SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je een kopje kleiner wordt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Julis valt mij aan. Help
Ughh.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Julis valt mij aan. Help
Ben je weer bezig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Julis valt mij aan. Help
Ga maar slijmen bij de dames.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een kopje kleiner wordt.
huhuhuhuquote:
Ik schijn een player te zijn, ik hoef niet te slijmen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ga maar slijmen bij de dames.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik schijn een player te zijn, ik hoef niet te slijmen.
Rapist aka Maffia boss 1940 glasses.quote:
Draag hem bij de volgende meet, zo sexy.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Rapist aka Maffia boss 1940 glasses.
Als mijn lenzen uitdrogen (later op de avond) doe ik ze wel opquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Draag hem bij de volgende meet, zo sexy.
http://en.wiktionary.org/wiki/kalabalik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat ze het woordje 'kalabalik' in Zweden ook kennen?
/randomfact
Welke lenzen gebruik jij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als mijn lenzen uitdrogen (later op de avond) doe ik ze wel op
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Bu ne kalabalik" klinkt als "gulu gulu".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer iedereen weg is? Afgesproken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als mijn lenzen uitdrogen (later op de avond) doe ik ze wel op
ssshh niet doorvertellen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer iedereen weg is? Afgesproken.
Heuj, dit is geen dating-topic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer iedereen weg is? Afgesproken.
Player is jaloersquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heuj, dit is geen dating-topic.
Ne kiskaniyon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heuj, dit is geen dating-topic.
R&P / Dating(site)-ervaringen #393 - Gnomen en ander gespuis
Ik probeer je alleen maar te beschermen hoor. Je echtgenoot Triggershot leest ook mee. Weet je nog?quote:
Is zijn schuld. Wat laat hij mij alleen achter met al die mannen alalalaquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te beschermen hoor. Je echtgenoot Triggershot leest ook mee. Weet je nog?
Dus als je de gelegenheid krijgt ben je niet zo traditioneel?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is zijn schuld. Wat laat hij mij alleen achter met al die mannen alalala
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus als je de gelegenheid krijgt ben je niet zo traditioneel?
Nee, ik maak alleen een uitzondering voor PlayingWithFire.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus we kunnen wel samen lunchen zolang Trigger het niet weet?
Oh... Normaalgesproken doe ik m'n best om dames te beschermen, maar op de volgende meet maak ik een uitzondering voor jou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik maak alleen een uitzondering voor PlayingWithFire.
Kijk je ergens naar? Zo, waarnaar?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:59 schreef xminator het volgende:
Eerste ronde voor olympische spelen en Turkije ligt er zo goed als meteen uit. Hahaha![]()
Mensen die dachten dat Turkije de olympische spelen zou krijgen
Nope.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beheerknopje (rechtsboven) » Extra. Nooit opgevallen?
TV -> CNN.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk je ergens naar? Zo, waarnaar?
Madrid ligt eruit?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
TV -> CNN.
Istanbul in finale, maar japan gaat winnen.
Chrome werkt net zo goed. De enige reden dat ik Chrome gebruik is omdat ik het ben gewend. Soms gebruik ik zelfs per ongeluk Safari zonder dat ik het door heb.quote:
Ik hoop het! Dan heb ik tenminste een valide reden om naar Japan te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
TV -> CNN.
Ik wil ook naar Japan! Laten we samen gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het! Dan heb ik tenminste een valide reden om naar Japan te gaan.
Over 7 jaar? Of eerder?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Japan! Laten we samen gaan.
Fokmeet in Tokio!
Ja inderdaad.. Maar Tokyo.. Serilously?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
TV -> CNN.
De Japanners hebben legale doping.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Maar Tokyo.. Serilously?
1 ding:
[ afbeelding ]
Over 7 jaar ben je pas 35 jaar, dat is nog jong hoor!quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerder! Over 7 jaar ben ik te oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over 7 jaar ben je pas 35 jaar, dat is nog jong hoor!Pis seni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje.quote:
Ik wil zo snel mogelijk. Hadi amca hadiiiquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Grapje.Over 7 jaar ben ik 34 jaar...
![]()
Ik stel voor dat we in Japan meeten voordat ik 30 jaar ben.
Ik was van plan om volgend jaar anderhalve week naar Antalya te gaan voor mijn Skydiving A-brevet, maar misschien is het leuker om dat in Japan te fixen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil zo snel mogelijk. Hadi amca hadiii
Heb je wel toestemming gevraagd aan je vrouw? Wie gaat er op de kinderen letten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Grapje.Over 7 jaar ben ik 34 jaar...
![]()
Ik stel voor dat we in Japan meeten voordat ik 30 jaar ben.We hebben minder dan 1000 dagen de tijd...
Ik kom mee!! Ik wil ook skydiven..quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was van plan om volgend jaar anderhalve week naar Antalya te gaan voor mijn Skydiving A-brevet, maar misschien is het leuker om dat in Japan te fixen.
Toestemming vragen? Ik ben geen light erkek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming gevraagd aan je vrouw? Wie gaat er op de kinderen letten?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kom mee!! Ik wil ook skydiven..
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We gaan eerst bungeejumpen hè.
Turquaz52, zarGon en ik gaan in het voorjaar bungeejumpen @ Scheveningen.![]()
![]()
Paar dagen terug zei je dat het saai was?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:17 schreef xaban06 het volgende:
Terug van Servië. Ik ben vaak een racist en heb mijn oordeel gelijk klaar liggen, maar ik moet toegeven, Serviërs zijn ontzettend toffe mensen. Wat kunnen zij feesten zeg, ongelofelijk.
je moet het alleen niet over politiek hebben, Joegoslavië/NATO enzo
Dus bij deze mijn excuses tegenover de mensen die zich gekwetst voelen vanwege mijn vooroordelen.
Zo eng.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We gaan eerst bungeejumpen hè.
Turquaz52, zarGon en ik gaan in het voorjaar bungeejumpen @ Scheveningen.![]()
![]()
Wasquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar dagen terug zei je dat het saai was?
O gobek ne oyle.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
zG wilde full body foto, collega heeft er 1 geschoten. Via mobiel geüpload, kwaliteit kan brak zijn.
http://imgur.com/download/DmOR8Q4
Ik heb hoogtevrees meen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spring je niet mee?Adrenaline ftw!
Ik heb ook hoogtevrees. Toch ben ik op 9.000ft hoogte uit een vliegtuig gesprongen en ben ik van 100m hoogte gaan abseilen.quote:
Ik ken jou IRL man.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
zG wilde full body foto, collega heeft er 1 geschoten. Via mobiel geüpload, kwaliteit kan brak zijn.
Ben senin gibi olamam.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook hoogtevrees. Toch ben ik op 9.000ft hoogte uit een vliegtuig gesprongen en ben ik van 100m hoogte gaan abseilen.
Oburix!quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
En jij en zarGon lijken op elkaar.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik in de lengte, jij in de breedte.
Dat zeggen velen, nou ja, Balkan landen denken ze altijd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oburix!
Ik moet zeggen dat je van afstand wel voor een Serviër door kunt gaan.
Tamam man. Bisey demedikki zaten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken jou IRL man.. Heb je full body, body-to-body, total-body, dit dat alles mogen aanschouwen.
Photoshop? Of http://www.picresize.com/quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
Waar kan ik een ava verkleinen zonder dat die vervormd raakt zoals nu?
DM de link eens? Maak ik 'm voor je (met IrfanView).quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
Waar kan ik een ava verkleinen zonder dat die vervormd raakt zoals nu?
Pain.NET is wel een aardig progje daarvoor (beetje basic photoshop). En gratis.quote:
Ik heb het al geprobeerd op verschillende site maar ik heb deze foto ooit gecropt, dus als ik hem resize naar 60x60 vervormd hij automatisch. Moet het origineel zien te vinden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
DM de link eens? Maak ik 'm voor je (met Irfanview).
IrfanView is beter.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pain.NET is wel een aardig progje daarvoor (beetje basic photoshop). En gratis.
http://www.getpaint.net/
Link naar de gecropte?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het al geprobeerd op verschillende site maar ik heb deze foto ooit gecropt, dus als ik hem resize naar 60x60 vervormd hij automatisch. Moet het origineel zien te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze pannenkoek met room en zwarte bessen coulis was 1 euro.
Let je wel op de verhoudingen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het al geprobeerd op verschillende site maar ik heb deze foto ooit gecropt, dus als ik hem resize naar 60x60 vervormd hij automatisch. Moet het origineel zien te vinden.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
Ja, iste. Ik had hem geresized naar 60/40 (juiste proporties) maar toen ik hem hier gebruikte vervormde hij opeens.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Let je wel op de verhoudingen?Een foto van pak 'm beet 1200x1100 zal vervormen als je 'm gaat resizen naar 60x60.
Eerst croppen (verhouding 1:1, want 60x60). Dan resizen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, iste. Ik had hem geresized naar 60/40 (juiste proporties) maar toen ik hem hier gebruikte vervormde hij opeens.
Dit is dus waarom ik al jaren geen ava gebruik. Te veel moeite.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst croppen (verhouding 1:1, want 60x60). Dan resizen.
Waarmee gedaan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ] Stukje van rechts weggehaald.
New kids..quote:
Halbuki buyugu cok guzel..quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
Iewh zo lelijk is die foto in het klein. Doe weg doe weg.
Ik dacht dat het al over was voor TR?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:59 schreef zarGon het volgende:
DUN DUN DUN
Wordt Istanbul de winnaar?.
Welke camera en objectieven heb jij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
xaban is gewoon jaloers omdat ik een betere camera heb en hij dikker is.
Nope, Madrid ligt eruit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al over was voor TR?
Betere dan die van xaban.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welke camera en objectieven heb jij?
Saol sisko.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gule gule kullan, daha iyileri olur insallah.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs met Lightroom kom ik niet tot betere foto's, ik ben best wel jaloers op je.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb alleen de standaard lens (18-135 mm) en die ene goedkope plastic lens van Canon.
Maar toch ben ik beter dan xaban.
Yes, kitlens. Maar je hebt twee kits, de kleine en grote.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
18-135mm? Is dat tegenwoordig de kitlens? Wow. In mijn tijd was het een 17-55mm, een bereik van niets dus.
De gebruik(st)er is overigens belangrijker dan het gereedschap.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zelfs met Lightroom kom ik niet tot betere foto's, ik ben best wel jaloers op je.
Wow!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zelfs met Lightroom kom ik niet tot betere foto's, ik ben best wel jaloers op je.
Als ik haar vorige bericht goed heb begrepen, dan heeft ze die al..quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:12 schreef xaban06 het volgende:
Maar ik raad je aan om een 50mm te nemen, leer je sneller door, in plaats van steeds tussen de 18-135 te spelen.
Oh, overheen gelezen dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik haar vorige bericht goed heb begrepen, dan heeft ze die al..
Yesssquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik haar vorige bericht goed heb begrepen, dan heeft ze die al..
quote:
Dat moet wel de 50mm prime zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb alleen de standaard lens (18-135 mm) en die ene goedkope plastic lens van Canon.
Vay tombisimquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Dat moet wel de 50mm prime zijn.
Deze foto's heb ik met die lens genomen:quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:16 schreef xaban06 het volgende:
Heb je ook een paar shots online Borte?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Deze foto's heb ik met die lens genomen:Wat een lelijke vent. Maar wel nice try, benden guzel cekiyosun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lafina dikkat et.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat een lelijke vent. Maar wel nice try, benden guzel cekiyosun.
Zo'n site bestaat min of meer al...quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yo yo yo, hoelang doe je 'turken in de media' al eigenlijk? Al een tijdje toch?
Weet je nog dat ik zei dat je me op een idee had gebracht? turkenindemedia.nl....
. Moet het nog uitwerken (staan momenteel alleen standaard data op, niets aan gewijzgd).
Ik kom er zo op terug, brb.
Ne biliyim ben. Je had je eigen hoofd zwart gemaakt, niet verwacht dat je dat bij je opa niet zou doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Terbiyeli ol. O adam benim dedem.
Da's heel wat anders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo'n site bestaat min of meer al...
http://www.nederlandersinturkije.nl/
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat een lelijke vent. Maar wel nice try, benden guzel cekiyosun.
[..]
[..]
Deze foto's heb ik met die lens genomen:Wat doet je oma (?) op de 4e foto eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar bijna alles waar hij melding van maakt, verschijnt ook op die site (onder de noemer 'Turken in de media').quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's heel wat anders.
Nooit de 'Turken in de media'-posts van WammesWaggel gezien?
Ah, okay. Gezien toen ik zocht op de tag 'media'.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, maar bijna alles waar hij melding van maakt, verschijnt ook op die site (onder de noemer 'Turken in de media').
Ne alaka, essoglu. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in zijn leven. Sende hayatin boyunca Adana'nin sicaginda cobanlik yapta seninde halini gorelim 80 yasinda.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ne biliyim ben. Je had je eigen hoofd zwart gemaakt, niet verwacht dat je dat bij je opa niet zou doen.
23andme test.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat doet je oma (?) op de 4e foto eigenlijk?
Dat is bicibici. Adana's nationale toetje. Geschaafd ijs op nisasta pudding, gekleurd rozenwater, poedersuiker en banaan. Het smaakt nergens naar maar als Adanali moest ik er een foto van maken. En ja, dat is gozleme.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:50 schreef zarGon het volgende:
Wat is dat ene laatste met tijd ijs-geval? En is dat laatste gözleme?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne alaka, essoglu. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in zijn leven. Sende hayatin boyunca Adana'nin sicaginda cobanlik yapta seninde halini gorelim 80 yasinda.
Die lelijke vent in zijn jongere jaren
De neus en de mond ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie man juist, doet mij een beetje aan The King denken
Dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, maar bijna alles waar hij melding van maakt, verschijnt ook op die site (onder de noemer 'Turken in de media').
Ik ben al blij als ik de 80 haal. Essoglu terbiye cercevesi icinde ne ariyoquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne alaka, essoglu. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in zijn leven. Sende hayatin boyunca Adana'nin sicaginda cobanlik yapta seninde halini gorelim 80 yasinda.
Die lelijke vent in zijn jongere jaren
[ afbeelding ]
Adamina gore hareket edeceksin. Terbiyeden anlamayana boyle.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik de 80 haal. Essoglu terbiye cercevesi icinde ne ariyo
Yazik, cok yazik. Jammer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adamina gore hareket edeceksin. Terbiyeden anlamayana boyle.
[..]
[..]
Deze foto's heb ik met die lens genomen:Die foto van gozlemeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Regendans?quote:Op zondag 8 september 2013 05:04 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, het lijkt niet, maar het is echt zo. Hoe harder het regent, hoe harder de muziek gaat. Wtf zijn dit voor gasten.
Gewoon keiharde porno kijken en in slaap vallen.quote:Op zondag 8 september 2013 05:04 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, het lijkt niet, maar het is echt zo. Hoe harder het regent, hoe harder de muziek gaat. Wtf zijn dit voor gasten.
Dat werkt niet bij meisjes.quote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gewoon keiharde porno kijken en in slaap vallen.
Wie zegt dat..quote:
Dan doe je iets verkeerdquote:
Waar zijn die dan?quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze meisjes zijn keurig en houden wel van de harde aanpak
[ afbeelding ]
Dit meiske is een keurige denker maar kan niet wachten tot Mehmet van de groenteboer haar schaakmat zet
Ik wou nog worstelen in vloeibaar chocola met u*quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef zarGon het volgende:
Nette meisjes... lijken me saai in bed.
Natuurlijk is het gewenst dat je in gezelschap een net meisje bent, maar in bed moet je alles behalve netjes zijn.
Daar komt dan het gezegde vandaan eh... Een dame in gezelschap, een prinses in de keuken en een hoer/slet in bed.
Niet letterlijk nemen (niet vallen over de woorden hoer/slet).
quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef zarGon het volgende:
Natuurlijk is het gewenst dat je in gezelschap een net meisje bent, maar in bed moet je alles behalve netjes zijn.
Daar komt dan het gezegde vandaan eh... Een dame in gezelschap, een prinses in de keuken en een hoer/slet in bed.
Het is maar goed dat wij niet trouwen dan.quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef zarGon het volgende:
Wat spreekt je tegen dan?quote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij niet trouwen dan.
Mijn ervaring is dat je nooit kan zeggen hoe iemand in bed is aan de hand van verder gedrag, meiden van wie je het wellicht nooit zou verwachten waren super saai in het nest en andersom.quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef zarGon het volgende:
Natuurlijk, het is een samenspel van twee personen, doorgroeien is een must. Beter op elkaar sluiten is belangrijk, anders wordt het al snel eentonig. Lijkt me.quote:Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je nooit kan zeggen hoe iemand in bed is aan de hand van verder gedrag, meiden van wie je het wellicht nooit zou verwachten waren super saai in het nest en andersom.
Verder is het ook aftasten, elkaar sturen en doorgroeien.
Zelfde geldt voor een trio.quote:Op zondag 8 september 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Lelijke meisjes en of meisjes met een maatje meer zijn beter (:doen meer hun best) dan mooie meisjes.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Lelijke meisjes en of meisjes met een maatje meer zijn beter (:doen meer hun best) dan mooie meisjes.
^quote:Op zondag 8 september 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat bedoel je hiermee?quote:
Ja want ze willen elkaar aftroeven. Je moet ook psychologische spelletjes spelen gedurende een trio. De één meer aandacht geven enzo. Dan gaat de andere overcompenseren.quote:Op zondag 8 september 2013 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
^
Maar ik heb nog wat extra data nodig, ik zal dit gaan verschaffen d.m.v. veldonderzoek op de volgende klb-meet.
[..]
Triomeisjes doen beter hun best dan solomeisjes?
Waarschijnlijk dat de meisjes elkaar als competitie gaan zien en zo harder hun best doen?quote:Op zondag 8 september 2013 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
^
Maar ik heb nog wat extra data nodig, ik zal dit gaan verschaffen d.m.v. veldonderzoek op de volgende klb-meet.
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Triomeisjes doen beter hun best dan solomeisjes?
Lekker.quote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja want ze willen elkaar aftroeven. Je moet ook psychologische spelletjes spelen gedurende een trio. De één meer aandacht geven enzo. Dan gaat de andere overcompenseren.
Precies. Zo zijn meisjes. Ze zijn onzeker en putten eigenwaarde uit het verlagen van andere meisjes. In plaats van aan zichzelf te werken zullen ze andere meisjes aftroeven/zwart maken zodat zij beter te boek staan.quote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat de meisjes elkaar als competitie gaan zien en zo harder hun best doen?
Maagd in the house yoquote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lekker.
Maar dan houdt je het toch geen 24+ seconden vol man.
Zet je aan het denken, zou er bijna hommo voor worden...quote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies. Zo zijn meisjes. Ze zijn onzeker en putten eigenwaarde uit het verlagen van andere meisjes. In plaats van aan zichzelf te werken zullen ze andere meisjes aftroeven/zwart maken zodat zij beter te boek staan.
Dat is de reden waarom meisjes elkaar altijd backstabben of roddels verzinnen. Mannen doen zulke dingen niet, als ze iemand anders in iets willen aftroeven zorgen ze gewoon dat ze beter worden in datgene.
Serieus, mannen die over vrouwen praten alsof ze een persoonlijkheid zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies. Zo zijn meisjes. Ze zijn onzeker en putten eigenwaarde uit het verlagen van andere meisjes. In plaats van aan zichzelf te werken zullen ze andere meisjes aftroeven/zwart maken zodat zij beter te boek staan.
Dat is de reden waarom meisjes elkaar altijd backstabben of roddels verzinnen. Mannen doen zulke dingen niet, als ze iemand anders in iets willen aftroeven zorgen ze gewoon dat ze beter worden in datgene.
In een trio is de refractaire periode korter en zul je in staat zijn om een tweede keer te presteren.quote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lekker.
Maar dan houdt je het toch geen 24+ seconden vol man.
Niemand zo vals als een eckte ibne, geen vrouw is zo ergquote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zet je aan het denken, zou er bijna hommo voor worden...
Dat denk je omdat je door een misplaatst besef van moraliteit nog niet seksueel actief bent.quote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus, mannen die over vrouwen praten alsof ze een persoonlijkheid zijn.Ik zou never nooit met een ander meisje competen voor een man, echt niet. Dat gun ik jullie niet.
Ervaring?quote:Op zondag 8 september 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... Geldt hier wet van veelvuldige verhoudingen? Met een kwartet nog hogere stamina?quote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
In een trio is de refractaire periode korter en zul je in staat zijn om een tweede keer te presteren.
Hypothese is gebaseerd is deskresearch, binnenkort zal ik deze hypothese testen d.m.v. fieldresearch, wat ik reeds vermeld heb.quote:
Ga anders eens langs? Of bel de politie. Dat laatste meen ik serieus. Op een zaterdagavond kan het nog, op een zondagavond is het ronduit tactloos en onbeschoft.quote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Het festival, feest of what the fuck het ook is begint weer en ik heb morgen ochtenddienst. Fuck ze, echt waar. Ik hoop dat er een geluidsbox op een van de artiesten valt. Amin.
Welterusten.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hypothese is gebaseerd is deskresearch, binnenkort zal ik deze hypothese testen d.m.v. fieldresearch, wat ik reeds vermeld heb.
Deze had je nog tegoed van me.quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik vind het soms echt jammer dat je je online zo laat vormen (vooral door KLB).
Dat durf ik zo niet te zeggen, er was eens een onderzoek met schapen waaruit bleek dat meerdere vrouwtjes voor een kortere refractaire periode zorgt bij het mannetje. Is ook logisch, want dat komt ten goede voor het verspreiden van je genen. Dus als je er zo over nadenkt zou een kwartet inderdaad een hogere stamina moeten opleveren.quote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm... Geldt hier wet van veelvuldige verhoudingen? Met een kwartet nog hogere stamina?
Het is een groter iets, geen klein feest oid. En ik denk dat ze er vast wel een vergunning voor hebben, anders zou dit niet zo makkelijk gaan. Het is ook nog eens in een ini mini dorp verderop.quote:Op zondag 8 september 2013 21:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga anders eens langs? Of bel de politie. Dat laatste meen ik serieus. Op een zaterdagavond kan het nog, op een zondagavond is het ronduit tactloos en onbeschoft.
Ja, alleen weet jij eigenlijk helemaal niks over mij persoonlijk...quote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat denk je omdat je door een misplaatst besef van moraliteit nog niet seksueel actief bent.
Ik zou er niet van uitgaan dat ze er een vergunning voor hebben. Lijkt me echt onredelijk om zo laat door te gaan op een zondagavond. Puur en alleen omdat er gewerkt moet worden de volgende ochtend.quote:Op zondag 8 september 2013 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een groter iets, geen klein feest oid. En ik denk dat ze er vast wel een vergunning voor hebben, anders zou dit niet zo makkelijk gaan. Het is ook nog eens in een ini mini dorp verderop.
Wel vaag want ik kan er niks over vinden op het internet. Bir anlamadım gitti.
Mysterie opgelost: er is kermis lolquote:Op zondag 8 september 2013 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou er niet van uitgaan dat ze er een vergunning voor hebben. Lijkt me echt onredelijk om zo laat door te gaan op een zondagavond. Puur en alleen omdat er gewerkt moet worden de volgende ochtend.
Maar goed...
quote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mysterie opgelost: er is kermis lol
Er is zelden een grotere verzameling droeftoeters als op een kermisquote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.kermisvenray.com/dorpskermissen.html / http://www.kermisvenray.com/oostrum.html.quote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen ook nog.quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Wij hebben net een grote kermis gehad hier, waarom moeten die inimini dorpen er ook een krijgen. Echt dom.![]()
Nou gisteren ging het ook de hele nacht door, lijkt me sterk dat ze dalijk al ophouden.quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.kermisvenray.com/dorpskermissen.html / http://www.kermisvenray.com/oostrum.html.
Succes met het volhouden tot 23.30 uur.
Geen oordoppen thuis?quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou gisteren ging het ook de hele nacht door, lijkt me sterk dat ze dalijk al ophouden.
Dit klopt helemaal. Vandaar de uitdrukking: kneuzenkermis (quote:Op zondag 8 september 2013 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er is zelden een grotere verzameling droeftoeters als op een kermis
dan op een kermis, toch?quote:Op zondag 8 september 2013 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er is zelden een grotere verzameling droeftoeters als op een kermis
Ja dat komt omdat je er dan weinig aandacht aan gaat besteden en dan krijg je dat soort slordigheden, lees ik het na dan zie ik de fout onmiddelijk in.quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef xminator het volgende:
Ik dacht jij bent een kaas en maakt zulke fouten niet, maar juist kazen maken fouten met dan/als en met werkwoorden vervoegen.
Nederlands is makkelijker als je denkt!quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef xminator het volgende:
Ik dacht jij bent een kaas en maakt zulke fouten niet, maar juist kazen maken fouten met dan/als en met werkwoorden vervoegen.
Hehe, mooie zin.quote:Op zondag 8 september 2013 23:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nederlands is makkelijker als je denkt!
Dat had je toch kunnen weten door de lasergeluiden en de kermisklanten die overal met echo coole Engelse zinnen doorheen roepen?quote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wut?quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehe, mooie zin.
Hebben jullie al een ipad 3 32gb+3g besteld?
Surface RT heeft geen 3G, bovendien heeft het veel minder apps. Als je alleen wil internetten via wifi en wil surfen zou ik het met je eens zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef zarGon het volgende:
Voor 300 haal ik liever een Surface RT.
wie is dit ?quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
True, zo'n combinatie is dan best mooi.
Gezicht komt op de een of andere manier bekend voor... kan er alleen geen naam bij noemen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie is dit ?
[ afbeelding ]
niet vals spelen!
quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezicht komt op de een of andere manier bekend voor... kan er alleen geen naam bij noemen.
Wie is het?
Ik zag die foto ook langskomen idd, maar die deed me weer denken aan :quote:Op maandag 9 september 2013 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zonder baard herken ik hem trouwens veel sneller.
[ afbeelding ]
Blijft een held!.
Vind ze totaal niet lijken (qua vorm).quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zag die foto ook langskomen idd, maar die deed me weer denken aan :
[ afbeelding ]
Zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vind ze totaal niet lijken (qua vorm).
Allah rahmet eylesin!
Onvoorstelbaar eigenlijk dat er een generatie is tegenwoordig die deze personen nooit heeft gekend...
Volgens mij is die generatie er nu al (de jongsten), maar de Turkse samenleving en de media zorgt er wel voor dat er genoeg Kemal Sunal in de omloop blijft waardoor zij er niet aan zullen ontkomen!quote:Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen.
Hehe, wanneer dit met Kemal Sunal gebeurd is het echt tijd om zorgen te maken.
Zaterdagavond hebben we het er nog uitgebreid over gehad. Ik heb het even laten bezinken en heb het gisteravond uitgemaakt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Ohaaaa!!!!! iUASY*A&F*&SDF![]()
![]()
Aglayimmi, guleyimmi bilemiyorum.
Zoals jullie wellicht weten heb ik exact een maand geleden een Turkse jongedame ontmoet. Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat en nu weten haar ouders het ook.
Haar ouders willen kennismaken met mij.![]()
Wtf?
Als ik een player zou zijn, dan had ik haar allang gedaan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef xminator het volgende:
Player iste... Stomme keus, na kennismaking kon je het altijd nog uitmaken.
Bij een niet-Turkse zou ik het niet erg vinden om de ouders al te ontmoeten, maar bij een Turkse... neuh, liever niet. Kan ook door mijn beeld van Turken komen hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm ik begrijp beide kanten wel. Een kennismaking met de ouders terwijl je eigenlijk zelf nog in de kennismakingsfase zit is wel iets te snel en verstikkend. Aan de andere kant is uitmaken ook wel drastisch. Een kennismaking blijft een kennismaking. Het is niet dat ze meteen vraagt om een söz of verloving. En mocht het later uitgaan, olan yine ona olacak.
Mwah, je hoeft niet in het ondergoed van dames te gaan om een player te zijn hoor..quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik een player zou zijn, dan had ik haar allang gedaan.
Ik heb het idee dat kennismaken met de ouders binnen de Turkse cultuur een enorme stap is, zo van "Nu je ons kent hoor je bij de familie (maw: je wordt onze schoonzoon).". Of heb ik echt een vertekend beeld hiervan?quote:Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
Als ze willen kennismaken is dat juist een goed teken. Ze staan er tenminste voor open dat haar dochter een vriend heeft.
Wel een beetje schijterig van je dit hoor.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:41 schreef xminator het volgende:
Ja en nu maakt het niet meer uit. Evde kaldin artik
Met de ouders langskomen? Doe eens normaal joh.quote:Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef expans het volgende:
Vertekend beeld.
Enige manier om een jongen correct voor te stellen is als die langskomt met z'n ouders.
Maasin kac? Araban varmi? Evin varmi?quote:Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Wellicht dat een van jullie mij kan opgeven voor dat programma van Esra Erol ofzo?
bovenmodaalquote:Op maandag 9 september 2013 17:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Maasin kac? Araban varmi? Evin varmi?
Mijn ouders zijn haar ouders niet. En verder zag zij vast potentie in jullie relatie dat ze zo snel haar ouders erbij heeft gehaald. Het lijkt me sterk dat ze zou willen dat je haar ouders ontmoet als ze toch zeker zou weten dat ze jou zouden afkeuren.quote:Op maandag 9 september 2013 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
@Bortecinem: Hoe zouden jouw ouders reageren als jij mij aan hen zou voorstellen als je vriendje (afgezien van "bula bula bunumu buldun?") en we twee maanden later uit elkaar zouden gaan? Zou jíj na de kennismaking niet hoop krijgen op een goede afloop?
Hmm, denk dat de dames van dat programma je niet zouden willen. Helaas. Maar misschien is er nog een kleine kans.quote:
Nieuwsgierigheid, meer niet.quote:Op maandag 9 september 2013 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn haar ouders niet.
Zij is niet degene die het heeft verteld. Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat hè. Als het aan haar lag zouden de ouders voorlopig even niets weten.quote:En verder zag zij potentie in jullie relatie dat ze zo snel haar ouders erbij heeft gehaald. Het lijkt me sterk dat ze zou willen dat je haar ouders ontmoet als ze toch zeker zou weten dat ze jou zouden afkeuren.
quote:Overigens is er behalve jouw asker gedoe niks mis met jou.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm, denk dat de dames van dat programma je niet zouden willen. Helaas. Maar misschien is er nog een kleine kans.
Niet dat ik weet.quote:Heb je nog kinderen van je vorige relaties?
Nee, zij kiest niet voor een vroege kennismaking. Zij moet dat regelen van de ouders.quote:Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
En nogmaals, olan yine ona olacak als het was uitgegaan. Zij kiest voor zo'n vroege kennismaking en ik neem aan dat ze oud en wijs genoeg om daar de mogelijke gevolgen van in te zien.
http://www.turkishculture(...)dding-537.htm?type=1quote:Once a man has fixed his choice, he goes with, or sends, one or two close kin, and a respected senior man less close to him as negotiator, to pay a formal visit to the girl's home. They are received by a similarly constituted committee, and negotiations are conducted with great delicacy through the intermediaries. I was told in Sakaltutan that a bride price is agreed at this meeting, and a first' instalment (hecelik) is expected either on
Natuurlijk niet na 1 maand hequote:Op maandag 9 september 2013 17:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met de ouders langskomen? Doe eens normaal joh.Na een maand weten mijn ouders niet eens dat ik wat heb, laat staan dat zij kennismaken met de familie van de ander.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.turkishculture(...)dding-537.htm?type=1
Succes Syl
Men verwacht wel dat ik al na 1 maand kennismaak met de ouders...quote:Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef expans het volgende:
[..]
Natuurlijk niet na 1 maand he.
Maar wat ik bedoel is; als het echt zo serieus (conform tradities) zou zijn zouden ze zeggen dat je met je ouders moest langskomen.
Uit je berichten blijkt dat haar familie best 'modern' is, dus is er imo niet veel aan de hand. Zeker omdat die ouders je uit eigen iniatief uitnodigen.
Zou zelf nooit opperen om kennis te maken met de oudere generaties van de familie totdat het echt moet (lees: istemeye gidince). Alleen zus/zusjes van onze generatie eventueel. Rest van haar fam leer je dan kennen tijdens soz/nisan etc.
Mooi, hoef ik het gezeik van m'n ouders, broers, zussen, zwagers en schoonzussen ook niet meer aan te horen. Het heeft toch geen nut.quote:Op
maandag 9 september 2013 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Evde kalmissin, haberin yok daha
Ik zou bijna schuldgevoelens krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Bortecinem het volgende:
Geloof me ieder Turks meisje had zich er wel onderuit geluld als ze hele strenge ouders had gehad. Maar als het echt zo was geweest dat het moest, is het imo nog erger dat je haar zo in de steek hebt gelaten. Word ze eerst genaaid door haar zusje, en nu door jou.
Gun je moeder toch een dansjequote:
quote:The next step, betrothal (nishan), follows within a month or so. A group of women, four or five or more, including the groom's mother, and kin and non-kin neighbours, pay a formal visit to the girl's home, accompanied, if the journey requires it, by two or three men. They are given a large ceremonial meal, which they reciprocate the next morning from supplies which they have brought with them. The men leave the women to make the acquaintance of their future affines, returning to fetch them after a day or two. The two groups of women spend the evenings in dancing and singing - strictly without men. They bring presents - ideally including gold ornaments - for the bride, and throw her coins when she dances for them.
Dat zeggen mijn zussen ook: "senin dügününde güzel elbise giyip oynayacam"...quote:Op maandag 9 september 2013 17:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gun je moeder toch een dansje
[..]
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nu mijn hele eerlijke mening: je vond haar niet leuk genoeg en zag de kennismaking als een kans om het uit te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |