abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130888255
Een paar topics geleden werden mensen ervan beschuldigd 'trolls' te zijn.
Sterker nog, was de bewering, er zouden mensen betaald worden om op internet de hele dag te gaan zitten reageren op dit soort fora om mensen 'slapend' te houden en steevast alles wat met BNW, illuminati en complottheorieën te maken heeft te ontkrachten en belachelijk te maken.

Ik ben wel benieuwd naar de bewijzen hiervoor en dergelijken.

Dus, tribalwars en anderen, enlighten us.
Ja doei.
pi_130888284
Tong, kom er maar in.
Hier staat niets.
pi_130888322
Ik ben het bewijs. ^O^
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:19:44 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_130888333
Waar kan ik solliciteren?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_130888356
Ik geef toe. De illuminati heeft mij betaald om logica en rationaliteit hier neer te plompen. :(
Conscience do cost.
pi_130888388
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:19 schreef Dven het volgende:
Waar kan ik solliciteren?
Ja, daar was ik ook al benieuwd naar, maar in dat topic kwam daar geen antwoord op.
Maar zonder gekheid: ik ben wel benieuwd naar de theorie en bewijzen hierachter/-voor.
Ja doei.
pi_130888397
Maargoed, even inception:

De complotters hebben mensen betaald om complotten goed te praten en rationaliteit uit te bannen. Terwijl de goede overheid probeert dingen te fixen houden die mensen dan de chaos in stand.
Conscience do cost.
pi_130888687
Nog nergens tegen gekomen.
Ура для россии
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:30:27 #9
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888728
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:21 schreef ems. het volgende:
Maargoed, even inception:

De complotters hebben mensen betaald om complotten goed te praten en rationaliteit uit te bannen. Terwijl de goede overheid probeert dingen te fixen houden die mensen dan de chaos in stand.
Dit is nou een trol user.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130888738
nou kom maar op illumies, ik kan het geld goed gebruiken.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:32:27 #11
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888788
Dit
quote:
Toch verloopt alles, gelukkig, niet naar wens. Zo heeft de president van het Europese Parlement Martin Schulz gezegd in een interview met het Duitse blad General-Anzeiger (Algemeen Nieuwsblad) dat 'de EU dodelijk wordt bedreigd' omdat de burgers het vertrouwen in de Unie hebben verloren.

Daarom gaat het Europees Parlement nu miljoenen investeren in trollen. Dat zijn mensen die worden betaald om zich op internet actief te roeren op fora, in chatrooms, sociale media en dergelijken, om een bepaalde mening te verkondigen of om desinformatie te verspreiden. U hoort het goed! En wie dat betaalt? De belastingplichtigen natuurlijk, die mensen die dat hele Europa circus nu juist niet zien zitten. Het bewijst eens temeer hoe weinig wij er toe doen. Bereid je maar vast voor want de komende tijd zul je dus op dat soort sociale kanalen op internet ineens (meer) mensen zien verschijnen die allemaal heel erg pro Europa zijn en ons zullen afdoen als “aluhoedjes”, “angstzaaiers”, “paranoïde” en nog wat van dat soort termen. Een site als nujij.nl is al langere tijd vergeven van dit soort trollen.

En nee, even voor alle duidelijkheid, alhoewel Herman van Rompuy zijn uiterlijk misschien niet mee heeft, is hij geen trol (mogelijk wel een mol) en ook geen figuur uit Lavenland in de Efteling. Hij is voorzitter van de Europese Raad. Wil trol NL007 zich melden bij de receptie voor meer desinformatie?
http://niburu.co/index.ph(...)=37:wereld&Itemid=50
Zal vast hier ook op Fok gebeuren.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130888830
En wat is het bewijs hiervoor? :)
Ja doei.
pi_130888832
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, daar was ik ook al benieuwd naar, maar in dat topic kwam daar geen antwoord op.
Maar zonder gekheid: ik ben wel benieuwd naar de theorie en bewijzen hierachter/-voor.
Jaren terug was ik gevraagd om lid te worden van t vrijmetselaars.Grappig was dat.
En ik weet van zeker dat de vrijmetselaars denken dat ze zijn boven de wet.
Veel politie agenten zijn vrijmetselaars. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:34:53 #14
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jaren terug was ik gevraagd om lid te worden van t vrijmetselaars.Grappig was dat.
En ik weet van zeker dat de vrijmetselaars denken dat ze zijn boven de wet.
Veel politie agenten zijn vrijmetselaars. :)
oke leden in de tweede kamer
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:35:34 #15
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888909
quote:
Plaatje bij Europese Unie investeert miljoenen in 'internettrollen'
Het Europees Parlement gaat ruim 2,3 miljoen euro investeren in ‘internettrollen’ die aan de vooravond van de Europese verkiezingen in juni 2014 de eurosceptische debatten op internet gaan volgen.
De trollen gaan zich onder meer mengen in berichten in de sociale media en op blogs die de potentie hebben om media-aandacht te krijgen.
Er is met name aandacht nodig voor landen waar veel euroscepticisme heerst, zo staat in een vertrouwelijk document waar de Britse Daily Telegraph de hand op wist te leggen.
http://www.nujij.nl/polit(...)en-in.21391052.lynkx
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)n_in_internettrollen
pi_130888932
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Een paar topics geleden werden mensen ervan beschuldigd 'trolls' te zijn.
Sterker nog, was de bewering, er zouden mensen betaald worden om op internet de hele dag te gaan zitten reageren op dit soort fora om mensen 'slapend' te houden en steevast alles wat met BNW, illuminati en complottheorieën te maken heeft te ontkrachten en belachelijk te maken.

Ik ben wel benieuwd naar de bewijzen hiervoor en dergelijken.

Dus, tribalwars en anderen, enlighten us.
Ja- er zijn mensen die krijgen geld of kadotjes om een of ander officiele verhaal te versterken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130888940
450 euro per post.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:37:14 #18
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888958
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja- er zijn mensen die krijgen geld of kadotjes om een of ander officiele verhaal te versterken.
Of om een vals wetenschappelijk rapport te maken of te vertellen. En door te trollen kun je de mening binnen de grens houden. Zo kun je zorg dat niemand in opstand komt of juist wel.
pi_130888976
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
450 euro per post.
Dat is echt fantastisch!!
pi_130888979
quote:
"Parliament's institutional communicators must have the ability to monitor public conversation and sentiment on the ground and in real time, to understand 'trending topics' and have the capacity to react quickly, in a targeted and relevant manner, to join in and influence the conversation, for example, by providing facts and figures to deconstructing myths."
http://www.telegraph.co.u(...)rosceptic-surge.html

Interessant wel.

Analyse ben ik helemaal voor, meeposten ook wel, zeker als het gaan om verduidelijken. :D tof.
Daar wil ik wel aan meedoen. Jammer alleen dat het als trollen gezien wordt :D
Ja doei.
pi_130888997
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dit is nou een trol user.
? Ik vind het een valide theorie. Complotters zijn makkelijk te beïnvloeden, dus waarom niet hen gebruiken om je ideeën door te drukken, terwijl zij de hele tijd denken dat ze "voor het goede" vechten.

Ik zie geen verschil tussen mijn opmerking over complotters en die van jou over overheden. Behalve dan een gebrek aan spelfouten.
Conscience do cost.
pi_130889151
Het zou mij eigenlijk niets verbazen als juist veel van al die conspiracy-gekkies van de overheid of illuminatie zelf af komen omdat de theorieën vaak te vergezocht en absurd zijn - en bovendien heel slecht beargumenteerd worden. Een soort van poging om zwart en wit te creëren en alle 'oprechte' alihoedjes een slechte naam te bezorgen ... een soort van preventief ridiculiseren om het ware grijze gebied onbezocht te laten.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:46:09 #23
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130889211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef LelijKnap het volgende:
Het zou mij eigenlijk niets verbazen als juist veel van al die conspiracy-gekkies van de overheid of illuminatie zelf af komen omdat de theorieën vaak te vergezocht en absurd zijn - en bovendien heel slecht beargumenteerd worden. Een soort van poging om zwart en wit te creëren en alle 'oprechte' alihoedjes een slechte naam te bezorgen ... een soort van preventief ridiculiseren om het ware grijze gebied onbezocht te laten.
Jammer wat MSM doet met hersenen
pi_130889227
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef LelijKnap het volgende:
ook interessant! :D Dus stiekem hebben ze gelijk, maar omdat het zó over de top gaat gelooft niemand 't meer!! Briljant wel.
Ja doei.
pi_130889237
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef tribalwars het volgende:
Jammer wat MSM doet met hersenen
Hoezo, ik geef toch juist toe dat ook MSM (het witte gebied dus...) niet de waarheid toont...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')