nah ben ff naar website gegaan en heb gelijk de eerste post hieronder neer geplakt..quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij dat denkt dan heb je clues forum helemaal niet goed gelezen en/of begrepen.
Maar goed - maakt niet uit.
Sorry ems- maar ik ga niet in discussie over wat jij denkt van clues forum.....als je denkt dat ze zijn zo verkeerd dan is het makkelijk voor je te kom met goede redenen waarom, en dat heb je niet gedaan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:20 schreef ems. het volgende:
Ik zou ook veel onderzoeken naar media fakery op mijn website plaatsen als ik zelf consistent aan media fakery doe.
'n mening gesteund met audio.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
nah ben ff naar website gegaan en heb gelijk de eerste post hieronder neer geplakt..
Re: THE 9/!! TV ARCHIVES
Postby Equinox on April 16th, 2012, 4:04 pm
The tones from different shots, We're far from real life color tones look through any ordinary camera. On a clear Blues day. But Not only that, They weren’t Different shots! All the rival networks were using the same camera feeds.
Image
Wait a second, I know what your thinking. Did he just say that supposedly competing networks were using the SAME footage feed! And none of their own footage?![]()
Yes Exactly that. Here is where ALL 4 Networks show the EXACT SAME FEED. And the EXACT Place in time.
Image
And of course the Final Flight sequence of the plane is faker than fake…
As I recall, Simon (originally) and I ( much later were pondering and theorizing what we like to call
The 16 second magic sequence.
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f= ... 0#p2351589
There has been much speculation on this. ( such as NY1 supposed live shot,) and all sorts of spanners thrown into what should be a not so complicated, Very valid point to be made.
I will explain it as easy as it really is….
The beep/beep is heard on the ABC Network loud and clear… If you go to the TV ARCHIVES…..
And listen to it. For yourself… there is also… sound cues heard on all of the other channels as well.
Here is the Beep Beep being heard on ABC TV 17 seconds Before the Explosion in the nth tower….
LINK---- http://www.archive.org/details/abc200109110831-0912
TIME—31.30
dit is een mening... van de poster..
zelfde als dat ik van mening ben dat dit een mening is van iemand.
ja en zo is 80 tot 90 % van hun berichten, dat jij het eens bent met hun mening, dat is jou keuze..quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
'n mening gesteund met audio.
Ik denk tis beter om niet in te gaan - zonder van t tijd.
Gewoon oprecht kritisch zijn tingo, dan leer je het uiteindelijk wel. Niet zo selectief want dan ben je niet anders dan de rest van het gepeupel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry ems- maar ik ga niet in discussie over wat jij denkt van clues forum.....als je denkt dat ze zijn zo verkeerd dan is het makkelijk voor je te kom met goede redenen waarom, en dat heb je niet gedaan.
Ik ben al oprecht kritisch genoeg dankje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon oprecht kritisch zijn tingo, dan leer je het uiteindelijk wel. Niet zo selectief want dan ben je niet anders dan de rest van het gepeupel.
Dat staat toch in je OP?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hoi, dit wordt niet een topic waar die theorieën weer uitvoerig besproken worden, daar zijn de 9/11, BigPharma, etc. topics voor. Wat ik hier wil proberen te doen is zien 'wat we er nou helemaal mee moeten'.
quote:Het onderzoeken van complottheorieën kan van pas komen wanneer we willen voorkomen dat er veel (kwalijke) complottheorieën in een samenleving terecht komen.
off topic, maar..quote:Op donderdag 5 september 2013 19:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, een complot moet een bepaald doel dienen. Waarom zou de Amerikaanse overheid drie gebouwen in New York opblazen en voorwenden dat die gebouwen zijn neergehaald door gekaapte vliegtuigen? Om Irak binnen te vallen? Waarom kwam dan geen van die kapers uit Irak?
quote:But as central as these false claims about Saddam’s WMDs were to the propaganda campaign for war, I believe what will be most remembered is the claim of an operational connection between Saddam Hussein and al-Qaeda.
Significant portions of Americans still believe that Saddam and al-Qaeda were in cahoots and cooperated in the 9/11 attacks. The reason is simple: the administration told them this lie.
Two years later, on September 14, 2003, Cheney appeared once again on Meet the Press. Russert asked him if he was “surprised” by the fact that “69 percent” of Americans believe Saddam “was involved in the September 11 attacks.”
the Saddam-Qaeda connection did not drive the Bush administrations decision to go to war with Iraq. But it did drive the administrations propaganda campaign to generate public support for the war.
This was absolutely critical to the blank check that the vast majority of Americans gave to Bush and Cheney to go to war. Alleged WMDs, I think, could never have achieved the level of popular support for war crimes against Iraq on its own. The pain and indignation Americans felt after being attacked on 9/11 needed to be exploited for a war of choice as brazen as Iraq to gain support.
Many lies were told to justify the Iraq War. But none were as baseless and vital as this one. At the risk of joining the parade of idiots predicting the judgement of history on Iraq, I would anticipate the Saddam-Qaeda connection lie as the most important, far surpassing the more popularized WMD claims.
http://antiwar.com/blog/2(...)e-wars-greatest-lie/
quote:Moreover, President Bushs March 18, 2003 letter to Congress authorizing the use of force against Iraq, includes the following paragraph:
(2) acting pursuant to the Constitution and Public Law 107-243 is consistent with the United States and other countries continuing to take the necessary actions against international terrorists and terrorist organizations, including those nations, organizations, or persons who planned, authorized, committed, or aided the terrorist attacks that occurred on September 11, 2001.
Therefore, the Bush administration expressly justified the Iraq war to Congress by representing that Iraq planned, authorized, committed, or aided the 9/11 attacks.
the Saddam-911 deception was a necessary precursor to the administrations WMD lies and torture policies.
http://www.washingtonsblo(...)nd-not-and-at-2.html
er is een verschil tussen de bewering dat na 11 september er een bewuste propaganda was die de Leugen verspreidde dat Saddam een connectie had met 11 september...quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
off topic, maar..
Jij ben duidelijk geen Amerikaan.
[..]
[..]
Is helemaal niks te maken met god.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij is het geloven in conspiracies ongeveer hetzelfde als geloven in een god.
Je gelooft dus in een hogere verborgen organisatie, dat heeft inderdaad niets met god ansich te maken. Maar is psychologisch gezien wel een verwante manier van omgaan met onduidelijkheid en het zoeken van orde.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is helemaal niks te maken met god.
Misschien mensen geloven in alternatief theorieen want die officiele verhalen kloppen niet.
Ik geloof niet in conspiracy theory maar ik geloof de meeste officiele verhalen eb verklaring zeker niet.
Wat is dat toch een onzin vak psychologie. Niet persoonlijk bedoelt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je gelooft dus in een hogere verborgen organisatie, dat heeft inderdaad niets met god ansich te maken. Maar is psychologisch gezien wel een verwante manier van omgaan met onduidelijkheid en het zoeken van orde.
Het is mijn vak niet ik ben moleculair bioloog maar waarom is het een onzin vak in jouw opzicht?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat is dat toch een onzin vak psychologie. Niet persoonlijk bedoelt.
Omdat het mij niet echt interesseert. Denk niet de medicijnen helpen tegen persoonlijke problemen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is mijn vak niet ik ben moleculair bioloog maar waarom is het jouw vak niet?
Dat stond in 't artikel, dat ik als voorbeeld had gebruikt, niet per se omdat ik vind dat dit artikel de waarheid in pacht heeft, maar, zoals er ook staat: 'dit soort artikelen worden alleen gepubliceerd om mensen slapende te houden' volgens de complottheorieaanhangers.quote:
Dus omdat het jou niet interesseert IS iets onzin?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het mij niet echt interesseert. Denk niet de medicijnen helpen tegen persoonlijke problemen eerlijk gezegd.
Nee maar het is ik vind dat het fout is om een persoonlijk of geestelijk probleem op te lossen met zware vergif.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus omdat het jou niet interesseert IS iets onzin?
Dat 'denkt' de moderne psychologie ook niet, de huidige tendens is dat de meeste psychische aandoeningen een psychische en een somatische component hebben. Dus dat er naast een 'persoonlijk probleem' ook een medische factor kan zijn. Alleen medicatie is dan ook nooit een oplossing in de huidige psychologie.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het mij niet echt interesseert. Denk niet de medicijnen helpen tegen persoonlijke problemen eerlijk gezegd.
Ok.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar het is ik vind dat het fout is om een persoonlijk of geestelijk probleem op te lossen met zware vergif.
Dat zei ik ook niet - ik ga niet m'n tijd verspillen met illuminati enz.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je gelooft dus in een hogere verborgen organisatie, dat heeft inderdaad niets met god ansich te maken. Maar is psychologisch gezien wel een verwante manier van omgaan met onduidelijkheid en het zoeken van orde.
Maar waarom mogen mensen gewoon niet de waarheid zoeken. Waarom moet er altijd een wetenschappelijke verklaring gezocht worden voor mensen die wel normaal kritisch kunnen nadenken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat 'denkt' de moderne psychologie ook niet, de huidige tendens is dat de meeste psychische aandoeningen een psychische en een somatische component hebben. Dus dat er naast een 'persoonlijk probleem' ook een medische factor kan zijn. Alleen medicatie is dan ook nooit een oplossing in de huidige psychologie.
Maar dat is offtopic.
Het ging hier om onderliggende drijfveren waarom mensen het 'fijn' vinden om een hogere organisatie te zoeken boven op de al bekende organisatie. Want dat die drijfveren er massaal zijn is duidelijk door het bestaan van dit forum. Dit alles heeft niets te maken met het wel of niet waar zijn van de veronderstelde hogere organisatie maar wel met drijfveer om deze organisatie te willen duiden.
Primaquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet - ik ga niet m'n tijd verspillen met illuminati enz.
Waar zie jij nou weer staan dat mensen dat niet mogen zoekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar waarom mogen mensen gewoon niet de waarheid zoeken. Waarom moet er altijd een wetenschappelijke verklaring gezocht worden voor mensen die wel normaal kritisch kunnen nadenken.
Spijker-kop.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar zie jij nou weer staan dat mensen dat niet mogen zoekenWij wetenschappers zijn slecht geintreseerd in het duiden van de natuur, we veroordelen dus we zijn op zoek naar het 'waarom' dus waarom zijn mensen aan het zoeken naar een hogere orde.
Of vind je dat die vraag al niet eens gesteld mag worden.
Trouwens wel raar dat het normaal kritisch denken in jouw opmerking slecht één richting vermag. En een wetenschappelijke verklaring voor iets vinden niet onder kritisch denken valt
Wat moet je hier nu weer op zeggen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar het is ik vind dat het fout is om een persoonlijk of geestelijk probleem op te lossen met zware vergif.
Maar het feite blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet je hier nu weer op zeggen?
Dat is jouw mening en je moet toch begrijpen dat er mensen zijn die daar heel anders over denken.
Je doet zo absoluut. Zoek de nuances eens op.
Wat begreep je niet aan:quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar het feite blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet je hier nu weer op zeggen?
Dat is jouw mening en je moet toch begrijpen dat er mensen zijn die daar heel anders over denken.
Je doet zo absoluut. Zoek de nuances eens op.
Ik vind die rare medicijnen zijn veel te makkelijk uit gegeven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Denk niet de medicijnen helpen tegen persoonlijke problemen eerlijk gezegd.
Goede poging tot nuance zoeken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar het feit blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.
Hoe kom je erbij dat dat niet magquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar waarom mogen mensen gewoon niet de waarheid zoeken.
Omdat als je normaal en kritisch kan nadenken een wetenschappelijke verklaring de enige relevante verklaring is.quote:Waarom moet er altijd een wetenschappelijke verklaring gezocht worden voor mensen die wel normaal kritisch kunnen nadenken.
Ja daar wordt miljarden mee verdient de elite verdient er mee. Maar niemand die er echt beter van wordt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind die rare medicijnen zijn veel te makkelijk uit gegeven.
Welke rare medicijnen, en wat noem jij te makkelijk? Ik noem onder behandeling staat van een psychiater wat altijd moet in combinatie met de meeste psychosomatische medicijnen nou niet echt 'te makkelijk'.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind die rare medicijnen zijn veel te makkelijk uit gegeven.
Ik ben niet opzoek naar een hogere orde- ik denk dat er is 'n criminele element in elke deel van het establishment.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij wetenschappers zijn slecht geintreseerd in het duiden van de natuur, we veroordelen dus niet we zijn op zoek naar het 'waarom' dus waarom zijn mensen aan het zoeken naar een hogere orde.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja daar wordt miljarden mee verdient de elite verdient er mee. Maar niemand die er echt beter van wordt.
Gelijk - veel mensen heeft gewoon 'a good talking to' nodig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar het feite blijft dat je mensen veel beter natuurlijk kunt genezen en rust kunt geven dan ze vol te proppen met medicijnen waar ze niks aan hebben.
Het is establishment? Wie is het establishment? Ik denk dat jij ook deel uitmaakt van het establishment, aangezien je in nederland woont het dus per definitie niet slecht hebt. Waarschijnlijk op school zit of werkt... en dus volgens jouw eigen theorie ben je dan ook crimineel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ben niet opzoek naar een hogere orde- ik denk dat er is 'n criminele element in elke deel van het establishment.
Ja als je zelfmoordneigingen als bijwerking positief mag noemen. Maar feite blijft dat je mensen met een depressie beter rust kunt gunnen en beter voeding dan komen ze er waarschijnlijk ook boven op. Met medicijnen verdruk je eigenlijk de echte oorzaak van een depressie. Die is druk en vaak persoonlijk problemen en vaak ongezonde levensstijl die het erger maakt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wel eens mensen met ernstige depressie in je nabije omgeving gehad, en gezien hoe een anti-depressieva ze een goede duw in de rug kunnen geven? Noem dat maar niet beter van worden...
Bij veel mensen is dat ook absoluut niet voldoende.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gelijk - veel mensen heeft gewoon 'a good talking to' nodig.
Richt dan een ziekenhuis op, boelerquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Komt omdat de lesboeken daar voor mensen hersenspoelen. Want feite blijft dat de elite er gebaat bij is om geld te verdienen aan mensen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij veel mensen is dat ook absoluut niet voldoende.
Ja - als je 'n drukke kind hebt - stuur t naar de dokter,dan wordt ie verklaard met ADHD of zo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke rare medicijnen, en wat noem jij te makkelijk? Ik noem onder behandeling staat van een psychiater wat altijd moet in combinatie met de meeste psychosomatische medicijnen nou niet echt 'te makkelijk'.
Jij bent ook gebaat bij geld verdienen aan mensen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Komt omdat de lesboeken daar voor mensen hersenspoelen. Want feite blijft dat de elite er gebaat bij is om geld te verdienen aan mensen.
Ja, zo gaat dat altijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - als je 'n drukke kind hebt - stuur t naar de dokter,dan wordt ie verklaard met ADHD of zo.
Te makkelijk.
Ja is trouwens ook niet handig in de klas de propaganda moet wel optimaal de hersenen in stromen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - als je 'n drukke kind hebt - stuur t naar de dokter,dan wordt ie verklaard met ADHD of zo.
Te makkelijk.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Totaal niet geld boeit me niet zoveel daar wordt je niet gelukkig van al hoewel veel mensen dat denken. Dat is een leugen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij bent ook gebaat bij geld verdienen aan mensen.
[..]
Ja, zo gaat dat altijd
De meeste depressieve mensen hebben juist zonder medicatie zelfmoordneigingen...quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja als je zelfmoordneigingen als bijwerking positief mag noemen.
Je blijft maar over mijn post heen lezen hè, in de huidige tijd is er geen psycholoog meer die alleen maar medicatie voorschrijft. Eerst wordt de oplossing gezocht in het psychische en soms wordt dat aangevuld met medicatie als dat nodig is...quote:Maar feite blijft dat je mensen met een depressie beter rust kunt gunnen en beter voeding dan komen ze er waarschijnlijk ook boven op. Met medicijnen verdruk je eigenlijk de echte oorzaak van een depressie. Die is druk en vaak persoonlijk problemen en vaak ongezonde levensstijl die het erger maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |