Bijna 30 en mod van FOK!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik een carrière op FOK nastreef.
Dat gaat me geweldig af trouwens.
combobreakerquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna 30 en mod van FOK!
Iets om trots op te zijn
Als een zak hooiquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, hoe speelt sneijder?
Welk Nederland wordt wel wereldkampioen dan? 't is wel vaker niet geluktquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
Dit Nederland wordt geen wereldkampioen.
Nederland Probleemwijken met Ruud, Kees, Willem, Willy, Zoon John, Huubke, Fransien en Jan zeker welquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Ironisch het volgende:
Dit nederland wordt geen wereldkampioen een ander nederland misschien wel
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef VMSDKR het volgende:
Vooruit, schiet hem anders nog een keer huizenhoog over.
Waarom sport1?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Xebber het volgende:
Iemand een livestream naar Sport1? Zit in België.
Ik ben geschoktquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
Dit Nederland wordt geen wereldkampioen.
Osama Bin Laden werd niet afgevoerdquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Tyron het volgende:
Strootman schiet.
Man afgevoerd naar ziekenhuis.
dat is een geweldig programma vooral als er zo een een mop vertelt over een neger die bij een hoer langsgaat met ananas aan zijn lulquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland Probleemwijken met Ruud, Kees, Willem, Willy, Zoon John, Huubke, Fransien en Jan zeker wel
Probeer nou eens één keer een post te maken die enigszins relevant is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Osama Bin Laden werd niet afgevoerd
Bedankt voor je inzicht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt op zich wel genoeg gecreëerd. Alleen jammer dat er zoveel slordig balverlies wordt geleden...
Hmm nee, dat gaat over dat broodje en dan eet ie dat broodje lekker zelf op!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Ironisch het volgende:
[..]
dat is een geweldig programma vooral als er zo een een mop vertelt over een neger die bij een hoer langsgaat met ananas aan zijn lul
stream van drizzt?quote:
Dat snapt niemand.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat doen die Feyenoorders nog steeds in oranje?
Rekik heeft een blessure.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
falen, enorm falen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk dat Klavandaag niet scoort.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
Vanaf nu alleen woordgrapjes met de namen van de Esten graag. Die Nederlandse kennen we nu wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Saekerhett het volgende:
Sneijder schreeuwt ook de hele tijd 'BMI, BMI'Pieter Derks zou het je niet nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Van Persie met zijn hoerige kuthakjes!!!
Was wel een slechte grap, ik geef het toe.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pieter Derks zou het je niet nadoen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Van Persie met zijn hoerige kuthakjes!!!
Idd, hij speelt helemaal nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:08 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk op deze manier hè
Ik dacht dat het Sneijder was, maar beiden kunnen er niks vanquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
lens bedoel je, dat steekballetje was juist briljant.
Zo goed vind ik het niet hoor.quote:
Ergens hoop ik het ook inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef ValHallen het volgende:
Het zou stiekem wel leuk zijn als Oranje dit verliest met 4-1. Misschien dat Van Gaal dan weer normaal gaat doen.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef ValHallen het volgende:
Het zou stiekem wel leuk zijn als Oranje dit verliest met 4-1. Misschien dat Van Gaal dan weer normaal gaat doen.
Kwaliteitsvoorstelling.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je gaat bijna verlangen naar v.d. Wiel.
Ze zoomen ook zoveel uitquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Lens lijkt ook heel erg op Sneijder.
is goed. Hou je veilig!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
Ik haak af. Dit Oranje verdient mijn aandacht niet. Dag.
Dit zal ze leren.
Later man.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
Dit zal ze leren.
Veel plezier met the voice hommoquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
Dit zal ze leren.
Doe nog eens een poging.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef ValHallen het volgende:
Vergeleken bij FC Bal op 't Dak 12 inderdaad.quote:
sneijderquote:
Ey successupporterquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
Dit zal ze leren.
Neequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Persie in een United shirt had die gemaakt.
Doe topic maar dicht dan...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Muto stopt met kijken jongens, we kunnen de boel wel opdoeken.
Geschikt voor deze wedstrijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je humor is beneden sesamstraatniveau.
Is een ajacied.quote:
Best hoog dus nog.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je humor is beneden sesamstraatniveau.
Hint begrepen, ik ben onderweg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:13 schreef Tyron het volgende:
Deze wedstrijd is de aandacht van GGMM niet waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Willemsquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
Staat verdomme één zo'n vent en BMI schiet daar tegenaan...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Saekerhett het volgende:
Sneijder schreeuwt ook de hele tijd 'BMI, BMI'Yolanthe straks ook al ze gewonnen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Yolanthe straks ook al ze gewonnen hebbenHeb je daar al die tijd over nagedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Yolanthe straks ook al ze gewonnen hebbenHet geld jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soberso feyenooitquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef Abed het volgende:
Slechtste wedstrijd ooit dankzij Feyenoord.
Lensquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Ironisch het volgende:
Waarom geen elia ipv schaars of lens
Gewoon opdoeken, het geeft alleen maar problemen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef Abed het volgende:
Beetje geobsedeerd jochie?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef Abed het volgende:
Elia op het middenveldquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Ironisch het volgende:
Waarom geen elia ipv schaars of lens
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef Tyron het volgende:
Als Nederland dit niet wint, is het een wanprestatie.
Is een goal tegen krijgen tegen Estland dat eigenlijk al niet?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef Tyron het volgende:
Nee, Excelsior.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hihi, en Van Persie is een Feyenoorder.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk ging Feyenoord de jeugd even van Ajax overnemen. Zij zouden wel een laten zien hoe je spelers op moet leiden, niemand hoeft zich zorgen te maken dat de jeugdopleiding van Ajax op z'n gat ligt, want nu hebben we die van Feyenoord.
Estland - Nederland 1-1.
Wanprestatie vind je in 6:74 BWquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef Tyron het volgende:
Estland is een wereldspeler in het mondiale voetbal.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk ging Feyenoord de jeugd even van Ajax overnemen. Zij zouden wel een laten zien hoe je spelers op moet leiden, niemand hoeft zich zorgen te maken dat de jeugdopleiding van Ajax op z'n gat ligt, want nu hebben we die van Feyenoord.
Estland - Nederland 1-1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn, zo'n rechtsgeleerde.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn, zo'n rechtsgeleerde.
johquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Robben speelt niet slecht op zich.
Lens staat linkshalf op het moment en gaat 0 dreiging van uit. Doe mij Elia maar, die doet tenminste wat. Lens kan niet eens de doellijn halen.quote:
Maar in teamverband welquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Robben speelt niet slecht op zich.
Een blamage.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Estland - Nederland 1-1.
Sorry, welke Ajax spelers had je liever in de basis gehad?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Estland - Nederland 1-1.
Oh, dan valt het mee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach, zelfde stand bij de rust als malta - denemarken.
Cover van King Crimson is waardeloosquote:
Blind en van Rhijn zijn beide beter.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Sorry, welke Ajax spelers had je liever in de basis gehad?
Ja dat bedoel ik.quote:
Geen, ik zeg toch dat de jeugdopleiding van Ajax op z'n gat ligt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Sorry, welke Ajax spelers had je liever in de basis gehad?
Feliquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd typen is niet zo moeilijk hoor.
twitter:FerryMingelen twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 21:13:51Mijn zoon Willem wedde: 6-1 voor Nederland. Dat gaat m geld kosten #oranje #wk reageer retweet
IJsland nietquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FerryMingelen twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 21:13:51Mijn zoon Willem wedde: 6-1 voor Nederland. Dat gaat m geld kosten #oranje #wk reageer retweet
goeie stream, van drizzt gehad?quote:
Mertesackerquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Opstelling Duitsland [ afbeelding ]
waardeloze spelers.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Opstelling Duitsland [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goeie stream, van drizzt gehad?
waar is Hummels dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |