thuisserver.net heeft een certificaatprobleem dat zorgt voor een popup. Misschien kan je de https in http veranderen?quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef Latert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat de verkeerde kant op, Vandaag zal ik weer hoger uit gaan komen dan gister.
Stel dat ik deze lijn doorzet, dan haal ik binnen 10 dagen de gemiddelde dagscore van Corrie inquote:
Je hebt een typefout gemaakt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
Die zit nu een film te kijken, dus laters![]()
I Spit on Your Grave 2 (2013) - IMDb
Deze
Ik heb het opgezocht en het mag gewoon.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
glad ijs, tis niet echt fout, een beetje maar
Ja, maar de voorkeur gaat wel uit naar het andere, daarom niet echt fout, maar ........quote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en het mag gewoon.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
Die zit nu een film te kijken, dus laters![]()
I Spit on Your Grave 2 (2013) - IMDb
Deze
Jawel, deze, doe mij maar biertje, oberquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef sp3c het volgende:
waarom zou het even niet over Corrie gaan?
hebben jullie geen eigen SC??
Ik las laatst dat je spaghetti ook half om half met reepjes courgette kunt mixen, da's gezonder en minder calorieën enzo en je ziet er bijna niks van, het smaakt natuurlijk wel anders.quote:Op zondag 8 september 2013 18:07 schreef sp3c het volgende:
ik maak spaghetti met kipgehakt
gewoon omdat het kan
plofkip denk ik, kostte nix
Corrie is cabaretière, en soms geeft ze hier gratis topshows weg.quote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef Peunage het volgende:
Corrie rijmt op schorriemorrie. Wie is corrie?
Heb jij niet al genoeg vrouwonvriendelijk gedaan vandaag?quote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef Peunage het volgende:
Corrie rijmt op schorriemorrie. Wie is corrie?
Wat minder?quote:Op zondag 8 september 2013 18:10 schreef Specularium het volgende:
Ik snap die ophef over plofkip nooit zo.
Ja ok voor die kip is het wat minder maar dan?
Een soort mislukte komkommer.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Specularium het volgende:
Courgette zouden ze wel moeten verbieden.
Ik heb van die dagen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij niet al genoeg vrouwonvriendelijk gedaan vandaag?
Njo njo limits.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat minder?
En niet alleen voor de kip is het slecht natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat je dat allemaal ook wel weet en ons alleen op de kast probeert krijgen
Ik vond het ook ver gaan, daarom begon ik over die spaghetti met courgette, gewoon ook een mooi alternatief voor vlees!quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat minder?
En niet alleen voor de kip is het slecht natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat je dat allemaal ook wel weet en ons alleen op de kast probeert krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |