Idd, gewoon laten bestellen bij de plaatselijke jaminquote:
Oh top, daar kan ik makkelijk naar toe rijden. Proberen waard!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef minilot het volgende:
Ik zag ze vorige week liggen in de kadowinkel van het A. Schweitzerziekenhuis in Dordrecht.
Wellicht hebben kadoshops van Rotterdamse ziekenhuizen ze ook.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.daarbak.dk/chocolate-toblerone-xl-2-kg-44472.aspx
40 euro
In de tax-free zone kun je ze halen ja. Wel in 2kg formaat als max en in witte, zwarte en gele verpakking. Geen idee meer hoe die winkel nu precies heet, maar het was een soort van Jamin met tig aan koek/snoepquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef Lesley-91 het volgende:
Volgens mij kun je ze ook op Schiphol kopen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In de tax-free zone kun je ze halen ja. Wel in 2kg formaat als max en in witte, zwarte en gele verpakking. Geen idee meer hoe die winkel nu precies heet, maar het was een soort van Jamin met tig aan koek/snoep
Zal ik je vertellen waar dat winkeltje precies zit? Het is makkelijk te vinden...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Waarom zeg je dat nou?Daar kom ik over een week of drie.
*vingers in ogen steekt*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen waar dat winkeltje precies zit? Het is makkelijk te vinden...
Beetje mijn laatste hoop inmiddels.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In de tax-free zone kun je ze halen ja. Wel in 2kg formaat als max en in witte, zwarte en gele verpakking. Geen idee meer hoe die winkel nu precies heet, maar het was een soort van Jamin met tig aan koek/snoep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |