iddquote:
Piet je hebt piet praat. Obama gaat echt niet anders worden van die Russen. Sterker nog de russen hebben al ingebonden.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan rommelt het verder in Syrie zonder Amerikaanse actie.
net als Obama zijn bondgenotenquote:Op donderdag 5 september 2013 04:07 schreef practics het volgende:
[..]
Piet je hebt piet praat. Obama gaat echt niet anders worden van die Russen. Sterker nog de russen hebben al ingebonden.
Live gehoord en eens met de "protester"quote:
NEE, maar het erger malen is nuttig??quote:
WRONG hij moet niks, als die wil kan die morgen zelfs al...quote:Op donderdag 5 september 2013 04:09 schreef Jian het volgende:
Obama moet eerst nog langs het Congres en dat is nogmaals geen gelopen koers in mijn optiek.
Obama gaat echt wel horen welke risico's hij neemt en je weet het nooit wanneer ze weer eens aan de wodka hebben gezeten.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:07 schreef practics het volgende:
[..]
Piet je hebt piet praat. Obama gaat echt niet anders worden van die Russen. Sterker nog de russen hebben al ingebonden.
Not Wrong, Obama gaat niet tegen de wil van het Congres in, dat staat in dit geval gelijk aan politieke zelfmoord!quote:Op donderdag 5 september 2013 04:11 schreef practics het volgende:
[..]
WRONG hij moet niks, als die wil kan die morgen zelfs al...
Maar hij wil de volks vertegenwoordigers liever achter zich zodat het makkelijker te verkopen is.
Was het dat maar (vanuit ons perspectief)quote:Op donderdag 5 september 2013 04:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon lekker een ver-van-m'n-bed-show van maken
inb4 delete
kan nuttig zijn jaquote:Op donderdag 5 september 2013 04:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE, maar het erger malen is nuttig??
Dat is NIET erger dusquote:Op donderdag 5 september 2013 04:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan nuttig zijn ja
dan heb ik het niet over Obama zijn 2 dagen shoot 'n scoot maar een volwaardige (VN) vredesmissie die de partijen uit elkaar haalt (slaat) tot ze klaar zijn om met elkaar te praten
jij snapt niet hoe oorlogvoeren werkt of wel?quote:
Het is een meisje..quote:Op donderdag 5 september 2013 04:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij snapt niet hoe oorlogvoeren werkt of wel?
Het Joegoslavie scenario?quote:Op donderdag 5 september 2013 04:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan nuttig zijn ja
dan heb ik het niet over Obama zijn 2 dagen shoot 'n scoot maar een volwaardige (VN) vredesmissie die de partijen uit elkaar haalt (slaat) tot ze klaar zijn om met elkaar te praten
quote:
Nee, blond en dom toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 04:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij snapt niet hoe oorlogvoeren werkt of wel?
Klopt, maar politieke zelfmoord is altijd beter, dan een zwakke indruk maken op de wereld. Als land zijnde.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Not Wrong, Obama gaat niet tegen de wil van het Congres in, dat staat in dit geval gelijk aan politieke zelfmoord!
jaquote:
Ok, jij gaat er aan PDquote:
weet ik veelquote:
Make up your mind.. ben je nu voor of tegen ingrijpen..quote:Op donderdag 5 september 2013 04:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel
van een extra strijdmacht met zijn eigen doelen op de grond plaatsen wordt de situatie op de korte termijn niet beter iig, dat duurt nog steeds een paar jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |