Vreselijkquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Renesite het volgende:
!! Is er geen chips dan moeten we wachten tot het bezorgd wordt
Geen Harry Piekemaquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Pedroso het volgende:
Oh, je hebt er geen Albert Heijn om de hoek. Wat een teleurstelling.
Draaaamaquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Renesite het volgende:
!! Is er geen chips dan moeten we wachten tot het bezorgd wordt
inderdaad, gewoon beetje plannen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Wilskracht het volgende:
Maandvoorraad chips en chocola inslaan.
denk het ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
Al die vrouwen komen nu met koffers vol chips en chocola naar Tanzania
Ze heeft een man?quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Renesite het volgende:
Petra, WAT DE FUCK DOE JIJ VOOR DE KOST IN JE LAND
Wordt in beslag genomen bij de douane.quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
Al die vrouwen komen nu met koffers vol chips en chocola naar Tanzania
Slim gedaan van Petraquote:
Net een filmquote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
Even een paar heipalen achterop de scooter.
Die zit in zuid Afrika maar waarom weet ik niet.quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Renesite het volgende:
Petra, WAT DE FUCK DOE JIJ VOOR DE KOST IN JE LAND
Jos.quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Hij lijkt in zijn manier van doen wel een beetje op die boer van een paar jaar geleden, die macho boer. Ben zijn naam even kwijt, had wel de lekkerte vrouw toen.
Jos, van Dycke.quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Hij lijkt in zijn manier van doen wel een beetje op die boer van een paar jaar geleden, die macho boer. Ben zijn naam even kwijt, had wel de lekkerte vrouw toen.
Voor de gelegenheid. Woont gewoon hier.quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zit in zuid Afrika maar waarom weet ik niet.
Josquote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Andersom.quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid. Woont gewoon hier.
Misschien moet je je wat duidelijker uitdrukken, dan begrijp ik je in een keer.quote:Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Woont in Afrika maar is voor de gelegenheid in Nederland?
dan schrijft er niemand.quote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is er nou nog geen boer geweest die gewoon zegt dat ie voor een blonde vrouw gaat met grote tieten ?
"Die zit in zuid Afrika maar waarom weet ik niet." vroeg ie.quote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misschien moet je je wat duidelijker uitdrukken, dan begrijp ik je in een keer.
Alleen was dit in tanzania..quote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Die zit in zuid Afrika maar waarom weet ik niet." vroeg ie.
"Voor de gelegenheid" is daar een antwoord op. Makkelijker kan het niet.
Dan gaat mijn opmerking niet op.quote:Op zondag 8 september 2013 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
Petra woont in Nederland!!!!!!!!!!!!!
Oh zoquote:Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is relatief gezien toch ook het zuiden van Afrika?
ohjaquote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan we dit morgen nabespreken bij DWDD?
Ik kan nu al niet wachten op de LuckyTVquote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan we dit morgen nabespreken bij DWDD?
Klopt dus geen zak van.quote:Boer zoekt vrouw internationaal
Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden. Yvon Jaspers gaat de grens over. Ze helpt geëmigreerde Nederlandse boeren aan een Nederlandse partner. Yvon Jaspers: 'Al jarenlang krijgen we brieven van Nederlandse boeren die in het buitenland wonen en daar ook hun bedrijf hebben. Ze hebben net als al onze andere deelnemers die ene grote wens: het vinden van de ware liefde. Maar in een reguliere serie vliegen we niet zomaar de wereld over. Ik vind het daarom ook geweldig dat we nu de kans krijgen hen te helpen bij het zoeken naar de liefde. Spannend voor deze boeren, maar ook voor de vrouwen die gaan schrijven. Durven zij het aan voor de liefde de grens over te gaan? Ik kan niet wachten tot we deze boeren kunnen voorstellen!' Deze internationale reeks wijkt af van de reguliere uitzendingen. In september is de kick-off waarin vier boeren zich voorstellen aan het publiek. Deze vier boeren worden gedurende de hele reeks gevolgd, er valt niemand af. Ze ontmoeten de briefschrijfsters tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de vrouwen kennis met het boerenleven. Daarnaast zullen ze vooral ook meer te weten komen van de omgeving en de cultuur waarin de boer leeft en werkt.
Waar stond dit artikel? Want het barst inderdaad van de fouten. Niet alleen qua locaties maar ook staat er dat er 4 boeren worden voorgesteld.quote:
Als ik google stond het op de website van de KRO en hebben div. media dat overgenomen.quote:Op maandag 9 september 2013 08:55 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Waar stond dit artikel? Want het barst inderdaad van de fouten. Niet alleen qua locaties maar ook staat er dat er 4 boeren worden voorgesteld.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een nieuwe OP gebrouwen.....
En in de wiki gezet, dus degene die het volgende topic opent kan de een copy & paste uit de wiki doen: http://wiki.fok.nl/index.php/Boerzoektvrouw
Ik zie het probleem niet zo, dat er ook een boerin bijzat wilden ze kennelijk als "verrassing" houden, en of ze nou Polen of Denemarken, Kenia of Tanzania in het verhaaltje schrijven maakt qua afstanden niet zo gek veel uit, je kreeg een beetje een idee welke kant je het op moest zoeken, zonder dat ze alles weggaven.quote:Op maandag 9 september 2013 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik google stond het op de website van de KRO en hebben div. media dat overgenomen.
Je kunt beter Keroppie quoten.quote:Op maandag 9 september 2013 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, dat er ook een boerin bijzat wilden ze kennelijk als "verrassing" houden, en of ze nou Polen of Denemarken, Kenia of Tanzania in het verhaaltje schrijven maakt qua afstanden niet zo gek veel uit, je kreeg een beetje een idee welke kant je het op moest zoeken, zonder dat ze alles weggaven.
En ook in de Canada kun je een "Amerikaanse Ranch" hebben
Stond op TVgids.nl én op mijn EPG van KPN.quote:Op maandag 9 september 2013 08:55 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Waar stond dit artikel? Want het barst inderdaad van de fouten. Niet alleen qua locaties maar ook staat er dat er 4 boeren worden voorgesteld.
quote:3,1 miljoen kijkers Boer Zoekt Vrouw
Nederlanders hebben zondagavond weer massaal afgestemd op Boer Zoekt Vrouw. Het nieuwe seizoen van het KRO-programma, waarin dit keer boeren die in het buitenland wonen op zoek gaan naar een nieuwe liefde, trok maar liefst 3,1 miljoen kijkers.
Bron: www.telegraaf.nl
Het was nauwelijks minder dan voorgande jaren.quote:Op maandag 9 september 2013 13:44 schreef Postbus100 het volgende:
Ik had niet anders verwacht. Eigenlijk valt het me tegen. Maar misschien dat buitenlandse boeren een stuk verder van mensen afstaan dan Nederlandse boeren (letterlijk en figuurlijk) en dat er daardoor minder gekeken wordt?
Nope.. Petra woont in Zuid Afrika.quote:Op zondag 8 september 2013 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
Petra woont in Nederland!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 9 september 2013 15:05 schreef Silenus het volgende:
http://www.recensiekoning(...)ouw-de-kick-off-2013
Haha, ook wel een leuk stukje.
Dat iid... je moet alles achter kunnen laten, en nou zal dat voor de 2 jonge boeren op zich niet zo'n probleem zijn, want die zullen voor meisjes gaan die hier geen kinderen enz. hebben, maar voor Denemarken, Bonaire en Tanzania is de kans groot dat er reacties zijn van mensen die hier kinderen hebben, dus dan moet de boer(in) wel heel leuk zijn om die achter te laten.quote:Op maandag 9 september 2013 13:44 schreef Postbus100 het volgende:
Ik had niet anders verwacht. Eigenlijk valt het me tegen. Maar misschien dat buitenlandse boeren een stuk verder van mensen afstaan dan Nederlandse boeren (letterlijk en figuurlijk) en dat er daardoor minder gekeken wordt?
Wel leuke boeren! Juist door hun sociale vaardigheden heb je nog wel kans dat er vrouwen schrijven. Ze moeten per slot van rekening twee drempels over: een boer en een land. Als de boer al bevalt, dan heb je nog maar één drempel te gaan.
Echt heel grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 15:05 schreef Silenus het volgende:
http://www.recensiekoning(...)ouw-de-kick-off-2013
Haha, ook wel een leuk stukje.
Mwah, ik gok ook een aantal mannen die tegen de penopauze aanhangen en in NL op een dood spoor zitten, dan is vluchten al snel aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef broccolitaart het volgende:
Er komen vast alleen maar hippies op Aletta af
quote:Op maandag 9 september 2013 15:55 schreef broccolitaart het volgende:
Hé, dat groep moet niet uitgesloten worden inderdaad. Lekker opdubbelen.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:55 schreef broccolitaart het volgende:
Hé, dat groep moet niet uitgesloten worden inderdaad. Lekker opdubbelen.
Bedankt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een nieuwe OP gebrouwen.....
En in de wiki gezet, dus degene die het volgende topic opent kan de een copy & paste uit de wiki doen: http://wiki.fok.nl/index.php/Boerzoektvrouw
Hm, hij valt me tegen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef roos85 het volgende:
De Lucky:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/242446
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |