Dat zegt iedereen. Tot ze geen geld hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Totaal niet geld boeit me niet zoveel daar wordt je niet gelukkig van al hoewel veel mensen dat denken. Dat is een leugen.
Finance,religie,politiek,militaire,media,justitie,politie,national security,geheime diensten,enorme corporaties enz.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is establishment? Wie is het establishment? Ik denk dat jij ook deel uitmaakt van het establishment, aangezien je in nederland woont het dus per definitie niet slecht hebt. Waarschijnlijk op school zit of werkt... en dus volgens jouw eigen theorie ben je dan ook crimineel.
Ja een beetje is wel handig. Feite blijft dat geld je tot slaaf maakt in ieder geval in dit systeem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Tot ze geen geld hebben
Je kan prima zonder geld rondkomen en je hoeft geen deel uit te maken van het systeem. Je bent nergens toe verplicht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja een beetje is wel handig. Feite blijft dat geld je tot slaaf maakt in ieder geval in dit systeem.
1. Ja maar dat krijgen ze ook door bijwerkingen van de medicijnen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De meeste depressieve mensen hebben juist zonder medicatie zelfmoordneigingen...
[..]
Je blijft maar over mijn post heen lezen hè, in de huidige tijd is er geen psycholoog meer die alleen maar medicatie voorschrijft. Eerst wordt de oplossing gezocht in het psychische en soms wordt dat aangevuld met medicatie als dat nodig is...
Ik vind dat je een nogal vertekend beeld hebt van de huidige psychiatrie, hoe kom je aan je beeld over de huidige psychatrie eigenlijk? Heb je er uberhaupt over gelezen of heb je het van dichtbij meegemaakt?
Bij sommige niet nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij veel mensen is dat ook absoluut niet voldoende.
Rot op.quote:
Zit je op school? Dan ben je deel van het establishement.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Finance,religie,politiek,militaire,media,justitie,politie,national security,geheime diensten,enorme corporaties enz.
Dus - nee,ik ben niet 'n deel van het establishment.
Voor de duidelijkheid - ik denk niet alles en iedereen is crimineel - is maar 'n paar - meer heb je niet nodig om de zaak te verzeiken.
Heb ik ook niet gezegd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij bent ook gebaat bij geld verdienen aan mensen.
[..]
Ja, zo gaat dat altijd
Maak vaak zorgt het systeem ervoor dat je er niet meer zonder kunt dat het je zeg maar gevangen houdt. Weet ik ga ik ook doen op langer termijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Je kan prima zonder geld rondkomen en je hoeft geen deel uit te maken van het systeem. Je bent nergens toe verplicht.
Als je wilt mag je nu vertrekken. Dat gevangen houden bestaat helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maak vaak zorgt het systeem ervoor dat je er niet meer zonder kunt dat het je zeg maar gevangen houdt. Weet ik ga ik ook doen op langer termijn.
Ik was vergeten dat je liever geen vinger uitsteekt en het bij schreeuwen op internet hoe alles werkt houdt.quote:
Maar dan nog zijn er beter alternatieve dan de huidig industrie voor schrijft je hoeft zwaarder gevallen niet heel hun leven onder invloed te houden van medicijnen.quote:
2. ik probeer je al 5 post duidelijk te maken dat daar dus ook naar gekeken wordt, naar waar het probleem nou eigenlijk vandaan komt... dat is een essentieel onderdeel van de behandeling... maar daar lees je voor het gemak telkens overheen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. Ja maar dat krijgen ze ook door bijwerkingen van de medicijnen.
2. Nou een pil is geen oplossing dat drukt de echte problemen alleen maar weg en maakt je emotieloos.
3. Ja ik weet dat het allemaal een pot nat is. Voor de elite is het verdomd handig om geld ermee te verdienen en ook handig dat mensen dat makkelijk werken in het systeem door sommige spullen.
Ik ben 'n deel van n maatschappij - niet 'n establishment.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zit je op school? Dan ben je deel van het establishement.
Werk je bij een bedrijf? Dan ben je deel van het establishement
Doe je beiden niet en krijg je geld van de overheid? Dan ben je deel van establishement
In nederland kun je niet "geen deel uitmaken van het establishement" op de enkeling na die bij joris showroom op tv besproken worden
Vertel me meer over je medische opleiding en diploma's.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar dan nog zijn er beter alternatieve dan de huidig industrie voor schrijft je hoeft zwaarder gevallen niet heel hun leven onder invloed te houden van medicijnen.
Nou dat verbaast me dat probleem los je niet op met wetenschappelijke onderzoek op de huidig methode.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2. ik probeer je al 5 post duidelijk te maken dat daar dus ook naar gekeken wordt, naar waar het probleem nou eigenlijk vandaan komt... dat is een essentieel onderdeel van de behandeling... maar daar lees je voor het gemak telkens overheen.
In nederland wordt trouwens ook niemand verplicht tot het nemen van medicijnen het is altijd nog vrijwillig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar dan nog zijn er beter alternatieve dan de huidig industrie voor schrijft je hoeft zwaarder gevallen niet heel hun leven onder invloed te houden van medicijnen.
Dat wordt kun je ook vervangen door slavernij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ben 'n deel van n maatschappij - niet 'n establishment.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou dat verbaast me dat probleem los je niet op met wetenschappelijke onderzoek op de huidig methode.
ja maar kinderen nemen die beslissingen nooit zelf. Wel eens over nagedacht hoe groot de media hier in een rol speelt. Je kunt mensen kwik voor schrijven als de media zegt dat het gezond is en werkt. Zo gevaarlijk is de media.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In nederland wordt trouwens ook niemand verplicht tot het nemen van medicijnen het is altijd nog vrijwillig.
En verder, niet weer de medicijnendiscussie, puh-lease.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Stop eens met je 'feite', tribalwars en sta eens open voor de visie van anderen. Je hoeft ze niet gelijk te geven, maar ergens voor openstaan maakt je aanspreekbaarder en zal mensen ook uitnodigen zich op een normale manier in jouw voorkeuren en meningen te verdiepen.
Toepasbaar op ALLES.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja maar kinderen nemen die beslissingen nooit zelf.
Kan ook op niburu. Your argument is invalid.quote:Wel eens over nagedacht hoe groot de media hier in een rol speelt. Je kunt mensen kwik voor schrijven als de media zegt dat het gezond is en werkt. Zo gevaarlijk is de media.
Wat houdt andere begeleiding in.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Nee inderdaad dat probleem moet de persoon zelf oplossen met hulp van een psychiater en eventueel andere begeleiding en eventueel medicatie....
Ja dat kun je zelf wel haast noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Doe maar even hier je aandacht op richten: BNW / Betaald trollen: online gereedschappen der illuminati?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |