Ze doen het ook alleen uit een defensieve overweging. Op het vlak van recht ligt het sowieso al moeilijk als vrijwel heel het midden oosten Israel boycot en niet eens erkent.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
das waar, ze hebben niet zo heel veel op met internationaal recht maar in dit geval kunnen ze doen wat ze willen
denk dat ze die lever in Syrie hebben dan in hun achtertuinquote:Op donderdag 5 september 2013 03:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Er lopen toevallig ook nogal wat Tsjetsjenen rond bij de rebellen.
Nou en? Ik moet hun regering niet.. Ik moet hen niet (asociaal)...Ik ben zeer gesteld op individuen..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee toen waren ze vriendjes met de Russen (daarna de Fransen)
[..]
nou en?
Echt hoor..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:53 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ze doen het ook alleen uit een defensieve overweging. Op het vlak van recht ligt het sowieso al moeilijk als vrijwel heel het midden oosten Israel boycot en niet eens erkent.
Doen ze wel. Je kan wachten tot dat er een bom valt maar je kan ook die bom alvast kapot schieten. Dat is wat ze doen.quote:
nou en?quote:Op donderdag 5 september 2013 03:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en? Ik moet hun regering niet.. Ik moet hen niet (asociaal)...Ik ben zeer gesteld op individuen..
Een eenmalige actie gaat Assad nooit wegkrijgen en is voor de Russen een mooie aanleiding om die dan nog wat meer te gaan steunen.quote:
nou als het hier echt om een actie van 60 tot 90 dagen gaat dan gaat Assad het heel erg moeilijk krijgen denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een eenmalige actie gaat Assad nooit wegkrijgen en is voor de Russen een mooie aanleiding om die dan nog wat meer te gaan steunen.
Syrie ligt niet zover van Rusland.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat ze die lever in Syrie hebben dan in hun achtertuin
Nope, ze doen veel meer.. Walgelijke dingen..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:55 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Doen ze wel. Je kan wachten tot dat er een bom valt maar je kan ook die bom alvast kapot schieten. Dat is wat ze doen.
het ligt ook niet in de Russische invloedssfeerquote:Op donderdag 5 september 2013 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Syrie ligt niet zover van Rusland.
Ik betwijfel of de USA met zo'n langdurige operatie gaat wegkomen.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als het hier echt om een actie van 60 tot 90 dagen gaat dan gaat Assad het heel erg moeilijk krijgen denk ik
Ik hoop dat ze er buiten blijven..quote:Op donderdag 5 september 2013 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de USA met zo'n langdurige operatie gaat wegkomen.
Het wordt helemaal een zootje wanneer Israel steun gaat geven.
ik geloof uberhaupt niet dat er nog een actie gaat komenquote:Op donderdag 5 september 2013 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de USA met zo'n langdurige operatie gaat wegkomen.
Het wordt helemaal een zootje wanneer Israel steun gaat geven.
Erg voorbarig..quote:Op donderdag 5 september 2013 04:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof uberhaupt niet dat er nog een actie gaat komen
Obama heeft gegokt en verloren
Al wens ik dat ten vollequote:
Krijgt hij op de G20 waarschijnlijk wel te horen.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof uberhaupt niet dat er nog een actie gaat komen
Obama heeft gegokt en verloren
alles wat we hier zeggen is erg voorbarigquote:
Ja en?quote:Op donderdag 5 september 2013 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijgt hij op de G20 waarschijnlijk wel te horen.
Teruggefloten.![]()
Graagquote:Op donderdag 5 september 2013 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan rommelt het verder in Syrie zonder Amerikaanse actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |