Een volksverlakkerij van heb ik jou daar. Maar ik gun het hem wel hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nog waar ook. Minachting van de kijker dit.
Toch ga ik morgen weer in mijn tentje voor de boekhandel zitten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een volksverlakkerij van heb ik jou daar. Maar ik gun het hem wel hoor.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 09-09-2013 om 21:26:59Louis van Gaal: oppassen voor spelhervattingen Andorra. Kom op zeg, pffff. reageer retweet
Daarover gesprokenquote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef Evertjan het volgende:
altijd leuk joetube filmpjes lijkt wel op DWDD
MvB niet zo snel. Die is vaak veel te eerlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef kalinhos het volgende:
BvM en MvB braakten precies dezelfde onzintekstjes uit in de jaren daarvoor hoor. "Er zijn geen kleintjes meer in het voetbal" etc etc. Alleen omdat Louis het gezegd heeft is komt Johan er weer op terug.
Sierd de Vosquote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarover gesproken
Meer dan 500.000 views. Ik deel dit feest graag met jullie
Het enige wat Sierd verheerlijkt is Beemster kaas.quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sierd de Vos. Geweld een beetje verheerlijken. Dit past helemaal in het hele GTA plaatje. Ook een walgelijk spel als dat wordt heden ten dage verheerlijkt.
Hmm, maar Bert wel. En Johan op dat moment, als oprichter en voorzitter van de fanclub, zat dan heel hard van 'ja' mee te knikken.quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
MvB niet zo snel. Die is vaak veel te eerlijk.
Nee. Hij zat toch niet in het doel of wel soms?quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
... Maar die goal werd dus niet geteld?
Haten op GTAquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sierd de Vos. Geweld een beetje verheerlijken. Dit past helemaal in het hele GTA plaatje. Ook een walgelijk spel als dat wordt heden ten dage verheerlijkt.
Haal dan gewoon wat mensen in het publiek en laat ze mee keepen. Wat een onzin.quote:Op maandag 9 september 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Hij zat toch niet in het doel of wel soms?
Dat zal het geheime wapen zijn van Louis in Brazilië.quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Haal dan gewoon wat mensen in het publiek en laat ze mee keepen. Wat een onzin.
2 cent per view toch?quote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarover gesproken
Meer dan 500.000 views. Ik deel dit feest graag met jullie
Ik vind het een flopshow.quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog niet helemaal vind ik maar wel een stabiele 6,789932
Johan zit nu heus wel te kijken (Dag Louis!) en noteert: VI, min min.quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt het idee dat Louis morgen deze aflevering terugziet en voor de wedstrijd nog even de jongens toespreekt: ''Wanneer jullie scoren, steek een middelvinger op in de camera ''FUCK YOU JOHAN''.
Louis ipv Johan, toch?quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan zit nu heus wel te kijken (Dag Louis!) en noteert: VI, min min.
Bewijzen ze meteen Johan's punt.quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt het idee dat Louis morgen deze aflevering terugziet en voor de wedstrijd nog even de jongens toespreekt: ''Wanneer jullie scoren, steek een middelvinger op in de camera ''FUCK YOU JOHAN''.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Erwin Koeman![]()
![]()
Kon hij echt niet een betere gast vinden?
quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat kan Erwin Koeman nou helemaal te melden hebben.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
Hij praat nog meer dan Petrovic. Babbelzieke snackbarhouder.
Ik zou mijn bestelling laten inpakken ja.quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
Hij praat nog meer dan Petrovic. Babbelzieke snackbarhouder.
Goede vraag jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat kan Erwin Koeman nou helemaal te melden hebben.
ik neem het liever los mee, da's sneller.quote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou mijn bestelling laten inpakken ja.
Ik kan me nog herinneren dat hij opstapte bij FC Utrecht omdat ze daar glazen wanden in het kantoor hebben.quote:
nee.quote:
Schitterendquote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Berry van Aerle bij Derksen & ......
quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat hij opstapte bij FC Utrecht omdat ze daar glazen wanden in het kantoor hebben.
Misschien moet je eens met een snelle jongen uit het bedrijfsleven gaan praten. Geld loskrijgen is immers moeilijk in deze crisistijd. Misschien kan Hans kraaij sr je tips gevenquote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben niet zo'n gelikte jongen.
Ja hij had daar geen privacy ofzo.quote:
"Voetbalanalyticus"quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Mongooltje Taco op de achtergrond
Glazen wanden kunnen natuurlijk heel vervelend zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat hij opstapte bij FC Utrecht omdat ze daar glazen wanden in het kantoor hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik herrinner dat nog maar gewoon grappig dat jij dat zo kan ophalen terwijl bij mij dat ergens in mn grijze massa zat.quote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja hij had daar geen privacy ofzo.
Wat ben je dan voor watje.
Maar goed dat zal hij zo meteen allemaal wel vertellen.
Die zit nu in een Oost-Duits trainingskamp.quote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Als Rickazio hier was had je hem nu kunnen opvegen.
Zijn gehele selectie was verkocht, en kreeg wat prut ervoor terug. Hij had een excuus nodig om te vertrekken.quote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja hij had daar geen privacy ofzo.
Wat ben je dan voor watje.
Maar goed dat zal hij zo meteen allemaal wel vertellen.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij ziet er uit als een man die auto's jat en ze dan als tweedehandsjes verkoopt.
Siem de Jong wel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Alderweireld, Vertonghen en Siem de Jong zijn geen Ajax-jeugd.
Thijs is van PSVquote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef BesottedOrb het volgende:
Wie is deze gek nou weer..
WAAR IS THIJS
Hij trekt zijn lange leren jas elke zaterdagnacht open rond het station.quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat is Taco eignelijk ik ken hem ergens van.
Moeilijk zijn deze feiten ja, ik begrijp het.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeilijk zijn deze feiten ja, ik begrijp het.
PSV 5 zou ik zelfs zeggen, of je moet Locadia als aankoop rekenen.quote:
Dit is Tako. Tako heeft een chromosoompje meer. Tako is anders.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef BesottedOrb het volgende:
Wie is deze gek nou weer..
WAAR IS THIJS
Looolquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij trekt zijn lange leren jas elke zaterdagnacht open rond het station.
Haphap.quote:
Jij als Ajaxleek gelooft natuurlijk 100% die halve zool van een Taco.quote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeilijk zijn deze feiten ja, ik begrijp het.
Ik vind jou de laatste dagen steeds grappiger.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als die Taco bij een kinderopvang zou werken zou ik direct rechtsomkeert maken.
Ronald heeft haarimplanten, wist je dat?quote:
Neequote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij als Ajaxleek gelooft natuurlijk 100% die halve zool van een Taco.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als die Taco bij een kinderopvang zou werken zou ik direct rechtsomkeert maken.
Ja, want ik heb vrijdag in de rust ook naar 3 gezapt.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ronald heeft haarimplanten, wist je dat?
Zeker, 3 titels en de 4e komt eraan.quote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Hahahahahahahahaha, dit is genieten. Fluwelen revolutie!
Het is toch gewoon zo dat Ajax minderjarige Scandinaviërs koopt en net doet alsof het eigen jeugd is? Eriksen, Fisher, Andersenquote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij als Ajaxleek gelooft natuurlijk 100% die halve zool van een Taco.
Ik hoor liever Co Stompé en Roland Scholten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor liever de verhalen van een Simon Zwartkruis en Mike Verweij.
Is dat de insteek? Ik dacht dat Ajax weer naar de Europese top wilde?quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, 3 titels en de 4e komt eraan.
Daar is Barca ook goed inquote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Eigen jeugd kopen voor miljoenen![]()
Maar daar gaat het niet om. Dat is volledig bijzaak.quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo dat Ajax minderjarige Scandinaviërs koopt en net doet alsof het eigen jeugd is? Eriksen, Fisher, Andersen
Ja, rustig aan. Goed je ogen open houden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is dat de insteek? Ik dacht dat Ajax weer naar de Europese top wilde?
Coos is net een trambestuurderquote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoor liever Co Stompé en Roland Scholten.
Koos stompie.quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoor liever Co Stompé en Roland Scholten.
Dat moet natuurlijk binnen 3 jaar gebeuren.quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is dat de insteek? Ik dacht dat Ajax weer naar de Europese top wilde?
Eh nee, Ajax doet daar helemaal geen uitspraken over.quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo dat Ajax minderjarige Scandinaviërs koopt en net doet alsof het eigen jeugd is? Eriksen, Fisher, Andersen
Als je Duarte niet kunt opleiden, heb je een probleem.quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk binnen 3 jaar gebeuren.
Nee hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je Duarte niet kunt opleiden, heb je een probleem.
Je bedoelt de supporters, Ajax doet dat niet.quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
En een kraanvogel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Coos is net een trambestuurder
Daarom is de jeugdopleiding ook op de schop gegaan. De Ajax C1/C2 is de eerste ''grote'' lichting van deze revolutie. Lees je in voor je gaat raaskallen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je Duarte niet kunt opleiden, heb je een probleem.
Waarom dan wel 100.000 spelers aantrekken om zogenaamde gaten op te vullen?quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom is de jeugdopleiding ook op de schop gegaan. De Ajax C1/C2 is de eerste ''grote'' lichting van deze revolutie. Lees je in voor je gaat raaskallen.
Je snapt er echt helemaal niets van. Taco 2.0quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kom, laten we nog een Dijks kopen van Volendam.
Dijks is gekocht van Volendam, feit. Ajax-jeugd stelt geen reet voor, feit. Zelfs Siem de Jong is gekocht.quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt er echt helemaal niets van. Taco 2.0
Dat kan best wel zo zijn, maar je snapt het gewoon niet.quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dijks is gekocht van Volendam, feit.
Dat doen ze allemaal sinds er jeugdopleidingen in Nederland bestaan, alleen is het in 2013 nieuws als een 14 jarige van AZ naar Ajax of PSV gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom dan wel 100.000 spelers aantrekken om zogenaamde gaten op te vullen?
Eerder de mensen onder hemquote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Blatter, achterlijke drollenlikker.
Ik snap het prima: de Ajax-jeugd stelt geen flikker meer voor. Fluwelen revolutie in vijf seconden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan best wel zo zijn, maar je snapt het gewoon niet.
WHYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
valpartij mogen ze niet uitzenden
En?quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal sinds er jeugdopleidingen in Nederland bestaan, alleen is het in 2013 nieuws als een 14 jarige van AZ naar Ajax of PSV gaat.
En dan krijg je van die gasten zoals jij die even een punt proberen te maken.
Blijf er vooral in geloven en geniet er heerlijk van. Je hebt het er erg druk mee, het is je gegund.quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik snap het prima: de Ajax-jeugd stelt geen flikker meer voor. Fluwelen revolutie in vijf seconden.
Je bent echt niet meer serieus te nemen. Zoals ik eerder heb gezegd, de jeugdopleiding is op de schop gegaan. DE LICHTING DIE NU C1/C2 IS, ZULLEN DE EERSTE VRUCHTEN ZIJN.quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik snap het prima: de Ajax-jeugd stelt geen flikker meer voor. Fluwelen revolutie in vijf seconden.
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt niet meer serieus te nemen. Zoals ik eerder heb gezegd, de jeugdopleiding is op de schop gegaan. DE LICHTING DIE NU C1/C2 IS, ZULLEN DE EERSTE VRUCHTEN ZIJN.
Debiel.
Bedankt! Veel plezier met de nieuwe Bergkamp Klaasen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijf er vooral in geloven en geniet er heerlijk van. Je hebt het er erg druk mee, het is je gegund.
Nou nou nou, denk aan je bloeddruk.quote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt niet meer serieus te nemen. Zoals ik eerder heb gezegd, de jeugdopleiding is op de schop gegaan. DE LICHTING DIE NU C1/C2 IS, ZULLEN DE EERSTE VRUCHTEN ZIJN.
Debiel.
Ja.quote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debiel.
Klaassen zul je wel bedoelen? Totaal geen Bergkamp. Maar blijf dat wat een onwetende Eredivisie Live presentator zei maar herhalen hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt! Veel plezier met de nieuwe Bergkamp Klaasen.
Ja, sorry, typo. Hoop dat je ook geniet van weer zo'n parel uit de Ajax-jeugdopleiding, Lucas Andersen. Ware het niet dat hij destijds pas drie maanden bij de club zat.quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klaassen zul je wel bedoelen? Totaal geen Bergkamp. Maar blijf dat wat een onwetende Eredivisie Live presentator zei maar herhalen hoor.
Nou, hij is wel geobsedeerd door hem.quote:Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
Derksen krijgt van Gaal trekjes
Met Bossie is het altijd wel een topshow.quote:
Je snapt het dus nog steeds niet. De C1 is de eerste lichting van deze revolutie. Zal ik het nog eens herhalen? Ik doe het met alle liefde: De C1 is de eerste lichting van deze revolutie. Nogmaals: De C1 is de eerste lichting van deze revolutiequote:Op maandag 9 september 2013 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, sorry, typo. Hoop dat je ook geniet van weer zo'n parel uit de Ajax-jeugdopleiding, Lucas Andersen. Ware het niet dat hij destijds pas drie maanden bij de club zat.
Als we straks winnen in Brazilië is Johan de eerste die staat te JUICHEN.quote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hij is wel geobsedeerd door hem.
Jij vindt het voor de duidelijkheid een speler uit de Ajax jeugd? Ik niet namelijk en Ajax ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, sorry, typo. Hoop dat je ook geniet van weer zo'n parel uit de Ajax-jeugdopleiding, Lucas Andersen. Ware het niet dat hij destijds pas drie maanden bij de club zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |