ssshh niet doorvertellen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer iedereen weg is? Afgesproken.
Heuj, dit is geen dating-topic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer iedereen weg is? Afgesproken.
Player is jaloersquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heuj, dit is geen dating-topic.
Ne kiskaniyon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heuj, dit is geen dating-topic.
R&P / Dating(site)-ervaringen #393 - Gnomen en ander gespuis
Ik probeer je alleen maar te beschermen hoor. Je echtgenoot Triggershot leest ook mee. Weet je nog?quote:
Is zijn schuld. Wat laat hij mij alleen achter met al die mannen alalalaquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te beschermen hoor. Je echtgenoot Triggershot leest ook mee. Weet je nog?
Dus als je de gelegenheid krijgt ben je niet zo traditioneel?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is zijn schuld. Wat laat hij mij alleen achter met al die mannen alalala
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus als je de gelegenheid krijgt ben je niet zo traditioneel?
Nee, ik maak alleen een uitzondering voor PlayingWithFire.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus we kunnen wel samen lunchen zolang Trigger het niet weet?
Oh... Normaalgesproken doe ik m'n best om dames te beschermen, maar op de volgende meet maak ik een uitzondering voor jou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik maak alleen een uitzondering voor PlayingWithFire.
Kijk je ergens naar? Zo, waarnaar?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:59 schreef xminator het volgende:
Eerste ronde voor olympische spelen en Turkije ligt er zo goed als meteen uit. Hahaha![]()
Mensen die dachten dat Turkije de olympische spelen zou krijgen
Nope.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beheerknopje (rechtsboven) » Extra. Nooit opgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |