SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geojen tt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik moest gewoon lachen om je Schiphol verhaal.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Djeetje postte volgens mij gister Machado, omdat die zieke schotkracht en longshots heeft. Hij heeft nu dus ook nog 4* skills + Weak foot en 77 pace.
CAM in 3-5-2."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op zondag 8 september 2013 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moest gewoon lachen om je Schiphol verhaal.![]()
Iedereen lacht erom alleen mijn ouders vonden het minder leuk haha. Morgen kan iedereen er om lachen en hebben ze weer iets op een verjaardag om me belachelijk mee te maken
Feyenoord Rotterdam![]()
Het vat jouw repertoire wel goed samen zo ja kun.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
Het vat jouw repertoire wel goed samen zo ja kun.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 8 september 2013 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
Het vat jouw repertoire wel goed samen zo ja kun.
AJ![]()
Ik ben nooit lang tevreden met de teams die ik maak in fut.
Nu dus maar een team vol met Britten machen. Kijken of dat wat wordt.
Oke Frieslander.quote:Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat dat zo werkt. Eens een josti altijd een josti.AJ![]()
Britten zijn strond.quote:Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben nooit lang tevreden met de teams die ik maak in fut.
Nu dus maar een team vol met Britten machen. Kijken of dat wat wordt.AJ![]()
het is stront*. Britten zijn best goed deze FIFA. gr gr x je boii henk.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 8 september 2013 12:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
http://i.fok.nl/usericons/245701/245kq69[1].gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 8 september 2013 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: