Valt wel mee toch, hij heeft het hooguit een uur per week over hemquote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hij is wel geobsedeerd door hem.
Ik vind het geen jeugd. Net zoals ik Siem de Jong, Dijks, Alderweireld, Vertonghen en zo kan ik nog wel even doorgaan, geen eigen jeugd vind. Half Nederland denkt daarentegen dat het wél eigen jeugd is. Gewoon weggelokt, allemaal.quote:Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt het voor de duidelijkheid een speler uit de Ajax jeugd? Ik niet namelijk en Ajax ook niet.
En Lucas Andersen is een parel inderdaad, ga ik zeker van genieten.
Lees je wel wat hij zegt?quote:Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het geen jeugd. Net zoals ik Siem de Jong, Dijks, Alderweireld, Vertonghen en zo kan ik nog wel even doorgaan, geen eigen jeugd vind. Half Nederland denkt daarentegen dat het wél eigen jeugd is. Gewoon weggelokt.
Ja, ik ga in op zijn vraag of ik het eigen jeugd vind. Dat vind ik dus niet. Lees jij wel wat ik zeg?quote:
Volgens jou is een speler alleen eigen jeugd wanneer hij direct na zijn geboorte te vondeling is gelegd bij het trainingsveld van een club?quote:Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het geen jeugd. Net zoals ik Siem de Jong, Dijks, Alderweireld, Vertonghen en zo kan ik nog wel even doorgaan, geen eigen jeugd vind. Half Nederland denkt daarentegen dat het wél eigen jeugd is. Gewoon weggelokt, allemaal.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 22:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens jou is een speler alleen eigen jeugd wanneer hij direct na zijn geboorte te vondeling is gelegd bij het trainingsveld van een club?
Tent des Frikandels.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het frikadellentent of frikandellentent?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)27b-b717d4a59905.mp4quote:Op maandag 9 september 2013 22:25 schreef Morendo het volgende:
Kan iemand melden wanneer de uitzending i\online staat? Bedankt alvast!
Cheers.quote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)27b-b717d4a59905.mp4
Van de sigaarblog.
Misschien geeft hij Rutger wel een koek.quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen ook een item over het boek van Boskamp in het Pownews
Ze hebben niet hun a-verslaggever op Jan afgestuurd, maar een of andere beginneling.quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien geeft hij Rutger wel een koek.
NU. Bedankt alvast.quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben niet hun a-verslaggever op Jan afgestuurd, maar een of andere beginneling.
Ja die verslaggever was echt een kneusjequote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben niet hun a-verslaggever op Jan afgestuurd, maar een of andere beginneling.
Nee ik laat mij niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie user die net uit de gevangenis isquote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het frikadellentent of frikandellentent?
Ik had wel een advocaat kunnen gebruiken, maar je nam niet op.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik laat mij niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie user die net uit de gevangenis is
Ik heb ook een blad te runnenquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel een advocaat kunnen gebruiken, maar je nam niet op.
Ja, maar dan moet ik hem "meester Wilfred" noemen en dan krijgt hij zo'n geile trek over zich.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb ook een blad te runnen
Je had Wilfred ook kunnen bellen, met zijn rechtenstudie betaald door pap en mam
Ik dacht dat dit een serieus journalistiek topic over voetbal was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nergens, maar dat is 90% van dit topic.
Alle ruimte voor Mortaxx!quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een serieus journalistiek topic over voetbal was.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)27b-b717d4a59905.mp4
Van de sigaarblog.
Ik mis hierbij een grafiekje van het Graydon mannetjequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit mijn eigen stukje journalistiek heb ik ontdekt dat ik circa 9 procent van de posts in deze reeks voor mijn rekening genomen heb dit jaar. Het is dan ook zeer waarschijnlijk dat de 10 procent van de posts die volgens Ambrosius wél ergens over gaan van mijn hand afkomstig zijn.
Waar de laatste procent vandaan komt is vooralsnog onduidelijk, maar hoogstwaarschijnlijk bedoelt Ambrosius zichzelf.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik mis hierbij een grafiekje van het Graydon mannetje
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel een advocaat kunnen gebruiken, maar je nam niet op.
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan, Johannes.twitter:
Het is niet trending gevonden. Alhoewel degenen die over bans gaan mijn eigen twitter klaarblijkelijk wel gevonden hadden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]Ik heb in ieder geval mijn best gedaan, Johannes.twitter:
Dit plaatje heb ik natuurlijk schaamteloos overgenomen van onze vrienden van een studio verder, maar dat geheel terzijde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |