abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130888255
Een paar topics geleden werden mensen ervan beschuldigd 'trolls' te zijn.
Sterker nog, was de bewering, er zouden mensen betaald worden om op internet de hele dag te gaan zitten reageren op dit soort fora om mensen 'slapend' te houden en steevast alles wat met BNW, illuminati en complottheorieën te maken heeft te ontkrachten en belachelijk te maken.

Ik ben wel benieuwd naar de bewijzen hiervoor en dergelijken.

Dus, tribalwars en anderen, enlighten us.
Ja doei.
pi_130888284
Tong, kom er maar in.
Hier staat niets.
pi_130888322
Ik ben het bewijs. ^O^
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:19:44 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_130888333
Waar kan ik solliciteren?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_130888356
Ik geef toe. De illuminati heeft mij betaald om logica en rationaliteit hier neer te plompen. :(
Conscience do cost.
pi_130888388
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:19 schreef Dven het volgende:
Waar kan ik solliciteren?
Ja, daar was ik ook al benieuwd naar, maar in dat topic kwam daar geen antwoord op.
Maar zonder gekheid: ik ben wel benieuwd naar de theorie en bewijzen hierachter/-voor.
Ja doei.
pi_130888397
Maargoed, even inception:

De complotters hebben mensen betaald om complotten goed te praten en rationaliteit uit te bannen. Terwijl de goede overheid probeert dingen te fixen houden die mensen dan de chaos in stand.
Conscience do cost.
pi_130888687
Nog nergens tegen gekomen.
Ура для россии
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:30:27 #9
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888728
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:21 schreef ems. het volgende:
Maargoed, even inception:

De complotters hebben mensen betaald om complotten goed te praten en rationaliteit uit te bannen. Terwijl de goede overheid probeert dingen te fixen houden die mensen dan de chaos in stand.
Dit is nou een trol user.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130888738
nou kom maar op illumies, ik kan het geld goed gebruiken.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:32:27 #11
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888788
Dit
quote:
Toch verloopt alles, gelukkig, niet naar wens. Zo heeft de president van het Europese Parlement Martin Schulz gezegd in een interview met het Duitse blad General-Anzeiger (Algemeen Nieuwsblad) dat 'de EU dodelijk wordt bedreigd' omdat de burgers het vertrouwen in de Unie hebben verloren.

Daarom gaat het Europees Parlement nu miljoenen investeren in trollen. Dat zijn mensen die worden betaald om zich op internet actief te roeren op fora, in chatrooms, sociale media en dergelijken, om een bepaalde mening te verkondigen of om desinformatie te verspreiden. U hoort het goed! En wie dat betaalt? De belastingplichtigen natuurlijk, die mensen die dat hele Europa circus nu juist niet zien zitten. Het bewijst eens temeer hoe weinig wij er toe doen. Bereid je maar vast voor want de komende tijd zul je dus op dat soort sociale kanalen op internet ineens (meer) mensen zien verschijnen die allemaal heel erg pro Europa zijn en ons zullen afdoen als “aluhoedjes”, “angstzaaiers”, “paranoïde” en nog wat van dat soort termen. Een site als nujij.nl is al langere tijd vergeven van dit soort trollen.

En nee, even voor alle duidelijkheid, alhoewel Herman van Rompuy zijn uiterlijk misschien niet mee heeft, is hij geen trol (mogelijk wel een mol) en ook geen figuur uit Lavenland in de Efteling. Hij is voorzitter van de Europese Raad. Wil trol NL007 zich melden bij de receptie voor meer desinformatie?
http://niburu.co/index.ph(...)=37:wereld&Itemid=50
Zal vast hier ook op Fok gebeuren.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130888830
En wat is het bewijs hiervoor? :)
Ja doei.
pi_130888832
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, daar was ik ook al benieuwd naar, maar in dat topic kwam daar geen antwoord op.
Maar zonder gekheid: ik ben wel benieuwd naar de theorie en bewijzen hierachter/-voor.
Jaren terug was ik gevraagd om lid te worden van t vrijmetselaars.Grappig was dat.
En ik weet van zeker dat de vrijmetselaars denken dat ze zijn boven de wet.
Veel politie agenten zijn vrijmetselaars. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:34:53 #14
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jaren terug was ik gevraagd om lid te worden van t vrijmetselaars.Grappig was dat.
En ik weet van zeker dat de vrijmetselaars denken dat ze zijn boven de wet.
Veel politie agenten zijn vrijmetselaars. :)
oke leden in de tweede kamer
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:35:34 #15
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888909
quote:
Plaatje bij Europese Unie investeert miljoenen in 'internettrollen'
Het Europees Parlement gaat ruim 2,3 miljoen euro investeren in ‘internettrollen’ die aan de vooravond van de Europese verkiezingen in juni 2014 de eurosceptische debatten op internet gaan volgen.
De trollen gaan zich onder meer mengen in berichten in de sociale media en op blogs die de potentie hebben om media-aandacht te krijgen.
Er is met name aandacht nodig voor landen waar veel euroscepticisme heerst, zo staat in een vertrouwelijk document waar de Britse Daily Telegraph de hand op wist te leggen.
http://www.nujij.nl/polit(...)en-in.21391052.lynkx
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)n_in_internettrollen
pi_130888932
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Een paar topics geleden werden mensen ervan beschuldigd 'trolls' te zijn.
Sterker nog, was de bewering, er zouden mensen betaald worden om op internet de hele dag te gaan zitten reageren op dit soort fora om mensen 'slapend' te houden en steevast alles wat met BNW, illuminati en complottheorieën te maken heeft te ontkrachten en belachelijk te maken.

Ik ben wel benieuwd naar de bewijzen hiervoor en dergelijken.

Dus, tribalwars en anderen, enlighten us.
Ja- er zijn mensen die krijgen geld of kadotjes om een of ander officiele verhaal te versterken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130888940
450 euro per post.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:37:14 #18
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130888958
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja- er zijn mensen die krijgen geld of kadotjes om een of ander officiele verhaal te versterken.
Of om een vals wetenschappelijk rapport te maken of te vertellen. En door te trollen kun je de mening binnen de grens houden. Zo kun je zorg dat niemand in opstand komt of juist wel.
pi_130888976
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
450 euro per post.
Dat is echt fantastisch!!
pi_130888979
quote:
"Parliament's institutional communicators must have the ability to monitor public conversation and sentiment on the ground and in real time, to understand 'trending topics' and have the capacity to react quickly, in a targeted and relevant manner, to join in and influence the conversation, for example, by providing facts and figures to deconstructing myths."
http://www.telegraph.co.u(...)rosceptic-surge.html

Interessant wel.

Analyse ben ik helemaal voor, meeposten ook wel, zeker als het gaan om verduidelijken. :D tof.
Daar wil ik wel aan meedoen. Jammer alleen dat het als trollen gezien wordt :D
Ja doei.
pi_130888997
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dit is nou een trol user.
? Ik vind het een valide theorie. Complotters zijn makkelijk te beïnvloeden, dus waarom niet hen gebruiken om je ideeën door te drukken, terwijl zij de hele tijd denken dat ze "voor het goede" vechten.

Ik zie geen verschil tussen mijn opmerking over complotters en die van jou over overheden. Behalve dan een gebrek aan spelfouten.
Conscience do cost.
pi_130889151
Het zou mij eigenlijk niets verbazen als juist veel van al die conspiracy-gekkies van de overheid of illuminatie zelf af komen omdat de theorieën vaak te vergezocht en absurd zijn - en bovendien heel slecht beargumenteerd worden. Een soort van poging om zwart en wit te creëren en alle 'oprechte' alihoedjes een slechte naam te bezorgen ... een soort van preventief ridiculiseren om het ware grijze gebied onbezocht te laten.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:46:09 #23
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130889211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef LelijKnap het volgende:
Het zou mij eigenlijk niets verbazen als juist veel van al die conspiracy-gekkies van de overheid of illuminatie zelf af komen omdat de theorieën vaak te vergezocht en absurd zijn - en bovendien heel slecht beargumenteerd worden. Een soort van poging om zwart en wit te creëren en alle 'oprechte' alihoedjes een slechte naam te bezorgen ... een soort van preventief ridiculiseren om het ware grijze gebied onbezocht te laten.
Jammer wat MSM doet met hersenen
pi_130889227
quote:
ook interessant! :D Dus stiekem hebben ze gelijk, maar omdat het zó over de top gaat gelooft niemand 't meer!! Briljant wel.
Ja doei.
pi_130889237
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef tribalwars het volgende:
Hoezo, ik geef toch juist toe dat ook MSM (het witte gebied dus...) niet de waarheid toont...
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:48:21 #26
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130889259
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoezo, ik geef toch juist toe dat ook MSM (het witte gebied dus...) niet de waarheid toont...
Ja oke maar nog heb een vage uitleg
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:48:37 #27
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130889267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik ben het bewijs. ^O^
Je wordt zelf benaderd :Y
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130889325
quote:
Disinformation half-truth agents zoals Alex Jones,David Icke,911 truth. enz.
Is expres gedaan,ja.
Zelfde organisaties die zijn bezig met nep media verhalen zijn hetzelfde organisaties achter Alex Jones,Loose Change and friends.
pi_130889336
Ah, ik wil wel op die manier geld verdienen hoor.
Aanbod graag?
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_130889343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
ook interessant! Dus stiekem hebben ze gelijk, maar omdat het zó over de top gaat gelooft niemand 't meer!! Briljant wel.
Uhu, omdat de 'NWO' zoveel troep het internet opgooit ontstaat er gelijktijdig -voor heel veel 'reguliere' mensen- een enorme weerstand tegen alternatieve theorieën überhaupt. Ofwel; degene, de echte concpiracy-mensen, die echt wantrouwend zijn, en niet per se van die over-the-top-theorieën hanteren, maar wellicht wel degelijke ideeën hebben worden automatisch sneller 'gediscrimineerd' .. of zoiets :P Zijn tig van variabelen en mogelijkheden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 17:51:48 ]
pi_130889374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:50 schreef Balthar het volgende:
Ah, ik wil wel op die manier geld verdienen hoor.
Aanbod graag?
NSBer's heeft t ook zo gedaan.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:51:51 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_130889379
quote:

[..]

Jij met je MSM :') Don quichotte :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_130889391
quote:

[..]

Ik dacht dat jij er niet naar keek?
Conscience do cost.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:52:14 #34
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130889394
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij met je MSM :') Don quichotte :')
Waarvan jij het perfect voorbeeld bent.
pi_130889399
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:50 schreef Tingo het volgende:
Disinformation half-truth agents zoals Alex Jones,David Icke,911 truth. enz.
Is expres gedaan,ja.
Zelfde organisaties die zijn bezig met nep media verhalen zijn hetzelfde organisaties achter Alex Jones,Loose Change and friends.
Jep, en dan heb je nog de 'echte idioten' die het geloven en het werk voor hen doorzetten. Onoverzichtelijke pleuriszooi is 't.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:52:37 #36
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130889401
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij er niet naar keek?
Keek er tot mijn 16,5 elke dag naar.
pi_130889402
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hebben dan nog altijd....
Overigens werden die er niet echt beter van,,, wel eens van een grapje gehoord overigens?
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:52:53 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_130889410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:52 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Waarvan jij het perfect voorbeeld bent.
Argumenten graag.
pi_130889411
quote:

[..]

En nu zijn je hersenen ernstig aangetast, dus?
Conscience do cost.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:53:16 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_130889426
quote:

[..]

En nu ben je verlicht _O_ Misschien dat je binnenkort wel je eigen religie hebt.
pi_130889433
Is goed verdienen hoor! Ben het een jaartje of 5 geweest. Nu gestopt omdat ik een betere functie heb gekregen bij de Bilderberg ^O^

Dat zijn de verdiensten op level 4. Ik was lid van subgroep Delta, om milieubewegingen te verstoren.
Wel een van de betere groeperingen omdat die steun heeft van oliemaatschappijen. :7
Meestal begin je als "Public Opinion Manager" bij de afdeling voor openbaar vervoer, maar dat verdient niet heel goed.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_130889436
Ach.. het Israëlische leger bijvoorbeeld... zij hebben mensen in dienst die zich voordoen als een gewoon burger om de opinie op internetfora, wikipedia e.d. te proberen te sturen.

pi_130889437
Het zou me niets verbazen wanneer mensen worden ingehuurd door publieke opiniemakers om zich te mengen in discussies, met als doel deze een zekere richting in te sturen. Als inlichtingendiensten zich mengen in Hollywood-producties, dan is dit zeker ook te verwachten.

Maar daar is niet zoiets als Illuminati voor nodig, wat je daar dan ook onder mag verstaan.
pi_130889440
Ja, zeg, kap eens met het elkaar welles-nietessen en doe eens gewoon met normale argumenten en bronnen komen? O+
Ja doei.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:54:09 #45
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130889450
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je nog goede complotsite's?
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:55:07 #46
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130889479
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:53 schreef Gray het volgende:
Het zou me niets verbazen wanneer mensen worden ingehuurd door publieke opiniemakers om zich te mengen in discussies, met als doel deze een zekere richting in te sturen. Als inlichtingendiensten zich mengen in Hollywood-producties, dan is dit zeker ook te verwachten.

Maar daar is niet zoiets als Illuminati voor nodig, wat je daar dan ook onder mag verstaan.
Ja bij de vaccinaties propaganda kon je dat zien om maar een voorbeeld te noemen.
pi_130889493
Een ander leuk idee, wat ik van een South Park aflevering heb die ging over 9/11.

De overheid WIL juist verdacht worden van de daad en de bijbehorende macht, zodat de burger hen onterecht nog meer zal vrezen met de wetenschap dat ze 'r geen invloed op hebben.
pi_130889494
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.. het Israëlische leger bijvoorbeeld... zij hebben mensen in dienst die zich voordoen als een gewoon burger om de opinie op internetfora, wikipedia e.d. te proberen te sturen.

Ah, ongetwijfeld is Tribalwars ook een agent.
Conscience do cost.
pi_130889558
Nog meer:

quote:
Revealed: US spy operation that manipulates social media

Military's 'sock puppet' software creates fake online identities to spread pro-American propaganda

The US military is developing software that will let it secretly manipulate social media sites by using fake online personas to influence internet conversations and spread pro-American propaganda.

A Californian corporation has been awarded a contract with United States Central Command (Centcom), which oversees US armed operations in the Middle East and Central Asia, to develop what is described as an "online persona management service" that will allow one US serviceman or woman to control up to 10 separate identities based all over the world.

The project has been likened by web experts to China's attempts to control and restrict free speech on the internet. Critics are likely to complain that it will allow the US military to create a false consensus in online conversations, crowd out unwelcome opinions and smother commentaries or reports that do not correspond with its own objectives.

The discovery that the US military is developing false online personalities – known to users of social media as "sock puppets" – could also encourage other governments, private companies and non-government organisations to do the same.

The Centcom contract stipulates that each fake online persona must have a convincing background, history and supporting details, and that up to 50 US-based controllers should be able to operate false identities from their workstations "without fear of being discovered by sophisticated adversaries".

Centcom spokesman Commander Bill Speaks said: "The technology supports classified blogging activities on foreign-language websites to enable Centcom to counter violent extremist and enemy propaganda outside the US."

He said none of the interventions would be in English, as it would be unlawful to "address US audiences" with such technology, and any English-language use of social media by Centcom was always clearly attributed. The languages in which the interventions are conducted include Arabic, Farsi, Urdu and Pashto.

Centcom said it was not targeting any US-based web sites, in English or any other language, and specifically said it was not targeting Facebook or Twitter.

Once developed, the software could allow US service personnel, working around the clock in one location, to respond to emerging online conversations with any number of co-ordinated messages, blogposts, chatroom posts and other interventions. Details of the contract suggest this location would be MacDill air force base near Tampa, Florida, home of US Special Operations Command.

Centcom's contract requires for each controller the provision of one "virtual private server" located in the United States and others appearing to be outside the US to give the impression the fake personas are real people located in different parts of the world.

It also calls for "traffic mixing", blending the persona controllers' internet usage with the usage of people outside Centcom in a manner that must offer "excellent cover and powerful deniability".

The multiple persona contract is thought to have been awarded as part of a programme called Operation Earnest Voice (OEV), which was first developed in Iraq as a psychological warfare weapon against the online presence of al-Qaida supporters and others ranged against coalition forces. Since then, OEV is reported to have expanded into a $200m programme and is thought to have been used against jihadists across Pakistan, Afghanistan and the Middle East.

OEV is seen by senior US commanders as a vital counter-terrorism and counter-radicalisation programme. In evidence to the US Senate's armed services committee last year, General David Petraeus, then commander of Centcom, described the operation as an effort to "counter extremist ideology and propaganda and to ensure that credible voices in the region are heard". He said the US military's objective was to be "first with the truth".

This month Petraeus's successor, General James Mattis, told the same committee that OEV "supports all activities associated with degrading the enemy narrative, including web engagement and web-based product distribution capabilities".

Centcom confirmed that the $2.76m contract was awarded to Ntrepid, a newly formed corporation registered in Los Angeles. It would not disclose whether the multiple persona project is already in operation or discuss any related contracts.

Nobody was available for comment at Ntrepid.

In his evidence to the Senate committee, Gen Mattis said: "OEV seeks to disrupt recruitment and training of suicide bombers; deny safe havens for our adversaries; and counter extremist ideology and propaganda." He added that Centcom was working with "our coalition partners" to develop new techniques and tactics the US could use "to counter the adversary in the cyber domain".

According to a report by the inspector general of the US defence department in Iraq, OEV was managed by the multinational forces rather than Centcom.

Asked whether any UK military personnel had been involved in OEV, Britain's Ministry of Defence said it could find "no evidence". The MoD refused to say whether it had been involved in the development of persona management programmes, saying: "We don't comment on cyber capability."

OEV was discussed last year at a gathering of electronic warfare specialists in Washington DC, where a senior Centcom officer told delegates that its purpose was to "communicate critical messages and to counter the propaganda of our adversaries".

Persona management by the US military would face legal challenges if it were turned against citizens of the US, where a number of people engaged in sock puppetry have faced prosecution.

Last year a New York lawyer who impersonated a scholar was sentenced to jail after being convicted of "criminal impersonation" and identity theft.

It is unclear whether a persona management programme would contravene UK law. Legal experts say it could fall foul of the Forgery and Counterfeiting Act 1981, which states that "a person is guilty of forgery if he makes a false instrument, with the intention that he or another shall use it to induce somebody to accept it as genuine, and by reason of so accepting it to do or not to do some act to his own or any other person's prejudice". However, this would apply only if a website or social network could be shown to have suffered "prejudice" as a result.

• This article was amended on 18 March 2011 to remove references to Facebook and Twitter, introduced during the editing process, and to add a comment from Centcom, received after publication, that it is not targeting those sites.

Bron: www.theguardian.com/techn(...)tion-social-networks

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 17:57:57 ]
pi_130889572
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jep, en dan heb je nog de 'echte idioten' die het geloven en het werk voor hen doorzetten. Onoverzichtelijke pleuriszooi is 't.
Zo is het omgeveer ja.
Tis jammer want veel van de 'truthers' zijn goede mensen.....maar hoe iemand kan zo'n figuren als Alex Jones & Co. zo serieuse nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')