Dat heb ik altijd al krom gevonden, je dient je straf uit te zitten, punt uit. Goed, bij goed gedrag dat je dan wat meer privileges krijgt, geen problemen mee. Maar de straf zou mijn inziens gewoon geheel uitgezeten moeten worden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:05 schreef Rave_NL het volgende:
Zijn goed gedrag belonen met vervroegde vrijlating.
Kwam omdat ik mijzelf voor de tweede keer op rij had buitengesloten, sleutel vergeten mee te nemenquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:27 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Kwam omdat ik mijzelf voor de tweede keer op rij had buitengesloten, sleutel vergeten mee te nemen
iddquote:
jaquote:
Ik ben weer binnenquote:
have fun enzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ik ben weer binnen
Nu ff naar de huisarts voor een doktersverklaring voor mijn pillen, in de UK is dat nl. een drugs whehehe
En mijn sleutels niet weer vergetenquote:
En je parapluquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:54 schreef Trafassie het volgende:
[..]
En mijn sleutels niet weer vergeten
Spuit 11: DEF / Defensie Nieuws Topic #20quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:07 schreef Nibb-it het volgende:
NWS / Nederland aansprakelijk voor dood drie moslims in Srebrenica
Ja, wie verspilt zijn lippen nou aan hoerige sletten als je ze ook kan bewaren voor Ravequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:46 schreef Rave_NL het volgende:
Hahaha, jitzzze kust een vrouw... Fokking gay..,____!!
Arabiscvhe lente mijn aars, sommige landen hebben gewoon een sterke man nodig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef hoogvlieger het volgende:
It's lack of pussy that fucks countries up, lack of pussy is the root fucking cause of all global instability, if more hajis were getting quality pussy, there'd be no reason for us to come over and fuck em up like this, cause a nutbusting haji, is a happy haji.
De hele Arabische Lente in een quote verklaard. Generation Kill
Ik werk voor het ADquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
Iemand de defensiefoto in het AD vandaag gezien?
toen was ik 7....quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Dan ken jij vast dit wel: verloren zaak, maar wel mijn plicht gedaan
http://www.rvdj.nl/2001/5
broekiequote:
Jij hebt geen honger, leg dat maar eens aan die Arifkaantjes uitquote:
Wow, die zag ik niet aankomen!quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:29 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Jij hebt geen honger, leg dat maar eens aan die Arifkaantjes uit
Anders gewoon de frituur aangooien!!
Prima hier, enkel geen slaap, zit lekker klezmer muziek te luisteren, met chips erbijquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wow, die zag ik niet aankomen!
Effe in de koelkast graaien. Hoe gaat ie ouwe?
Lekker ouwe, je trekt jezelf er wel doorheen (smerige geesten: optiefenquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:31 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Prima hier, enkel geen slaap, zit lekker klezmer muziek te luisteren, met chips erbij
Ik kan ook niet slapen, en GUP is doodquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:31 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Prima hier, enkel geen slaap, zit lekker klezmer muziek te luisteren, met chips erbij
Geesten??quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lekker ouwe, je trekt jezelf er wel doorheen (smerige geesten: optiefen).
En wie is GUP?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapen, en GUP is dood
Plex/web account geregeldquote:
GUP is weer deaudquote:
Ok mobieltje en tablet idem jaquote:
Sloeber.... ik heb al ruim 2 jaar spotify premium gewoon via mijn providerquote:
Ach ¤9,99 per maand plus 1 maand gratis, beter dan max 10 uur per dag luisterenquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sloeber.... ik heb al ruim 2 jaar spotify premium gewoon via mijn provider
Wil je zeggen dat je plexweb op je mobiel en tablet hebt?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:34 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ok mobieltje en tablet idem ja
Geen idee hoe dat heet, maar het werkt in elk gevalquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je plexweb op je mobiel en tablet hebt?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:44 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat heet, maar het werkt in elk geval
ja, de gratis versie zeker?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En ik heb spotify dus gewoon in mijn abo zitten
quote:
Nee dusquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:44 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat heet, maar het werkt in elk geval
Klezmer muziek is erg rustgevend hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik snap echt niet hoe ER rustig wordt van die muziek
Ik wordt rustiger van
Deze ookquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:58 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Klezmer muziek is erg rustgevend hoor
Doet mij teveel denken aan 1994quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:01 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Doet mij teveel denken aan 1994![]()
Hele goede vraagquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:08 schreef m.k het volgende:
Duussss ER waarom heb je nou eigenlijk een nieuwe account gemaakt?
Om heel eerlijk te zijn? Ik wil van mijn verleden van drank en andere dinge af.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:08 schreef m.k het volgende:
Duussss ER waarom heb je nou eigenlijk een nieuwe account gemaakt?
En eerlijk van mijn kant, zou het juist voor jou niet een bevrijding kunnen zijn als je met het drank verhaal en zo dit DEF / Vulneratus Nec Victus, Mijn verhaal #2 kon afsluiten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:10 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn? Ik wil van mijn verleden van drank en andere dinge af.
Nope, men kent mij, ook buitenstaanders die meelezen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En eerlijk van mijn kant, zou het juist voor jou niet een bevrijding kunnen zijn als je met het drank verhaal en zo dit DEF / Vulneratus Nec Victus, Mijn verhaal #2 kon afsluiten?
Iedereen weet dat jij het bent, niemand heeft er een probleem mee. Wat is het nut?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:10 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn? Ik wil van mijn verleden van drank en andere dinge af.
Respecteer mijn keuze m.k.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij het bent, niemand heeft er een probleem mee. Wat is het nut?
Ik persoonlijk en ik denk een paar anderen zouden het meer van karakter vinden als je gewoon op je echte account bleef.
Alsof die minder tegen je aan gaan zeiken als je Trafassie bent dan wie je vroeger wasquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:16 schreef Trafassie het volgende:
En op FOK! heb je altijd azijnpissers.
quote:
Dit dus, verder moet je doen waar je zin in hebt. Ik zet er alleen mijn vraagteken bijquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof die minder tegen je aan gaan zeiken als je Trafassie bent dan wie je vroeger was
Het is voor jullie wellicht moeilijk teb egprijpen, ER heeftt wel een behoorlijk verleden, goed en kwaad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof die minder tegen je aan gaan zeiken als je Trafassie bent dan wie je vroeger was
Een nieuwe start gun ik iedereen, en jou zeer zekerquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:25 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Het is voor jullie wellicht moeilijk teb egprijpen, ER heeftt wel een behoorlijk verleden, goed en kwaad.
ER is dood, ik maak eeen nieuwe start, en mensen mogen denken wat ze eroverr denken.
Tja, Er is doo en komt niet meeer terugquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een nieuwe start gun ik iedereen, en jou zeer zeker
En bijna iedereen hier kent ER goed en kwaad. En we accepteren het. 't is ER.
Wat veranderd er voor ons? ER is dood, en dezelfde reakties gewoon op wie je nu denkt te zijn?Ik heb MM al meerdere malen door het toilet willen spoelen, maar er waren genoeg mensen die mij deden inzien dat ik gewoon MM ben. En dat geldt voor jou ook!
Ach, je moet doen wat jezelf het beste acht
@ video JAquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:32 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Tja, Er is doo en komt niet meeer terug
Kuennen julie dit?
quote:
Ja hoor, alles goed hier. Morgen naar de eerste football thuiswedstrijd van het seizoenquote:
I know.quote:
Hier op de uni wel, maar die regels zijn per universiteit/staat verschillend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
I know.
Mag je op de tribunes bij football eigenlijk lekker een biertje drinken?
Beter.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hier op de uni wel, maar die regels zijn per universiteit/staat verschillend.
Er is hier in Wyoming wel een state law die de verkoop van alcohol op bepaalde plekken (waaronder stadiums) verbiedt. Dus neemt iedereen altijd zelf maar koelboxen vol bier mee.
Goed planquote:
Zo, Mr Nitwit ook weer wakker?quote:
Jazeker!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Zo, Mr Nitwit ook weer wakker?
Koffie?quote:
Al mijn 5de bakkie koffiequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah, even een bakkie opzetten.
Bij de Etos wellicht? Of Kruidvat?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:41 schreef Stroopwafels het volgende:
Weet iemand waar je een badgereel ( Yo-Yo ) kan halen voor je smaca?
Blokker of Xenos heeft zoiets niet..
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:41 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Bij de Etos wellicht? Of Kruidvat?
Net bij action, xenos en blokker geweest niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:49 schreef Schild het volgende:
Schoenmaker of z'n sleutel namaak zaakje.
Zijn eventueel ook via internet te krijgen.
Je zou ook bij de vakbond kunnen kijken...staan vaak bij de Paresto en kun je gratis z'n dingetje meenemen met reclame van hun erop.
Np, moet er zelf ook nog 1 hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:03 schreef Stroopwafels het volgende:
Bedankt!
Zal deze week ook even bij Paresto kijken en anders toch even bestellen.
Wat wil je met zo een kutpistool??quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat zou ik toch verdomde graag zo'n schatje schieten:
[ afbeelding ]
Wat? Ik zeg alleen dat hout en staal bazender is dan plastic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:13 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Onzin, de FALO hed dit
En mijn FAL had een houten kolf.
[ afbeelding ]
En heb jij dat wel eens in je klauwen gehad?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg alleen dat hout en staal bazender is dan plastic.
Negatief. Ik vind het ook prima om met een stuk lichtere Diemaco patrouille te lopen, maar ultieme mannelijkheid is toch wel hout en staalquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:22 schreef Trafassie het volgende:
[..]
En heb jij dat wel eens in je klauwen gehad?
Dat bedoel ik, dat plastic, 5.55mm, is geqwoon onzinquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Negatief. Ik vind het ook prima om met wat een stuk lichtere Diemaco patrouille te lopen, maar ultieme mannelijkheid is toch wel hout en staal.
Meh, ze hebben hun redenen er wel voor. Maar een M1 Garand, een M14 of een FAL is toch zo badass. Voordat ik sterf wil ik elk van die 3 gevuurd hebben. En van de pistolen kant tenminste: de Colt 1911, de Glock 17 en een SIG P226quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat plastic, 5.55mm, is geqwoon onzin
Wapens namaken?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:10 schreef Trafassie het volgende:
Als het mag, deze hobby weer oppikken:
[ afbeelding ]
Dan zou je naar de US moetenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, ze hebben hun redenen er wel voor. Maar een M1 Garand, een M14 of een FAL is toch zo badass. Voordat ik sterf wil ik elk van die 3 gevuurd hebben. En van de pistolen kant tenminste: de Colt 1911, de Glock 17 en een SIG P226
Hoeft niet per se. Kan hier ook, bij een of andere schietvereniging. Er zijn vast wel mensen die die battlerifles hebben. Maar de VS is toch even wat makkelijker en lekker goedkoop daar.quote:
Ik dacht altijd dat dat in Nederland verboden wasquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Kan hier ook, bij een of andere schietvereniging. Er zijn vast wel mensen die die battlerifles hebben.
Al en ruim meer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, ze hebben hun redenen er wel voor. Maar een M1 Garand, een M14 of een FAL is toch zo badass. Voordat ik sterf wil ik elk van die 3 gevuurd hebben. En van de pistolen kant tenminste: de Colt 1911, de Glock 17 en een SIG P226
Lee Enfield, Springfield, Kar98k, Mosin Nagant, MP40, .50, FN MAG, FN MINIMI, als ik nog even door zou gaan zou ik 1 week op een schietbaan moeten levenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al en ruim meer.
Maare, voeg gerust de Lee Enfield toe aan je lijstje.
Ik zocht op Airsoft en kwam toen aardig wat posts uit de DEF SC tegen, dus misschien zitten er hier andere beoefenaars van de airsoft sport?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon...
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef Airsoft87 het volgende:
[..]
Ik zocht op Airsoft en kwam toen aardig wat posts uit de DEF SC tegen, dus misschien zitten er hier andere beoefenaars van de airsoft sport?
Ja, Jitzzzze is een fervent beoefenaar van de airsoft sport. Zijn main weapon is een M60. Je moet hem maar eens DM'en misschien kunnen jullie samen een keer spelen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef Airsoft87 het volgende:
[..]
Ik zocht op Airsoft en kwam toen aardig wat posts uit de DEF SC tegen, dus misschien zitten er hier andere beoefenaars van de airsoft sport?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef Airsoft87 het volgende:
[..]
Heeft hij ook een team? Laatste tijd zijn er veel skirms aan de gang in NL, weet niet of die al NABV'er is?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, Jitzzzze is een fervent beoefenaar van de airsoft sport. Zijn main weapon is een M60. Je moet hem maar eens DM'en misschien kunnen jullie samen een keer spelen?
Jep, zo snel het kon lid geworden van de NABV. Als hij online komt moet je hem maar eens DM'en.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:43 schreef Airsoft87 het volgende:
[..]
Heeft hij ook een team? Laatste tijd zijn er veel skirms aan de gang in NL, weet niet of die al NABV'er is?
Zal ik doen, dankjewel. Nog andere beoefenaars hier of is Jitzzzze de enige?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, zo snel het kon lid geworden van de NABV. Als hij online komt moet je hem maar eens DM'en.
schietvereniging van de kms heeft alle wapens die je noemde.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Kan hier ook, bij een of andere schietvereniging. Er zijn vast wel mensen die die battlerifles hebben. Maar de VS is toch even wat makkelijker en lekker goedkoop daar.
Verdorie, dank voor de tip. Kan ook erg handig zijn voor de wapen sounds die ik voor een game waar ik aan werk moet hebben (Festung Europa: www.festungeuropagame.com).quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:47 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
schietvereniging van de kms heeft de wapens alle wapens die je noemde.
Heb met van alles geschoten. Leukste waar ik daar mee geschoten heb waren de dragonov en de lee enfield.
in Afghanistan met n 7.62 minimi van de fransen mogen knallen, das ook erg leuk!
nibb_it ookquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:46 schreef Airsoft87 het volgende:
[..]
Zal ik doen, dankjewel. Nog andere beoefenaars hier of is Jitzzzze de enige?
ouwe airsoft rambo!quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, Jitzzzze is een fervent beoefenaar van de airsoft sport. Zijn main weapon is een M60. Je moet hem maar eens DM'en misschien kunnen jullie samen een keer spelen?
Welk peppie spec opzz team gaan jullie uitbeelden?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, samen met jou toch? Hoe laat hadden we morgen nou afgesproken?
Alsof jij dat niet weet, je hebt het zelf voorgesteldquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Welk peppie spec opzz team gaan jullie uitbeelden?
Oh ja, de NatRes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet, je hebt het zelf voorgesteld
Jazeker, ik zal hem morgen meenemenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Oh ja, de NatRes.Heb je al een bajonet van een halve meter aangeschaft? Dan kan je Sam uitbeelden
Check em uitquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had jij nog die speciale dump-pouch gevonden die ik je had aangeraden?
Ik zal morgen mijn lid eens even in jou dumpenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, mag ik hem morgen ook eens proberen?
Waarom moet je nou weer zoiets smerigs zeggen? Aap en ik hebben een serieus gesprek en dan kom jij ineens met zoiets smerigs er tussendoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal morgen mijn lid eens even in jou dumpen![]()
Weet jij waar ik stalen magazijnen kan bemachtigen? De verstrekte patroonhouders krijg ik niet zo goed in mijn privé-aangeschafte magazijntassen gefrommeld.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja man, die verkopen ze gewoon bij de Toko.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Weet jij waar ik stalen magazijnen kan bemachtigen? De verstrekte patroonhouders krijg ik niet zo goed in mijn privé-aangeschafte magazijntassen gefrommeld.
Ik vind je gewoon een hele aantrekkelijke jongemanquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer zoiets smerigs zeggen? Aap en ik hebben een serieus gesprek en dan kom jij ineens met zoiets smerigs er tussendoor
Doe toch eens normaal, smeerpijpquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een hele aantrekkelijke jongeman
Alleen als je je special forces handschoenen aanhebtquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, mag ik de squadleader zijn?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal, smeerpijpJij bent er morgen toch ook gewoon bij?
Uiteraard, wat zou ik zonder moeten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Alleen als je je special forces handschoenen aanhebt
Nee, dat is Nibb-it al.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, mag ik de squadleader zijn?
Geen idee, maar weet jij waar ik een H&K MP5 kan halen? Heb stalen mags hiervoor kunnen scoren maar deze passen niet in mijn Diemaco. Dus even opzoek naar een MP5 waar ze inpassen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:09 schreef Nibb-it het volgende:
Weet jij waar ik stalen magazijnen kan bemachtigen? De verstrekte patroonhouders krijg ik niet zo goed in mijn privé-aangeschafte magazijntassen gefrommeld.
Al. Een tijdjequote:Op zaterdag 7 september 2013 20:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Damn. Achja, dan ben ik wel gewoon een kutpax.
Precies, dat is toch alweer 9 maanden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vanaf januari 2013 mijn zoon
Inderdaad, toch al best weer een tijdje. Zowaar bijna recht op mijn Sld1 strepenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, dat is toch alweer 9 maanden.
Omdat je al een paar maandjes 'in dienst' bent? Of omdat je daadwerkelijk de kwaliteiten van een SLD1 bereikt hebt?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad, toch al best weer een tijdje. Zowaar bijna recht op mijn Sld1 strepen.
Gebaseerd op het feit dat ik straks inderdaad 12 maanden in dienst zit. Of ik de kwaliteiten van een Sld1 heb weet ik niet, I like to think so in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je al een paar maandjes 'in dienst' bent? Of omdat je daadwerkelijk de kwaliteiten van een SLD1 bereikt hebt?
Wat een belachelijke reden om iemand te bevorderen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat ik straks inderdaad 12 maanden in dienst zit. Of ik de kwaliteiten van een Sld1 heb weet ik niet, I like to think so in ieder geval.
Gebeurt overal bij de landmacht zo volgens mij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een belachelijke reden om iemand te bevorderen.
Dat maakt het niet minder belachelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gebeurt overal bij de landmacht zo volgens mij.
Tja, don't care: ik ben immers maar een domme kutpax. The perks of being a lowly soldier.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder belachelijk.
Ja, op schiphol, daar lopen van die lui in die blauwe pakjes rond, kan je gewoon uit hun handen pakken, no problemo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:15 schreef Schild het volgende:
[..]
Geen idee, maar weet jij waar ik een H&K MP5 kan halen? Heb stalen mags hiervoor kunnen scoren maar deze passen niet in mijn Diemaco. Dus even opzoek naar een MP5 waar ze inpassen.
Goed plan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja, op schiphol, daar lopen van die lui in die blauwe pakjes rond, kan je gewoon uit hun handen pakken, no problemo.
Doen we, 09:30 bij de Toverboomquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:41 schreef Thaboel het volgende:
Hoelaat spreken we morgen dan af jitz? Want mn mama wilt me alleen tussen 9/10 brengen.
haha XDquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
Pieuw pieuw, jullie zijn allemaal doodvermoord geschoten
Houden jullie het nog vol/met elkaar uit?quote:Op zondag 8 september 2013 04:54 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh![]()
Door gezeik 3,5 uur geslapen. Gaat leuk worden, 8 uur lang onderweg zijn...
Hij heeft grotendeels geslapen in de auto. Maar nu we staan te wachten voor de Ferry wil de bekeerde straks een cider op de boot.quote:Op zondag 8 september 2013 09:32 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Houden jullie het nog vol/met elkaar uit?
quote:Op zondag 8 september 2013 09:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft grotendeels geslapen in de auto. Maar nu we staan te wachten voor de Ferry wil de bekeerde straks een cider op de boot.
Yeah right
En hij is nu stikchagrijnig dat ik dat niet wil.quote:
Morgen infanteristenzwijn.quote:Op zondag 8 september 2013 12:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
Goedemiddag infantiele losers van het leven
Join the club matequote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Aapsoldaat het volgende:
Oei oei oei, zin in seizoen 4 van Boardwalk Empire
quote:Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Aapsoldaat het volgende:
Oei oei oei, zin in seizoen 4 van Boardwalk Empire
Same here bros!quote:
Dat er iemand opzoek is naar een hoofdschietinstructeur en wat handjes om te helpen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor onze mdo-l van x t/m x zoek ik voor de vrijdag nog x keer hsi en 10-15 roleplay/steunverleners voor vrijdag/zaterdag. Kan jij deze wegzetten in je Cie? Peloton X en Peloton Y ken ik het beste.
wtf is dit, iemand?
Dat snap ik allemaal eikransquote:Op zondag 8 september 2013 22:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat er iemand opzoek is naar een hoofdschietinstructeur en wat handjes om te helpen.
En of de ontvanger daarvoor plaats heeft in de Cie.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor onze mdo-l van x t/m x zoek ik voor de vrijdag nog x keer hsi en 10-15 roleplay/steunverleners voor vrijdag/zaterdag. Kan jij deze wegzetten in je Cie? Peloton X en Peloton Y ken ik het beste.
wtf is dit, iemand?
Stel dan je vraag duidelijker kruisruikertje...quote:Op zondag 8 september 2013 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal eikrans![]()
Het ging me om MDO-I .. wat dat is.
Ok ok ok my apologies, sorry schat en bedankt voor het antwoordquote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Stel dan je vraag duidelijker kruisruikertje...
Ondankbare hond!
Mijn dank is groot. Lekker vaag zijn ze wel, kan nog steeds van alles betekenen. Wil wel wat meer weten. Effe mailtjen doen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef Schild het volgende:
MeerDaagse Oefening. Vaak een 25 of 50 uurs oefening.
Neen, of de vraag uitgezet kan worden in de cie it is.quote:Op zondag 8 september 2013 22:01 schreef Thaboel het volgende:
En of de ontvanger daarvoor plaats heeft in de Cie.
Dank voor de verbetering.quote:Op zondag 8 september 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neen, of de vraag uitgezet kan worden in de cie it is.
sukkel.quote:Op zondag 8 september 2013 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg netjes sorry, scheld je me nog steeds uit
Kutroeskiequote:
fixedquote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
zuig op mijn zielige eeltknobbel mooiboi
Straal toch op, badeendquote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef m.k het volgende:
Jullie zijn eelt onder mijn voeten, het allerlaagste is dat.
Goed bezigquote:Op maandag 9 september 2013 00:44 schreef Thaboel het volgende:
Toegeven aan de meute... Begonnen met Breaking bad
Ies oproepen tot geweldquote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry voor de vaste users al hier. Ik zag de tt en dacht, nekschot. Klaar.
Nee juist niet. Als ze merken dat ze hier bestraft worden met en nekschot denken ze er wel langer over na voor ze een "aanval" doen.quote:
Ik was ook maar wat aan t brainwaven.quote:
Of laten schoffelen voor de rest van z'n levenquote:Op maandag 9 september 2013 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was ook maar wat aan t brainwaven.![]()
Samier A mag van mij echt een nekschot. Zo 1 krijg je nooit meer geïntegreerd en dus mag hij van mij wel een nekschot.Zo iemand levert alleen maar gevaar voor de burgers.
Zichzelf ja. Het liefst tussen zijn 1ste en 2e nekwervel.quote:Op maandag 9 september 2013 01:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Of laten schoffelen voor de rest van z'n leven
Haaaaaaai!quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry voor de vaste users al hier. Ik zag de tt en dacht, nekschot. Klaar.
Ik las het vanmorgen. Eindelijk opstand!quote:Op maandag 9 september 2013 10:34 schreef Nibb-it het volgende:
POL / Defensiepersoneel geen vertrouwen in minister
Nou ja, van een Generaal b.d.. De echte beroepsmilitairen heb ik nog niet gehoord.quote:Op maandag 9 september 2013 10:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik las het vanmorgen. Eindelijk opstand!
It's a start...quote:Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, van een Generaal b.d.. De echte beroepsmilitairen heb ik nog niet gehoord.
Zoek maar even naar de bijeenkomst op het Malieveld toen de bezuiniging van 1mld. bekend gemaakt werdquote:Op maandag 9 september 2013 10:55 schreef Yogaflame het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat demonstratie/staakverbod waar ik de hele tijd over lees? Is het echt compleet onmogelijk voor defensiepersoneel om hun onvrede te uitten, omdat ze dan een collectieve aanklacht desertie aan hun broekspijpen hebben hangen?
Bronquote:Ongeveer vijfduizend militairen en burgermedewerkers van Defensie zijn vandaag in Den Haag bijeen om actie te voeren tegen de bezuinigingen bij de krijgsmacht. Veel van hen hebben een vrije dag moeten opnemen of kregen verlof. Militairen mogen namelijk niet staken.
Ja, eigen tijd was het.quote:Op maandag 9 september 2013 11:02 schreef Yogaflame het volgende:
Effe gezocht en...
[..]
Bron
Met andere woorden...in je eigen tijd dus. Ergens wel logisch. Ik vraag me af wat hier voor staartje aan gaat komen.
Hij is niet te koopquote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als hij een radio cd-speler, tomtom en cruisecontrol heeft neem ik hem. In kanarie geel.
Jij kan niet eens door het luikje, met je dikke pensquote:Op maandag 9 september 2013 21:05 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Haha, wacht jij maar af, over een paar jaar staat dat ding bij mij in de garage
Zeg klepvetquote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij kan niet eens door het luikje, met je dikke pens
Niet gehinderd door enige vorm van kennis, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg klepvetDan is dat ding van mij en maak ik het gat gewoon groter
Je bent gewoon bang voor het onvermijdelijke, dat bootje is van mij straks. In kanariegeel. En dan vaar ik lekker langs je huis heenquote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet gehinderd door enige vorm van kennis, dat is wel duidelijk
Nee, ga jij maar lekker in de drukhuid zagen en lassenquote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor het onvermijdelijke, dat bootje is van mij straks. In kanariegeel. En dan vaar ik lekker langs je huis heen
Dat was wel eerst de bedoeling, maar ik pas er toch wel lekker in.quote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ga jij maar lekker in de drukhuid zagen en lassen![]()
Dive, dive, dive
Nee, jouw pens past echt niet door het luik heen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat was wel eerst de bedoeling, maar ik pas er toch wel lekker in.Tank hem nog ff af voordat je hem aflevert bij huis, Jitz.
Je keek zeker naar beneden en dacht dat ik dan ook maar niet zou passen? Too bad, ik pas dus mooi wel er door heen. En wees gvd blij dat ik zo'n ding nog varende hou, over minder dan 15 jaar zijn er misschien niet eens NL duikboten meerquote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, jouw pens past echt niet door het luik heen.
Ben je er dan wel eens in/op geweest?quote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je keek zeker naar beneden en dacht dat ik dan ook maar niet zou passen? Too bad, ik pas dus mooi wel er door heen. En wees gvd blij dat ik zo'n ding nog varende hou, over minder dan 15 jaar zijn er misschien niet eens NL duikboten meer
Nee, want ze zien wat je hier allemaal post. Jij moet zeker ook weer je eigen peppie petrischaaltje hebben?quote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Zouden de AIVD en MIVD nog leuke vacatures hebben in mijn vakgebied
Vriendjes bij de NSA, de blauwdrukken hangen al op m'n muurquote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je er dan wel eens in/op geweest?
Bel eens bij ze aan zou ik zeggenquote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Zouden de AIVD en MIVD nog leuke vacatures hebben in mijn vakgebied
Niet dusquote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vriendjes bij de NSA, de blauwdrukken hangen al op m'n muur
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg, vertel Jitz. Wat zit je nou dwars? Je doet zo bot. Of zat jij dwars in het luik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |