SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je een kopje kleiner wordt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Julis valt mij aan. Help
Ughh.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Julis valt mij aan. Help
Ben je weer bezig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Julis valt mij aan. Help
Ga maar slijmen bij de dames.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een kopje kleiner wordt.
huhuhuhuquote:
Ik schijn een player te zijn, ik hoef niet te slijmen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ga maar slijmen bij de dames.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik schijn een player te zijn, ik hoef niet te slijmen.
Rapist aka Maffia boss 1940 glasses.quote:
Draag hem bij de volgende meet, zo sexy.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Rapist aka Maffia boss 1940 glasses.
Als mijn lenzen uitdrogen (later op de avond) doe ik ze wel opquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Draag hem bij de volgende meet, zo sexy.
http://en.wiktionary.org/wiki/kalabalik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat ze het woordje 'kalabalik' in Zweden ook kennen?
/randomfact
Welke lenzen gebruik jij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als mijn lenzen uitdrogen (later op de avond) doe ik ze wel op
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Bu ne kalabalik" klinkt als "gulu gulu".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer iedereen weg is? Afgesproken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als mijn lenzen uitdrogen (later op de avond) doe ik ze wel op
ssshh niet doorvertellen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer iedereen weg is? Afgesproken.
Heuj, dit is geen dating-topic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer iedereen weg is? Afgesproken.
Player is jaloersquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heuj, dit is geen dating-topic.
Ne kiskaniyon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heuj, dit is geen dating-topic.
R&P / Dating(site)-ervaringen #393 - Gnomen en ander gespuis
Ik probeer je alleen maar te beschermen hoor. Je echtgenoot Triggershot leest ook mee. Weet je nog?quote:
Is zijn schuld. Wat laat hij mij alleen achter met al die mannen alalalaquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te beschermen hoor. Je echtgenoot Triggershot leest ook mee. Weet je nog?
Dus als je de gelegenheid krijgt ben je niet zo traditioneel?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is zijn schuld. Wat laat hij mij alleen achter met al die mannen alalala
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus als je de gelegenheid krijgt ben je niet zo traditioneel?
Nee, ik maak alleen een uitzondering voor PlayingWithFire.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus we kunnen wel samen lunchen zolang Trigger het niet weet?
Oh... Normaalgesproken doe ik m'n best om dames te beschermen, maar op de volgende meet maak ik een uitzondering voor jou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik maak alleen een uitzondering voor PlayingWithFire.
Kijk je ergens naar? Zo, waarnaar?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:59 schreef xminator het volgende:
Eerste ronde voor olympische spelen en Turkije ligt er zo goed als meteen uit. Hahaha![]()
Mensen die dachten dat Turkije de olympische spelen zou krijgen
Nope.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beheerknopje (rechtsboven) » Extra. Nooit opgevallen?
TV -> CNN.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk je ergens naar? Zo, waarnaar?
Madrid ligt eruit?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
TV -> CNN.
Istanbul in finale, maar japan gaat winnen.
Chrome werkt net zo goed. De enige reden dat ik Chrome gebruik is omdat ik het ben gewend. Soms gebruik ik zelfs per ongeluk Safari zonder dat ik het door heb.quote:
Ik hoop het! Dan heb ik tenminste een valide reden om naar Japan te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
TV -> CNN.
Ik wil ook naar Japan! Laten we samen gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het! Dan heb ik tenminste een valide reden om naar Japan te gaan.
Over 7 jaar? Of eerder?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Japan! Laten we samen gaan.
Fokmeet in Tokio!
Ja inderdaad.. Maar Tokyo.. Serilously?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
TV -> CNN.
De Japanners hebben legale doping.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Maar Tokyo.. Serilously?
1 ding:
[ afbeelding ]
Over 7 jaar ben je pas 35 jaar, dat is nog jong hoor!quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerder! Over 7 jaar ben ik te oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over 7 jaar ben je pas 35 jaar, dat is nog jong hoor!Pis seni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje.quote:
Ik wil zo snel mogelijk. Hadi amca hadiiiquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Grapje.Over 7 jaar ben ik 34 jaar...
![]()
Ik stel voor dat we in Japan meeten voordat ik 30 jaar ben.
Ik was van plan om volgend jaar anderhalve week naar Antalya te gaan voor mijn Skydiving A-brevet, maar misschien is het leuker om dat in Japan te fixen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil zo snel mogelijk. Hadi amca hadiii
Heb je wel toestemming gevraagd aan je vrouw? Wie gaat er op de kinderen letten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Grapje.Over 7 jaar ben ik 34 jaar...
![]()
Ik stel voor dat we in Japan meeten voordat ik 30 jaar ben.We hebben minder dan 1000 dagen de tijd...
Ik kom mee!! Ik wil ook skydiven..quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was van plan om volgend jaar anderhalve week naar Antalya te gaan voor mijn Skydiving A-brevet, maar misschien is het leuker om dat in Japan te fixen.
Toestemming vragen? Ik ben geen light erkek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming gevraagd aan je vrouw? Wie gaat er op de kinderen letten?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kom mee!! Ik wil ook skydiven..
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We gaan eerst bungeejumpen hè.
Turquaz52, zarGon en ik gaan in het voorjaar bungeejumpen @ Scheveningen.![]()
![]()
Paar dagen terug zei je dat het saai was?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:17 schreef xaban06 het volgende:
Terug van Servië. Ik ben vaak een racist en heb mijn oordeel gelijk klaar liggen, maar ik moet toegeven, Serviërs zijn ontzettend toffe mensen. Wat kunnen zij feesten zeg, ongelofelijk.
je moet het alleen niet over politiek hebben, Joegoslavië/NATO enzo
Dus bij deze mijn excuses tegenover de mensen die zich gekwetst voelen vanwege mijn vooroordelen.
Zo eng.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We gaan eerst bungeejumpen hè.
Turquaz52, zarGon en ik gaan in het voorjaar bungeejumpen @ Scheveningen.![]()
![]()
Wasquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar dagen terug zei je dat het saai was?
O gobek ne oyle.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
zG wilde full body foto, collega heeft er 1 geschoten. Via mobiel geüpload, kwaliteit kan brak zijn.
http://imgur.com/download/DmOR8Q4
Ik heb hoogtevrees meen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spring je niet mee?Adrenaline ftw!
Ik heb ook hoogtevrees. Toch ben ik op 9.000ft hoogte uit een vliegtuig gesprongen en ben ik van 100m hoogte gaan abseilen.quote:
Ik ken jou IRL man.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
zG wilde full body foto, collega heeft er 1 geschoten. Via mobiel geüpload, kwaliteit kan brak zijn.
Ben senin gibi olamam.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook hoogtevrees. Toch ben ik op 9.000ft hoogte uit een vliegtuig gesprongen en ben ik van 100m hoogte gaan abseilen.
Oburix!quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
En jij en zarGon lijken op elkaar.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik in de lengte, jij in de breedte.
Dat zeggen velen, nou ja, Balkan landen denken ze altijd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oburix!
Ik moet zeggen dat je van afstand wel voor een Serviër door kunt gaan.
Tamam man. Bisey demedikki zaten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken jou IRL man.. Heb je full body, body-to-body, total-body, dit dat alles mogen aanschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |