Jawel, alleen toen was jij dat mongooltje.quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet jijMaar sinds GJE/Marcie blijft het maar aan de gang gaan. In FIFA 11 en begin 12 las ik nooit debiele reacties hier, men ging normaal met elkaar om en er werd op een bepaalde niveau met elkaar gesproken. Nu lijkt het meer op ONZ hier dan op iets fatsoenlijks.
ja inderdaadquote:
gemiddeld zo'n 200 denk ikquote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja inderdaad
Dat betekent dat hij nog meer posts per dag heeft
kun aguero zei in de vbl sc dat litmanen irritant deed. dus ik keek even hier.quote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar wat kom je hier eigenlijk doen ?
GC / Dagcijfers #228quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat postaantal is pas vanaf eind februari hoor, ik was eerst een jaar een meelezer met zelden een post.
'S avonds is het meestal beterquote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet jijMaar sinds GJE/Marcie blijft het maar aan de gang gaan. In FIFA 11 en begin 12 las ik nooit debiele reacties hier, men ging normaal met elkaar om en er werd op een bepaalde niveau met elkaar gesproken. Nu lijkt het meer op ONZ hier dan op iets fatsoenlijks.
Een van de grootste talenten van de wereld een verassing op FUT ?quote:Op zondag 8 september 2013 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Die Piazon gaat een verrassing worden dit seizoen in FUT.
Ik poste niet eens in FIFA 11 maar las meeste alleen meequote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Jawel, alleen toen was jij dat mongooltje.
Irritant? Ik vertelde gewoon de waarheidquote:Op zondag 8 september 2013 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kun aguero zei in de vbl sc dat litmanen irritant deed. dus ik keek even hier.
Vaak zijn ze beide irritant, maar Litmanen is vandaag nog rustigquote:Op zondag 8 september 2013 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kun aguero zei in de vbl sc dat litmanen irritant deed. dus ik keek even hier.
Daarom kwam ik het controleren.quote:Op zondag 8 september 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Irritant? Ik vertelde gewoon de waarheid
Tuurlijk, na sesamstraat moet iedereen slapen.quote:
Klopt, maar begin van FIFA 13 was ook leuk.quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Van Rhijn >>>>>>>>>>>. Brenetquote:Op zondag 8 september 2013 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Die Piazon gaat een verrassing worden dit seizoen in FUT.
Ik weet het. Met Litmanen vaak zat discussies gehad in het Ajax topic.quote:Op zondag 8 september 2013 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vaak zijn ze beide irritant, maar Litmanen is vandaag nog rustig
Gaat nog erger worden als FIFA 14 uitkomt, dan komen die andere kindjes ook weer terug.quote:Op zondag 8 september 2013 12:32 schreef BDIL het volgende:
Dit topic is toch een en al tyfus geworden na alle voorvocht in FIFA 12
Ik ben al heel lang niet meer irritant geweest.quote:Op zondag 8 september 2013 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vaak zijn ze beide irritant, maar Litmanen is vandaag nog rustig
Dan liever Ligeon, 89 pace dit datquote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn >>>>>>>>>>>. Brenet
Denken dat DP Ajacieden in zijn team zetquote:Op zondag 8 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn >>>>>>>>>>>. Brenet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |