quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:02 schreef mosselmossel het volgende:
Mods die zonder aanleiding of pm onschuldige berichten verwijderen omdat die in hun ogen misschien onzinnig zijn....
Bij het filmpje van 15km zie je idd heel duidelijk dat links meer zwaait, dat doe ik ook (extra) als ik moe word. Ik ben ook geneigd om m'n voeten al wat naar binnen neer te zetten, zo zegmaar:quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad wel iets dat je ze iets naar buiten afzwaait. Maar op zich valt het best wel mee. Links lijkt iets meer te zwaaien dan rechts trouwens. En het ziet er verder gewoon netjes uit. Lekker gelopen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daardoor is het ook wel logisch dat ik wat naar buiten afzwaai, en ook dat ik wat overproneer. 25 jaar je voeten verkeerd neerzetten is niet zo 1/2/3 afgeleerd, helaas. Maar er wordt aan gewerkt.
En ik vind ook dat er nog veel teveel beweging in m'n bovenlijf zit, en dat m'n armpen nog niet ontspannen genoeg zijn![]()
Neig op dit moment naar de tien waar ik voor ingeschreven sta. Afgelopen weekend ging best goed, maar maakte me zorgen over de tijdslimiet. Mail over gestuurd maar ze gaan niet stipt na 80 minuten mensen van de weg afplukken.quote:
Gaat je lukken hoor! En des te meer juichers voor jou aan de finishquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:14 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Neig op dit moment naar de tien waar ik voor ingeschreven sta. Afgelopen weekend ging best goed, maar maakte me zorgen over de tijdslimiet. Mail over gestuurd maar ze gaan niet stipt na 80 minuten mensen van de weg afplukken.
We zorgen gewoon dat de zon pas gaat schijnen als jij binnen bent! Als Gup haar gebeden nog even perfectioneert en Slacker zich er vooral niet mee bemoeit komt dat helemaal goedquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:14 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Neig op dit moment naar de tien waar ik voor ingeschreven sta. Afgelopen weekend ging best goed, maar maakte me zorgen over de tijdslimiet. Mail over gestuurd maar ze gaan niet stipt na 80 minuten mensen van de weg afplukken.
Note to self: weergoden pleasen de komende twee wekenquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
We zorgen gewoon dat de zon pas gaat schijnen als jij binnen bent! Als Gup haar gebeden nog even perfectioneert en Slacker zich er vooral niet mee bemoeit komt dat helemaal goed
Dan zou ik gewoon voor de 10 gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:14 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik kan wat dingen wijzigen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:04 schreef Frsh het volgende:
Afstand klinkt goed, maar de locatie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kan wat dingen wijzigen.
De locatie kan veranderen maar dan wordt het vrijdagochtend.
(En dan zou ik het prettig vinden als ik ergens mag douchen)En ik moet vrijdag werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kan wat dingen wijzigen.
De locatie kan veranderen maar dan wordt het vrijdagochtend.
(En dan zou ik het prettig vinden als ik ergens mag douchen)Je weet dat er niets is hè, op TexelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Right... Een zonnetje tijdens het lopen is heerlijk. Kleur je lekker van.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:15 schreef hatsaflats het volgende:
Slacker zich er vooral niet mee bemoeit komt dat helemaal goed
En daarom mag jij je er dus niet mee bemoeien, voor lopen in het zonnetje ga je maar naar Arubaquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Right... Een zonnetje tijdens het lopen is heerlijk. Kleur je lekker van.
En de 10 is roze!quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier trouwens het endomondo kaartje van m'n moeder. Dit moet dus 10EM voorstellen.
[ afbeelding ]
Endomondo heeft een enorme fuckup gemaakt in de uiterwaarden en is er na 11.80km gewoon maar mee gestopt. Dat is stom.
Ze is nu toch maar aan het nadenken over een garmin. Dan weet ze onderweg wel niet precies hoe hard ze loopt, maar inmiddels is ze ervaren genoeg om dat te kunnen inschatten. En dan kan ze achteraf in ieder geval d'r race analyseren. Want dit schiet niet op. Heb je onderweg niks aan en achteraf ook niet.
Misschien een leuke Forerunner 10 of zo. Niet te ingewikkeld (belangrijk!), maar gewoon iets wat de afstand en tijd fatsoenlijk bijhoudt.
Ze kan toch nog steeds endomondo aangooien voor de snelheid?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier trouwens het endomondo kaartje van m'n moeder. Dit moet dus 10EM voorstellen.
[ afbeelding ]
Endomondo heeft een enorme fuckup gemaakt in de uiterwaarden en is er na 11.80km gewoon maar mee gestopt. Dat is stom.
Ze is nu toch maar aan het nadenken over een garmin. Dan weet ze onderweg wel niet precies hoe hard ze loopt, maar inmiddels is ze ervaren genoeg om dat te kunnen inschatten. En dan kan ze achteraf in ieder geval d'r race analyseren. Want dit schiet niet op. Heb je onderweg niks aan en achteraf ook niet.
Misschien een leuke Forerunner 10 of zo. Niet te ingewikkeld (belangrijk!), maar gewoon iets wat de afstand en tijd fatsoenlijk bijhoudt.
De kleur rood jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Right... Een zonnetje tijdens het lopen is heerlijk. Kleur je lekker van.
Dan kies ik wel een kekke loopbroek uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En daarom mag jij je er dus niet mee bemoeien, voor lopen in het zonnetje ga je maar naar Aruba
Klopt, kan nog steeds. En de eerste km's heeft ie het ook wel goed gedaan. Maar na km 8 komt er dan geen info meer door, omdat pas in de binnenstad km 9 geregistreerd werd. Volgens Endomondo heeft ze dan een een half uur gedaan over die "km"...quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze kan toch nog steeds endomondo aangooien voor de snelheid?
Ah, da's wel klote dan idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt, kan nog steeds. En de eerste km's heeft ie het ook wel goed gedaan. Maar na km 8 komt er dan geen info meer door, omdat pas in de binnenstad km 9 geregistreerd werd. Volgens Endomondo heeft ze dan een een half uur gedaan over die "km"...
Dat kan inderdaad allemaal. Het is meer dat ze de cijfertjes niet kan lezen zonder leesbrilquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
Met de meeste (hele minimalistische misschien niet?) Kun je toch gewoon je huidige pace laten weergeven? En met intervallen pacezones instellen en dan zegt 'ie ook of je goed zit
1) Texelse bier...quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:28 schreef hatsaflats het volgende:
Je weet dat er niets is hè, op Texel
Niet a.s. vrijdagquote:
Jero,wat doe je..... daar gaat mijn droombeeld, na het zien van je filmje en de foto's begon ik net te begrijpen dat het voor sommige mensen wel leuk zou kunnen zijn...quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Er was ook geen andere afstand dan 18.5km. Het parkoers was alleen 2 rondes. De 1e ronde was 6.5km, de tweede ronde 12km. Maar veel mensen liepen dus alleen de 1e ronde, die hebben ook geen officiële tijd gekregen als het goed is.
Er liepen ook zat ongetrainde mensen bij hoor, dat waren degene die ik allemaal als eerste lapte, het is goed dat ze het doen hoor. Maar bij sommige dacht ik echt 'waarom heb je niet getraind?'. En dan heb ik het niet over de mensen met overgewicht die echt hun best deden, maar gewoon 'fitte' mensen die bij de 1e hindernis al bek af waren, of probeerden de hindernis te ontwijken.
Er zit op texel een mauntainbikeroute wat goed wordt aangegeven en erg leuk is om te lopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
1) Texelse bier...
2) je kan er mooi hardlopen.
3) er is nu een culinaire week (weet niet precies wat dat inhoudt, hopelijk veel dingen proeven)
[..]
Niet a.s. vrijdag![]()
1 2 | [b]22 september 2013 - [url=http://n70trail.nl/]N70Trailrun (Beek-Ubbergen)[/url][/b] [*] Saysem - 14km |
Argh! Als ik me dit nou gewoon wat eerder had bedacht... Lopen zonder tijdsregistratie vind ik eig. ook een soort van nutteloos, dan kan ik net zo goed een eigen rondje gaan lopen...quote:De startnummers worden al gedrukt en daarna verstuurd, dus ik kan het nu niet meer veranderen.
Je kunt op 21 september je 10 km startnummer omruilen bij het wedstrijdsecretariaat voor een 5 km startnummer zonder tijdregistratie.
En 10 gaat je echt niet lukken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Argh! Als ik me dit nou gewoon wat eerder had bedacht... Lopen zonder tijdsregistratie vind ik eig. ook een soort van nutteloos, dan kan ik net zo goed een eigen rondje gaan lopen...
Hmmm...
Nou ja, lesson learned.
Zou jammer zijn, maar dat optreden is belangrijker. En eventueel als je lekker langzaam start zou je het denk ik best kunnen.quote:
Ik wil deze week in mijn lunchpauzes, dus straks en donderdag, voor een 6 gaan en dan zaterdag kijken of 8 lukt en als dan... dan zou het mss moeten kunnen, maar dan moet het weer ook gunstig zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, maar dat optreden is belangrijker. En eventueel als je lekker langzaam start zou je het denk ik best kunnen.
Maar er liepen ook wel wat zwaargewichten mee, en sowieso 1 vrij forse man heb ik nog zien finishen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wooow zoveel coole foto's! Die persoon die een salto maakt haha, en al die spetterende modder.
De gemiddelde deelnemer is wel onwijs afgetraind
Ik heb daar ook al naar gekeken. Maar volgens mij was ie "maar" iets van 8km. Of jij moet een andere gezien hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er zit op texel een mauntainbikeroute wat goed wordt aangegeven en erg leuk is om te lopen.
Ik zal zo even in mijn geschiedenis gaan kijken voor je. Nu eerst kijken of ik wat regen kan ontwijken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al naar gekeken. Maar volgens mij was ie "maar" iets van 8km. Of jij moet een andere gezien hebben.
Ach ik zie wel. Ik sla mijn startpunt op en ga waarschijnlijk wat ronddwalen![]()
Toch bedankt.
Dan koop je er een loep bijquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad allemaal. Het is meer dat ze de cijfertjes niet kan lezen zonder leesbril
Dat vind ik het leuke van die runs, het is zo liefde en vrede op aarde allemaal. Dat heb je bij normale loopjes niet, of niet op deze manier. Dat maakt het allemaal zo anders, zo leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb zelf ook wel een paar mensen geholpen. 1 groot team![]()
Een dame moest het water uit en ik stak mijn hand uit, maar ze zei dat het haar wel lukte. Ik draaide om zodat ik verder kon maar toen vroeg ze toch nog snel mijn hulp.![]()
Melig evenement wel. Onder die netten door, en dan roepen van "Hey trek is aan mijn vinger"![]()
Of mensen die tegen een boom stonden te duwen om hun kuiten te rekken en dan helpen omduwen onder het mom van een hindernis
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar er liepen ook wel wat zwaargewichten mee, en sowieso 1 vrij forse man heb ik nog zien finishen.
Maar inderdaad zoals Jero zegt moet je jezelf over muren heen hijsen. Maar dat was dan weer een voordeel aan de drukte, je krijgt wel een zetje van iemand. Ik gaf mijn broer steeds een zetje en dan deed ik het zelf (toch wel een voordeel zo'n sportschool) en soms kreeg ik van iemand ook wel een duw.
Heb zelf ook wel een paar mensen geholpen. 1 groot team![]()
Een dame moest het water uit en ik stak mijn hand uit, maar ze zei dat het haar wel lukte. Ik draaide om zodat ik verder kon maar toen vroeg ze toch nog snel mijn hulp.![]()
Melig evenement wel. Onder die netten door, en dan roepen van "Hey trek is aan mijn vinger"![]()
Of mensen die tegen een boom stonden te duwen om hun kuiten te rekken en dan helpen omduwen onder het mom van een hindernis
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:56 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/220431483/3275930 inderdaad nog geen 8 km wel een mooie route en ik vond hem redelijk zwaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al naar gekeken. Maar volgens mij was ie "maar" iets van 8km. Of jij moet een andere gezien hebben.
Ach ik zie wel. Ik sla mijn startpunt op en ga waarschijnlijk wat ronddwalen![]()
Toch bedankt.
Hoge veluweloop vorig jaar gelopen en was een erg mooie route en makkelijk te belopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Posbankloop 15KM of Hoge veluweloop HM. Twijfel twijfel.
In Velp woont mijn maat, dus gezellig.
Of Hoge veluweloop, eerste HM (in wedstrijdverband).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |