De Amerikanen geven inmiddels ruiterlijk toe geen spoor van bewijs te hebben. Maar ze claimen als enige in de wereld 'gezond paranoïde' te zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef sp3c het volgende:
technisch gezien presenteerd hij hier evenveel bewijs als de Amerikanen
beter zet je dit soort dingen gewoon in een TR, kost evenveel moeite en de kans dat iemand die het kan reageren het ziet is een stuk groterquote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand de TT repareren?
Dank!!
ja dat zegt deze man dus ookquote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
De Amerikanen geven inmiddels ruiterlijk toe geen spoor van bewijs te hebben. Maar ze claimen als enige in de wereld 'gezond paranoïde' te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Meaning?quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
Natuurlijk niet, zeker niet zolang het niet uitgevoerd wordt.
Als reactie op de TT.
Dank voor de tip!quote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter zet je dit soort dingen gewoon in een TR, kost evenveel moeite en de kans dat iemand die het kan reageren het ziet is een stuk groter
gewoon een tipje
(Gezond) paranoide + kill-lijst + drones = disaster.quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
De Amerikanen geven inmiddels ruiterlijk toe geen spoor van bewijs te hebben. Maar ze claimen als enige in de wereld 'gezond paranoïde' te zijn.
Al gezien, maar hoewel waar niet erg verrassend van Fox. Die zijn sowieso anti-Obama.quote:
Er komt de laatste tijd verstandige taal uit Moskou!quote:Putin stressed that setting precedents of military action outside a UN Security Council resolution would mean that the world’s smaller countries can no longer feel safe against the interests of more powerful ones.
Inderdaad, Rusland heeft punten gescoord de afgelopen weken.quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er komt de laatste tijd verstandige taal uit Moskou!
Had het 20 jaar geleden niet zo geloofd, maar inderdaad..quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er komt de laatste tijd verstandige taal uit Moskou!
Nouja het ligt in iedergeval een stukje dichterbij. Maar om alvast maar even te beginnen: heeft Rusland een soort van Federal Reserve?quote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef Eindbaas_ het volgende:
Rusland
Is ubercool in deze en praat verstandig.
Misschien een massale exodus naar Rusland de komende halve eeuw ipv de VS?
WHUT????quote:'Terroristen kunnen chemische wapens inzetten tegen VS'
Als de Verenigde Staten niet reageren op de gifgasaanval in Damascus door de Syrische regering, dan is de veiligheid van het Amerikaanse volk in gevaar.
Dat zegt Susan Rice, de nationale veiligheidsadviseur van het Witte Huis, maandag tijdens een persconferentie.
De kans zou namelijk bestaan dat terroristen in Syrië chemische wapens kunnen verkrijgen als Assad door blijft gaan met het gebruik ervan.
Een terroristenorganisatie zoals al-Qaeda zou deze wapens kunnen gebruiken tegen het Amerikaanse volk, meent Rice.
Omliggende landen
"Als we niet reageren, dan is de kans dat de regering van de Syrische president Bashar al-Assad weer een aanval zal gaan plegen op haar volk. Maar ook omliggende landen zoals Turkije, Libanon en onze bondgenoten van Israël zullen doelwitten worden", aldus Rice.
"Als we Assad nu niet laten stoppen met het gebruik van chemische wapens, dan zullen terroristen ze uiteindelijk ook in handen krijgen. De dag dat ze ingezet worden tegen de Amerikaanse bevolking komt dichterbij, zolang ze gebruikt worden in Syrië."
Kleinschalig
De VS moeten daarom een kleinschale aanval inzetten tegen het Syrische regime, zodat Assad volgens Rice geen chemische wapens meer in kan gaan zetten. "Dit wordt geen Irak of Afghanistan. Ik verzeker dat er geen soldaat een voet aan de grond van Syrië zal zetten."
Rice wil ook een signaal geven aan landen als Noord-Korea en Iran, landen die ervan worden verdacht dat ze kernwapens aan het ontwikkelen zijn. "Ze moeten zich realiseren dat de VS altijd actie zal ondernemen tegen landen die dit soort wapens inzetten", zegt ze.
The Bank of Russia owns a 57.58% stake in Sberbank,[5] which creates potential conflicts of interest both in the competitive landscape as well as in the regulatory policy of the Russian banking sector.quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja het ligt in iedergeval een stukje dichterbij. Maar om alvast maar even te beginnen: heeft Rusland een soort van Federal Reserve?
Een centrale banksysteem? Volgens mij wel, kan mij alleen de naam niet herinneren.. Wie het weet ... mag het zeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja het ligt in iedergeval een stukje dichterbij. Maar om alvast maar even te beginnen: heeft Rusland een soort van Federal Reserve?
http://www.theglobeandmai(...)4543/?service=mobilequote:“We’re not going to war,” Mr. Kerry told reporters Monday after meeting with British Foreign Secretary William Hague in London. “We will be able to hold [Syrian President] Bashar al-Assad accountable without engaging troops on the ground or any other prolonged kind of effort, in a very limited, very targeted, very short-term effort that degrades his capacity to deliver chemical weapons without assuming responsibility for Syria’s civil war. That is exactly what we are talking about doing; an unbelievably small, limited kind of effort.”
Het is wel duidelijk welke kant er op gestuurd wordtquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Had ik dit al gepost?
[..]
WHUT????
Als de VS Assad niet aanvalt, gaan de bondgenoten van de VS (de rebellen) de VS aanvallen en DUS moet Assad aangepakt?
![]()
![]()
Echt hoor...![]()
![]()
![]()
Tja de gemiddelde amerikaan denkt ook nog steeds dat Islam een land is naast mexico en rusland.quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Had ik dit al gepost?
[..]
WHUT????
Als de VS Assad niet aanvalt, gaan de bondgenoten van de VS (de rebellen) de VS aanvallen en DUS moet Assad aangepakt?
![]()
![]()
Echt hoor...![]()
![]()
![]()
Geef dan gelijk een bron of geef de tekst ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Had ik dit al gepost?
[..]
WHUT????
![]()
![]()
Echt hoor...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
The Bank of Russia owns a 57.58% stake in Sberbank,[5] which creates potential conflicts of interest both in the competitive landscape as well as in the regulatory policy of the Russian banking sector.
..
nog erger dan de fed lijkt me
hier
http://www.prospekt-onlin(...)elen_2013/vrouw.html
veel artikels over rusland op die site
nouja dan toch maar eens aan de bitcoin dan, of is dat toevallig ook uit handen gevallen van de VS cryptokiddies?quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Een centrale banksysteem? Volgens mij wel, kan mij alleen de naam niet herinneren.. Wie het weet ... mag het zeggen.
Lijkt mij een goed plan hoor, deze thread is voor de adrenalinejunks zoals ikquote:Op maandag 9 september 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
nu heb ik een beetje zitten nadenken he
[..]
http://www.theglobeandmai(...)4543/?service=mobile
zie dikgedrukte
feitelijk hebben ze dit al gedaan toen ze die rode lijn trokken, het gaat nu ook al dagen/weken alleen nog maar over 'gaan de Amerikanen aanvallen of blijft het vrede??' overal in de media, in de krant en ook hier in NWS
maar ik vond deze reeks juist altijd heel interessant om te volgen hoe de gevechten op de grond verliepen en daar heeft eigenlijk niemand het meer over
dusss, wordt het niet eens tijd om de boel op te splitsen?
1 deel (deze reeks wmb) blijft bij het militaire plaatje van de burgeroorlog zelf en 1 deel over het politieke proces over de al dan niet aanstaande ingrijpen van de VS?
Hoop dat het waar is.twitter:hhassan140 twitterde op maandag 09-09-2013 om 21:08:34Video: activists visit Maaloula, Christian village near Damascus. Unharmed churches. Regime shelled near churches https://t.co/pYsus2kBgo reageer retweet
Wat de fok staat daar?quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Interessante video/propaganda van de rebellen in Maaloula.Hoop dat het waar is.twitter:hhassan140 twitterde op maandag 09-09-2013 om 21:08:34Video: activists visit Maaloula, Christian village near Damascus. Unharmed churches. Regime shelled near churches https://t.co/pYsus2kBgo reageer retweet
Nou ja, ze willen wel wapens leveren en dreigen en bepalen hoe wat loopt maar geen verantwoordelijkheid nemen?quote:Op maandag 9 september 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zie dikgedrukte
feitelijk hebben ze dit al gedaan toen ze die rode lijn trokken, het gaat nu ook al dagen/weken alleen nog maar over 'gaan de Amerikanen aanvallen of blijft het vrede??' overal in de media, in de krant en ook hier in NWS
Excuus, dacht dat ik dat gedaan had. Hier:quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Geef dan gelijk een bron of geef de tekst ook niet.
Maaloula is een historisch christelijk dorp in Syrië, die sinds gisteren is bezet door rebellen. Er werd gevreesd dat de rebellen de boel met de grond gelijk zou maken omdat er ook salafisten van Al-Nusra bij zaten die banden hebben met Al-Qaida. Video laat echter zien dat ze alles tot nu toe heel hebben gelaten en ook zo zullen laten zeggen ze.quote:
Begint er zich dan ineens een humaan bewustzijn te ontwikkelen bij die lui daar? Gaan we de Islamitische verlichting in?quote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Maaloula is een historisch christelijk dorp in Syrië, die sinds gisteren is bezet door rebellen. Er werd gevreesd dat de rebellen de boel met de grond gelijk zou maken omdat er ook salafisten van Al-Nusra bij zaten die banden hebben met Al-Qaida. Video laat echter zien dat ze alles tot nu toe heel hebben gelaten en ook zo zullen laten zeggen ze.
1. Ik versta het nietquote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Maaloula is een historisch christelijk dorp in Syrië, die sinds gisteren is bezet door rebellen. Er werd gevreesd dat de rebellen de boel met de grond gelijk zou maken omdat er ook salafisten van Al-Nusra bij zaten die banden hebben met Al-Qaida. Video laat echter zien dat ze alles tot nu toe heel hebben gelaten en ook zo zullen laten zeggen ze.
Snappie?![]()
kogels en mortieren zijn in principe gericht vuur, gifgas is dit in principe niet en het heel erg dodelijkquote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef Eindbaas_ het volgende:
Nogmaals (had dit ook al twee topics geleden gepost zonder antwoord) kan iemand mij het uitleggen wat het verschil is tussen 2 000 mensen omleggen met mortieren en kogelvuur en 2 000 mensen omleggen dmv zenuwgas? Waarom
is het ene erger dan het andere?
Neuh, om te doden is gifgas weinig effectief. Het is meer het psychologische effect wat angst doet aanjagen, de pijnlijke manier van sterven etc.quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
kogels en mortieren zijn in principe gericht vuur, gifgas is dit in principe niet en het heel erg dodelijk
Dit gaat wel over jouw vraag.quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef Eindbaas_ het volgende:
Nogmaals (had dit ook al twee topics geleden gepost zonder antwoord) kan iemand mij het uitleggen wat het verschil is tussen 2 000 mensen omleggen met mortieren en kogelvuur en 2 000 mensen omleggen dmv zenuwgas? Waarom
is het ene erger dan het andere?
het lijkt me wat effectiever dan een een kogelquote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, om te doden is gifgas weinig effectief. Het is meer het psychologische effect wat angst doet aanjagen, de pijnlijke manier van sterven etc.
Bestaat er dan een soort van internationale ombudsman voor oorlog?quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
kogels en mortieren zijn in principe gericht vuur, gifgas is dit in principe niet en het heel erg dodelijk
als je in 1 enkele compleet willekeurige schietpartij 2000 mensen omlegt krijg je daar ook klachten over van allerlei organisaties
Gifgas is ook prima dmv een projectiel te verspreiden hoor oftewel gericht vuur. Kan in een raketkop of buisje worden afgevuurd. Het is niet zo dat je je de boel opslaat in een vat of tank en vervolgens tot ontploffing brengt op de manier van een bom wat totaal random zou zijn en ook weinig slachtoffers zou creëren.quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je in 1 enkele compleet willekeurige schietpartij 2000 mensen omlegt krijg je daar ook klachten over van allerlei organisaties
Lijkt me een logisch planquote:Op maandag 9 september 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zie dikgedrukte
maar ik vond deze reeks juist altijd heel interessant om te volgen hoe de gevechten op de grond verliepen en daar heeft eigenlijk niemand het meer over
dusss, wordt het niet eens tijd om de boel op te splitsen?
1 deel (deze reeks wmb) blijft bij het militaire plaatje van de burgeroorlog zelf en 1 deel over het politieke proces over de al dan niet aanstaande ingrijpen van de VS?
Gas is zo vluchtig, dan moet de wind nog goed staan e.d.quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
het lijkt me wat effectiever dan een een kogel
algemene raad van de VN komt het dichtst in de buurt denk ik?quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bestaat er dan een soort van internationale ombudsman voor oorlog?
mjah het punt waar het omdraait is de complete willekeur jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Gifgas is ook prima dmv een projectiel te verspreiden hoor oftewel gericht vuur. Kan in een raketkop of buisje worden afgevuurd. Het is niet zo dat je je de boel opslaat in een vat of tank en vervolgens tot ontploffing brengt op de manier van een bom wat totaal random zou zijn en ook weinig slachtoffers zou creëren.
En jouw tweede punt, het is even dodelijk, niet dodelijker. Wist niet dat er een trap van vergelijking bestond wdb overigens
Dus het is eigenlijk het bezwaar dat ze hele buurten in een klap nogal willekeurig uitroeien niet de manier hoe.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op maandag 09-09-2013 om 10:26:15Goh, gezellige sfeer ook in christelijk Syrisch dorpje Maaloula. Jabhat an Nusra gaat threedrinken bij de nonnen: http://t.co/29fJ1jvzHZ reageer retweet
Ik heb sowieso niet het idee dat de meerderheid van de rebellen bestaat uit mensen die ze iets aan zullen doen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Begint er zich dan ineens een humaan bewustzijn te ontwikkelen bij die lui daar? Gaan we de Islamitische verlichting in?
1. Ondertiteling aanzetten helpt misschien. Spreekt alleen een beetje over dat de boel heel is en ook blijft.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Ik versta het niet
2. Is te controleren wanneer die video opgenomen is?
3. Ik hoop dat het waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |