quote:Op zondag 8 september 2013 12:28 schreef Zhano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zondag 8 september 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
xD
En rot nu maar weer op niemand moet je
Waarom denk je dat niemand op je reageert je zal in het echt best een aardige knul zijn maar op FOK is het huilen met de pet opquote:
Het spijt me BDILquote:Op zondag 8 september 2013 12:32 schreef BDIL het volgende:
Dit topic is toch een en al tyfus geworden na alle voorvocht in FIFA 12
Er word net 4/5 keer op me gereageerd ...quote:Op zondag 8 september 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat niemand op je reageert je zal in het echt best een aardige knul zijn maar op FOK is het huilen met de pet op
Marcelogodquote:Op zondag 8 september 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude, 1m96, heeft dus als positie op Futhead CDM. Maar hij staat weergegeven bij de Defenders en volgens mensen speelt hij ook CB. Zou echt een zieke kaart zijn
quote:Op zondag 8 september 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat niemand op je reageert je zal in het echt best een aardige knul zijn maar op FOK is het huilen met de pet op
Wel een leuke woordgrap zou dit zijn, want: "hij was het met je Eens moet de eerst keer zijn."quote:Op zondag 8 september 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn
Ok.quote:Op zondag 8 september 2013 12:37 schreef Djeetje het volgende:
Er zijn trouwens echt veel mensen die ik nog niet kon hier
holy shitquote:Op zondag 8 september 2013 12:38 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahah jij hebt echt geen leven he
51.580 (gemiddeld 88 per dag)
dat heb je goed gezienquote:Op zondag 8 september 2013 12:38 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahah jij hebt echt geen leven he
51.580 (gemiddeld 88 per dag)
Niet jijquote:
Dat postaantal is pas vanaf eind februari hoor, ik was eerst een jaar een meelezer met zelden een post.quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
holy shit
en ik dacht dat ik het al goed deed.
Dat maakt het nog triesterquote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat postaantal is pas vanaf eind februari hoor, ik was eerst een jaar een meelezer met zelden een post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |