Sinds jij een vanderhund niet meer clashen.Tevens is gamen met jou wel chill.quote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer irritant geweest.
Groeten.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Groeten.
Ik hoop dat zijn voorzetten ook nog redelijk worden.quote:Op zondag 8 september 2013 12:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan liever Ligeon, 89 pace dit dat
Ja maar dan krijg je tenminste alleen domme vragen ipv van die josties als Kun die alleen maar lopen te zuigen omdat papa nu even z'n broertje aan het molesteren is ipv hem.quote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaat nog erger worden als FIFA 14 uitkomt, dan komen die andere kindjes ook weer terug.
Vandermar wat een koning was dat altijd goed mee gelachen op XBLquote:Op zondag 8 september 2013 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sinds jij een vanderhund niet meer clashen.Tevens is gamen met jou wel chill.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Groeten.
Hou je bek kut slet.quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef wonton het volgende:
Mijn sukkeltjes lijst:
Djeetje
Tbakkert
Zhano
die jongen heeft hooikoorts.quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vandermar wat een koning was dat altijd goed mee gelachen op XBL
Wel een eer om in deze lijst genoemd te wordenquote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef wonton het volgende:
Mijn sukkeltjes lijst:
Djeetje
Tbakkert
Zhano
Domme vragen bestaan helemaal niet.quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je tenminste alleen domme vragen ipv van die josties als Kun die alleen maar lopen te zuigen omdat papa nu even z'n broertje aan het molesteren is ipv hem.
hahahahahaa wat kom je doen met je onzekere stemquote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hou je bek kut slet.
Nu ga ik je opzoeken aangezien ik weet waar je woont
quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hou je bek kut slet.
Nu ga ik je opzoeken aangezien ik weet waar je woont
Ja je sta wel met de Youtube god in een lijstquote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel een eer om in deze lijst genoemd te worden(Haha lijst)
Maar hij is best normaal in de partyquote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vandermar wat een koning was dat altijd goed mee gelachen op XBL
quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja je sta wel met de Youtube god in een lijst
Een lijst waar ik ontbreek is geen lijst.quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef wonton het volgende:
Mijn sukkeltjes lijst:
Djeetje
Tbakkert
Zhano
Wij kijken allemaal echter gespannen toe hoe dit weer kan omslaan.quote:Op zondag 8 september 2013 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vaak zijn ze beide irritant, maar Litmanen is vandaag nog rustig
Je moet gewoon niet discussiëren met VDM of Litmanen en dan komt alles goed.quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar hij is best normaal in de party ;P Soms hoor je wel een hond op de achtergrond
Niet fukken met de russen.quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahahahaa wat kom je doen met je onzekere stem
Geen voetbal dit weekend dus volgende week weer een kansquote:Op zondag 8 september 2013 12:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wij kijken allemaal echter gespannen toe hoe dit weer kan omslaan.
Discussies die hier gevoerd worden maak je zelden mee in de partyquote:Op zondag 8 september 2013 12:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet discussiëren met VDM of Litmanen en dan komt alles goed.
Dat Friese gebrabbel vond ik veel ergerquote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar hij is best normaal in de partySoms hoor je wel een hond op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |