abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130972878
Sorry, daar moet nog een bedrag bij. Voor 300 euro:

http://www.dixons.nl/tabl(...)te.html#.UizuTNKnedw

Op dit moment uitverkocht, maar een paar keer per dag komen er een aantal in de verkoop. Optie afhalen is wel beschikbaar (in hilversum en bussum), maar die zijn allang uitverkocht. Is een foutje dus bestel niet met afhalen.
pi_130972927
Voor 300 haal ik liever een Surface RT.
pi_130972929
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef zarGon het volgende:
Voor 300 haal ik liever een Surface RT.
Surface RT heeft geen 3G, bovendien heeft het veel minder apps. Als je alleen wil internetten via wifi en wil surfen zou ik het met je eens zijn.

3G vind ik wel handig, gewoon een goedkoop prepaid kaartje van Bliep erin. Wanneer je een keer een lange reis moet maken voor 50 cent één dagje internetten op je ipad buiten.
pi_130973067
True, zo'n combinatie is dan best mooi.
  maandag 9 september 2013 @ 00:08:00 #255
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130973975
McFlurry Bounty O+

is die nieuw?
pi_130974612
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
True, zo'n combinatie is dan best mooi.
wie is dit ?

niet vals spelen!
pi_130975204
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wie is dit ?

[ afbeelding ]

niet vals spelen!
Gezicht komt op de een of andere manier bekend voor... kan er alleen geen naam bij noemen.

Wie is het?
pi_130975214
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gezicht komt op de een of andere manier bekend voor... kan er alleen geen naam bij noemen.

Wie is het?
pi_130975265
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 01:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D.

Zonder baard herken ik hem trouwens veel sneller.

Blijft een held! _O_.
pi_130975331
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D.

Zonder baard herken ik hem trouwens veel sneller.

[ afbeelding ]

Blijft een held! _O_.
Ik zag die foto ook langskomen idd, maar die deed me weer denken aan :

pi_130975464
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zag die foto ook langskomen idd, maar die deed me weer denken aan :

[ afbeelding ]
Vind ze totaal niet lijken (qua vorm).

Allah rahmet eylesin!

Onvoorstelbaar eigenlijk dat er een generatie is tegenwoordig die deze personen nooit heeft gekend...
pi_130975530
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vind ze totaal niet lijken (qua vorm).

Allah rahmet eylesin!

Onvoorstelbaar eigenlijk dat er een generatie is tegenwoordig die deze personen nooit heeft gekend...
Zal wel aan mij liggen.

Hehe, wanneer dit met Kemal Sunal gebeurd is het echt tijd om zorgen te maken.
pi_130975677
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zal wel aan mij liggen.

Hehe, wanneer dit met Kemal Sunal gebeurd is het echt tijd om zorgen te maken.
Volgens mij is die generatie er nu al (de jongsten), maar de Turkse samenleving en de media zorgt er wel voor dat er genoeg Kemal Sunal in de omloop blijft waardoor zij er niet aan zullen ontkomen!
pi_130975703
De dood blijft wel fascineren though. Vooral ook omdat de slechten langer leve dan de goeden.
pi_130989988
Keloğlan.

Vond zijn films vroeger best saai eigenlijk. :@
pi_130991068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Ohaaaa!!!!! iUASY*A&F*&SDF :') :D :'( Aglayimmi, guleyimmi bilemiyorum. -O-

Zoals jullie wellicht weten heb ik exact een maand geleden een Turkse jongedame ontmoet. Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat en nu weten haar ouders het ook.

Haar ouders willen kennismaken met mij. :') -O- Wtf?
Zaterdagavond hebben we het er nog uitgebreid over gehad. Ik heb het even laten bezinken en heb het gisteravond uitgemaakt. ;(

Nee, ik vond haar leuk en hield ook van haar. Nog steeds trouwens. Ik was en ben echter niet verliefd (zij wel). Ik had het graag nog even aangekeken in de hoop dat ik wel (meer) gevoelens jegens haar zou krijgen. Doordat de ouders graag met mij kennis willen maken (en zij wil dat ik dat doe) komt daar een eind aan - ik ga niet kennismaken met de ouders als er een reële kans is dat het niets wordt. Jammer. :'(

Ondertussen word ik door haar zusje en huisgenote platgebeld. "Waarom heb je het uitgemaakt? Het ging toch goed?" of "Nu het serieus begint te worden haak je af he? Eikel." -O-
pi_130991250
Player iste... Stomme keus, na kennismaking kon je het altijd nog uitmaken.
pi_130991312
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef xminator het volgende:
Player iste... Stomme keus, na kennismaking kon je het altijd nog uitmaken.
Als ik een player zou zijn, dan had ik haar allang gedaan. :{w
pi_130991463
Hmm ik begrijp beide kanten wel. Een kennismaking met de ouders terwijl je eigenlijk zelf nog in de kennismakingsfase zit is wel iets te snel en verstikkend. Aan de andere kant is uitmaken ook wel drastisch. Een kennismaking blijft een kennismaking. Het is niet dat ze meteen vraagt om een söz of verloving. En mocht het later uitgaan, olan yine ona olacak.
pi_130991505
Wel een mooie dame was het syl, als ik de juiste facebook profiel heb gecheckt. :P
pi_130991655
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm ik begrijp beide kanten wel. Een kennismaking met de ouders terwijl je eigenlijk zelf nog in de kennismakingsfase zit is wel iets te snel en verstikkend. Aan de andere kant is uitmaken ook wel drastisch. Een kennismaking blijft een kennismaking. Het is niet dat ze meteen vraagt om een söz of verloving. En mocht het later uitgaan, olan yine ona olacak.
Bij een niet-Turkse zou ik het niet erg vinden om de ouders al te ontmoeten, maar bij een Turkse... neuh, liever niet. Kan ook door mijn beeld van Turken komen hoor. :o
pi_130991717
Als ze willen kennismaken is dat juist een goed teken. Ze staan er tenminste voor open dat haar dochter een vriend heeft.

Wel een beetje schijterig van je dit hoor. :@
pi_130991764
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als ik een player zou zijn, dan had ik haar allang gedaan. :{w
Mwah, je hoeft niet in het ondergoed van dames te gaan om een player te zijn hoor..
pi_130991829
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
Als ze willen kennismaken is dat juist een goed teken. Ze staan er tenminste voor open dat haar dochter een vriend heeft.

Wel een beetje schijterig van je dit hoor. :@
Ik heb het idee dat kennismaken met de ouders binnen de Turkse cultuur een enorme stap is, zo van "Nu je ons kent hoor je bij de familie (maw: je wordt onze schoonzoon).". Of heb ik echt een vertekend beeld hiervan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')