SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
[ Bericht 11% gewijzigd door vuvuzela op 09-09-2013 17:22:10 ]![]()
Dat was schijt, uit die koe.quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
Heeft hij nou zeer plaatselijke armbeharing?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zo in Frankrijk zou ik spontaan verliefd worden op Yvon."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Een echte Fransman geworden die een Nederlandse vrouw zoekt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Zonder bril of met een minder aanwezige bovenrand zou ie er nog wel leuk uitzien. Die bril maakt hem ouwelijk.To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Die ketting. Kan echt niet, Jos.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Bril inderdaadquote:Op zondag 8 september 2013 21:04 schreef _Dido_ het volgende:
Zonder bril of met een minder aanwezige bovenrand zou ie er nog wel leuk uitzien. Die bril maakt hem ouwelijk.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
nee dit is niksAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ketting af, bril af, dan oogt het denk ik al een stuk beterWhy do dishes when you can do daiquiris?![]()
OH YVETTEquote:Op zondag 8 september 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Hij begint een beetje op z'n Allo Allo's te praten.![]()
Ergens in de Dordogne.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Deze zoekt iemand die snel kan komen baren.
Hij trekt het resultaat er zelf wel uit."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Lees jij toevallig nog mee in het bokttopic?quote:Zijn daar al dames aan het glibberen van deze boer?
![]()
Volgens mij is verder ook geen plaatsnaam genoemdquote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 21:05 schreef OProg het volgende:
Deze zoekt iemand die snel kan komen baren.
Hij trekt het resultaat er zelf wel uit.
know'm sayin?
word? word.![]()
Nee momenteel niet, maar daar zal wel een stapel post van komenquote:Op zondag 8 september 2013 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Lees jij toevallig nog mee in het bokttopic?Zijn daar al dames aan het glibberen van deze boer?
know'm sayin?
word? word.![]()
1 hoeveelheid koe = 100 geitenquote:Op zondag 8 september 2013 21:05 schreef snellejelle het volgende:
Niet eens met de hand melken, mietje![]()
![]()
Duurt nog even.quote:Op zondag 8 september 2013 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nee momenteel niet, maar daar zal wel een stapel post van komen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=144&t=1707552&start=150![]()
Hondje
Als ie maar de goede baan heeft.quote:Op zondag 8 september 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, hij heeft een Sven Kramerkop da's minder.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Duurt nog even.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=144&t=1707552&start=150![]()
![]()
Een man op een paard is toch ontzettend gay, of hebben vrouwen dat niet zo?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Paar paarden in beeld, beetje paardrijden, dat scheelt weer 500 brieven extra.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In diezelfde categorie:quote:twitter:ramon3fm twitterde op zondag 08-09-2013 om 21:05:18Nooit "stal" iemand zijn hart.. #BZV reageer retweet
![]()
![]()
God, in Zuid-Frankrijk wonen, en dan brood met hagelslag en kaas met de kaasschaaf eten...wat schaars...Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Neequote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
Een man op een paard is toch ontzettend gay, of hebben vrouwen dat niet zo?
Why do dishes when you can do daiquiris?![]()
Hangt van 't paard af.quote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
Een man op een paard is toch ontzettend gay, of hebben vrouwen dat niet zo?![]()
Zo te lezen alleen jij.quote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
Een man op een paard is toch ontzettend gay, of hebben vrouwen dat niet zo?![]()
man op paard valt mee, paard op man daarentegen...quote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In diezelfde categorie:twitter:ramon3fm twitterde op zondag 08-09-2013 om 21:05:18Nooit "stal" iemand zijn hart.. #BZV reageer retweet
![]()
![]()
Dan ga ik maar een paard aanschaffen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Lijkt me duidelijk dat Jos met z'n Belgische "pleegvader" heeft lopen "boeren"Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Homoquote:Op zondag 8 september 2013 21:09 schreef marcodej het volgende:
Dan ga ik maar een paard aanschaffen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 21:09 schreef JohnDDD het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Jos met z'n Belgische "pleegvader" heeft lopen "boeren"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Lekker de hele dat zweten en de volgende dag gewoon dat rode shirtje weer aan."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Haha.quote:Op zondag 8 september 2013 21:09 schreef JohnDDD het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Jos met z'n Belgische "pleegvader" heeft lopen "boeren""Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill![]()
Hij heeft net als Aad allemaal dezelfde shirts in de kast liggen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef OProg het volgende:
Lekker de hele dat zweten en de volgende dag gewoon dat rode shirtje weer aan.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet niet wat opdubbelen is, dus ik val sowieso af.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik kijk nu al weer uit naar de variant van lucky Tv.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Jan gaat naar Tanzania, maar niet voor de Afrikaanse vrouwen?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zijn moeder doet heel snel de wasquote:Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij heeft net als Aad allemaal dezelfde shirts in de kast liggen.
Why do dishes when you can do daiquiris?![]()
Hoe herken je een Nederlandse boer in Tanzania?
quote:Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef Silenus het volgende:
Gewoon vragen waar de witte man woont.![]()
![]()
![]()
Uhm... hij is 2 meter. En blank.quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe herken je een Nederlandse boer in Tanzania?![]()
Yvonne gaat midden op sloeber markt bellen met iPhone daar.
Handig."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Jan is christelijk denk ik, zo ziet hij er wel uit althans."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
dat was de grap denkquote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm... hij is 2 meter. En blank.![]()
![]()
Zouden daar veel vrouwen naartoe willen?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Stemt op de lokale CDA.quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
Jan is christelijk denk ik, zo ziet hij er wel uit althans.![]()
die heeft ze nu niet meerquote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef OProg het volgende:
Yvonne gaat midden op sloeber markt bellen met iPhone daar.
Handig.![]()
![]()
Allemaal neerslaafjes in dienst...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill![]()
quote:
Ja van die types die ook helemaal in touch zijn met hun Afrikaanse roots en het werkelijk fantastisch vinden dat ze daar naartoe mogen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef Cee het volgende:
Ohhhh dit gaat geweldig worden, al die Libelle-moeders in de rimboe.
Ik had zo'n buurvrouw ja![]()
![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef Cee het volgende:
Ohhhh dit gaat geweldig worden, al die Libelle-moeders in de rimboe.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
De witte man woont in een paradijs. Al die arme zwarte sloebers mogen bij hem de vloeren boenen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
die had ze al eerder gezien... Vandaar, denk ik zo.quote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Postbus100 het volgende:
Yvon geeft alle mannen een hand, maar Alette krijgt drie zoenen.![]()
Wim is gewoon het personeelslid dus."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Witte man, da's ook gewoon afgekort 'Wim'.quote:Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef Silenus het volgende:
Gewoon vragen waar de witte man woont.![]()
![]()
veel banen mooi toch.quote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Pedroso het volgende:
De witte man woont in een paradijs. Al die arme zwarte sloebers mogen bij hem de vloeren boenen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Witte man, da's ook gewoon afgekort 'Wim'.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Witte man, da's ook gewoon afgekort 'Wim'.
Ik ben manager over de afdeling wortels, bloemkool en prei
kan geen toeval zijn, hij is hiervoor geborenquote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Witte man, da's ook gewoon afgekort 'Wim'.![]()
![]()
Mooie boerderij ook. Niet van die hectares met maar één gewas, maar alle gewassen in rijtjes dicht naast elkaar. Geeft een gevarieerd beeld
Somebody that I used to know![]()
Oeroude versiertruc. "Ohjee de auto is kapot. We zullen hier moeten overnachten Yvon. Het kan best koud worden...kom je hier? Bij me?"Gourmetten of steengrillen?![]()
Damn alleen al voor die uitzichten daar wil ik erheen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Elke man zou hier toch diepere gevoelens voor Yvon krijgen als ze zo met haar zitten?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mooi land en niet zo arm volgens mij, Schat ik wel in op minimaal 800 brieven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gejat van Rob Felderhof.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Jij ook Marco?quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef marcodej het volgende:
Elke man zou hier toch diepere gevoelens voor Yvon krijgen als ze zo met haar zitten?
En dan 'per ongeluk' een beetje morsen met de olie en zo en dan langzaam wat fysieker worden. Geil.quote:Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef Silenus het volgende:
Oeroude versiertruc. "Ohjee de auto is kapot. We zullen hier moeten overnachten Yvon. Het kan best koud worden...kom je hier? Bij me?""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
En toen kwam een olifant met een grote snuit.quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan 'per ongeluk' een beetje morsen met de olie en zo en dan langzaam wat fysieker worden. Geil.![]()
Staan ook camera- en geluidsmensen bij dus het is minder romantisch als dat het lijkt.quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef marcodej het volgende:
Elke man zou hier toch diepere gevoelens voor Yvon krijgen als ze zo met haar zitten?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik gok dat hij de meeste brieven gaat krijgen.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Moest ze kotsen? Zwanger? Wat was dat?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nou nee.quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef marcodej het volgende:
Elke man zou hier toch diepere gevoelens voor Yvon krijgen als ze zo met haar zitten?![]()
Ze had haar tandenborstel te ver gedeepthroat.quote:Op zondag 8 september 2013 21:18 schreef marcodej het volgende:
Moest ze kotsen? Zwanger? Wat was dat?![]()
In Tanzania sowieso.quote:Op zondag 8 september 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
En toen kwam een olifant met een grote snuit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik eet liever warme appeltaart.quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef marcodej het volgende:
Elke man zou hier toch diepere gevoelens voor Yvon krijgen als ze zo met haar zitten?![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze had haar tandenborstel te ver gedeepthroat.
know'm sayin?
word? word.![]()
Aangepast aan de rest van de bevolking.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik eet liever warme appeltaart.![]()
![]()
Misschien ontstaan er wel leuke driehoeksverhoudingen met een van die negers
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hmmm, Petra... Ik weet het niet. Met haar moederlijke adviezen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
![]()
!! Is er geen chips dan moeten we wachten tot het bezorgd wordt
Wat een irritant wijf."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Oh, je hebt er geen Albert Heijn om de hoek. Wat een teleurstelling.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vreselijkquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
Maandvoorraad chips en chocola inslaan.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Geen Harry Piekemaquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Pedroso het volgende:
Oh, je hebt er geen Albert Heijn om de hoek. Wat een teleurstelling.![]()
![]()
Draaaamaquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Renesite het volgende:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill![]()
Al die vrouwen komen nu met koffers vol chips en chocola naar Tanzania
inderdaad, gewoon beetje plannen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Wilskracht het volgende:
Maandvoorraad chips en chocola inslaan.![]()
denk het ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
Al die vrouwen komen nu met koffers vol chips en chocola naar Tanzania
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ze heeft een man?quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Renesite het volgende:
Petra, WAT DE FUCK DOE JIJ VOOR DE KOST IN JE LANDGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Wordt in beslag genomen bij de douane.quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
Al die vrouwen komen nu met koffers vol chips en chocola naar Tanzania![]()
![]()
Slim gedaan van Petraquote:
Net een filmquote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
Even een paar heipalen achterop de scooter.![]()
![]()
Hij lijkt in zijn manier van doen wel een beetje op die boer van een paar jaar geleden, die macho boer. Ben zijn naam even kwijt, had wel de lekkerste vrouw toen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die zit in zuid Afrika maar waarom weet ik niet.quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Renesite het volgende:
Petra, WAT DE FUCK DOE JIJ VOOR DE KOST IN JE LAND"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Jos.quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Hij lijkt in zijn manier van doen wel een beetje op die boer van een paar jaar geleden, die macho boer. Ben zijn naam even kwijt, had wel de lekkerte vrouw toen.![]()
Jos, van Dycke.quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Hij lijkt in zijn manier van doen wel een beetje op die boer van een paar jaar geleden, die macho boer. Ben zijn naam even kwijt, had wel de lekkerte vrouw toen.
waarom weet ik dit uit m'n hoofd![]()
![]()
Voor de gelegenheid. Woont gewoon hier.quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zit in zuid Afrika maar waarom weet ik niet.![]()
Josquote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Hij lijkt in zijn manier van doen wel een beetje op die boer van een paar jaar geleden, die macho boer. Ben zijn naam even kwijt, had wel de lekkerte vrouw toen.know'm sayin?
word? word.![]()
Andersom.quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid. Woont gewoon hier."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die hoed kost hem 200 brieven."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit is al lucky tv zo ongeveer.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Waarom is er nou nog geen boer geweest die gewoon zegt dat ie voor een blonde vrouw gaat met grote tieten ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gaan we dit morgen nabespreken bij DWDD?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien moet je je wat duidelijker uitdrukken, dan begrijp ik je in een keer.quote:Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Woont in Afrika maar is voor de gelegenheid in Nederland?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
dan schrijft er niemand.quote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is er nou nog geen boer geweest die gewoon zegt dat ie voor een blonde vrouw gaat met grote tieten ?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
"Die zit in zuid Afrika maar waarom weet ik niet." vroeg ie.quote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misschien moet je je wat duidelijker uitdrukken, dan begrijp ik je in een keer.
"Voor de gelegenheid" is daar een antwoord op. Makkelijker kan het niet.![]()
Petra woont in Nederland!!!!!!!!!!!!!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Alleta toen ik jou zag.
Toen wist ik het wel
Die mooie lach,
Ik stuur deze brief
Voor een mooi avontuur,
En een vrouw o zo lief.
Liefs uit veendam![]()
Alleen was dit in tanzania..quote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Die zit in zuid Afrika maar waarom weet ik niet." vroeg ie.
"Voor de gelegenheid" is daar een antwoord op. Makkelijker kan het niet.![]()
Wie gaat er schrijven?
Dan gaat mijn opmerking niet op.quote:Op zondag 8 september 2013 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
Petra woont in Nederland!!!!!!!!!!!!!![]()
Oh zoquote:Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is relatief gezien toch ook het zuiden van Afrika?![]()
![]()
![]()
ohjaquote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan we dit morgen nabespreken bij DWDD?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Weet alleen niet of er veel lucky materiaal bij zit dit seizoen. Alleen die brabo in Denemarken wellicht, maar de rest is vrij normaal.![]()
![]()
Die Deense boer die elke dag patat, ' gehaktballen waar de vorst uit is' en cornflakes eet.
En dan ook nog gehaktballen dat je zegt een hap lucht smaakt nog lekkerder![]()
![]()
![]()
Ik kan nu al niet wachten op de LuckyTVquote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan we dit morgen nabespreken bij DWDD?![]()
Alleen die boer uit Denemarken gaat leuk worden denk ik. Rest heeft allemaal een te vlotte babbel en sociaal leven.Land of the free. Home of the brave.![]()
Klopt dus geen zak van.quote:Boer zoekt vrouw internationaal
Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden. Yvon Jaspers gaat de grens over. Ze helpt geëmigreerde Nederlandse boeren aan een Nederlandse partner. Yvon Jaspers: 'Al jarenlang krijgen we brieven van Nederlandse boeren die in het buitenland wonen en daar ook hun bedrijf hebben. Ze hebben net als al onze andere deelnemers die ene grote wens: het vinden van de ware liefde. Maar in een reguliere serie vliegen we niet zomaar de wereld over. Ik vind het daarom ook geweldig dat we nu de kans krijgen hen te helpen bij het zoeken naar de liefde. Spannend voor deze boeren, maar ook voor de vrouwen die gaan schrijven. Durven zij het aan voor de liefde de grens over te gaan? Ik kan niet wachten tot we deze boeren kunnen voorstellen!' Deze internationale reeks wijkt af van de reguliere uitzendingen. In september is de kick-off waarin vier boeren zich voorstellen aan het publiek. Deze vier boeren worden gedurende de hele reeks gevolgd, er valt niemand af. Ze ontmoeten de briefschrijfsters tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de vrouwen kennis met het boerenleven. Daarnaast zullen ze vooral ook meer te weten komen van de omgeving en de cultuur waarin de boer leeft en werkt.![]()
Oh god.. Die Johan gaat nog grappig worden. De andere 4 zijn inderdaad hele normale kandidaten, levert waarschijnlijk weinig grappige tv op haha. Ik vond Jan wel leuk
[ Bericht 7% gewijzigd door Ama op 08-09-2013 23:35:16 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb een nieuwe OP gebrouwen.....
En in de wiki gezet, dus degene die het volgende topic opent kan de een copy & paste uit de wiki doen: http://wiki.fok.nl/index.php/Boerzoektvrouw![]()
Waar stond dit artikel? Want het barst inderdaad van de fouten. Niet alleen qua locaties maar ook staat er dat er 4 boeren worden voorgesteld.quote:Chick on a mission![]()
Als ik google stond het op de website van de KRO en hebben div. media dat overgenomen.quote:Op maandag 9 september 2013 08:55 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Waar stond dit artikel? Want het barst inderdaad van de fouten. Niet alleen qua locaties maar ook staat er dat er 4 boeren worden voorgesteld.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
En in de wiki gezet, dus degene die het volgende topic opent kan de een copy & paste uit de wiki doen: http://wiki.fok.nl/index.php/Boerzoektvrouw![]()
![]()
Ik zie het probleem niet zo, dat er ook een boerin bijzat wilden ze kennelijk als "verrassing" houden, en of ze nou Polen of Denemarken, Kenia of Tanzania in het verhaaltje schrijven maakt qua afstanden niet zo gek veel uit, je kreeg een beetje een idee welke kant je het op moest zoeken, zonder dat ze alles weggaven.quote:Op maandag 9 september 2013 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik google stond het op de website van de KRO en hebben div. media dat overgenomen.
En ook in de Canada kun je een "Amerikaanse Ranch" hebben![]()
![]()
Je kunt beter Keroppie quoten.quote:Op maandag 9 september 2013 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, dat er ook een boerin bijzat wilden ze kennelijk als "verrassing" houden, en of ze nou Polen of Denemarken, Kenia of Tanzania in het verhaaltje schrijven maakt qua afstanden niet zo gek veel uit, je kreeg een beetje een idee welke kant je het op moest zoeken, zonder dat ze alles weggaven.
En ook in de Canada kun je een "Amerikaanse Ranch" hebbenThe love you take is equal to the love you make.![]()
Stond op TVgids.nl én op mijn EPG van KPN.quote:Op maandag 9 september 2013 08:55 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Waar stond dit artikel? Want het barst inderdaad van de fouten. Niet alleen qua locaties maar ook staat er dat er 4 boeren worden voorgesteld.![]()
quote:3,1 miljoen kijkers Boer Zoekt Vrouw
Nederlanders hebben zondagavond weer massaal afgestemd op Boer Zoekt Vrouw. Het nieuwe seizoen van het KRO-programma, waarin dit keer boeren die in het buitenland wonen op zoek gaan naar een nieuwe liefde, trok maar liefst 3,1 miljoen kijkers.
Bron: www.telegraaf.nlNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik had niet anders verwacht. Eigenlijk valt het me tegen. Maar misschien dat buitenlandse boeren een stuk verder van mensen afstaan dan Nederlandse boeren (letterlijk en figuurlijk) en dat er daardoor minder gekeken wordt?
Wel leuke boeren! Juist door hun sociale vaardigheden heb je nog wel kans dat er vrouwen schrijven. Ze moeten per slot van rekening twee drempels over: een boer en een land. Als de boer al bevalt, dan heb je nog maar één drempel te gaan.Somebody that I used to know![]()
Ik vind boeren met sociale vaardigheden niks aan. Alleen de Brabo uit Denemarken is interessant om te volgen, de rest kan gewoon praten en communiceren.
Ben dus bang dat het weer een saai voortkabbelend seizoen gaat worden.Gourmetten of steengrillen?![]()
Het was nauwelijks minder dan voorgande jaren.quote:Op maandag 9 september 2013 13:44 schreef Postbus100 het volgende:
Ik had niet anders verwacht. Eigenlijk valt het me tegen. Maar misschien dat buitenlandse boeren een stuk verder van mensen afstaan dan Nederlandse boeren (letterlijk en figuurlijk) en dat er daardoor minder gekeken wordt?
Kijkcijfers BZV kick-offs:
2011 3.328.000
2012 3.455.000
2013 3.144.000Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Nope.. Petra woont in Zuid Afrika.quote:Op zondag 8 september 2013 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
Petra woont in Nederland!!!!!!!!!!!!!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1364292 49.06 min: 'Zijn dochter Petra woont inmiddels in Zuid Afrika maar voor de gelegenheid op bezoek bij haar vader.'![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 15:05 schreef Silenus het volgende:
http://www.recensiekoning(...)ouw-de-kick-off-2013
Haha, ook wel een leuk stukje.![]()
![]()
Dat iid... je moet alles achter kunnen laten, en nou zal dat voor de 2 jonge boeren op zich niet zo'n probleem zijn, want die zullen voor meisjes gaan die hier geen kinderen enz. hebben, maar voor Denemarken, Bonaire en Tanzania is de kans groot dat er reacties zijn van mensen die hier kinderen hebben, dus dan moet de boer(in) wel heel leuk zijn om die achter te laten.quote:Op maandag 9 september 2013 13:44 schreef Postbus100 het volgende:
Wel leuke boeren! Juist door hun sociale vaardigheden heb je nog wel kans dat er vrouwen schrijven. Ze moeten per slot van rekening twee drempels over: een boer en een land. Als de boer al bevalt, dan heb je nog maar één drempel te gaan.![]()
Echt heel grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 15:05 schreef Silenus het volgende:
http://www.recensiekoning(...)ouw-de-kick-off-2013
Haha, ook wel een leuk stukje.The love you take is equal to the love you make.![]()
Mwah, ik gok ook een aantal mannen die tegen de penopauze aanhangen en in NL op een dood spoor zitten, dan is vluchten al snel aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef broccolitaart het volgende:
Er komen vast alleen maar hippies op Aletta af![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 15:55 schreef broccolitaart het volgende:
Hé, dat groep moet niet uitgesloten worden inderdaad. Lekker opdubbelen.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 15:55 schreef broccolitaart het volgende:
Hé, dat groep moet niet uitgesloten worden inderdaad. Lekker opdubbelen.![]()
![]()
Bedankt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
En in de wiki gezet, dus degene die het volgende topic opent kan de een copy & paste uit de wiki doen: http://wiki.fok.nl/index.php/Boerzoektvrouw
Heb dit topic ook al gewijzigd, dan moet het nu automagisch gaan![]()
![]()
Hm, hij valt me tegen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef roos85 het volgende:
De Lucky:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/242446
Forum Opties Forumhop: Hop naar: