Bijna 30 en mod van FOK!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik een carrière op FOK nastreef.
Dat gaat me geweldig af trouwens.
combobreakerquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna 30 en mod van FOK!
Iets om trots op te zijn
Als een zak hooiquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, hoe speelt sneijder?
Welk Nederland wordt wel wereldkampioen dan? 't is wel vaker niet geluktquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
Dit Nederland wordt geen wereldkampioen.
Nederland Probleemwijken met Ruud, Kees, Willem, Willy, Zoon John, Huubke, Fransien en Jan zeker welquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Ironisch het volgende:
Dit nederland wordt geen wereldkampioen een ander nederland misschien wel
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef VMSDKR het volgende:
Vooruit, schiet hem anders nog een keer huizenhoog over.
Waarom sport1?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Xebber het volgende:
Iemand een livestream naar Sport1? Zit in België.
Ik ben geschoktquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
Dit Nederland wordt geen wereldkampioen.
Osama Bin Laden werd niet afgevoerdquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Tyron het volgende:
Strootman schiet.
Man afgevoerd naar ziekenhuis.
dat is een geweldig programma vooral als er zo een een mop vertelt over een neger die bij een hoer langsgaat met ananas aan zijn lulquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland Probleemwijken met Ruud, Kees, Willem, Willy, Zoon John, Huubke, Fransien en Jan zeker wel
Probeer nou eens één keer een post te maken die enigszins relevant is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Osama Bin Laden werd niet afgevoerd
Bedankt voor je inzicht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt op zich wel genoeg gecreëerd. Alleen jammer dat er zoveel slordig balverlies wordt geleden...
Hmm nee, dat gaat over dat broodje en dan eet ie dat broodje lekker zelf op!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Ironisch het volgende:
[..]
dat is een geweldig programma vooral als er zo een een mop vertelt over een neger die bij een hoer langsgaat met ananas aan zijn lul
stream van drizzt?quote:
Dat snapt niemand.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat doen die Feyenoorders nog steeds in oranje?
Rekik heeft een blessure.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
falen, enorm falen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk dat Klavandaag niet scoort.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
Vanaf nu alleen woordgrapjes met de namen van de Esten graag. Die Nederlandse kennen we nu wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Saekerhett het volgende:
Sneijder schreeuwt ook de hele tijd 'BMI, BMI'Pieter Derks zou het je niet nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Van Persie met zijn hoerige kuthakjes!!!
Was wel een slechte grap, ik geef het toe.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pieter Derks zou het je niet nadoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |