Dolletjes.quote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TIjd dat ik eens langskom dan, letterlijk
quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Door wie is ze weggejaagd dan?
"Hai, Mike de Boer"quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Smoofie het volgende:
xcachet, nu moet ik telkens aan die vieze denken, mike de boer door jou.
Hoe laat school morgen?quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
HAAT IN DE STRAAT JE BENT OP JE HOEDE
Dus om van die gedachte af te komen moeten we daten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Hai, Mike de Boer"
[..]
Hoe laat school morgen?
Ja gaan we doen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus om van die gedachte af te komen moeten we daten.
Geen idee.quote:Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puik werk, die was er nog maar een dag. Zeker een kloon?
Verbannen naar het TBS kliniek der fora. Ook wel Voetbalzone genoemd.quote:Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puik werk, die was er nog maar een dag. Zeker een kloon?
Is dat die user waarvan sommige hier dachten dat het een kloon van mij was?quote:
Ga nou niet doen alsof dat verwonderlijk wasquote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat die user waarvan sommige hier dachten dat het een kloon van mij was?
IN YOUR FACE BITCHES
ik twijfel nog steedsquote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
IN YOUR FACE BITCHES
oke rensquote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
IN YOUR FACE BITCHES
Ik weiger te accepteren dat ik de enige in deze SC ben welke zich niet achter een proxy kan verbergen.quote:
Verkeerde topic.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo.
Ik heb me erg gestoord aan Taco van der Velde.
koop opnieuw een inbelverbinding, hoef je het niet eens meerquote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger te accepteren dat ik de enige in deze SC ben welke zich niet achter een proxy kan verbergen.
Die heeft er dus helemaal geen verstand van.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo.
Ik heb me erg gestoord aan Taco van der Velde.
Dat zo'n persoon bij VI kan werken.quote:Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die heeft er dus helemaal geen verstand van.
Omdat hij zich niet op tv kan verkopen? Ook dat is een talent. Dat het er tamelijk onbenullig uitzag kan ik enkel erkennen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zo'n persoon bij VI kan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |