Die was toch voor Chelsea?quote:Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik mis GJE ondanks zijn gebrek aan voetbalkennis af en toe wel.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef ook zeker geen poep in mijn mond.![]()
Ja dit welquote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mis TT wel altijd leuke discussies met die boy
Ja, maar keek zelden een wedstrijd.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef wonton het volgende:
hahaha Fuszy heeft geen GTA IV nog niet uitgespeeld
En Van Persie was rechtsbenigquote:Op zondag 8 september 2013 12:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, maar keek zelden een wedstrijd.
Spel is ook geen flikker aan. Bij vice city en SA was het tenminste leuk om door te gaan. Dit is gewoon eentonig.quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef wonton het volgende:
Ik ben mijn 100% savegame van GTA IV kwijt.quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef wonton het volgende:
Wat een eerquote:Op zondag 8 september 2013 12:57 schreef wonton het volgende:
[..]
nu kom je ook in mn sukkeltjes lijst
Waar is onze necrofiel eigenlijk ?quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef wonton het volgende:
[..]
Nee maar bij Jepperdeprep maak je wel meer kans denk ik.
Hey wanneer ben je een jaar in Nederland? Komen we ff langs voor partyyy.quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef wonton het volgende:
Bij GTA Online plaats ik een C4 onder je auto.quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb GTA wel uitgespeeld + alle extra missies. Alleen had ik niet al die duiven
Precies hetzelfde hier, heb wel veel missies gedaanquote:Op zondag 8 september 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben bij level (?) 1. Gekocht om samen online te doen, 2 keer gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |