thuisserver.net heeft een certificaatprobleem dat zorgt voor een popup. Misschien kan je de https in http veranderen?quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef Latert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat de verkeerde kant op, Vandaag zal ik weer hoger uit gaan komen dan gister.
Stel dat ik deze lijn doorzet, dan haal ik binnen 10 dagen de gemiddelde dagscore van Corrie inquote:
Je hebt een typefout gemaakt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
Die zit nu een film te kijken, dus laters![]()
I Spit on Your Grave 2 (2013) - IMDb
Deze
Ik heb het opgezocht en het mag gewoon.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
glad ijs, tis niet echt fout, een beetje maar
Ja, maar de voorkeur gaat wel uit naar het andere, daarom niet echt fout, maar ........quote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en het mag gewoon.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
Die zit nu een film te kijken, dus laters![]()
I Spit on Your Grave 2 (2013) - IMDb
Deze
Jawel, deze, doe mij maar biertje, oberquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef sp3c het volgende:
waarom zou het even niet over Corrie gaan?
hebben jullie geen eigen SC??
Ik las laatst dat je spaghetti ook half om half met reepjes courgette kunt mixen, da's gezonder en minder calorieën enzo en je ziet er bijna niks van, het smaakt natuurlijk wel anders.quote:Op zondag 8 september 2013 18:07 schreef sp3c het volgende:
ik maak spaghetti met kipgehakt
gewoon omdat het kan
plofkip denk ik, kostte nix
Corrie is cabaretière, en soms geeft ze hier gratis topshows weg.quote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef Peunage het volgende:
Corrie rijmt op schorriemorrie. Wie is corrie?
Heb jij niet al genoeg vrouwonvriendelijk gedaan vandaag?quote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef Peunage het volgende:
Corrie rijmt op schorriemorrie. Wie is corrie?
Wat minder?quote:Op zondag 8 september 2013 18:10 schreef Specularium het volgende:
Ik snap die ophef over plofkip nooit zo.
Ja ok voor die kip is het wat minder maar dan?
Een soort mislukte komkommer.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Specularium het volgende:
Courgette zouden ze wel moeten verbieden.
Ik heb van die dagen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij niet al genoeg vrouwonvriendelijk gedaan vandaag?
Njo njo limits.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat minder?
En niet alleen voor de kip is het slecht natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat je dat allemaal ook wel weet en ons alleen op de kast probeert krijgen
Ik vond het ook ver gaan, daarom begon ik over die spaghetti met courgette, gewoon ook een mooi alternatief voor vlees!quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat minder?
En niet alleen voor de kip is het slecht natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat je dat allemaal ook wel weet en ons alleen op de kast probeert krijgen
Die hele tekst zitten typen op mijn telefoon en dan zo'n repliekquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef sp3c het volgende:
paprika door de pasta ... en ui
en kaas erop tot het op een wintersportoord lijkt maar sla erdoor?
zou een celstraf op moeten staan
Lekker. Met tomaat, uitgebakken spekjes en rode pesto.quote:Op zondag 8 september 2013 18:18 schreef Latert het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed waarom sommige mensen een overmaat aan rucola door de sla gooien, of door de pasta.
Goeie ja.quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond het ook ver gaan, daarom begon ik over die spaghetti met courgette, gewoon ook een mooi alternatief voor vlees!
Ik eet altijd wel een hamburger daarna, anders mis ik me eiwitten....quote:Op zondag 8 september 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie ja.
Ik krijg vanavond weer eens een omelet voorgeschoteld voor de eiwitten en vitamientjes
Nog steeds ziekjes?quote:Op zondag 8 september 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie ja.
Ik krijg vanavond weer eens een omelet voorgeschoteld voor de eiwitten en vitamientjes
Neen, weer helemaal opgeknapt.quote:
Topshow.quote:Op zondag 8 september 2013 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neen, weer helemaal opgeknapt.
Aww, het is niet erg johquote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Waar dan????? Ik zie het niet![]()
Zit het in de quote? Of moet ik verder kijken?
Die hoopt vooral dat hij door een wonder weer veel op TV mag komen gok ik zo.quote:Op zondag 8 september 2013 18:37 schreef Jian het volgende:
Zou Henk nog steeds hopen op een wonder bij Veendam?
Beter wat extra hormonen en antibiotica in je kip dan een portie sarin, wat dat betreft hebben wij hier niet te klagen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:51 schreef OProg het volgende:
Plofkippen doen het tegenwoordig ook goed in Syrië trouwens.
Een sarin-kapsel aan laten meten.quote:
Ik ken hem niet, alleen van de reclame voor deze show die ik al weken voorbij zie komen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
The roast of James Franco.
Wat is een James Franco?
Waar komen die vandaan dan?quote:Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
TV SC wordt leuk vanavond, allemaal nieuwelingen.
Klopt. Maar als je de kans krijgt, zou je dan je dressing over haar heen sproeien of niet?quote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
Echt alles aan Floortje Dressing is kut.
Misschien na een half kratje maar dan schuift mijn antenne niet goed uit dus dat wordt niks.quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je de kans krijgt, zou je dan je dressing over haar heen sproeien of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |