SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geojen tt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik moest gewoon lachen om je Schiphol verhaal.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Djeetje postte volgens mij gister Machado, omdat die zieke schotkracht en longshots heeft. Hij heeft nu dus ook nog 4* skills + Weak foot en 77 pace.
CAM in 3-5-2."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op zondag 8 september 2013 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moest gewoon lachen om je Schiphol verhaal.![]()
Iedereen lacht erom alleen mijn ouders vonden het minder leuk haha. Morgen kan iedereen er om lachen en hebben ze weer iets op een verjaardag om me belachelijk mee te maken
Feyenoord Rotterdam![]()
Het vat jouw repertoire wel goed samen zo ja kun.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
Het vat jouw repertoire wel goed samen zo ja kun.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 8 september 2013 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
Het vat jouw repertoire wel goed samen zo ja kun.
AJ![]()
Ik ben nooit lang tevreden met de teams die ik maak in fut.
Nu dus maar een team vol met Britten machen. Kijken of dat wat wordt.
Oke Frieslander.quote:Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat dat zo werkt. Eens een josti altijd een josti.AJ![]()
Britten zijn strond.quote:Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben nooit lang tevreden met de teams die ik maak in fut.
Nu dus maar een team vol met Britten machen. Kijken of dat wat wordt.AJ![]()
het is stront*. Britten zijn best goed deze FIFA. gr gr x je boii henk.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 8 september 2013 12:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
http://i.fok.nl/usericons/245701/245kq69[1].gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 8 september 2013 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 12:28 schreef Zhano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 8 september 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
xD
En rot nu maar weer op niemand moet je
AJ![]()
Waarom denk je dat niemand op je reageert je zal in het echt best een aardige knul zijn maar op FOK is het huilen met de pet opquote:![]()
Hij mag best blijven maar hij kan niet normaal doen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dit topic is toch een en al tyfus geworden na alle voorvocht in FIFA 12
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het spijt me BDILquote:Op zondag 8 september 2013 12:32 schreef BDIL het volgende:
Dit topic is toch een en al tyfus geworden na alle voorvocht in FIFA 12![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Er word net 4/5 keer op me gereageerd ...quote:Op zondag 8 september 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat niemand op je reageert je zal in het echt best een aardige knul zijn maar op FOK is het huilen met de pet opAJ![]()
Marcelogodquote:Op zondag 8 september 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude, 1m96, heeft dus als positie op Futhead CDM. Maar hij staat weergegeven bij de Defenders en volgens mensen speelt hij ook CB. Zou echt een zieke kaart zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat niemand op je reageert je zal in het echt best een aardige knul zijn maar op FOK is het huilen met de pet op
Oh.![]()
Wel een leuke woordgrap zou dit zijn, want: "hij was het met je Eens moet de eerst keer zijn."quote:Op zondag 8 september 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ok.quote:Op zondag 8 september 2013 12:37 schreef Djeetje het volgende:
Er zijn trouwens echt veel mensen die ik nog niet kon hier![]()
holy shitquote:Op zondag 8 september 2013 12:38 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahah jij hebt echt geen leven he
51.580 (gemiddeld 88 per dag)
en ik dacht dat ik het al goed deed.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
dat heb je goed gezienquote:Op zondag 8 september 2013 12:38 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahah jij hebt echt geen leven he
51.580 (gemiddeld 88 per dag)Oh.![]()
Niet jijquote:Maar sinds GJE/Marcie blijft het maar aan de gang gaan. In FIFA 11 en begin 12 las ik nooit debiele reacties hier, men ging normaal met elkaar om en er werd op een bepaalde niveau met elkaar gesproken. Nu lijkt het meer op ONZ hier dan op iets fatsoenlijks.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dat postaantal is pas vanaf eind februari hoor, ik was eerst een jaar een meelezer met zelden een post.quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
holy shit
en ik dacht dat ik het al goed deed.Oh.![]()
Dat maakt het nog triesterquote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat postaantal is pas vanaf eind februari hoor, ik was eerst een jaar een meelezer met zelden een post.![]()
Jawel, alleen toen was jij dat mongooltje.quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet jijMaar sinds GJE/Marcie blijft het maar aan de gang gaan. In FIFA 11 en begin 12 las ik nooit debiele reacties hier, men ging normaal met elkaar om en er werd op een bepaalde niveau met elkaar gesproken. Nu lijkt het meer op ONZ hier dan op iets fatsoenlijks.
Young bloods everywhere....![]()
ja inderdaadquote:
Dat betekent dat hij nog meer posts per dag heeft
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
gemiddeld zo'n 200 denk ikquote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja inderdaad
Dat betekent dat hij nog meer posts per dag heeftOh.![]()
kun aguero zei in de vbl sc dat litmanen irritant deed. dus ik keek even hier.quote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar wat kom je hier eigenlijk doen ?Oh.![]()
GC / Dagcijfers #228quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat postaantal is pas vanaf eind februari hoor, ik was eerst een jaar een meelezer met zelden een post.
ctrl+F jouw naam hahahahaYoung bloods everywhere....![]()
'S avonds is het meestal beterquote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet jijMaar sinds GJE/Marcie blijft het maar aan de gang gaan. In FIFA 11 en begin 12 las ik nooit debiele reacties hier, men ging normaal met elkaar om en er werd op een bepaalde niveau met elkaar gesproken. Nu lijkt het meer op ONZ hier dan op iets fatsoenlijks.
![]()
![]()
Een van de grootste talenten van de wereld een verassing op FUT ?quote:Op zondag 8 september 2013 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Die Piazon gaat een verrassing worden dit seizoen in FUT.
Ik poste niet eens in FIFA 11 maar las meeste alleen meequote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Jawel, alleen toen was jij dat mongooltje.![]()
Tevens is er maar een mongool nog steeds hier IP banned
Hala Madrid !
Irritant? Ik vertelde gewoon de waarheidquote:Op zondag 8 september 2013 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kun aguero zei in de vbl sc dat litmanen irritant deed. dus ik keek even hier.![]()
Vaak zijn ze beide irritant, maar Litmanen is vandaag nog rustigquote:Op zondag 8 september 2013 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kun aguero zei in de vbl sc dat litmanen irritant deed. dus ik keek even hier.
Feyenoord Rotterdam![]()
Daarom kwam ik het controleren.quote:Op zondag 8 september 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Irritant? Ik vertelde gewoon de waarheid
Ik vind jullie allebei ehmm... apart.
Oh.![]()
Tuurlijk, na sesamstraat moet iedereen slapen.quote:Hala Madrid !
Klopt, maar begin van FIFA 13 was ook leuk.quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Glitches delen![]()
![]()
Van Rhijn >>>>>>>>>>>. Brenetquote:Op zondag 8 september 2013 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Die Piazon gaat een verrassing worden dit seizoen in FUT.![]()
Ik weet het. Met Litmanen vaak zat discussies gehad in het Ajax topic.quote:Op zondag 8 september 2013 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vaak zijn ze beide irritant, maar Litmanen is vandaag nog rustig
En Kun is ook een patatje.Oh.![]()
Gaat nog erger worden als FIFA 14 uitkomt, dan komen die andere kindjes ook weer terug.quote:Op zondag 8 september 2013 12:32 schreef BDIL het volgende:
Dit topic is toch een en al tyfus geworden na alle voorvocht in FIFA 12![]()
Ik ben al heel lang niet meer irritant geweest.quote:Op zondag 8 september 2013 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vaak zijn ze beide irritant, maar Litmanen is vandaag nog rustig
Groeten.![]()
Dan liever Ligeon, 89 pace dit datquote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn >>>>>>>>>>>. Brenet![]()
Denken dat DP Ajacieden in zijn team zetquote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn >>>>>>>>>>>. Brenet
Oh.![]()
Sinds jij een vanderhund niet meer clashen.Tevens is gamen met jou wel chill.quote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer irritant geweest.
Groeten.Hala Madrid !
quote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Groeten.
Oh.![]()
Ik hoop dat zijn voorzetten ook nog redelijk worden.quote:Op zondag 8 september 2013 12:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan liever Ligeon, 89 pace dit datAJ![]()
Ja maar dan krijg je tenminste alleen domme vragen ipv van die josties als Kun die alleen maar lopen te zuigen omdat papa nu even z'n broertje aan het molesteren is ipv hem.quote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaat nog erger worden als FIFA 14 uitkomt, dan komen die andere kindjes ook weer terug.![]()
Vandermar wat een koning was dat altijd goed mee gelachen op XBLquote:Op zondag 8 september 2013 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sinds jij een vanderhund niet meer clashen.Tevens is gamen met jou wel chill.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Groeten.
het is dat vandermar weg is inderdaad.Feyenoord Rotterdam![]()
Hou je bek kut slet.quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef wonton het volgende:
Mijn sukkeltjes lijst:
Djeetje
Tbakkert
Zhano
Nu ga ik je opzoeken aangezien ik weet waar je woontIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
die jongen heeft hooikoorts.quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vandermar wat een koning was dat altijd goed mee gelachen op XBL
En is daaraan bezweken.Oh.![]()
Wel een eer om in deze lijst genoemd te wordenquote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef wonton het volgende:
Mijn sukkeltjes lijst:
Djeetje
Tbakkert
Zhano(Haha lijst)
![]()
Domme vragen bestaan helemaal niet.quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je tenminste alleen domme vragen ipv van die josties als Kun die alleen maar lopen te zuigen omdat papa nu even z'n broertje aan het molesteren is ipv hem.Oh.![]()
hahahahahaa wat kom je doen met je onzekere stemquote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hou je bek kut slet.
Nu ga ik je opzoeken aangezien ik weet waar je woontYoung bloods everywhere....![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hou je bek kut slet.
Nu ga ik je opzoeken aangezien ik weet waar je woont![]()
![]()
![]()
gast al die chinezen zijn koning in martial arts. Nog voordat jij daar bent ben je al doodFeyenoord Rotterdam![]()
Ja je sta wel met de Youtube god in een lijstquote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel een eer om in deze lijst genoemd te worden(Haha lijst)
Maar hij is best normaal in de partyquote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vandermar wat een koning was dat altijd goed mee gelachen op XBLSoms hoor je wel een hond op de achtergrond
Hala Madrid !
quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja je sta wel met de Youtube god in een lijst![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Een lijst waar ik ontbreek is geen lijst.quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef wonton het volgende:
Mijn sukkeltjes lijst:
Djeetje
Tbakkert
ZhanoAJ![]()
Wij kijken allemaal echter gespannen toe hoe dit weer kan omslaan.quote:Op zondag 8 september 2013 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vaak zijn ze beide irritant, maar Litmanen is vandaag nog rustig"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je moet gewoon niet discussiëren met VDM of Litmanen en dan komt alles goed.quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar hij is best normaal in de party ;P Soms hoor je wel een hond op de achtergrondFeyenoord Rotterdam![]()
Niet fukken met de russen.quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahahahaa wat kom je doen met je onzekere stemAJ![]()
Geen voetbal dit weekend dus volgende week weer een kansquote:Op zondag 8 september 2013 12:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wij kijken allemaal echter gespannen toe hoe dit weer kan omslaan.![]()
Discussies die hier gevoerd worden maak je zelden mee in de partyquote:Op zondag 8 september 2013 12:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet discussiëren met VDM of Litmanen en dan komt alles goed.
Hala Madrid !
Dat Friese gebrabbel vond ik veel ergerquote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar hij is best normaal in de partySoms hoor je wel een hond op de achtergrond
![]()
![]()
Heel veel komt door deze emoticonquote:Op zondag 8 september 2013 12:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Discussies die hier gevoerd worden maak je zelden mee in de party
Ik zal me dus ook redelijk koest moeten houden deze week.quote:Op zondag 8 september 2013 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen voetbal dit weekend dus volgende week weer een kans
Yup...quote:Op zondag 8 september 2013 12:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal me dus ook redelijk koest moeten houden deze week.
not gonna happen.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahahahaa wat kom je doen met je onzekere stem![]()
![]()
Oh jawel hoor. Ik moet vandaag toch best wat aan school doen en dan heb ik helemaal niet meer de fut om hier irritant te doen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Als je echt denkt dat een kut er zo uit ziet zou ik het maar eens googelenquote:Op zondag 8 september 2013 12:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben aan het eten en ik zie aldoor die kut UI van Aguero![]()
![]()
Nooit poepsex gedaan dan ?quote:Op zondag 8 september 2013 12:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat een kut er zo uit ziet zou ik het maar eens googelen
Ik ben nooit irritant.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Poep komt uit een kut ja?quote:
sorry.
Heb je gewoon zelf gestart met één van die klonen van je.quote:Op zondag 8 september 2013 12:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar kwam ik gister een topic van tegen op FOKFeyenoord Rotterdam![]()
Doe normaal manquote:Op zondag 8 september 2013 12:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je gewoon zelf gestart met één van die klonen van je.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik mis GJE ondanks zijn gebrek aan voetbalkennis af en toe wel.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jeweet.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Niet over dingen praten die je nog nooit in je mond hebt gehadquote:
gr gr je boy DS2Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik hoef ook zeker geen poep in mijn mond.quote:Op zondag 8 september 2013 12:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet over dingen praten die je nog nooit in je mond hebt gehad
gr gr je boy DS2![]()
Die was toch voor Chelsea?quote:Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik mis GJE ondanks zijn gebrek aan voetbalkennis af en toe wel.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 12:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef ook zeker geen poep in mijn mond.![]()
Ja dit welquote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mis TT wel altijd leuke discussies met die boy
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja, maar keek zelden een wedstrijd.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef wonton het volgende:
hahaha Fuszy heeft geen GTA IV nog niet uitgespeeld
Hala Madrid !
GJE durft niet te posten.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
En Van Persie was rechtsbenigquote:Op zondag 8 september 2013 12:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, maar keek zelden een wedstrijd.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Spel is ook geen flikker aan. Bij vice city en SA was het tenminste leuk om door te gaan. Dit is gewoon eentonig.quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef wonton het volgende:
hahaha Fuszy heeft geen GTA IV nog niet uitgespeeldFeyenoord Rotterdam![]()
Mag ik ook in jouw sukkeltjeslijst?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik ben mijn 100% savegame van GTA IV kwijt.quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef wonton het volgende:
hahaha Fuszy heeft geen GTA IV nog niet uitgespeeldWilde hem op mijn nieuwe account zetten, had hem namelijk gespeeld op mijn tamper account.
Tijdens het kopieren zijn er dingen verkeerd gegaan waardoor k hem per ongeluk heb overgeschreven.
Wat een eerquote:Op zondag 8 september 2013 12:57 schreef wonton het volgende:
[..]
nu kom je ook in mn sukkeltjes lijstHala Madrid !
Ik heb GTA wel uitgespeeld + alle extra missies. Alleen had ik niet al die duiven
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Waar is onze necrofiel eigenlijk ?quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef wonton het volgende:
[..]
Nee maar bij Jepperdeprep maak je wel meer kans denk ik.Hala Madrid !
http://www.futhead.com/14/players/4239/adri%C3%A1n-ramos/
87 sprint speed, 92 jumping, Heading Accuracy en 185 groot
Ik ben een soort van God voor Dreetje.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hey wanneer ben je een jaar in Nederland? Komen we ff langs voor partyyy.quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef wonton het volgende:
hahaha Fuszy heeft geen GTA IV nog niet uitgespeeld![]()
Bij GTA Online plaats ik een C4 onder je auto.quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb GTA wel uitgespeeld + alle extra missies. Alleen had ik niet al die duiven
Precies hetzelfde hier, heb wel veel missies gedaanquote:Op zondag 8 september 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben bij level (?) 1. Gekocht om samen online te doen, 2 keer gespeeld
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: