thuisserver.net heeft een certificaatprobleem dat zorgt voor een popup. Misschien kan je de https in http veranderen?quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef Latert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat de verkeerde kant op, Vandaag zal ik weer hoger uit gaan komen dan gister.
Stel dat ik deze lijn doorzet, dan haal ik binnen 10 dagen de gemiddelde dagscore van Corrie inquote:
Je hebt een typefout gemaakt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
Die zit nu een film te kijken, dus laters![]()
I Spit on Your Grave 2 (2013) - IMDb
Deze
Ik heb het opgezocht en het mag gewoon.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
glad ijs, tis niet echt fout, een beetje maar
Ja, maar de voorkeur gaat wel uit naar het andere, daarom niet echt fout, maar ........quote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en het mag gewoon.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
Die zit nu een film te kijken, dus laters![]()
I Spit on Your Grave 2 (2013) - IMDb
Deze
Jawel, deze, doe mij maar biertje, oberquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef sp3c het volgende:
waarom zou het even niet over Corrie gaan?
hebben jullie geen eigen SC??
Ik las laatst dat je spaghetti ook half om half met reepjes courgette kunt mixen, da's gezonder en minder calorieën enzo en je ziet er bijna niks van, het smaakt natuurlijk wel anders.quote:Op zondag 8 september 2013 18:07 schreef sp3c het volgende:
ik maak spaghetti met kipgehakt
gewoon omdat het kan
plofkip denk ik, kostte nix
Corrie is cabaretière, en soms geeft ze hier gratis topshows weg.quote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef Peunage het volgende:
Corrie rijmt op schorriemorrie. Wie is corrie?
Heb jij niet al genoeg vrouwonvriendelijk gedaan vandaag?quote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef Peunage het volgende:
Corrie rijmt op schorriemorrie. Wie is corrie?
Wat minder?quote:Op zondag 8 september 2013 18:10 schreef Specularium het volgende:
Ik snap die ophef over plofkip nooit zo.
Ja ok voor die kip is het wat minder maar dan?
Een soort mislukte komkommer.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Specularium het volgende:
Courgette zouden ze wel moeten verbieden.
Ik heb van die dagen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij niet al genoeg vrouwonvriendelijk gedaan vandaag?
Njo njo limits.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat minder?
En niet alleen voor de kip is het slecht natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat je dat allemaal ook wel weet en ons alleen op de kast probeert krijgen
Ik vond het ook ver gaan, daarom begon ik over die spaghetti met courgette, gewoon ook een mooi alternatief voor vlees!quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat minder?
En niet alleen voor de kip is het slecht natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat je dat allemaal ook wel weet en ons alleen op de kast probeert krijgen
Die hele tekst zitten typen op mijn telefoon en dan zo'n repliekquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef sp3c het volgende:
paprika door de pasta ... en ui
en kaas erop tot het op een wintersportoord lijkt maar sla erdoor?
zou een celstraf op moeten staan
Lekker. Met tomaat, uitgebakken spekjes en rode pesto.quote:Op zondag 8 september 2013 18:18 schreef Latert het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed waarom sommige mensen een overmaat aan rucola door de sla gooien, of door de pasta.
Goeie ja.quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond het ook ver gaan, daarom begon ik over die spaghetti met courgette, gewoon ook een mooi alternatief voor vlees!
Ik eet altijd wel een hamburger daarna, anders mis ik me eiwitten....quote:Op zondag 8 september 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie ja.
Ik krijg vanavond weer eens een omelet voorgeschoteld voor de eiwitten en vitamientjes
Nog steeds ziekjes?quote:Op zondag 8 september 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie ja.
Ik krijg vanavond weer eens een omelet voorgeschoteld voor de eiwitten en vitamientjes
Neen, weer helemaal opgeknapt.quote:
Topshow.quote:Op zondag 8 september 2013 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neen, weer helemaal opgeknapt.
Aww, het is niet erg johquote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Waar dan????? Ik zie het niet![]()
Zit het in de quote? Of moet ik verder kijken?
Die hoopt vooral dat hij door een wonder weer veel op TV mag komen gok ik zo.quote:Op zondag 8 september 2013 18:37 schreef Jian het volgende:
Zou Henk nog steeds hopen op een wonder bij Veendam?
Beter wat extra hormonen en antibiotica in je kip dan een portie sarin, wat dat betreft hebben wij hier niet te klagen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:51 schreef OProg het volgende:
Plofkippen doen het tegenwoordig ook goed in Syrië trouwens.
Een sarin-kapsel aan laten meten.quote:
Ik ken hem niet, alleen van de reclame voor deze show die ik al weken voorbij zie komen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
The roast of James Franco.
Wat is een James Franco?
Waar komen die vandaan dan?quote:Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
TV SC wordt leuk vanavond, allemaal nieuwelingen.
Klopt. Maar als je de kans krijgt, zou je dan je dressing over haar heen sproeien of niet?quote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
Echt alles aan Floortje Dressing is kut.
Misschien na een half kratje maar dan schuift mijn antenne niet goed uit dus dat wordt niks.quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je de kans krijgt, zou je dan je dressing over haar heen sproeien of niet?
nu wil je te graag Cnorriequote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Zij valt toch op vrouwen dacht ik? Dus die antenne kun je wel binnen laten ook.
Je hoeft haar niet te geven, maar gewoon even lekker over dat moreel superieure smoelwerkje heen kwakken. Dat moet mogelijk zijn toch.quote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien na een half kratje maar dan schuift mijn antenne niet goed uit dus dat wordt niks.
Wie zou jij doen als je lesbisch zou zijn?quote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Floortje wil ik niet hoor al zou ik lesbisch zijn.
Floortje weet wel veel van de wereld, want ze is al overal geweest van onze centen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Floortje wil ik niet hoor al zou ik lesbisch zijn.
Nee.quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Zij valt toch op vrouwen dacht ik? Dus die antenne kun je wel binnen laten ook.
Man ik zit WMB te kijkenquote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie zou jij doen als je lesbisch zou zijn?
Met pics he?
Gister ging het niet zo goed.
Oh ik heb dat altijd gedachtquote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee.
Ze laat zich denk ik wel uit elkaar trekken door de crew denk ik op zo een reis.
Nee, ze hoeven zelf niet van het tapijt te zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik zit WMB te kijkenIk weet geen leuke lesbo's eigenlijk. Niet zo snel.
Ik zeg nog maar een keer voor de zekerheid, foto's van Claudia mag je achterwege laten.quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik zit WMB te kijkenIk weet geen leuke lesbo's eigenlijk. Niet zo snel.
ja echt zo'n intellectueel opzijwijf zonder makeupquote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Floortje weet wel veel van de wereld, want ze is al overal geweest van onze centen.
Nou die ik gisteren postte dan he? Dat vind ik leuke vrouwen, niet per se heel mooi maar wel leuk.quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ze hoeven zelf niet van het tapijt te zijn.
Nee Floortje niet man. Zei ik toch al. Niet mijn type.quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja echt zo'n intellectueel opzijwijf zonder makeup
onze Corrie zou er wel raad mee weten
daar zou je wel een keer 1 grote mierenhoop mee willen bouwen zullen we maar zeggen?quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die ik gisteren postte dan he? Dat vind ik leuke vrouwen, niet per se heel mooi maar wel leuk.
Lekker burgerlijke truttigheid met Yvon... De spruitjeslucht is al te ruiken als ze met haar hoofd op de tv verschijnt.quote:
ALS ik op vrouwen zou vallen wel, maar eigenlijk moet ik er niet aan denken om die handelingen te doen zeg maar.quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar zou je wel een keer 1 grote mierenhoop mee willen bouwen zullen we maar zeggen?
Als zij het niet zou presenteren zou ik MISSCHIEN nog wel kijken, deze buitenlandse versie dan, beetje Grenzeloos Verliefd idee is het nu. Maar met haarquote:Op zondag 8 september 2013 20:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Lekker burgerlijke truttigheid met Yvon... De spruitjeslucht is al te ruiken als ze met haar hoofd op de tv verschijnt.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik op vrouwen zou vallen wel, maar eigenlijk moet ik er niet aan denken om die handelingen te doen zeg maar.
Tja daarom zitten ze in dat programma denk ik. Muts zoekt boer.quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
Grenzeloos verliefd, zijn ook altijd van die mutsen.
nehhquote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Die dan zwanger zijn en met zo'n domme neger uit Ghana thuiskomen die vervolgens denkt profvoetballer te kunnen worden.quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
Grenzeloos verliefd, zijn ook altijd van die mutsen.
je hey ik ben niet de instructeur ofzo he weet ik veel hoe jullie dat doenquote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet er ook zo lekker gemakkelijk uit.
Ik ook niet, nooit gedaan. Lijkt net turnen als het echt zo gaat.quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hey ik ben niet de instructeur ofzo he weet ik veel hoe jullie dat doen
Ik denk niet dat praktijkfilmpjes hier geplaatst mogen worden, of wel?quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, nooit gedaan. Lijkt net turnen als het echt zo gaat.
Homofoob.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga het toch niet proberen, sowieso niet met een vrouw, bah.
Corrie is geen neger, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef sp3c het volgende:
wel een mooie match met Corrie
ze heeft het Chineze tafellaken alvast op dr arm laten zetten
Volgens mij is de baas ....quote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
Anouk neemt hem wel in de bips denk ik.
Topshow.
Dat shirtje ga ik maar verbranden.quote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef sp3c het volgende:
wel een mooie match met Corrie
ze heeft het Chineze tafellaken alvast op dr arm laten zetten
Niet direct, hadden we het gisteren al over.quote:Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topshow TT.
Alleen is Topshow een note waard.
Nee, jij gaat dat de volgende keer ook aantrekken.quote:
Nee dat ga ik niet doen. Krijg ik weer dat gezeik.quote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij gaat dat de volgende keer ook aantrekken.
En als je jarig bent krijg je dezelfde in het rood.
Link?quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet direct, hadden we het gisteren al over.
ja dat zou wat flauw zijn want Anouk kan die tattoo natuurlijk niet meer weghalen tenzij ze dr hele arm in brand steektquote:
Je mag alles posten, zolang er maar Fok!kers zijn die erop kunnen fappen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
Ik speel gitaar en van die 1e 40 sec. droom ik ...regelmatig, My God what a tease![]()
In het kader van lekkere wijven moest ik het gewoon even kwijt
Anouk hoef ik ook niet hoor. En andersom vermoed ik hetzelfde.quote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zou wat flauw zijn want Anouk kan die tattoo natuurlijk niet meer weghalen tenzij ze dr hele arm in brand steekt
denk dat dat je kans een beetje zou verpesten hoor
Vorig topic ofzo.quote:
Nou ja pech. Ik zit er niet mee hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
je hebt ook zoiets als too hard 2 get Cor
Wat vond je ook al weer van Monique Samuel?quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Anouk hoef ik ook niet hoor. En andersom vermoed ik hetzelfde.
Ja als je er grappig mee gaat doen bij ernstige nieuwsshit is niet zo netjes nee, dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorig topic ofzo.
In NWS wordt het alleen weggehaald als je het 10000x gaat posten of er tof mee gaat lopen doen als het over slachtoffers gaat.
Mij neem je niet even onder je arm mee hoor.quote:
Geen idee, wie is datquote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat vond je ook al weer van Monique Samuel?
Moet je het anders formuleren, dat scheelt soms voor de vorm.quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in NWS post ik verder toch niet graag, krijg er veel te snel notes van als ik mijn mening geef
Ik post wel gewoon niet.quote:Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het anders formuleren, dat scheelt soms voor de vorm.
Dan moet ik weer gaan googelen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die ja. Ik dacht eventjes aan Julia Samuel. Die is wel mooi trouwens.
godverquote:
Vroeger was ze mooi. Volgens mij nu nog hoor. Mooi haar.quote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Julia Samuel tegenwoordig een koe.
Ali B ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was ze mooi. Volgens mij nu nog hoor. Mooi haar.
Bwoah, ik weet niet wanneer dit is ....quote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was ze mooi. Volgens mij nu nog hoor. Mooi haar.
Julia Samuel had ik het overquote:Op zondag 8 september 2013 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwoah, ik weet niet wanneer dit is ....
[ afbeelding ]
Schandalig hè.quote:
Ja, ik zie 't, ik dacht meteen aan Monique omdat die vaak bij P&W zit. Ik dacht al dat je een oogafwijking had ofzoquote:
Ik vind de passie en het temperament van Monique soms best opwindend. Maar goed, ze is dus van het scharen. Daarom vroeg ik mij af wat Corrie daarvan vond.quote:Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zie 't, ik dacht meteen aan Monique omdat die vaak bij P&W zit. Ik dacht al dat je een oogafwijking had ofzo
Van lang geleden, nu ziet ze er best lekker uit voor een tapijtertje.quote:Op zondag 8 september 2013 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwoah, ik weet niet wanneer dit is ....
[ afbeelding ]
Ik had ook de verrotste foto uitgezocht die ik kon vinden om mijn statement kracht bij te zetten, ... mja, was de verkeerdequote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van lang geleden, nu ziet ze er best lekker uit voor een tapijtertje.
Als je nou 600 doet... zie je dat randje niet. Heb ik je gisteren al verteld.quote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
Ik wist helemaal niet dat dat kon, resizen met 1 getal.
Kom vechten dan.quote:Op zondag 8 september 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nou 600 doet... zie je dat randje niet. Heb ik je gisteren al verteld.
Niks mis mee.quote:Op zondag 8 september 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
De tetjes vielen zowat uit de truitjes ja
Het is een gave. Of een gift.quote:
Niet Baas B... nu heet hij gewoon weer Bart Zeilstraquote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Baas B is dinsdag te gast bij Giel op 3FM.
Baas B![]()
.
Ja dat zal me een worst wezenquote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Niet Baas B... nu heet hij gewoon weer Bart Zeilstra![]()
Van Nep-marokkaanse kutrapper naar gevoelige singer-song writerquote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat zal me een worst wezenDat Baas B-imago behoudt ie gewoon.
Doe je goedquote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat je niks aan. Spijkerbroeken maat 36 dat wil ik nog wel kwijt.
quote:'We kennen elkaar als ons hele leven. Dat verdwijnt niet. In mijn hart houd ik nog van hem. En ik denk dat Frans diep in zijn hart ook nog hetzelfde voelt voor mij.'
Wat een kapper.quote:Op zondag 8 september 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
Baas B: Ik houd nog altijd van Lange Frans
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
Eindelijk Sjek is vies dik international.
Niet te veel naar binnen werken is ook wat doenquote:
Haha dankjewel, maar mijn kont past meestal niet in een maat 36quote:Op zondag 8 september 2013 22:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij zag er ook goed uit in dat jurkje
Corrie sjoelt op professioneel niveau heb ik gehoord, dan vliegen de kilo's eraf.quote:Op zondag 8 september 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha dankjewel, maar mijn kont past meestal niet in een maat 36![]()
En daarnaast is niet dik worden makkelijker als je in de twintig bent dan als je in de 40 bent zoals Karina.
Maar dat is niet zo gezond.quote:Op zondag 8 september 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet te veel naar binnen werken is ook wat doen
RIP VBL SC.quote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de VBL SC hier al langs geweest?
Ik snoep amper voor de rest eet ik gewoon normaal volgens mij.quote:Op zondag 8 september 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet te veel naar binnen werken is ook wat doen
[..]
Haha dankjewel, maar mijn kont past meestal niet in een maat 36![]()
En daarnaast is niet dik worden makkelijker als je in de twintig bent dan als je in de 40 bent zoals Karina.
en dan zijn wij zogenaamd de etters hier!!!!quote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
En jij ziet er prima uit hoor Niks mis met een kontje.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij ziet er prima uit hoorNiks mis met een kontje.
Ze zegt het toch zelf? En een kontje is wat anders dan een dikke reet.quote:Op zondag 8 september 2013 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan zijn wij zogenaamde de etters hier!!!!
ja nou jij ziet er ook prima uit hoor ....quote:Op zondag 8 september 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zegt het toch zelf? En een kontje is wat anders dan een dikke reet.
Dank je. Kan beter vind ik zelf hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou jij ziet er ook prima uit hoor ....
beetje houvast is niet erg
ik zal het noterenquote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet Corrie ook op d'r anus petsen, vindt ze stiekem niet erg.
Op deze manier kan Specularium wel gifjes blijven plaatsen...quote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
En dankje Karinavond het een lief compliment
Zag er echt leuk uit hoor, in dat jurkjequote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
En dankje Karinavond het een lief compliment
Nee, soms is het wel leuk en moeten zij een keer pics posten.quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Op deze manier kan Specularium wel gifjes blijven plaatsen...
Ik was eerderquote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag er echt leuk uit hoor, in dat jurkjeAnders zeg ik gewoon niks als ik het stom vind
ja zonder die tweede zin was het geloofwaardig geweestquote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag er echt leuk uit hoor, in dat jurkjeAnders zeg ik gewoon niks als ik het stom vind
Hoe weet jij dat? En op mijn anus is wel raar hoor trouwensquote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet Corrie ook op d'r anus petsen, vindt ze stiekem niet erg.
Haha goeie, zo doe ik dat ookquote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren nog pics geplaatst en laatst ook nog van mijn kamerquote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, soms is het wel leuk en moeten zij een keer pics posten.
Gebeurt alleen nooit.
Nee juist niet, is gewoon eerlijk. Ik ga niet expres iemand kwetsen door te zeggen: wat een stomme jurk, dan zeg ik liever niks.quote:Op zondag 8 september 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zonder die tweede zin was het geloofwaardig geweest
Ja nee ok, jij snapt het wel.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gisteren nog pics geplaatst en laatst ook nog van mijn kamer
En tijdens talkshows wel gewoon iedereen afkraken.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee juist niet, is gewoon eerlijk. Ik ga niet expres iemand kwetsen door te zeggen: wat een stomme jurk, dan zeg ik liever niks.
En daar niks van zeggen want dat is kwetsend!quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
je zou dr gewoon de deur uit laten gaan met een chinees tafellaken om dr dikke kont heen!!!
Als Njo op tv kwam en ze had stom haar dan zou ik het ook wel doen jaquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Latert het volgende:
[..]
En tijdens talkshows wel gewoon iedereen afkraken.
talentenshows?quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Latert het volgende:
[..]
En tijdens talkshows wel gewoon iedereen afkraken.
echt hoorquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daar niks van zeggen want dat is kwetsend!
Als diegene het zelf heel mooi vind kan ik toch gewoon mijn mond houden? Of hooguit zeggen, nou het is niet mijn smaak.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daar niks van zeggen want dat is kwetsend!
Die kijk ik dan weer niet, dus post ik niks in die topics, dus weet ik niet wat Corrie daar allemaal over zegt.quote:
gewoon zeggen:quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als diegene het zelf heel mooi vind kan ik toch gewoon mijn mond houden? Of hooguit zeggen, nou het is niet mijn smaak.
En als diegene het zelf wel mooi vindt? Kijk als het nou heel erg doorschijnt of zo of niet past is wat anders.quote:Op zondag 8 september 2013 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon zeggen:
'bitch, shit is lelijk!!!!
trek wat anders aan'
dan ben je een goede vriending enzo
quote:Op zondag 8 september 2013 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon zeggen:
'bitch, shit is lelijk!!!!
Wat is er mis met doorschijnende kleding?quote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En als diegene het zelf wel mooi vindt? Kijk als het nou heel erg doorschijnt of zo of niet past is wat anders.
Maar als iemand nou op een bepaalde manier smaakt kun jij hoog een laag de Corrie uithangen maar dat helpt niet.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Of hooguit zeggen, nou het is niet mijn smaak.
Ja zo ben ik nou eenmaal niet, sorry hoor. Als iemand iets nieuws heeft en daar blij mee is ga ik het niet helemaal af zitten kraken omdat het toevallig niet mijn smaak is.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
wat als diegene dat doorschijnende mooi vind????
hmmmm????
dan is diegene achterlijk, gewoon zeggen:
'bitch, shit is LELIJK!!!!
trek wat anders aan'
Die ging de mist in ja.quote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als iemand nou op een bepaalde manier smaakt kun jij hoog een laag de Corrie uithangen maar dat helpt niet.
homoquote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo ben ik nou eenmaal niet, sorry hoor. Als iemand iets nieuws heeft en daar blij mee is ga ik het niet helemaal af zitten kraken omdat het toevallig niet mijn smaak lelijk is.
5.50 is voldoende, want afgerond een 6.quote:
joh????quote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef hexje het volgende:
The Producers was dus echt geen hol aan.
Wist Tem er weer niks van?quote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef hexje het volgende:
The Producers was dus echt geen hol aan.
Daar heb je het al. Wat is lelijk? Jullie vonden mijn shirt lelijk maar ik niet... Dus OF ik heb slechte smaak OF jullie.quote:
Laten we dan weer in extremen gaan praten... Zou jij, als je juf was op het Spangalis (ja hoor, daar gaan we weer...) iets zeggen over de verschrikkelijke kleding van die leerlingen?quote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo ben ik nou eenmaal niet, sorry hoor. Als iemand iets nieuws heeft en daar blij mee is ga ik het niet helemaal af zitten kraken omdat het toevallig niet mijn smaak is.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 8 september 2013 22:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Laten we dan weer in extremen gaan praten... Zou jij, als je juf was op het Spangalis (ja hoor, daar gaan we weer...) iets zeggen over de verschrikkelijke kleding van die leerlingen?
Maar jullie liepen allemaal in schooluniform.quote:Op zondag 8 september 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietGaat me toch geen moer aan. Bij mij op school werd nooit iets gezegd over kleding door de leraren.
Ik zei zelf al dat dat inderdaad nogal hypocriet is ja.quote:Op zondag 8 september 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
Corrie zeikt in elk TV topic van iedereen de kleding af dus dit klopt allemaal niet.
.......................quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
joh????
god wat ben ik verbaasd nu hex ...
nou met alle respect Cnorrig ... niemand heeft je shirt lelijk genoemdquote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Wat is lelijk? Jullie vonden mijn shirt lelijk maar ik niet... Dus OF ik heb slechte smaak OF jullie.
Als je zegt dat het net een tafelkleed is dan weet ik genoeg hoor... Niet echt een teken dat je het leuk vindt.quote:Op zondag 8 september 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou met alle respect Cnorrig ... niemand heeft je shirt lelijk genoemd
lees het maar terug
men heeft het over chinees beddengoed enzo gehad, dat jij dat lelijk vind is geheel voor jouw rekening en ik vind het niet aardig dat je dat op ons probeert af te schuiven want wij hebben gewoon duidelijk en eenduidig verteld hoe wij erover dachten
Waarom kan een tafelkleedlaken niet mooi zijn? Met kerst is dat toch leuk, met sterretjes en sneeuwvlokken erop enzo.quote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zegt dat het net een tafelkleed is dan weet ik genoeg hoor... Niet echt een teken dat je het leuk vindt.
wie weet houd ik er wel van Chinezenquote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zegt dat het net een tafelkleed is dan weet ik genoeg hoor... Niet echt een teken dat je het leuk vindt.
Half uurtje. Ik kende hem niet eigenlijk, dus ik vond het niet zo heel veel aan.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef hexje het volgende:
Iemand nog the roast of James Franco gekeken? Was het leuk genoeg om terug te kijken?
Oh, is dat de CC roast van dit jaar?quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef hexje het volgende:
Iemand nog the roast of James Franco gekeken? Was het leuk genoeg om terug te kijken?
persoonlijk vond ik het een mooi Chinees tafellakenquote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Whatever. In ieder geval vonden jullie het maar niks. En ik wel. Ergo: smaken verschillen.
Doe maar stoer met je ergo.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Whatever. In ieder geval vonden jullie het maar niks. En ik wel. Ergo: smaken verschillen.
Dat laatste klopt ja. Nou dankjewel dan maar he?quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik het een mooi Chinees tafellaken
jij kunt complimenten gewoon niet goed op waarde schatten
Stoer is ook geen compliment trouwens.quote:
hmm, oke. Ken hem ook niet zo goed( alleen van hele kleine rollen). Ga mij er toch even aan wagen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Half uurtje. Ik kende hem niet eigenlijk, dus ik vond het niet zo heel veel aan.
Hij ziet er in ieder geval niet slecht uit, dat scheeltquote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef hexje het volgende:
[..]
hmm, oke. Ken hem ook niet zo goed( alleen van hele kleine rollen). Ga mij er toch even aan wagen.
nee nu hoeft het niet meerquote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
Dat laatste klopt ja. Nou dankjewel dan maar he?
Ja.quote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Alsof mannen überhaupt naar kleding kijken of er een mening over hebben.
Welnee, jullie vinden het gewoon leuk dat je iets gevonden hebt waarop Karina hapt. Watvoor schoenen had ik aan?quote:
Soort laarsjes.quote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee, jullie vinden het gewoon leuk dat je iets gevonden hebt waarop Karina hapt. Watvoor schoenen had ik aan?
Bij de meesten is het hoe minder kleding hoe beter, bij anderen is het juist hoe meer hoe beter... wat ze dan precies aan heeft boeit verder niet zo.quote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Veel mannen wel heb ik het idee.. Die van mij in ieder geval wel, hoewel het dan voornamelijk over de strakheid gaat enzoquote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Cribbige Corrie hapt sowieso altijdquote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee, jullie vinden het gewoon leuk dat je iets gevonden hebt waarop Karina hapt. Watvoor schoenen had ik aan?
Dan wil hij gewoon dat je het uittrekt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Veel mannen wel heb ik het idee.. Die van mij in ieder geval wel, hoewel het dan voornamelijk over de strakheid gaat enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |