abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130856315
Dat zou ik nooit doen, ik ben niet gemeen. Overigens was het een cultuursocioloog en die ken ik niet :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 5 september 2013 @ 19:21:04 #53
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_130856566
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:30 schreef Japie77 het volgende:
. Zo zullen de meeste mensen het 911 complot al heel snel afdoen omdat ze niet kunnen geloven dat de amerikaanse regering (of een deel daarvan) never nooit niet zijn eigen burgers iets aan zou kunnen doen.
Ze kunnen niet geloven dat de Amerikaanse regering never nooit niet zijn eigen burgers iets aan zou kunnen doen.
Als ik het aantal ontkenningen goed geteld heb, kunnen ze dus niet geloven dat de Amerikaanse regering zijn burgers nooit iets aan zou kunnen doen. Ze zouden dus juist de officiële lezing moeten verwerpen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_130856581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef Japie77 het volgende:
Als hier iemand wat vanaf weet vraag ik vriendelijk om geen prive gegevens van mij hier te posten.
Nee natuurlijk niet. Dat is echt niet de bedoeling.
pi_130856668
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:21 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ze kunnen niet geloven dat de Amerikaanse regering never nooit niet zijn eigen burgers iets aan zou kunnen doen.
Als ik het aantal ontkenningen goed geteld heb, kunnen ze dus niet geloven dat de Amerikaanse regering zijn burgers nooit iets aan zou kunnen doen. Ze zouden dus juist de officiële lezing moeten verwerpen.
Oh shit jou was ik vergeten in het lijstje posters die ik graag lees O+
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 5 september 2013 @ 19:28:37 #56
235357 TitusPullo
pi_130856856
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dus alleen wetenschappelijk bewijs geld in jouw ogen als echt bewijs?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er is zeker genoeg grond om te twijfelen aan van alles en nog wat TIJDENS het verloop van 911. Ik hoef je alleen maar te wijzen op de meer als 2000 architecten en bouwkundig ingenieurs die na gedegen onderzoek enorm veel fouten hebben geconstateerd in het officiele onderzoek van de goverment en al jaren strijden voor een nieuw onderzoek rondom 911.
Die architecten en bouwkundig ingenieurs van jou, zouden die zich baseren op wetenschappelijk bewijs?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 5 september 2013 @ 19:31:36 #57
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130856973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:13 schreef oompaloompa het volgende:
Dat zou ik nooit doen, ik ben niet gemeen. Overigens was het een cultuursocioloog en die ken ik niet :)
Nou gelukkig maar. Maar in ieder geval als jij of jullie nog een keer wat meer willen weten van een complotter kan je altijd contact met me opnemen. :)
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 19:32:22 #58
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130857007
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 19:33:16 #59
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130857040
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:28 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

[..]

Die architecten en bouwkundig ingenieurs van jou, zouden die zich baseren op wetenschappelijk bewijs?
Die baseren zich in ieder geval op bewijs en onderzoek. Of het wetenschappelijk is weet ik niet maar je kan altijd even naar hun website surfen of de doc bekijken.
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 19:33:21 #60
235357 TitusPullo
pi_130857044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:33 schreef Japie77 het volgende:
En verder als je wel openstaat voor andere onderzoeken zou ik je aanraden eens naar die meer als 2000 architecten en bouwkundig engineers te kijken die gewoon hebben vastgesteld dat building nr 7 en de WTC gebouwen controlled demolition was
Nu, ik heb een onderzoeksmethode voor je die niets te maken heeft met proefneming: logisch redeneren. Waarom moesten die gebouwen worden opgeblazen?
  donderdag 5 september 2013 @ 19:34:25 #61
235357 TitusPullo
pi_130857082
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die baseren zich in ieder geval op bewijs en onderzoek.
Welke onderzoekers doen dit niet?

quote:
Of het wetenschappelijk is weet ik niet maar je kan altijd even naar hun website surfen of de doc bekijken.
Ik heb liever dat jij het me uitlegt.
  donderdag 5 september 2013 @ 19:34:40 #62
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130857093
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nu, ik heb een onderzoeksmethode voor je die niets te maken heeft met proefneming: logisch redeneren. Waarom moesten die gebouwen worden opgeblazen?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat is speculeren. Kan ik wel doen maar dan verzand je in een oeverloze discussie.
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 19:35:13 #63
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130857117
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Welke onderzoekers doen dit niet?

[..]

Ik heb liever dat jij het me uitlegt.
Ja das logisch. :) Liever lui dan moe. ;)
Feyenoord!
pi_130857131
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou gelukkig maar. Maar in ieder geval als jij of jullie nog een keer wat meer willen weten van een complotter kan je altijd contact met me opnemen. :)
Ik weet niet hoe een socioloog onderzoek doet naar complotters, wel hoe psychologen dit doen. Zou gebruiken voornamelijk een empirische, experimentele methode. Dit betekent dat je random een sample van de populatie pakt en dan binnen die groep kijkt naar bepaalde patronen. Zodra je niet meer random een groep mensen selecteert, kun je terecht komen bij een specifieke subgroep, en zijn je conclusies eigenlijk niet meer zo wetenschappelijk.

Stel je bv. voor dat er twee soorten complotdenkers zouden zijn. Mensen zoals jij die er graag over praten, en mensen die er van overtuigd zijn dat wetenschappers betaald worden door de ilumnatie en er op uit zijn alle complotters die de waarheid kennen uit te roeien.

Als je dan een oproep doet, krijg je alleen maar mensen uit die eerste groep maar niet uit de tweede, elke conclusie die je dan dus trekt is misschien helemaal niet waar voor complotters in het algemeen, alleen types uit de eerste groep.

hoop dat dat een beetje te volgen was :)
  donderdag 5 september 2013 @ 19:37:22 #65
235357 TitusPullo
pi_130857173
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

[..]

Dat is speculeren. Kan ik wel doen maar dan verzand je in een oeverloze discussie.
Nee, een complot moet een bepaald doel dienen. Waarom zou de Amerikaanse overheid drie gebouwen in New York opblazen en voorwenden dat die gebouwen zijn neergehaald door gekaapte vliegtuigen? Om Irak binnen te vallen? Waarom kwam dan geen van die kapers uit Irak?
  donderdag 5 september 2013 @ 19:37:30 #66
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130857177
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe een socioloog onderzoek doet naar complotters, wel hoe psychologen dit doen. Zou gebruiken voornamelijk een empirische, experimentele methode. Dit betekent dat je random een sample van de populatie pakt en dan binnen die groep kijkt naar bepaalde patronen. Zodra je niet meer random een groep mensen selecteert, kun je terecht komen bij een specifieke subgroep, en zijn je conclusies eigenlijk niet meer zo wetenschappelijk.

Stel je bv. voor dat er twee soorten complotdenkers zouden zijn. Mensen zoals jij die er graag over praten, en mensen die er van uit zijn dat wetenschappers betaald worden door de ilumnatie en er op uit zijn alle complotters die de waarheid kennen uit te roeien.

Als je dan een oproep doet, krijg je alleen maar mensen uit die eerste groep maar niet uit de tweede, elke conclusie die je dan dus trekt is misschien helemaal niet waar voor complotters in het algemeen, alleen types uit de eerste groep.

hoop dat dat een beetje te volgen was :)
Inderdaad. Je hebt natuurlijk ook enorm veel mensen die tussen complotters en "normale" mensen inzitten. Neem alleen al die enorme groep mensen die geen vertrouwen meer heeft in de overheid. Dat is al een stap in de juiste richting wat mij betreft. :)
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 19:39:05 #67
235357 TitusPullo
pi_130857244
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Oh shit jou was ik vergeten in het lijstje posters die ik graag lees O+
Dank je.
  donderdag 5 september 2013 @ 19:41:39 #68
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130857337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:37 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, een complot moet een bepaald doel dienen. Waarom zou de Amerikaanse overheid drie gebouwen in New York opblazen en voorwenden dat die gebouwen zijn neergehaald door gekaapte vliegtuigen? Om Irak binnen te vallen? Waarom kwam dan geen van die kapers uit Irak?
Tuurlijk moet een complot een doel dienen. Maar ik heb vaak genoeg van dit soort vragen gehad dat ik weet dat zo'n discussie niet opschiet. De meeste mensen beginnen bij het eind. Je moet bij het begin beginnen en kijken hoeveel vragen er zijn rond 911.

Wat er precies is gebeurd en wie er allemaal bij betrokken waren, ik kan het je niet vertellen, was er niet bij en er is ook geen overduidelijk bewijs voor. Waar wel overduidelijk bewijs voor is zijn dat die gebouwen neergehaald zijn dmv controlled demolition, dat er toevallig net een grootschalige oefening van de luchtmacht was op die dag met hetzelfde scenario, dat het puin van de WTC gebouwen heel snel afgevoerd is naar China zonder verder onderzoek, dat er enorm veel fouten zijn gemaakt in het officiele rapport, dat de camerabeelden van en rond het Pentagon nog steeds niet vrij gegeven zijn en ga zo maar door, etcetera, etcetera.

Vergat ik nog een hele belangrijke die geconcludeerd werd door een nederlandse doc. Namelijk dat er voorkennis was bij bepaalde mensen die enorm veel geld hebben verdiend door de handel in aandelen van de vliegtuigmaatschappijen die betrokken waren bij 911. En deze mensen hadden geen banden met terroristen.
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 19:48:33 #69
235357 TitusPullo
pi_130857570
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef Japie77 het volgende:
De meeste mensen beginnen bij het eind.
Dat zijn vooral complotdenkers: die zien wat er is voortgekomen uit de aanslagen, namelijk een illegale oorlog en toenemend machtsmisbruik door de overheid. Nou, die illegale oorlog is vooral gerechtvaardigd met leugens over massavernietigingswapens en dat machtsmisbruik zou er anders ook wel gekomen zijn.

Ondertussen is er geen enkele reden om aan te nemen dat de Amerikaanse overheid die gebouwen heeft opgeblazen, omdat het niets verklaart.

Zelfs als je gelooft dat de Amerikaanse overheid eerder door middel van vuil spel een oorlog heeft weten te veroorzaken (de aanval op Pearl Harbor gedogen om een oorlogsverklaring te kunnen uitvaardigen; liegen over de aanval op Amerikaanse schepen in de Golf van Tonkin) of dit van plan is geweest (Operation Northwoords), dan is er geen enkele reden om te geloven dat ze op elf september tweeduizendeen drie gebouwen hebben opgeblazen.
  donderdag 5 september 2013 @ 19:59:45 #70
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130858028
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:48 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat zijn vooral complotdenkers: die zien wat er is voortgekomen uit de aanslagen, namelijk een illegale oorlog en toenemend machtsmisbruik door de overheid. Nou, die illegale oorlog is vooral gerechtvaardigd met leugens over massavernietigingswapens en dat machtsmisbruik zou er anders ook wel gekomen zijn.

Ondertussen is er geen enkele reden om aan te nemen dat de Amerikaanse overheid die gebouwen heeft opgeblazen, omdat het niets verklaart.

Zelfs als je gelooft dat de Amerikaanse overheid eerder door middel van vuil spel een oorlog heeft weten te veroorzaken (de aanval op Pearl Harbor gedogen om een oorlogsverklaring te kunnen uitvaardigen; liegen over de aanval op Amerikaanse schepen in de Golf van Tonkin) of dit van plan is geweest (Operation Northwoords), dan is er geen enkele reden om te geloven dat ze op elf september tweeduizendeen drie gebouwen hebben opgeblazen.
Tja. Voor jouw denkwijze misschien niet. En misschien heeft de Amerikaanse Overheid ook helemaal geen gebouwen opgeblazen. Misschien was het wel een bepaald gedeelte die op de hoogte was. Of waren het de Israeliers. Of wie dan ook. Feit is dat jij dus het officiele verhaaltje gelooft OMDAT je niet kan geloven dat de Amerikaanse overheid er zelf achter zit. Dus jij begint niet bij het begin maar bij het eind.

En dat die oorlog en dat machtsmisbruik (Patriot Act) er anders ook wel gekomen waren is een loze uitspraak. Voordat er oorlogen of grote maatregelen genomen worden door een land moet er eerst zo veel mogelijk draagvlak bij de bevolking worden gecreeerd anders krijg je namelijk revoluties en burgeroorlogen.
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 20:11:56 #71
235357 TitusPullo
pi_130858587
Lees eerst eens deze zin:

quote:
Nou, die illegale oorlog is vooral gerechtvaardigd met leugens over massavernietigingswapens
Ik spreek daar over een illegale oorlog die gerechtvaardigd is met leugens. Dat is me nogal wat.

Jij concludeert:
quote:
Feit is dat jij dus het officiele verhaaltje gelooft OMDAT je niet kan geloven dat de Amerikaanse overheid er zelf achter zit. Dus jij begint niet bij het begin maar bij het eind.
Ik geloof dus wel dat de Amerikaanse overheid een illegale oorlog kan voeren op grond van een gelogen dreiging, maar ik geloof niet dat de Amerikaanse overheid die gebouwen heeft opgeblazen omdat ik niet kan geloven dat de Amerikaanse overheid er zelf achter zit.
Hoe rijm je dit met elkaar?

Ten overvloede: ik schreef al eerder

quote:
Ik schrijf ook daar nergens dat de Amerikaanse overheid niet tot zoiets in staat zou zijn, maar dat het wel een bepaald doel moet dienen.
Zoals je zelf al schrijft:

quote:
Voordat er oorlogen of grote maatregelen genomen worden door een land moet er eerst zo veel mogelijk draagvlak bij de bevolking worden gecreeerd anders krijg je namelijk revoluties en burgeroorlogen.
Nou, als we aannemen dat Amerika de aanval op Pearl Harbor heeft laten gebeuren om draagvlak te scheppen voor een oorlog tegen Japan; als we aannemen dat er doelbewust is gelogen over de gebeurtenissen in de Golf bij Tonkin om draagvlak te scheppen voor een oorlog tegen Noord-Vietnam; en als we aannemen dat de Amerikanen terroristische aanslagen wilden plegen en de schuld hiervan aan de Cubanen wilden geven om Cuba te kunnen aanvallen, dan hebben we in alle drie de gevallen een duidelijk logisch verloop van de gebeurtenissen.

Amerika wil Japan aanvallen, dus gedoogt het een Japanse aanval: Amerika wil Noord-Vietnam aanvallen, dus liegt het over een Noord-Vietnamese aanval. Amerika wil Cuba aanvallen, dus liegt het over aanslagen door Cubanen. En: Amerika wil Irak aanvallen, dus liegt het over het Iraakse wapentuig.
Maar waarom heeft Amerika nu die torens neergehaald?
  donderdag 5 september 2013 @ 20:13:14 #72
235357 TitusPullo
pi_130858635
Als dit trouwens ''mijn denkwijze'' is, dan wil ik niet weten wat jouw denkwijze is. Dit is namelijk gewoon logisch redeneren.
  donderdag 5 september 2013 @ 21:07:22 #73
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130861134
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
Lees eerst eens deze zin:

[..]

Ik spreek daar over een illegale oorlog die gerechtvaardigd is met leugens. Dat is me nogal wat.

Jij concludeert:

[..]

Ik geloof dus wel dat de Amerikaanse overheid een illegale oorlog kan voeren op grond van een gelogen dreiging, maar ik geloof niet dat de Amerikaanse overheid die gebouwen heeft opgeblazen omdat ik niet kan geloven dat de Amerikaanse overheid er zelf achter zit.
Hoe rijm je dit met elkaar?

Dat rijm ik met elkaar aangezien je zelf schrijft dat je niet kan geloven dat de Amerikaanse overheid dat zou doen aangezien je niet zou weten welk doel het zou dienen. Dan begin je toch bij het eind? Je kan het niet geloven omdat je de motivatie niet ziet. Maar mensen kunnen een heel scala aan verschillende motivaties hebben waar jij of ik niet aan zouden moeten denken.

Ten overvloede: ik schreef al eerder

[..]

Ik schrijf ook daar nergens dat de Amerikaanse overheid niet tot zoiets in staat zou zijn, maar dat het wel een bepaald doel moet dienen.
Zoals je zelf al schrijft:

[..]

Nou, als we aannemen dat Amerika de aanval op Pearl Harbor heeft laten gebeuren om draagvlak te scheppen voor een oorlog tegen Japan; als we aannemen dat er doelbewust is gelogen over de gebeurtenissen in de Golf bij Tonkin om draagvlak te scheppen voor een oorlog tegen Noord-Vietnam; en als we aannemen dat de Amerikanen terroristische aanslagen wilden plegen en de schuld hiervan aan de Cubanen wilden geven om Cuba te kunnen aanvallen, dan hebben we in alle drie de gevallen een duidelijk logisch verloop van de gebeurtenissen.

Amerika wil Japan aanvallen, dus gedoogt het een Japanse aanval: Amerika wil Noord-Vietnam aanvallen, dus liegt het over een Noord-Vietnamese aanval. Amerika wil Cuba aanvallen, dus liegt het over aanslagen door Cubanen. En: Amerika wil Irak aanvallen, dus liegt het over het Iraakse wapentuig.
Maar waarom heeft Amerika nu die torens neergehaald?
Ik laat me niet verleiden tot het zeggen dat Amerika die torens heeft neergehaald. Zoals ik al eerder zei, ik weet het niet. Maar als je wilt speculeren dan zou je kunnen zeggen, hoe meer draagvlak hoe beter.
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 21:14:50 #74
235357 TitusPullo
pi_130861543
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik laat me niet verleiden tot het zeggen dat Amerika die torens heeft neergehaald.
Ik probeer je niet te verleiden, hoor.

quote:
Zoals ik al eerder zei, ik weet het niet.
Maar je weet wel dat ze zijn neergehaald. Hoe zit het eigenlijk met die kapers? Waren die gehuurd door de Amerikanen of hebben de Amerikanen ze alleen hun gang laten gaan?

quote:
Maar als je wilt speculeren dan zou je kunnen zeggen, hoe meer draagvlak hoe beter.
Dat is geen speculatie, dat is een ontzettende gemeenplaats.
  donderdag 5 september 2013 @ 21:37:38 #75
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130862897
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik probeer je niet te verleiden, hoor.

[..]

Maar je weet wel dat ze zijn neergehaald. Hoe zit het eigenlijk met die kapers? Waren die gehuurd door de Amerikanen of hebben de Amerikanen ze alleen hun gang laten gaan?

[..]

Dat is geen speculatie, dat is een ontzettende gemeenplaats.
Dat ze zijn neergehaald zijn oa door die 2000 architecten en bouwkundig engineers geconcludeerd alsmede door een demolition expert uit Nederland in die documentaire over 911. Niet gezien?
Feyenoord!
pi_130863030
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat ze zijn neergehaald zijn oa door die 2000 architecten en bouwkundig engineers geconcludeerd alsmede door een demolition expert uit Nederland in die documentaire over 911. Niet gezien?
Je weet wel dat de engineers voor truth nog geen 1% zijn van de totale populatie "engineers" en het dus, ondanks dat 2000 veel lijkt, eigenlijk maar een superkleine groep is?

Oh en dat superveel van die 2000 helemaal niet bestaan.
  donderdag 5 september 2013 @ 21:45:21 #77
235357 TitusPullo
pi_130863359
quote:

[..]

Ja, hoor. Heb je ook gezien dat de architect van het WTC ze geen gelijk geeft en dat de TU Delft ze evenmin gelijk geeft?
pi_130863649
Even 1 van die 2000 gechecked. Silvan Laan, afgestudeerd op de rietveld academie waar hij heeft gestudeerd voor:

quote:
De afdeling inter-architecture* op de Gerrit Rietveld Academie leidt studenten op tot ruimtelijk ontwerper/kunstenaar. Op de academie gaan we uit van een brede opvatting over het vakgebied. Dit betekent dat de realisatie van een opgave zeker niet altijd een gebouw hoeft te zijn. Het kan ook een installatie, een interventie in de publieke ruimte, een decor voor een dansvoorstelling of een kledingstuk zijn. Het hele domein van architectonisch ontwerpen komt aan bod: meubelontwerpen, dans-, theater-, tentoonstellings- en decorontwerp, interieurarchitectuur, installaties, architectuur en het ontwerpen van de publieke ruimte; hierbij wordt regelmatig met andere kunstdisciplines samengewerkt. Na het afronden van deze afstudeerrichting mag je de titel Bachelor of Design (BDes) voeren.
Nu werkzaam voor van der Groes en Groot waar hij:
quote:
Ecologisch onderzoeks- en adviesbureau Van der Goes en Groot heeft jarenlange ervaring op het gebied van ecologisch onderzoek, beheer van ecologische gegevens en advisering. Of het nu gaat om het verzamelen van gegevens of het toetsen aan wet- en regelgeving, wij kunnen u daar altijd mee helpen.
Ook kunnen wij u adviseren op het gebied van fruitboombeheer. Op uw verzoek maken wij een onderhoudsplan voor u en voeren het snoei- en plantwerk voor u uit.
Het is me de expert wel...
pi_130863894
quote:

[..]

Danny Jowenko?

Die was heel duidelijk over WTC-1 en WTC-2 ... Dat dit in zijn zichtwijze absoluut geen gecontroleerde demolitie _kon_ zijn... Omdat het natuurlijk aan alle eigenschappen daarvan niet voldeed:

Een specifieke 'breuk' op een duidelijk herkenbare etage en verveolgens een domino-effect..
Gevolg was een erg gevaarlijke val met een enorme stofwolk die puin alle kanten opblies... Nog een geluk dat de bovenkant niet 'kantelde' wat mogelijk was geweest als de breuk lager was of meer naar een specifieke kant...

Wat volgens Jowenko wel overeenkwam met een 'geontroleerde' demolitie was WTC-7 ... Welk instorttie op een gefaseerde wijze, eerst de binnenkant, waarna de gevels naar binnen vouwden

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 5 september 2013 @ 22:00:54 #80
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130864174
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je weet wel dat de engineers voor truth nog geen 1% zijn van de totale populatie "engineers" en het dus, ondanks dat 2000 veel lijkt, eigenlijk maar een superkleine groep is?

Oh en dat superveel van die 2000 helemaal niet bestaan.
Ja maar je moet wel bedenken dat het sowieso al een enorme stap is (zeker in Amerika) om zoiets te beweren. En de meeste mensen zijn geneigd om de autoriteiten te vertrouwen.
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 22:02:04 #81
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130864249
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, hoor. Heb je ook gezien dat de architect van het WTC ze geen gelijk geeft en dat de TU Delft ze evenmin gelijk geeft?
Tja. Dat zijn er 2. En mensen zijn sowieso eerder geneigd wat ik al zei om de autoriteiten te vertrouwen.
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 22:02:45 #82
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130864298
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Danny Jowenko?

Die was heel duidelijk over WTC-1 en WTC-2 ... Dat dit in zijn zichtwijze absoluut geen gecontroleerde demolitie _kon_ zijn... Omdat het natuurlijk aan alle eigenschappen daarvan niet voldeed:

Een specifieke 'breuk' op een duidelijk herkenbare etage en verveolgens een domino-effect..
Gevolg was een erg gevaarlijke val met een enorme stofwolk die puin alle kanten opblies... Nog een geluk dat de bovenkant niet 'kantelde' wat mogelijk was geweest als de breuk lager was of meer naar een specifieke kant...

Wat volgens Jowenko wel overeenkwam met een 'geontroleerde' demolitie was WTC-7 ... Welk instorttie op een gefaseerde wijze, eerst de binnenkant, waarna de gevels naar binnen vouwden

Inderdaad.
Feyenoord!
pi_130864320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja. Dat zijn er 2. En mensen zijn sowieso eerder geneigd wat ik al zei om de autoriteiten te vertrouwen.
Dus het maakt eigenlijk niet uit wat de feiten zijn, omdat je ze hoe dan ook toch kunt verdraaien op een manier dat ze jouw idee ondersteunen?
  donderdag 5 september 2013 @ 22:04:27 #84
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130864393
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dus het maakt eigenlijk niet uit wat de feiten zijn, omdat je ze hoe dan ook toch kunt verdraaien op een manier dat ze jouw idee ondersteunen?
Geld net zo voor jou toch?

Het is niet mijn idee. Ik geloofde eerst ook gewoon het officiele verhaaltje.
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 22:05:48 #85
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130864476
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Trouwens dat klopt helemaal niet want de feiten zijn dat er een heleboel mensen zijn (waaronder experts) die het officiele verhaal niet lusten. En ze vragen voor een nieuw onderzoek.

Plus er zijn een heleboel feiten die wijzen op dat er meer aan de hand is.
Feyenoord!
pi_130864517
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij zei: "het zijn er 2000 en dat zijn er veel"
Ik zei: "het zijn er geen 2000"
Jij zei: "Dat maakt niet uit, er zijn er een aantal"
Titus Pollo zegt: "Nou relatief zijn het er niet zo veel"
Jij zegt: "Dat maakt niet uit want het hoeven er niet veel te zijn"

Dus wat blijft er dan over van je eerste uitspraak?
Het zijn er een paar, dit is een enorme minderheid maar dat maakt niet uit?
Maar waarom zeg je dan dat het er 2000 zijn en dat dat veel is?
  donderdag 5 september 2013 @ 22:06:43 #87
235357 TitusPullo
pi_130864528
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja. Dat zijn er 2.
Het zijn niet de enige twee.

quote:
En mensen zijn sowieso eerder geneigd wat ik al zei om de autoriteiten te vertrouwen.
Dan is het maar goed dat de man die het ontworpen heeft zelf een autoriteit is.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:09:29 #88
235357 TitusPullo
pi_130864675
Maar wat heeft het nu voor zin om te beweren dat de gebouwen zijn opgeblazen en in het vage te laten wie ze heeft opgeblazen? Dat is geen verklaring. Je kunt wel je troefkaart over de goedgelovigheid van anderen blijven inzetten, maar het staat helemaal niet vast dat de meeste mensen geneigd zijn om de overheid te vertrouwen en je hebt daarbij niet eens aannemelijk gemaakt dat de mensen die het niet met jou eens zijn, geneigd zijn om de overheid te vertrouwen.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:10:26 #89
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130864724
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Jij zei: "het zijn er 2000 en dat zijn er veel"
Ik zei: "het zijn er geen 2000"
Jij zei: "Dat maakt niet uit, er zijn er een aantal"
Titus Pollo zegt: "Nou relatief zijn het er niet zo veel"
Jij zegt: "Dat maakt niet uit want het hoeven er niet veel te zijn"

Dus wat blijft er dan over van je eerste uitspraak?
Het zijn er een paar, dit is een enorme minderheid maar dat maakt niet uit?
Maar waarom zeg je dan dat het er 2000 zijn en dat dat veel is?
Tja dan kom je met de vraag wat is veel? Persoonlijk vind ik 2000 behoorlijk veel, gezien ook in het licht dat het nog steeds moeilijk is om te vertellen dat je het officiele verhaal omtrent 911 niet gelooft.

Er is sowieso nog steeds een minderheid wat betreft zulk soort complottheorieen maar het worden er wel steeds meer. Als je namelijk in de materie duikt, kan je maar tot 1 conclusie komen en die is dat er meer aan de hand is dan wat je in eerste instantie dacht.
Feyenoord!
  donderdag 5 september 2013 @ 22:14:01 #90
235357 TitusPullo
pi_130864936
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja dan kom je met de vraag wat is veel? Persoonlijk vind ik 2000 behoorlijk veel gezien ook in het licht dat het nog steeds moeilijk is om te vertellen dat je het officiele verhaal omtrent 911 niet gelooft.
Dat heeft er niet zo veel mee te maken: je moet eerst vaststellen hoeveel deskundigen (in de meest ruime zin van het woord) er in totaal zijn om te kunnen concluderen of een bepaalde selectie daarvan groot is,
Ik kan met een kwartiertje zoeken waarschijnlijk ook wel honderd historici vinden die denken dat Stalin onterecht beschuldigd wordt van massamoord, maar het is nog altijd een kleine minderheid.

quote:
Er is sowieso nog steeds een minderheid wat betreft zulk soort complottheorieen maar het worden er wel steeds meer. Als je namelijk in de materie duikt, kan je maar tot 1 conclusie komen en die is dat er meer aan de hand is dan wat je in eerste instantie dacht.
Zijn ze het onderling al eens geworden?
pi_130864968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja dan kom je met de vraag wat is veel? Persoonlijk vind ik 2000 behoorlijk veel, gezien ook in het licht dat het nog steeds moeilijk is om te vertellen dat je het officiele verhaal omtrent 911 niet gelooft.

Maar het is geen 2000

Heb even de tweede Nederlander gecheckt die ik kon vinden op die lijst van 2000, link is een aanrader :D http://www.vriendschapskringhoogezand.nl/De%20Vrijwilligers.htm Die Thies weet zeker wel hoe het echt zit :P

Overigens is de groep aanhangers volgens mij officieel steeds kleiner aan het worden, deels vanwege infighting binnen de verschillende complot theorien bv tussen judy wood en Gage. Daarnaast zijn we al 10 jaar verder en is er nog steeds geen goede alternatieve theorie gekomen (behalve eventueel kapers zijn ingehuurd) maar er is geen enkele theorie over wat er gebeurd is die internally consistent en consistent met de bevindingen is zonder vliegtuigen als oorzaak.
pi_130865475
3e Nederlandse "expert"

quote:
Aike van der Nat Holds an MSc degree in Environmental Sciences and a BSc in Aquatic Ecotechnology. During his masters he specialized in transnational water manangement.
Water en vuur zijn ook ongeveer hetzelfde natuurlijk

---------

4e Nederlandse "expert" (en ik heb er nog geen 1 overgeslagen)

quote:
Alain Plasschaert received his Master's Degree in Mechanical Engineering, with a specialization in Flexible Production Automation, from the Delft University of Technology in 1994 and a Master of Technological Design degree in Computer Aided Design and Manufacturing in 1997. Since then, Alain has been working for Atos Origin as MES consultant and project manager for manufacturing clients in various industry sectors such as high-tech electronics, automotive, aerospace & defense, semiconductor and food & beverage.
Wat is dat MES eigenlijk?

quote:
Manufacturing Execution Systems (MES) zijn IT oplossingen die de primaire productieprocessen in een fabriek ondersteunen. Deze applicaties vormen de schakel tussen ERP-applicaties en SCADA (Supervisory Control And Data Acquisition)-applicaties of machinebesturingen. MES-applicaties zijn tegenwoordig essentieel voor enerzijds de real-time productiebesturing en anderzijds de datacollectie en rapportage (manufacturing intelligence) die noodzakelijk is voor verbetering van de productieperformance.
Ook weer superrelevant. Poeh hee wat een boel experts.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:27:23 #93
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130865715
Ik kan die link niet vinden, alleen de link naar mensen die de petitie steunen. Maar goed, zou kunnen dat de screening niet goed werkt.

Anyhow ik duik mijn bed in. Morgen weer slavenarbeid te verrichten.
Feyenoord!
pi_130865793
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:27 schreef Japie77 het volgende:
Ik kan die link niet vinden, alleen de link naar mensen die de petitie steunen. Maar goed, zou kunnen dat de screening niet goed werkt.

Anyhow ik duik mijn bed in. Morgen weer slavenarbeid te verrichten.
trusten
  donderdag 5 september 2013 @ 22:54:38 #95
235357 TitusPullo
pi_130867196
Dat komt me bekend voor. Welterusten.
pi_130878861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

deze kunnen vaak opgepikt worden door sites als een niburu of 9/11 clues etc.
als feiten terwijl het in feite gewoon een mening is van een persoon.
FYI:
Clues forum is helemaal iets anders dan niburu.
De meningen op clues forum zijn gesteunde ook door links....dus tis niet alleen maar meningen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:33:10 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130879032
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

FYI:
Clues forum is helemaal iets anders dan niburu.
De meningen op clues forum zijn gesteunde ook door links....dus tis niet alleen maar meningen.
maar het is een website..
en het blijven meningen.. bij elke foto die er op staat word zo'n beetje word wel een mening geplaatst.
geen feiten ... meningen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130879394
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

maar het is een website..
en het blijven meningen.. bij elke foto die er op staat word zo'n beetje word wel een mening geplaatst.
geen feiten ... meningen.
Als jij dat denkt dan heb je clues forum helemaal niet goed gelezen en/of begrepen.
Maar goed - maakt niet uit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130879847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gesteund door links en dus zijn het geen meningen? 8-) stop de persen!
Conscience do cost.
pi_130879995
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Gesteund door links en dus zijn het geen meningen? 8-) stop de persen!
Tis discussie en onderzoeken naar media fakery.....en ze brengen wel interessante punten op tafel.
En ze hebben niks te maken met 911 half-ruth movement,illoominati,chemtrails en de rest van de afwijkingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')