abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130889628
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

er is een verschil tussen de bewering dat na 11 september er een bewuste propaganda was die de Leugen verspreidde dat Saddam een connectie had met 11 september...

dat is namelijke een aalgemeen erkende theorie en volgens mij weinigen kunnen dat ontkennen..
er zijn genoeg feiten die dat bewijzen, zoals die stukje die je copy-paste..

een andere stellingname is echter de bewering dat de 11 september aanslagen voraf gepland zouden zijn, om vervolgens een oorlog tegen Saddam te rechtvaardigen..
dat is een erg vergezochte stelling, waarvoor eigenlijk geen bewijzen zijn..
en bovenal.. het is een erg onlogische theorie, omdat _als_ men die aanslagen vooraf plant, met een specifiek, het aannemelijk zu zijn dat men de 'link' met dat doel (dus een link met Saddam) al vooraf gefabriceerd had ...

het is een beetje een irrationele theorie dat ze een hele aanslag ensceneren, om vervolgens een tegenstander te faken die juist geen enkele link heeft met Saddam Hussein die ze wel de schuld willen toeschuiven
Imo is er wel veel bewijs, zo hoor je ook niks meer over de anthrax brieven. Het doel was ook niet om Irak als vijand aan te wijzen. Juist niet. Terror kon zich overal verschuilen, zo kon ieder land n vijand zijn. Maar vind het teveel off topic, wissel graag n keer van gedachte in 'n 9/11 topic alhoewel alles daar wel al 's gezegd is
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_130890269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Als je wilt mag je nu vertrekken. Dat gevangen houden bestaat helemaal niet.

[..]

Ik was vergeten dat je liever geen vinger uitsteekt en het bij schreeuwen op internet hoe alles werkt houdt.
Ik schreeuw niet en kan je aub stoppen met provoceren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130890298
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:? Nee inderdaad dat probleem moet de persoon zelf oplossen met hulp van een psychiater en eventueel andere begeleiding en eventueel medicatie....
Bier is 'n goeie medicatie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:28:27 #179
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_130890423
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Imo is er wel veel bewijs, zo hoor je ook niks meer over de anthrax brieven.
En wat bewijst dat? De Amerikaanse overheid heeft destijds nota bene ontkend dat de brieven van Saddam Hoessein kwamen. Men wilde dat Bin Laden als dader werd aangewezen. Het waren bijna uitsluitend journalisten die Saddam de schuld gaven.

quote:
Het doel was ook niet om Irak als vijand aan te wijzen. Juist niet. Terror kon zich overal verschuilen, zo kon ieder land n vijand zijn.
Er is alweer niet veel van terecht gekomen, van dat plan om de hele wereld te veroveren.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_130891614
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:28 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

En wat bewijst dat? De Amerikaanse overheid heeft destijds nota bene ontkend dat de brieven van Saddam Hoessein kwamen. Men wilde dat Bin Laden als dader werd aangewezen. Het waren bijna uitsluitend journalisten die Saddam de schuld gaven.

[..]

Er is alweer niet veel van terecht gekomen, van dat plan om de hele wereld te veroveren.
De hele wereld? Mallerd. :P

Alleen herstructurering van de oude posities en materieel in het Midden Oosten, overgebleven uit de Koude Oorlog, om de VS sterk te houden in de 21e eeuw.
pi_130892182
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:28 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

[..]
Heb je daar n bron voor ? Wanneer was dat ? Weten ze nu dan zeker wie erachter zat ? Hadden ze voorkennis omdat de hoge heren wel anti anthrax pillen hadden ? Waarom deed de FBI zo haar best om het bewijs te te vernietigen?

Waarom ik het zo belangrijk vind:

quote:
The 9/11 attacks were obviously traumatic for the country, but in the absence of the anthrax attacks, 9/11 could easily have been perceived as a single, isolated event. It was really the anthrax letters—with the first one sent on September 18, just one week after 9/11—that severely ratcheted up the fear levels and created the climate that would dominate in this country for the next several years after. It was anthrax… that created the impression that social order itself was genuinely threatened by Islamic radicalism
http://www.historycommons(...)te_911_timeline_5530
God wat deden ze hun best zeg om het te ontkennen:

quote:
Very quickly, [experts at Fort Detrick, Maryland] told us this was not something some guy in a cave could come up with. [Al-Qaeda] couldn’t go from box cutters one week to weapons-grade anthrax the next.” But several days after this conclusion is reached, Bush and Cheney nonetheless make public statements suggesting al-Qaeda was the culprit
http://www.historycommons(...)501whitehouseanthrax
quote:
At a press conference in Italy, President Bush says “there may be some possible link” between the recent anthrax attacks (see October 5-November 21, 2001) and al-Qaeda.
http://www.historycommons(...)0#a101501bushanthrax
quote:
White House chief of staff Andrew Card says on Fox News, “I’m not trying to be an alarmist, but we know that these terrorist organizations, like al-Qaeda, run by Osama bin Laden and others, have probably found the means to use biological or chemical warfare.”
Defense Secretary Donald Rumsfeld says on NBC’s Meet the Press, “There’s always been terrorism, but there’s never really been worldwide terrorism at a time when the weapons have been as powerful as they are today, with chemical and biological and nuclear weapons spreading to countries that harbor terrorists.”

http://www.historycommons(...)eline=anthraxattacks
En wie voedde die journalisten ? Waarom pas in 2008 je keutel intrekken ?
Maar nogmaals kunnen we niet beter hier verder gaan ?
BNW / 9/11 #71: staged or not staged that is the question!!
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:47:24 #182
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130903445
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij is het geloven in conspiracies ongeveer hetzelfde als geloven in een god. Het geeft een soort rust om als mens te geloven dat er in ieder geval iemand of iets is die wel de touwtjes in handen hebben. Om daar dan vervolgens tegenaan te schoppen (als in het is allemaal de schuld van x) is alleen maar een methode om voor jezelf het geloof in een bovenliggende organisatie te bevestigen.

Waarom is dat nuttig omdat door je voor te stellen dat er een organisatie is, je vanzelf gaat kijken wat die organisatie dan doet. Door te analyseren wat die organisatie doet, kun je als mens een beter inzicht krijgen in hoe zaken lopen, en hoe je je dus het best kunt gedragen. Dat hier uitschieters in zijn is ook alleen maar logisch omdat waarschijnlijk mensen die overal goed ingewikkelde structuren in zagen het vroeger in wat chaotischer tijden, dingen beter konden verklaren/voorspellen en zo dus overleven.
Volgens mij is het bij voorbaat afwijzen van conspiracy theories een gevolg van mind control en de angst om een totaal ander wereldbeeld te moeten aanvaarden waarin men alles wat men heeft geleerd los moet laten en opnieuw moet beginnen.
Feyenoord!
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:42:39 #183
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130907031
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

er is een verschil tussen de bewering dat na 11 september er een bewuste propaganda was die de Leugen verspreidde dat Saddam een connectie had met 11 september...

dat is namelijke een aalgemeen erkende theorie en volgens mij weinigen kunnen dat ontkennen..
er zijn genoeg feiten die dat bewijzen, zoals die stukje die je copy-paste..

een andere stellingname is echter de bewering dat de 11 september aanslagen voraf gepland zouden zijn, om vervolgens een oorlog tegen Saddam te rechtvaardigen..
dat is een erg vergezochte stelling, waarvoor eigenlijk geen bewijzen zijn..
en bovenal.. het is een erg onlogische theorie, omdat _als_ men die aanslagen vooraf plant, met een specifiek, het aannemelijk zu zijn dat men de 'link' met dat doel (dus een link met Saddam) al vooraf gefabriceerd had ...

het is een beetje een irrationele theorie dat ze een hele aanslag ensceneren, om vervolgens een tegenstander te faken die juist geen enkele link heeft met Saddam Hussein die ze wel de schuld willen toeschuiven
Ten eerste is het feit dat er bewuste leugens waren omtrent de massavernietigingswapens in Irak pas sinds kort een feit. Daarvoor was het ook (complot) theorie. Wat dus laat zien dat er wel op enorme schaal gelogen kan worden. Iets wat vaak gebruikt word als argument door mensen die niet in complottheorieen geloven.

Verder zijn er enorm veel bewijzen dat het officiele verhaal niet klopt. Maar jij neemt waarschijnlijk niet de moeite om daar naar te kijken omdat je sowieso al niet gelooft in zo'n soort complot aangezien je de motivatie erachter niet kan zien.
Feyenoord!
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:45:21 #184
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130907099
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je gelooft dus in een hogere verborgen organisatie, dat heeft inderdaad niets met god ansich te maken. Maar is psychologisch gezien wel een verwante manier van omgaan met onduidelijkheid en het zoeken van orde.
Dude er zijn zoveel hogere verborgen organisaties....

Skull and Bones, Vrijmetselaars, Knights of Maltar etc etc. Er zijn al duizenden jaren verborgen clubjes van de elite.

Jij kunt blijkbaar psychologisch gezien niet omgaan met die informatie.
Feyenoord!
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:48:46 #185
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130907152
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:N wel eens mensen met ernstige depressie in je nabije omgeving gehad, en gezien hoe een anti-depressieva ze een goede duw in de rug kunnen geven? Noem dat maar niet beter van worden...
Heb je wel eens gezien hoe verslaafd veel mensen raken aan die shit?

Plus het feit dat het symptoon onderdrukkers zijn. En totaal niet de oorzaak van het probleem aanpakken.
Feyenoord!
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:50:30 #186
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130907183
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is establishment? Wie is het establishment? Ik denk dat jij ook deel uitmaakt van het establishment, aangezien je in nederland woont het dus per definitie niet slecht hebt. Waarschijnlijk op school zit of werkt... en dus volgens jouw eigen theorie ben je dan ook crimineel.
Dan zie je het verschil niet tussen genoeg en enorm fucking rijk.
Feyenoord!
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:52:55 #187
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130907219
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

De meeste depressieve mensen hebben juist zonder medicatie zelfmoordneigingen...

[..]

Je blijft maar over mijn post heen lezen hè, in de huidige tijd is er geen psycholoog meer die alleen maar medicatie voorschrijft. Eerst wordt de oplossing gezocht in het psychische en soms wordt dat aangevuld met medicatie als dat nodig is...

Ik vind dat je een nogal vertekend beeld hebt van de huidige psychiatrie, hoe kom je aan je beeld over de huidige psychatrie eigenlijk? Heb je er uberhaupt over gelezen of heb je het van dichtbij meegemaakt?
Jij zegt dat geen PSYCHOLOOG alleen medicatie voorschrijft. Maar je wilt toch niet ontkennen dat PSYCHIATERS dat eigenlijk wel alleen doen?
Feyenoord!
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:54:44 #188
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130907249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Doe maar even hier je aandacht op richten: BNW / Betaald trollen: online gereedschappen der illuminati?
Tribal spreekt uit zijn hart. Onzin om hem een trol te noemen. Trollen zijn juist personen die tegen ideeen van mensen als Tribal ingaan.
Feyenoord!
pi_130907362
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tribal spreekt uit zijn hart. Onzin om hem een trol te noemen. Trollen zijn juist personen die tegen ideeen van mensen als Tribal ingaan.
ik noem niemand een trol hier.
Ja doei.
pi_130907395
En verder spreek ik ook vanuit het hart. Ook mij gaat de maatschappij aan het hart, en weer ik mij met de wetenschap.
Ja doei.
pi_130907781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 01:01 schreef motorbloempje het volgende:
En verder spreek ik ook vanuit het hart. Ook mij gaat de maatschappij aan het hart, en weer ik mij met de wetenschap.
Tribalwars maakt ook deel uit van die maatschappij, dus gun hem ook een plekje in dat hart van je.
pi_130907886
Ja, nee, zo werkt dat niet, grapjas. Mensen die mij een troll noemen kunnen niet echt op sympathie rekenen :D
Daarbij wil hij er graag buiten staan, buiten die maatschappij, dus ach.

Ik pleit voor wederhoor, wederzijdse interesse, niet voor trollgeroep.
Ja doei.
pi_130908013
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 01:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, zo werkt dat niet, grapjas. Mensen die mij een troll noemen kunnen niet echt op sympathie rekenen :D

Ik pleit voor gebruik van de quote-knop. ;)

Dan hoef je zelf ook niet op sympathie te rekenen, of hoeft dat dan weer niet wederzijds? Zo niet, dan ben je geen haar beter.
pi_130908032
bepaalde families (rotschild) controlere(eerde) de economie, de media op zo'n manier dat ze een belangrijke rol hebben gespeeld in het controleren van de mens (denk aan angst verspreiden in de media, fluoride in drink water stoppen, gratis energie onderdrukken), nu zijn we aan het ontwaken van de illusie van de zo gehete macht die ze over ons hebben. De angst die ze verspreid hebben is niet echt, iedereen komt in deze wereld als een lief kindje en iedereen heeft z'n rol. Just wait, it's going yo get so much better :)

Breathe, love, it's what you are :)
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  zaterdag 7 september 2013 @ 02:25:11 #195
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130908621
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 01:01 schreef motorbloempje het volgende:
Wetenschap op zich is prima. Wetenschap die dogmatisch en veroordelend is naar wetenschappers die out of the box denken is niet prima. En dat is helaas voor een groot deel van de wetenschappelijke gemeenschap zo. Nassim Harramein bv. Geniale man. Maar word niet voor vol aangezien door de wetenschap omdat hij out of the box denkt.
Feyenoord!
  zaterdag 7 september 2013 @ 02:25:53 #196
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130908624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 01:28 schreef motorbloempje het volgende:

Wraak is dus waar je in gelooft?
Feyenoord!
pi_130908861
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 02:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wetenschap op zich is prima. Wetenschap die dogmatisch en veroordelend is naar wetenschappers die out of the box denken is niet prima.
Wetenschap en out of the box denken zijn 2 hele verschillende dingen die prima samen gaan. Wetenschap is echter niet totaal onlogische aannames maken en die helemaal overanalyseren. Waar jij het over hebt is simpelweg geen wetenschap, maar heel wat anders.
quote:
En dat is helaas voor een groot deel van de wetenschappelijke gemeenschap zo. Nassim Harramein bv. Geniale man. Maar word niet voor vol aangezien door de wetenschap omdat hij out of the box denkt.
Logisch ook, want de man valt buiten alle definities van wetenschapper. Neemt niet weg dat je hem op een bepaalde manier "serieus" kan nemen (al vraag ik me af waarom :') ). Ik zou zijn vakjargon eerder experimentele-acid-psychologie noemen.

Wat je nu doet is een beetje hetzelfde wat je terugziet op f&l, bij de mensen die naarstig de bijbel wetenschap proberen te noemen.
Conscience do cost.
pi_130911334
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

De meeste depressieve mensen hebben juist zonder medicatie zelfmoordneigingen...

[..]

Je blijft maar over mijn post heen lezen hè, in de huidige tijd is er geen psycholoog meer die alleen maar medicatie voorschrijft. Eerst wordt de oplossing gezocht in het psychische en soms wordt dat aangevuld met medicatie als dat nodig is...

Ik vind dat je een nogal vertekend beeld hebt van de huidige psychiatrie, hoe kom je aan je beeld over de huidige psychatrie eigenlijk? Heb je er uberhaupt over gelezen of heb je het van dichtbij meegemaakt?
Klein zijdelings puntje, maar verhoogde kans op zelfmoord is idd een bijwerking van antidepressiva.

Ik heb me er niet super in verdiept, maar volgens mij komt het voor een groot deel dat wanneer je depressief bent het heel erg moeilijk is in actie te komen, iets te ondernemen. Anti-depressiva helpen mensen om weer actie te ondernemen, wat meestal positief uitpakt, maar voor enkelen, die de energie niet hebben om zelfmoord te plegen, pakt dat dus verkeerd uit. Het is overigens maar een klein effect naar wat ik me herinner dus niet dat mensen massaal zelfmoord gaan plegen o.i.d.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_130912326
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 september 2013 01:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik pleit voor gebruik van de quote-knop. ;)

Dan hoef je zelf ook niet op sympathie te rekenen, of hoeft dat dan weer niet wederzijds? Zo niet, dan ben je geen haar beter.
Dat ik geen sympathie voel voor mensen als tribalwars met hun beledigende praat zegt niet dat ik niet normaal doe. Op mijn uitspatting met iets in de richting van 'kutjong' na toen hij Grumpey vroeg of hij zelf zijn onderzoeken vervalste na probeer ik verder gewoon normaal vragen te stellen en hem op bepaalde zaken te wijzen zonder met zaken als 'troll' te gaan schelden.
Ja doei.
pi_130913718
En wat die medicatie betreft, mind over matter
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')