betuttelingquote:
Ok doei, het ga je goedquote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sluit me wel bij een andere SC aan. Hoop dat de kwaliteitsusers volgen.
je staat op eenzame hoogtequote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan zo'n keurmerk niet dragen. Ik heb het al zwaar met de last van het zijn van een Psv, Az, Heerenveen en Ajax-supporter.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Zal wel terecht zijn geweest dan.quote:Op maandag 9 september 2013 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
heeft HMF weer eens iemand bedreigd via DM?
Not sure if serious..quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Rens is voor Groningen, Heerenveen en Ajax. Niet zo miepen dus jij.quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan zo'n keurmerk niet dragen. Ik heb het al zwaar met de last van het zijn van een Psv, Az, Heerenveen en Ajax-supporter.
Heerenveen en Ajax ja?quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan zo'n keurmerk niet dragen. Ik heb het al zwaar met de last van het zijn van een Psv, Az, Heerenveen en Ajax-supporter.
Jep ik hou van Groningen inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens is voor Groningen, Heerenveen en Ajax. Niet zo miepen dus jij.
En dan bezoekt hij nog wedstrijden ook. Ik krijg al las ogen van al die teletekst uitslagenquote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens is voor Groningen, Heerenveen en Ajax. Niet zo miepen dus jij.
Lijkt me best een zwaar bestaan. Hij zal maar een keer op dat Heerenveen vak zijn Groningen vlag hebben meegenomen. Foutje is snel gemaakt natuurlijk, voor je het weet word je uitgescholden door die twee mongoloide advocaten.quote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan bezoekt hij nog wedstrijden ook. Ik krijg al las ogen van al die teletekst uitslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |