Hoe jong ben jij dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik had je mama kunnen zijn
Was je dat maar, dan had je haar waarschijnlijk geaborteerd.quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik had je mama kunnen zijn
Wat ben jij een nare user zeg..quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was je dat maar, dan had je haar waarschijnlijk geaborteerd.
Eey, jailbait mag hier blijven postenquote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kan me genezen door op te donderen.
nou nou nouquote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gvdquote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al heb je wel gelijk, op mijn 18e had ik denk ik wel voor abortus gekozen
nou ja zegquote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent gewoon 40. Verberg het maar niet.
jailbait je nichtjequote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey, jailbait mag hier blijven posten
Dan zie je er jonger uitquote:
Nee klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig? Je hebt duidelijk mijn fb nog niet gezien..
neequote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kan me genezen door op te donderen.
hahaha ja dagquote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg
Ik moest me laatst nog legitimeren bij de gall en gall
Ik zie het probleem ook niet zo, maar kennelijk is er een nieuwe pispaal nodig nu JR even niet meer post.quote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey, jailbait mag hier blijven posten
Ja, omdat hij miss je naam wilde weten. Die rimpels verraden veel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg
Ik moest me laatst nog legitimeren bij de gall en gall
Ze heeft haar tetten nog niet gepost en is bovendien kanjerachterlijk?quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet zo, maar kennelijk is er een nieuwe pispaal nodig nu JR even niet meer post.
Gewoon een lief complimentje. Ze zijn allang blij met een klant door de accijns verhoging.quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, omdat hij miss je naam wilde weten. Die rimpels verraden veel.
neger watquote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmm ik vond jullie wel een leuke match eigenlijk
serieusquote:
CA met gel in heur haar en zonder is een wereld van verschil.quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
voel je niks vanquote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is ze zeker. Jammer dat het familie is.
ik weet hetquote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zie je er jonger uit
[..]
Nee klopt.
[..]
nee
Dat is wel gewaagd. Tenzij ze echt knockout is.quote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, als ze eens dronken is , is het prima. Vergeet ze toch wel.
Vanaf een jaar of 30 wilt een vrouw er toch jonger geschat worden?quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Ik had me sportkleding aan en had een hoge staart in (trekt alles glad ofzo)
Geen make up enzo.
Dus ze vroeg mijn id (is bij ons 24 jaar of jonger bij twijfel). Dus ik zei nog, dat ga je niet menen toch? Ze dacht dat ik 24 was
zijquote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jaar of 18 al.quote:Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 30 wilt een vrouw er toch jonger geschat worden?
uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 30 wilt een vrouw er toch jonger geschat worden?
Eckte mannen stoken hun eigen drank.quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geef toe. Je zou nu eerder terugkeren, paar euro extra of niet.
[ afbeelding ]
nopequote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geef toe. Je zou nu eerder terugkeren, paar euro extra of niet.
[ afbeelding ]
Haha studentje.quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard.
Maar 28 is ok.
24 kom op zeg
Hoewel ik C_A niet als 23 inschat durf ik wel te stellen dat ze een vrouwmens is.quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eckte mannen stoken hun eigen drank.
mijn opa maakt zijn eigen speciaal bierquote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eckte mannen stoken hun eigen drank.
Drank < sos.quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope
Ik ga altijd naar de mitra, meerdere soorten Sourz
Hopelijk. 2 vliegen met 1 klap enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef Smoofie het volgende:
Dus nu is het enige minderjarige chickie weggejaagd? Moet ik weer naar jng gvd.
ik heb er nog wel wat in de aanbiedingquote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk. 2 vliegen met 1 klap enzo.
we gingen onze hypotheek over laten sluiten.quote:
Gezien het niveau hier nu al daalt onder mijn niveau wel ja.quote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toffe mensen geef me nog eens een toffe muziektip.
Ok doeiquote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gezien het niveau hier nu al daalt onder mijn niveau wel ja.
Wat vond je van die ASAP track in GTA V?quote:
Anders ik wel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier werd ik als puber wel redelijk warm van.Nog steeds eigenlijk.
Nu is ze wel zo zo. Vroeger echtquote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier werd ik als puber wel redelijk warm van.Nog steeds eigenlijk.
DM adres dan stuur ik je mijn sos.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmm niet helemaal mee eens.
niet geluisterdquote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vond je van die ASAP track in GTA V?
Rob de Nijs in 3, 2, 1...quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Het regent, en eigenlijk is dat best gezellig dat getikketak op het raam
quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
DM adres dan stuur ik je mijn sos.
zulke dingen merk ik zelf wel volgende weekquote:
xbox?quote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
zulke dingen merk ik zelf wel volgende week
Ze waren in de bonus, kleine zakkies alleen van de appiequote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien heb ik die ook nog wel liggen
na de opmerking over pistachenoten nu ditquote:
Zieke afleveringquote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
na de opmerking over pistachenoten nu dit
ik ga breaking bad zo kijken onder het genot van die nootjes
bedankt
....quote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je hoofd.
Ik wil naar bed.
Door wie is ze weggejaagd dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Xcachet is weggejaagd dus dan maar gewoon, gewoon
Loopt best wat rond jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog leuke chickies erbij gekomen bij je studentenclubje ofzo
Dolletjes.quote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TIjd dat ik eens langskom dan, letterlijk
quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Door wie is ze weggejaagd dan?
"Hai, Mike de Boer"quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Smoofie het volgende:
xcachet, nu moet ik telkens aan die vieze denken, mike de boer door jou.
Hoe laat school morgen?quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
HAAT IN DE STRAAT JE BENT OP JE HOEDE
Dus om van die gedachte af te komen moeten we daten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hai, Mike de Boer"
[..]
Hoe laat school morgen?
Ja gaan we doen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus om van die gedachte af te komen moeten we daten.
Geen idee.quote:Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puik werk, die was er nog maar een dag. Zeker een kloon?
Verbannen naar het TBS kliniek der fora. Ook wel Voetbalzone genoemd.quote:Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puik werk, die was er nog maar een dag. Zeker een kloon?
Is dat die user waarvan sommige hier dachten dat het een kloon van mij was?quote:
Ga nou niet doen alsof dat verwonderlijk wasquote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat die user waarvan sommige hier dachten dat het een kloon van mij was?
IN YOUR FACE BITCHES
ik twijfel nog steedsquote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
IN YOUR FACE BITCHES
oke rensquote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
IN YOUR FACE BITCHES
Ik weiger te accepteren dat ik de enige in deze SC ben welke zich niet achter een proxy kan verbergen.quote:
Verkeerde topic.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo.
Ik heb me erg gestoord aan Taco van der Velde.
koop opnieuw een inbelverbinding, hoef je het niet eens meerquote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger te accepteren dat ik de enige in deze SC ben welke zich niet achter een proxy kan verbergen.
Die heeft er dus helemaal geen verstand van.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo.
Ik heb me erg gestoord aan Taco van der Velde.
Dat zo'n persoon bij VI kan werken.quote:Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die heeft er dus helemaal geen verstand van.
Omdat hij zich niet op tv kan verkopen? Ook dat is een talent. Dat het er tamelijk onbenullig uitzag kan ik enkel erkennen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zo'n persoon bij VI kan werken.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kansen voor mij.quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je een eikel maar dit klopt als een bus.quote:maandag 9 september 2013 @ 22:03 • 298
Ajacied422
Op maandag 9 september 2013 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, sorry, typo. Hoop dat je ook geniet van weer zo'n parel uit de Ajax-jeugdopleiding, Lucas Andersen. Ware het niet dat hij destijds pas drie maanden bij de club zat.
Je snapt het dus nog steeds niet. De C1 is de eerste lichting van deze revolutie. Zal ik het nog eens herhalen? Ik doe het met alle liefde: De C1 is de eerste lichting van deze revolutie. Nogmaals: De C1 is de eerste lichting van deze revolutie
Nee, maar de vorm van journalistiek is van een niveau dat diep door de ondergrens zakt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet op tv kan verkopen? Ook dat is een talent. Dat het er tamelijk onbenullig uitzag kan ik enkel erkennen.
Het is gewoon een user die wil zeiken op Ajax, en de posts van j0rdiiii niet goed leest.quote:Op maandag 9 september 2013 22:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind je een eikel maar dit klopt als een bus.
22 players, one ball. 90 minutes.quote:
Jij hebt de papieren VI toch? Bestaat er een artikel van Taco waar hij zich geen zorgen maakt en positief is?quote:Op maandag 9 september 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet op tv kan verkopen? Ook dat is een talent. Dat het er tamelijk onbenullig uitzag kan ik enkel erkennen.
past wel bij LR's gedachtengangquote:Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt de papieren VI toch? Bestaat er een artikel van Taco waar hij zich geen zorgen maakt en positief is?
stroopwafel, want dutchquote:Op maandag 9 september 2013 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan nu kiezen, kokosmakroon of stroopwafel
quote:
Eerlijk gezegd lees ik nooit de naam boven een artikel.quote:Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt de papieren VI toch? Bestaat er een artikel van Taco waar hij zich geen zorgen maakt en positief is?
Is goed, maaike.quote:Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar niet Mickie zeggen. Dan voel ik me net een parkiet.
Tieten om het te vierenquote:Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef Saind het volgende:
Wisten jullie dat dit de 5000e dag is van deze eeuw
Belhamelquote:
Moest toch pics van tetten posten?quote:Op maandag 9 september 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BelhamelIk durf niet meer. Mijn bans voor plaatjes lopen iets te veel op, en dat zo aan het begin van het schooljaar.
Dat jij zulke gifjes hebt, wat stout, boefje.quote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest toch pics van tetten posten?
Je moest ook al andere dingen in dit topic, maar niks ten nadelen van je plaatje hoor. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest toch pics van tetten posten?
gwn uit de fok.rarquote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat jij zulke gifjes hebt, wat stout, boefje.
Nooit in de slachtofferrol gaan. Genadeloos terugslaan is het devies. Ik stuur je wel wat achtergrond/privé informatie van Typisch.quote:
Hij is typischquote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit in de slachtofferrol gaan. Genadeloos terugslaan is het devies. Ik stuur je wel wat achtergrond/privé informatie van Typisch.
En blond is niet onoverbrugbaar toch.
Beetje zoals dit:quote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit in de slachtofferrol gaan. Genadeloos terugslaan is het devies. Ik stuur je wel wat achtergrond/privé informatie van Typisch.
En blond is niet onoverbrugbaar toch.
Niet haatdragend over Nicki he...quote:
Volgende topic weer een kans.quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
Ik had toch wel een gesloten topic verwacht. Jammer dit weer.
Niks haatdragendquote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet haatdragend over Nicki he...
Zelfs Madonna kent haar plek.
[ afbeelding ]
[..]
Volgende topic weer een kans.
Zeg maar niet tegen Yvonnequote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Ok...jij wil dus ook een poosje rust...
Ze zien ALLES.quote:Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik liet het plaatje nog wel weg uit mijn quote.
Ze blijven er ook in trappen. Het meest overtuigend vond ik hem als Heerenveen supporter.quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
Prima troll trouwens LR in het PSV topic. Chapeau.
Happel aan de vriendin?quote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
God, wat kan een kitten vermoeiend zijn. Waar ben ik aan begonnen.
Tja.. Weinig ervaring met poesjes breekt je uiteindelijk wel op.quote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
God, wat kan een kitten vermoeiend zijn. Waar ben ik aan begonnen.
Hi ha ho.quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja.. Weinig ervaring met poesjes breekt je uiteindelijk wel op.
Niet eens. Vlaag van verstandsverbijstering.quote:
picsquote:Op maandag 9 september 2013 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Hi ha ho.
[..]
Niet eens. Vlaag van verstandsverbijstering.
Echt hèquote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze blijven er ook in trappen. Het meest overtuigend vond ik hem als Heerenveen supporter.
Serie is wel okay, maar niet heel bijzonder.quote:Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook maar eens aan Sons of Anarchy begonnen.
betuttelingquote:
Ok doei, het ga je goedquote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sluit me wel bij een andere SC aan. Hoop dat de kwaliteitsusers volgen.
je staat op eenzame hoogtequote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan zo'n keurmerk niet dragen. Ik heb het al zwaar met de last van het zijn van een Psv, Az, Heerenveen en Ajax-supporter.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Zal wel terecht zijn geweest dan.quote:Op maandag 9 september 2013 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
heeft HMF weer eens iemand bedreigd via DM?
Not sure if serious..quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Rens is voor Groningen, Heerenveen en Ajax. Niet zo miepen dus jij.quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan zo'n keurmerk niet dragen. Ik heb het al zwaar met de last van het zijn van een Psv, Az, Heerenveen en Ajax-supporter.
Heerenveen en Ajax ja?quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan zo'n keurmerk niet dragen. Ik heb het al zwaar met de last van het zijn van een Psv, Az, Heerenveen en Ajax-supporter.
Jep ik hou van Groningen inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens is voor Groningen, Heerenveen en Ajax. Niet zo miepen dus jij.
En dan bezoekt hij nog wedstrijden ook. Ik krijg al las ogen van al die teletekst uitslagenquote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens is voor Groningen, Heerenveen en Ajax. Niet zo miepen dus jij.
Lijkt me best een zwaar bestaan. Hij zal maar een keer op dat Heerenveen vak zijn Groningen vlag hebben meegenomen. Foutje is snel gemaakt natuurlijk, voor je het weet word je uitgescholden door die twee mongoloide advocaten.quote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan bezoekt hij nog wedstrijden ook. Ik krijg al las ogen van al die teletekst uitslagen
Ik betwijfel het. De tieten in kwestie schoten in ieder geval lazers af.quote:
In deze regio bestaat er ook nog veel sociale controle he. Voor je het weet staart heel het dorp je gek na.quote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me best een zwaar bestaan. Hij zal maar een keer op dat Heerenveen vak zijn Groningen vlag hebben meegenomen. Foutje is snel gemaakt natuurlijk, voor je het weet word je uitgescholden door die twee mongoloide advocaten.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er nog wel wat in de aanbieding
tjacka
Zolang ik maar je beste man mag zijnquote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe de fuk is het mogelijk dat met de huidige goudprijzen de kleinste maat ring exact evenveel kost als de grootste maat
Hij doelt waarschijnlijk op... Ik heb wel gescoord trouwens. Jij bent geen reactie meer waardig voor haar.quote:
Gewicht?quote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe de fuk is het mogelijk dat met de huidige goudprijzen de kleinste maat ring exact evenveel kost als de grootste maat
Speel je het koekjesspel nog?quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik maar je beste man mag zijn
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op... Ik heb wel gescoord trouwens. Jij bent geen reactie meer waardig voor haar.
pakken ze op de kleine meer dan de grotequote:
Vertelquote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
Ik moest net heel hard lachen om iets.
Dat zou terecht zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
pakken ze op de kleine meer dan de grote
anders gaan mensen met worstenvingers zeiken
Hoeft niet perse toch? Als de kleine dikker is.quote:Op maandag 9 september 2013 23:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kleine ring iig meer dan grotere maat
quote:Op maandag 9 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat ik bij tong op het lijstje sta van niet leuke usersWaar zo'n sherlock al niet goed voor is.
Zouden er meer van dat soort lijstjes bestaan?
Link.quote:Op maandag 9 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat ik bij tong op het lijstje sta van niet leuke usersWaar zo'n sherlock al niet goed voor is.
M'n vriendin zegt dat dikte niet niet belangrijk is.quote:Op maandag 9 september 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft niet perse toch? Als de kleine dikker is.
Ah hebben jij en Happel iets bij hem geflikt?quote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
ONZ / Top 5 aardige en onaardige FOK!kers
Sterktequote:Op maandag 9 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
Dat Doublepain er niet bijstaat.quote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zit diep bij hem.quote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Er schijnen meer mensen van een behoorlijke hoge leeftijd dit nog te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Ach ja. Dergelijke lijstjes bijhouden deed ik ook. Op de basisschool. Al is Tong tenminste nog eerlijk.
Madame_Paon
GGMM
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 september 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Wie is die Littlebrownie die tong 80 ook aardig vindt blijkbaar.
Kijk in haar FOBOquote:Op maandag 9 september 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Ze is een mod, 17, en doet technische natuurkunde als ik haar profile moet geloven. LElijk dus.
Ja, iedereen heeft nu dat je niet meer anoniem op de fobo kunt kijken gvd.quote:
Wat?quote:Op maandag 9 september 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft nu dat je niet meer anoniem op de fobo kunt kijken gvd.
Hyvesquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
wat is de Nederlandse vertaling van capitalized? ofwel alles in hoofdletters geschreven
Blokletters?quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
wat is de Nederlandse vertaling van capitalized? ofwel alles in hoofdletters geschreven
Daar is geen woord voor volgens mij.quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
Doe normaalquote:Op maandag 9 september 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Ze is een mod, 17, en doet technische natuurkunde als ik haar profile moet geloven. LElijk dus.
nee blokletters zijn gewoon kleine letters, maar die elk afzonderlijk in een blokje horen te passen. Dus niet aan elkaar worden geschrevenquote:
wiequote:Op maandag 9 september 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
nee blokletters zijn gewoon kleine letters, maar die elk afzonderlijk in een blokje horen te passen. Dus niet aan elkaar worden geschreven
Zal er een moment komen dat LB onze stalking zat raakt?quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Eigen schuld smoof nu sta je in mijn lijstje.
#teamtong80
Lijstjes. Lijstjes overal.quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
#teamtong80
Ik praat niet meer tegen jou.quote:Op maandag 9 september 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal er een moment komen dat LB onze stalking zat raakt?
Wij zijn veel als volk veel te bescheiden om een woord te hebben voor alles in blokletters schrijven.quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Adames het volgende:
nou ja, dan maar gewoon 'alles in hoofdletters' gebruikt. even een docent een veeg uit de pan gegeven, dat zal ik echt de vruchten van plukken komende paar weken.
Waarom ?quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mongool zit in anonieme mode. Hij is een werkelijke stalker.
En Smoofie. Ik stomp je.
Dus je wil weg uit #TeamInsomnia_? Dat zal Insomnia_ niet leuk vinden.quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
#teamtong80
huhquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was er trouwens niet bij; de eerste wedstrijd van het seizoen, maar blijkbaar hebben de nieuwe regels in het amateurvoetbal geleid tot 5 rode kaarten in een wedstrijd die allesbehalve onsportief was, als ik mn teamgenoten mag gelovenBen benieuwd hoe lang dit stand houdt.
Zaterdag voor het eerst meegemaakt dat iemand 10 minuten kreeg. Al had iedereen het idee dat die scheids er gewoon op geilde om het te doen. Met een smile op zijn bakkes 'jaaa nieuwe regels he' terwijl er geen fuck aan de hand wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was er trouwens niet bij; de eerste wedstrijd van het seizoen, maar blijkbaar hebben de nieuwe regels in het amateurvoetbal geleid tot 5 rode kaarten in een wedstrijd die allesbehalve onsportief was, als ik mn teamgenoten mag gelovenBen benieuwd hoe lang dit stand houdt.
Nee deze zijn perfect te combinerenquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je wil weg uit #TeamInsomnia_? Dat zal Insomnia_ niet leuk vinden.
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
725 jaar Dusseldorf hoofdact![]()
Ik was altijd wel voor tijdstraffen ipv gele kaarten maar gemiddelde clubscheids zal het wel weer veel te serieus nemenquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag voor het eerst meegemaakt dat iemand 10 minuten kreeg. Al had iedereen het idee dat die scheids er gewoon op geilde om het te doen. Met een smile op zijn bakkes 'jaaa nieuwe regels he' terwijl er geen fuck aan de hand was
Wow... wat is er met Heino. Dat glitterkruis op zijn rugquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
725 jaar Dusseldorf hoofdact![]()
Gaat niet werken man. Krijg je straks dat er 3 langs de kant staan te wachten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was altijd wel voor tijdstraffen ipv gele kaarten maar gemiddelde clubscheids zal het wel weer veel te serieus nemen
Z'n logo is nu een toteskopf. Was om z'n rauwe kant te laten zien, zegt ie, maar volgens mij is het puur en alleen heimwee naar z'n roots.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... wat is er met Heino. Dat glitterkruis op zijn rug
alleen reserveteams toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag voor het eerst meegemaakt dat iemand 10 minuten kreeg. Al had iedereen het idee dat die scheids er gewoon op geilde om het te doen. Met een smile op zijn bakkes 'jaaa nieuwe regels he' terwijl er geen fuck aan de hand was
Dat is bij veel scheidsrechters.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een enge vioolspelerIk ben weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |