quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zo'n persoon bij VI kan werken.
Kansen voor mij.quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zo'n persoon bij VI kan werken.
Ik vind je een eikel maar dit klopt als een bus.quote:maandag 9 september 2013 @ 22:03 • 298
Ajacied422
Op maandag 9 september 2013 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, sorry, typo. Hoop dat je ook geniet van weer zo'n parel uit de Ajax-jeugdopleiding, Lucas Andersen. Ware het niet dat hij destijds pas drie maanden bij de club zat.
Je snapt het dus nog steeds niet. De C1 is de eerste lichting van deze revolutie. Zal ik het nog eens herhalen? Ik doe het met alle liefde: De C1 is de eerste lichting van deze revolutie. Nogmaals: De C1 is de eerste lichting van deze revolutie
Nee, maar de vorm van journalistiek is van een niveau dat diep door de ondergrens zakt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet op tv kan verkopen? Ook dat is een talent. Dat het er tamelijk onbenullig uitzag kan ik enkel erkennen.
Het is gewoon een user die wil zeiken op Ajax, en de posts van j0rdiiii niet goed leest.quote:Op maandag 9 september 2013 22:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind je een eikel maar dit klopt als een bus.
22 players, one ball. 90 minutes.quote:
Jij hebt de papieren VI toch? Bestaat er een artikel van Taco waar hij zich geen zorgen maakt en positief is?quote:Op maandag 9 september 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet op tv kan verkopen? Ook dat is een talent. Dat het er tamelijk onbenullig uitzag kan ik enkel erkennen.
past wel bij LR's gedachtengangquote:Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt de papieren VI toch? Bestaat er een artikel van Taco waar hij zich geen zorgen maakt en positief is?
stroopwafel, want dutchquote:Op maandag 9 september 2013 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan nu kiezen, kokosmakroon of stroopwafel
quote:
Eerlijk gezegd lees ik nooit de naam boven een artikel.quote:Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt de papieren VI toch? Bestaat er een artikel van Taco waar hij zich geen zorgen maakt en positief is?
Is goed, maaike.quote:Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar niet Mickie zeggen. Dan voel ik me net een parkiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |