Dat was redelijk onnozel ja.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ergerde me zo aan die vrouwen die maar bij dat touw bleven staan branden, terwijl ze nog als laatsten over waren. Ga dan rennen voor je leven, je wil toch niet laatste eindigen? Zo dom.
Frans?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef THEALPHA het volgende:
Is dat Duivelseiland waar Zimra nu zit niet eerder gebruikt in de serie? Toen er nog onbekende kandidaten meededen en er zo'n gast op dat eiland uiteindelijk doordraaide en uit het programma werd gezet.
Ik hoop voor de vrouwen dat de teams snel zullen worden herverdeeld. In iedere fysieke proef gaan ze het nu afleggen waarschijnlijk.
En die enorm lelijke tattoo.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Veel Geraldinefans hier. Ik vind Geraldine wel mooi, maar ze heeft zo'n standaardhoofd.
[ afbeelding ]
Veronica is voor mij de mooiste vrouw deze Expeditie (als je die smerige dreads wegdenkt).
Ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ergerde me zo aan die vrouwen die maar bij dat touw bleven staan branden, terwijl ze nog als laatsten over waren. Ga dan rennen voor je leven, je wil toch niet laatste eindigen? Zo dom.
twitter:NegaNindo twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:49:30Sorry maar ik kan het niet uitstaan dat @KEIZBABY 80.000 volgens heeft IK BEN TOCH VEEL LEUKER DAN HEM DE TERING HE !!!! reageer retweet
twitter:NegaNindo twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 12:13:49@Gamekings yo jullie hebben een neger nodig jullie crew is te wit ik ben famous hou van gamen en niet duur !! Holla !!! reageer retweet
twitter:NegaNindo twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 21:33:11En ik de hele tijd denken dat Andorra een afrikaans land was...zo van waar zijn de nikkers ??? reageer retweet
twitter:NegaNindo twitterde op woensdag 11-09-2013 om 12:22:51AaaARrrrrrggghhhhh stil zitten wachten !!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa reageer retweet
twitter:NegaNindo twitterde op woensdag 11-09-2013 om 08:25:37ben ik raar dat wanneer ik iemand volg en ik zie dat die gene mij niet volgt ik die gene direct ontvolg zo van :MAAR WIE DENK JE DAT JE BENT reageer retweet
Ik verwar hen ook vaakquote:Op woensdag 11 september 2013 20:58 schreef Kinga het volgende:
Geraldine vind ik echt identiek aan Tess....
Er is één aflevering geweest.quote:Op donderdag 12 september 2013 05:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verwar hen ook vaak
Is nou net de eerste aflevering geweest of zijn ze al verder?
Ik heb geen TV en heb er verder niet meer aan gedacht om terug te kijken
met make up misschien, maar zonder is geraldine toch echt het knapst..quote:Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Veel Geraldinefans hier. Ik vind Geraldine wel mooi, maar ze heeft zo'n standaardhoofd.
[ afbeelding ]
Veronica is voor mij de mooiste vrouw deze Expeditie (als je die smerige dreads wegdenkt).
Klopt, dat is Pulau Gual. Regelmatig gebruikt trouwens, in 2003, 2005, 2007 en 2008 sowieso.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef THEALPHA het volgende:
Is dat Duivelseiland waar Zimra nu zit niet eerder gebruikt in de serie? Toen er nog onbekende kandidaten meededen en er zo'n gast op dat eiland uiteindelijk doordraaide en uit het programma werd gezet.
Ik hoop voor de vrouwen dat de teams snel zullen worden herverdeeld. In iedere fysieke proef gaan ze het nu afleggen waarschijnlijk.
Ik vind juist bij Veronica dat het verschil tussen met of zonder make-up het minst is.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
met make up misschien, maar zonder is geraldine toch echt het knapst..
Brrrr, net Oprah.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is prachtig!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ze is prachtig!
Geraldine is zo standaard en vervangbaar, vind ik.
En meteen een haat op gerriequote:Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ze is prachtig!
Geraldine is een topwijfquote:Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ze is prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |