abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 16:53:24 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130887368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar waarom mogen mensen gewoon niet de waarheid zoeken. Waarom moet er altijd een wetenschappelijke verklaring gezocht worden voor mensen die wel normaal kritisch kunnen nadenken.
Waar zie jij nou weer staan dat mensen dat niet mogen zoeken :? Wij wetenschappers zijn slecht geintreseerd in het duiden van de natuur, we veroordelen dus niet we zijn op zoek naar het 'waarom' dus waarom zijn mensen aan het zoeken naar een hogere orde.

Of vind je dat die vraag al niet eens gesteld mag worden.

Trouwens wel raar dat het normaal kritisch denken in jouw opmerking slecht één richting vermag. En een wetenschappelijke verklaring voor iets vinden niet onder kritisch denken valt :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_130887526
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Waar zie jij nou weer staan dat mensen dat niet mogen zoeken :? Wij wetenschappers zijn slecht geintreseerd in het duiden van de natuur, we veroordelen dus we zijn op zoek naar het 'waarom' dus waarom zijn mensen aan het zoeken naar een hogere orde.

Of vind je dat die vraag al niet eens gesteld mag worden.

Trouwens wel raar dat het normaal kritisch denken in jouw opmerking slecht één richting vermag. En een wetenschappelijke verklaring voor iets vinden niet onder kritisch denken valt :D
Spijker-kop.
Ja doei.
pi_130887716
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee maar het is ik vind dat het fout is om een persoonlijk of geestelijk probleem op te lossen met zware vergif.
Wat moet je hier nu weer op zeggen?
Dat is jouw mening en je moet toch begrijpen dat er mensen zijn die daar heel anders over denken.
Je doet zo absoluut. Zoek de nuances eens op.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:05:08 #129
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130887765
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en je moet toch begrijpen dat er mensen zijn die daar heel anders over denken.
Maar het feite blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130887792
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar het feite blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.
Wat begreep je niet aan:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja doei.
pi_130887812
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Denk niet de medicijnen helpen tegen persoonlijke problemen eerlijk gezegd.
Ik vind die rare medicijnen zijn veel te makkelijk uit gegeven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 17:06:41 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130887834
quote:

[..]

Maar het feit blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.
Goede poging tot nuance zoeken.

Het feit blijft dat sommige mensen baat hebben bij medicatie en andere mensen niet. Hetzelde geldt voor rust.
pi_130887850
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar waarom mogen mensen gewoon niet de waarheid zoeken.
Hoe kom je erbij dat dat niet mag :? Jij wordt toch ook helemaal vrij gelaten om elke belachelijke theorie die je tegenkomt te geloven? Of zijn er mensen bij je aan de deur geweest die zeiden dat het niet mocht :?
quote:
Waarom moet er altijd een wetenschappelijke verklaring gezocht worden voor mensen die wel normaal kritisch kunnen nadenken.
Omdat als je normaal en kritisch kan nadenken een wetenschappelijke verklaring de enige relevante verklaring is.
Conscience do cost.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:07:33 #134
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130887878
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja daar wordt miljarden mee verdient de elite verdient er mee. Maar niemand die er echt beter van wordt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 17:08:46 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130887933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke rare medicijnen, en wat noem jij te makkelijk? Ik noem onder behandeling staat van een psychiater wat altijd moet in combinatie met de meeste psychosomatische medicijnen nou niet echt 'te makkelijk'.
pi_130887983
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wij wetenschappers zijn slecht geintreseerd in het duiden van de natuur, we veroordelen dus niet we zijn op zoek naar het 'waarom' dus waarom zijn mensen aan het zoeken naar een hogere orde.

Ik ben niet opzoek naar een hogere orde- ik denk dat er is 'n criminele element in elke deel van het establishment.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 17:10:18 #137
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130887997
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:07 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja daar wordt miljarden mee verdient de elite verdient er mee. Maar niemand die er echt beter van wordt.
:N wel eens mensen met ernstige depressie in je nabije omgeving gehad, en gezien hoe een anti-depressieva ze een goede duw in de rug kunnen geven? Noem dat maar niet beter van worden...
pi_130888050
quote:

[..]

Gelijk - veel mensen heeft gewoon 'a good talking to' nodig.
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 17:11:44 #139
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130888053
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ben niet opzoek naar een hogere orde- ik denk dat er is 'n criminele element in elke deel van het establishment.
Het is establishment? Wie is het establishment? Ik denk dat jij ook deel uitmaakt van het establishment, aangezien je in nederland woont het dus per definitie niet slecht hebt. Waarschijnlijk op school zit of werkt... en dus volgens jouw eigen theorie ben je dan ook crimineel.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:12:14 #140
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888068
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:N wel eens mensen met ernstige depressie in je nabije omgeving gehad, en gezien hoe een anti-depressieva ze een goede duw in de rug kunnen geven? Noem dat maar niet beter van worden...
Ja als je zelfmoordneigingen als bijwerking positief mag noemen. Maar feite blijft dat je mensen met een depressie beter rust kunt gunnen en beter voeding dan komen ze er waarschijnlijk ook boven op. Met medicijnen verdruk je eigenlijk de echte oorzaak van een depressie. Die is druk en vaak persoonlijk problemen en vaak ongezonde levensstijl die het erger maakt.
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 17:12:16 #141
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130888071
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Bij veel mensen is dat ook absoluut niet voldoende.
pi_130888103
quote:

[..]

Richt dan een ziekenhuis op, boeler _O-
Conscience do cost.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:13:33 #143
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888113
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Bij veel mensen is dat ook absoluut niet voldoende.
Komt omdat de lesboeken daar voor mensen hersenspoelen. Want feite blijft dat de elite er gebaat bij is om geld te verdienen aan mensen.
pi_130888115
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Welke rare medicijnen, en wat noem jij te makkelijk? Ik noem onder behandeling staat van een psychiater wat altijd moet in combinatie met de meeste psychosomatische medicijnen nou niet echt 'te makkelijk'.
Ja - als je 'n drukke kind hebt - stuur t naar de dokter,dan wordt ie verklaard met ADHD of zo.
Te makkelijk.
pi_130888125
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Komt omdat de lesboeken daar voor mensen hersenspoelen. Want feite blijft dat de elite er gebaat bij is om geld te verdienen aan mensen.
Jij bent ook gebaat bij geld verdienen aan mensen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja - als je 'n drukke kind hebt - stuur t naar de dokter,dan wordt ie verklaard met ADHD of zo.
Te makkelijk.
Ja, zo gaat dat altijd :')
Conscience do cost.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:14:31 #146
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888148
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Te makkelijk.
Ja is trouwens ook niet handig in de klas de propaganda moet wel optimaal de hersenen in stromen.
pi_130888160
quote:

[..]

:|W
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:15:02 #148
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888169
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Jij bent ook gebaat bij geld verdienen aan mensen.

[..]

Ja, zo gaat dat altijd :')
Totaal niet geld boeit me niet zoveel daar wordt je niet gelukkig van al hoewel veel mensen dat denken. Dat is een leugen.
pi_130888175
Stop eens met je 'feite', tribalwars en sta eens open voor de visie van anderen. Je hoeft ze niet gelijk te geven, maar ergens voor openstaan maakt je aanspreekbaarder en zal mensen ook uitnodigen zich op een normale manier in jouw voorkeuren en meningen te verdiepen.
Ja doei.
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 17:15:37 #150
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130888185
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja als je zelfmoordneigingen als bijwerking positief mag noemen.
De meeste depressieve mensen hebben juist zonder medicatie zelfmoordneigingen...

quote:
Maar feite blijft dat je mensen met een depressie beter rust kunt gunnen en beter voeding dan komen ze er waarschijnlijk ook boven op. Met medicijnen verdruk je eigenlijk de echte oorzaak van een depressie. Die is druk en vaak persoonlijk problemen en vaak ongezonde levensstijl die het erger maakt.
Je blijft maar over mijn post heen lezen hè, in de huidige tijd is er geen psycholoog meer die alleen maar medicatie voorschrijft. Eerst wordt de oplossing gezocht in het psychische en soms wordt dat aangevuld met medicatie als dat nodig is...

Ik vind dat je een nogal vertekend beeld hebt van de huidige psychiatrie, hoe kom je aan je beeld over de huidige psychatrie eigenlijk? Heb je er uberhaupt over gelezen of heb je het van dichtbij meegemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')