.
Dit is een classic. Die anekdote met die hond en Piet.quote:
Oh dat heb ik dan net gemist. Alhoewel het wel zelf-evident is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb genoteerd: Het allesomvattende heden = Louis van Gaal.
Jan is waarschijnlijk nu een documentaire over de Tweede Wereldoorlog aan het kijken om dan keihard TERINGMOFFEN! naar het scherm te roepen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:03 schreef Grifte het volgende:
Wie is er vanavond te gast? Bossie was maandag al, dus Kieft?
In zijn boekie schreef Boskamp ook dat hij gevraagd was elke maandag en vrijdag te komen, maar omdat hij vaak op maandag bij De Belg zit hij dit af moest slaan.
Betwetersquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef Slobeend het volgende:
Koert en Hugo spelen het interview met Hansie en Lowie na.
Die lach van Hansie kan hij perfect nadoen, de chemie tussen deze twee mannen is ook fantastisch.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef Slobeend het volgende:
Er zit ook een ongelofelijke bonerkiller in dat filmpje en het is niet Ancilla.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind Koert ook een zeer overtuigende Louis, vooral wanneer hij gaat JUICHEN.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die lach van Hansie kan hij perfect nadoen, de chemie tussen deze twee mannen is ook fantastisch.
Mensonterend dat Marcel Maijer op tv is ten koste van dit mega talent.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Koert ook een zeer overtuigende Louis, vooral wanneer hij gaat JUICHEN.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik even een Tijltje?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zit ook een ongelofelijke bonerkiller in dat filmpje en het is niet Ancilla.
Hugo gebruikt een verfrommeld pakje Gauloises als microfoon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef Slobeend het volgende:
Hier heb je een uilenspiegel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Mag ik even een Tijltje?
Zo, dat die bestaan. Dat was mij nog niet Beckand.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je een uilenspiegel.
[ afbeelding ]
Genottelijktwitter:VITV twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 16:45:37Vanavond is onze grote vriend Jan Boskamp weer van de partij. 20.30 op @RTL7nl. Stel je vraag via http://t.co/Ej5uINh52S #vitv #rtl7 reageer retweet
Op Nasjonaal Geografiek.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jan is waarschijnlijk nu een documentaire over de Tweede Wereldoorlog aan het kijken om dan keihard TERINGMOFFEN! naar het scherm te roepen.
Lijkt me sterk, met allemaal die topwedstrijden op de satelliet nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan is waarschijnlijk nu een documentaire over de Tweede Wereldoorlog aan het kijken om dan keihard TERINGMOFFEN! naar het scherm te roepen.
Ha we hebben hemquote:De XXL-Frikandel die je normaal bij Telstar kon kopen van de snackkar, is binnenkort te koop in de Rotterdamse Kuip.
Telstar verbrak de samenwerking met eigenaar Broekman omdat de club zelf de catering gaat verzorgen.
Nadat diverse clubs al interesse hadden getoond mag Broekman eind september in De Kuip de door de Telstar fans zo geliefde XXL-Frikandel aan de man brengen.
Tijdens het Bekerduel op 26 september Feyenoord- FC Dordrecht mag de snackkar van de familie Broekman bij de Kuip staan.
Stiekem hoopte ik op Feyenoord…En zij belden me vanochtend om tijdens de bekerwedstrijd eind september frikandellen te komen verkopen. Dat geloof je toch niet?" Stelt Broekman tegenover Hart van Nederland. Stel je voor dat straks duizenden mensen met een XXL-frikandel in hun hand voetbal staan te kijken…”
Maar Jan, die linkermiddenvelder van Esteghlal Khozestan is toch een houten klaas? Die kan er echt he-le-maal niks van!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, met allemaal die topwedstrijden op de satelliet nu.
[ afbeelding ]
Kijk, dit wil ik er nog wel over kwijt. Van Gaal spoort niet met zijn "O Wat Voel Ik Mij Door Jou Onrechtvaardig Behandeld gedrag" maar de wijze waarop Derksen hem telkens en tot vervelens toe helemaal afbrand, is nog erger. Van Gaal is een dommerik dat hij zich telkens zo laat gaan maar Derksen begint psychopatische trekjes te vertonen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb genoteerd: Het allesomvattende heden = Louis van Gaal.
Kijk eigenlijk zelden wedstrijden met live commentaar met Sierd, met een paar aardige gokjes kwam er geen verkeerde score uit.quote:Your Score:
70%
Your Friend says:
"Sowww, niet slecht. Niveau Wim Kieft."
Wist niet alles.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie in de stemming wil komen heb ik de Sierd de Vos kwis ontwikkeldHier was bijzonder veel vraag naar.
http://www.quizyourfriend(...)309131320548658&a=1&
Ah leuk!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:54 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@dannyveramusic: We zijn er zo met een tribute to #JohnnyCash #Iwalktheline (yesterdat 10 years r.i.p.) en #Boskamp is er ook weer!!”
Johnny Cashquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:54 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@dannyveramusic: We zijn er zo met een tribute to #JohnnyCash #Iwalktheline (yesterdat 10 years r.i.p.) en #Boskamp is er ook weer!!”
Hij was moeilijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie in de stemming wil komen heb ik de Sierd de Vos kwis ontwikkeldHier was bijzonder veel vraag naar.
http://www.quizyourfriend(...)309131320548658&a=1&
Er zijn opvallend veel mensen die denken dat Sierd graag Schelvis met rode wijn eet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |