Jaaa kom op hoor! Als ik met 117 kilo toch een uur kan lopen, dan jij toch zeker ook wel?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nah, denk het niet. Zondag ging de 6 heel erg lekker, maar nog eens 4 erbij... Ik ga gewoon zien wat deze week brengt met trainen en dan zie ik op de dag zelf wel wat ik doe.
Ik heb die avond ons come-back optreden met de band dus heel mss komt het qua timing sws niet goed uit en dat optreden gaat voor.
Ik zie het wel die dag.
Tot die pijl een boog en schoenen dacht ik nog 'nou, klinkt best oké' :pquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:14 schreef Saysem het volgende:
http://fuegoyagua.org/survival-hunter-gatherer/
"Survival Run: Hunter Gatherer 50k & 100k
[...]
• No Aid Stations Provided (only Obstacle Checkpoints).
• Carry all of your own food (some food will be provided at undisclosed locations).
• Filter your own water (learn how to use your water filter BEFORE coming to the race).
• Learn how to make a bowdrill fire before you race.
• Learn the meaning of an atlatl and travois before you race.
• Learn how to make a traditional bow and arrow before you race.
• When the race starts, you will NOT have your shoes, your first task is to make your own footwear for the race."
Juist ja.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kan wat dingen wijzigen.
De locatie kan veranderen maar dan wordt het vrijdagochtend.
(En dan zou ik het prettig vinden als ik ergens mag douchen)Vrijdag moet ik ook werken... en 'moeten', tja, ik werk ook graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Jij hebt getrained!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jaaa kom op hoor! Als ik met 117 kilo toch een uur kan lopen, dan jij toch zeker ook wel?
Slacker, if you would be so kindquote:Bedankt voor uw inschrijving.
U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail als u uw e-mailadres correct heeft ingevuld.
Deelname aan de Hoge Veluwe Loop geschiedt geheel voor eigen risico enz enz enz
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok! Zojuist ingeschreven voor mijn eerste HM
[..]
Slacker, if you would be so kind
Lastige keuze! Je kunt ze ook allebei doen, vorig jaar ook gedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Posbankloop 15KM of Hoge veluweloop HM. Twijfel twijfel.
In Velp woont mijn maat, dus gezellig.
Of Hoge veluweloop, eerste HM (in wedstrijdverband).
Je bent te laat...quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:32 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Lastige keuze! Je kunt ze ook allebei doen, vorig jaar ook gedaan.
Postbank zitten twee hele pittige klimmen in, veel zwaarder dan de zevenheuvelen. Vrij druk ook, maar brede wegen, dus je kan wel je eigen tempo lopen. Hoge Veluwe loop is vrij vlak, wel heel mooi lopen over met name fietspasen over de hei. Minder druk.
Super man! Gaat je kei hard lukken!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
lopen vanaf het station naar de start...quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is er voor de vredesloop ook een warmingup of is dit ieder voor zich?
[..]
Betalen ze de overtocht (en evt overnachting) niet voor je dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:09 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben m'n reisje naar Engeland aan het plannen. Voorlopig geen nieuwe gear voor hatsaflats
Max 150 pond. Daarvan kan ik wel een vliegticket betalen - net aan, maar geen hotel. Ik blijf ook 2 nachtjes in Portsmouth, omdat dat assessment de hele dag zou kunnen duren. Maar ik zou ook voor de lunch naar huis gestuurd kunnen wordenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Betalen ze de overtocht (en evt overnachting) niet voor je dan?
Ik denk vooral zere benenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Wel een leuke opbouw trouwens. De week erna 25, dan 30 en dan over een maand een marathon?![]()
![]()
![]()
Net loopje met goede snelheid. Ik denk dat je met rustig starten (7:00 min/km) gewoon kan lukken hoor, bij de Vredesloopquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, vlgde keer iets langer wachten maar, Garmin zei binnen in het gebouw al dat alle satellieten ok waren, maar maakt vervolgens een potje van het begin van de route.
Anyway... Wel ruim 6km gelopen, dus een heerlijk rondje.
http://www.endomondo.com/workouts/243859986/2964036
[..]
Dus dat betekent....... IBM?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:09 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben m'n reisje naar Engeland aan het plannen. Voorlopig geen nieuwe gear voor hatsaflats
Ik heb iig net een parkeerplaats geregeld bij mijn werk, helaas zijn ze verder dicht dus ik kan niet hier douchen, dat had wel geholpen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Net loopje met goede snelheid. Ik denk dat je met rustig starten (7:00 min/km) gewoon kan lukken hoor, bij de VredesloopMaar goed, dat bandje... ook leuk
waar kunnen we je bewonderen?
[..]Leuke loop!! Ik zal je aanmoedigen
[..]
Dus dat betekent....... IBM?Nog een assessment, of?
Goeie muziek om aan de 180 passen/minuut te komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb iig net een parkeerplaats geregeld bij mijn werk, helaas zijn ze verder dicht dus ik kan niet hier douchen, dat had wel geholpen.
Je kan ons komen bewonderen in Babylon in Woerden. Voor een voorproefje van onze muziek, zie hier www.skapiche.nl
Het suffe is, nu het dichterbij komt en het er een beetje om hangt wil ik ineens toch eigenlijk wel graag.![]()
Ja, assessment van in eerste instantie een halve dag, en als dat goed gaat 's middags assessment ronde 2. Ik ben blij dat ik vanavond even door de regen kan rennen, want het is stiekem wel een beetje veel extra stress bovenop studiestress.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Net loopje met goede snelheid. Ik denk dat je met rustig starten (7:00 min/km) gewoon kan lukken hoor, bij de VredesloopMaar goed, dat bandje... ook leuk
waar kunnen we je bewonderen?
[..]Leuke loop!! Ik zal je aanmoedigen
[..]
Dus dat betekent....... IBM?Nog een assessment, of?
Je bent zo'n end al gekomen! Meepakken als ervaring.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, assessment van in eerste instantie een halve dag, en als dat goed gaat 's middags assessment ronde 2. Ik ben blij dat ik vanavond even door de regen kan rennen, want het is stiekem wel een beetje veel extra stress bovenop studiestress.
Hotel is al geboekt, 175 pond voor 2 nachten en niet te annuleren, dus ik moet welquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je bent zo'n end al gekomen! Meepakken als ervaring.
Maar intussen toch spannend, snap ik![]()
Genoeg offtopic, ik ga nog even werken en dan bijtijds naar huis voor - sinds weken - een trainingsavondje bij de club. Mijn trainer is er (gelukkig even) niet. Hij schijnt vorige week nieuwe regels te hebben geintroduceerd: niet meer praten tijdens de warming-up + standaard opdrukken na de warming-up
Wat???quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Lekker overgegeven na het rennen van een halve marathon op de loopband op een lege maag. Volgende maand hele marathon in Amsterdam. Dit gaat leuk worden, kijken hoe diep ik dan kan gaan.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je bent zo'n end al gekomen! Meepakken als ervaring.
Maar intussen toch spannend, snap ik![]()
Genoeg offtopic, ik ga nog even werken en dan bijtijds naar huis voor - sinds weken - een trainingsavondje bij de club. Mijn trainer is er (gelukkig even) niet. Hij schijnt vorige week nieuwe regels te hebben geintroduceerd: niet meer praten tijdens de warming-up + standaard opdrukken na de warming-up
Mijn trainer is ook wel van dat soort oefeningen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Quoi het volgende:
Trainert is idd nogal van de oude stempel![]()
Heb inmiddels wel mijn armspieren ontwikkeld door zijn legendarische armoefeningen (ik zal het eens opnemen).
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Quoi het volgende:
Hij schijnt vorige week nieuwe regels te hebben geintroduceerd: niet meer praten tijdens de warming-up + standaard opdrukken na de warming-up
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Lekker overgegeven na het rennen van een halve marathon op de loopband op een lege maag. Volgende maand hele marathon in Amsterdam. Dit gaat leuk worden, kijken hoe diep ik dan kan gaan.
Grote jongenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe een HM op de loopbandquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:35 schreef slacker_nl het volgende:
Het regent en ik moet vanavond lopen en.. mehhhhhh.
Wat voor antwoord verwacht je? Medeleven of respect? Van mij krijg je geen van beide.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga intervallen, beats HM'en op een lege maag op een loopband.quote:
Ik zou bij week 1 beginnen, eventueel wat dingen skippen als je sneller herstelt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb het idee dat ik al aardig snel ben op de langere afstanden (10 EM en HM.. nou ja niet super snel maar relatief), maar dat ik nog vrij langzaam ben op de kortere afstanden.
Nu is er hier op 6 oktober een 5k run en dan zou ik wel richting de 20/22 minuten willen gaan (afhankelijk van hoeveel ik verbeter).
Ik heb dit schema gevonden:
http://www.halhigdon.com/(...)ced-Training-Program
Denken jullie dat het beter is om bij week 1 te beginnen en dan de test run als race te doen, of juist in week 5 beginnen?
Dat 6 minuten rennen lijkt me trouwens wel gekIk ren altijd minstens 40 minuten ofzo..
Het lijkt mij dat dingen skippen binnen het schema juist niet zo slim is, want het gaat al uit van 5-6 keer rennen dus je hebt de rustige runs wel nodig..?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zou bij week 1 beginnen, eventueel wat dingen skippen als je sneller herstelt.
Eh, is 6m niet 6 mijl in plaats van 6 minuten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb het idee dat ik al aardig snel ben op de langere afstanden (10 EM en HM.. nou ja niet super snel maar relatief), maar dat ik nog vrij langzaam ben op de kortere afstanden.
Nu is er hier op 6 oktober een 5k run en dan zou ik wel richting de 20/22 minuten willen gaan (afhankelijk van hoeveel ik verbeter).
Ik heb dit schema gevonden:
http://www.halhigdon.com/(...)ced-Training-Program
Denken jullie dat het beter is om bij week 1 te beginnen en dan de test run als race te doen, of juist in week 5 beginnen?
Dat 6 minuten rennen lijkt me trouwens wel gekIk ren altijd minstens 40 minuten ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |