Heel veel komt door deze emoticonquote:Op zondag 8 september 2013 12:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Discussies die hier gevoerd worden maak je zelden mee in de party
Ik zal me dus ook redelijk koest moeten houden deze week.quote:Op zondag 8 september 2013 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen voetbal dit weekend dus volgende week weer een kans
Yup...quote:Op zondag 8 september 2013 12:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal me dus ook redelijk koest moeten houden deze week.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahahahaa wat kom je doen met je onzekere stem
Oh jawel hoor. Ik moet vandaag toch best wat aan school doen en dan heb ik helemaal niet meer de fut om hier irritant te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Als je echt denkt dat een kut er zo uit ziet zou ik het maar eens googelenquote:Op zondag 8 september 2013 12:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben aan het eten en ik zie aldoor die kut UI van Aguero
Nooit poepsex gedaan dan ?quote:Op zondag 8 september 2013 12:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat een kut er zo uit ziet zou ik het maar eens googelen
Poep komt uit een kut ja?quote:
Heb je gewoon zelf gestart met één van die klonen van je.quote:Op zondag 8 september 2013 12:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar kwam ik gister een topic van tegen op FOK
Doe normaal manquote:Op zondag 8 september 2013 12:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je gewoon zelf gestart met één van die klonen van je.
Jeweet.quote:
Niet over dingen praten die je nog nooit in je mond hebt gehadquote:
Ik hoef ook zeker geen poep in mijn mond.quote:Op zondag 8 september 2013 12:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet over dingen praten die je nog nooit in je mond hebt gehad
gr gr je boy DS2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |