Trustenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:15 schreef Uccie het volgende:
Morgen ga ik mijn best maar eens doen dit topic zo snel mogelijk vol te posten
Maar nu ga ik slapen
Verander de TT gewoon.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Ik had geen zin in de lapo. Had ik hem nou toch maar gepakt, nu zitten we hiermee.
Die is wel het dubbele zeker waard.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Sharknado binnen.
Straks even kijken of ie echt die 3,6 waard is.
Ja dan krijg ik ECHT die note.quote:
Nah is het niet waardquote:
je hebt er 3quote:
oeh doe rood!!!!!1quote:Op donderdag 5 september 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
Damn you sp3c. Wit dan. Of rood pas goed bij kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:49 schreef Specularium het volgende:
Corrie in het zwart, hopen dat ze d'r bezem mee neemt.Met die bezem kan ik wel heel hard slaan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Met die bezem kan ik wel heel hard slaan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent gewoon bang dat je een note krijgt.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
Ergens zit een grap met hard, maar het is te laat, ik kan even niks bedenken
Was dit hem?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
Nee ik weet echt niks nu.
Ik moet te hard nadenken.
quote:Op donderdag 5 september 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
Trouwens dan geef ik jullie er ook een vanwege uitlokking.
that's what she saidquote:Op donderdag 5 september 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
Ja dat weet ik nog niet he? Moeten jullie het eerst doen.
Gewoon lekker in je bed zeiken, laten lopen allemaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
Wel als je in bed gaat liggen en wil gaan slapen ja
Jij hebt tenminste nog bier.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
Wil je me dronken hebben? Ik heb nog wel bier. Raar bier met citroensmaak.
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs niks meer in een vergaan boodschappenpakket.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
1 flesje maar. Zat ook in dat boodschappenpakket trouwens.
op jouw leeftijd moet dat kunnenquote:Op donderdag 5 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Nou lekker in je bed zeiken. Ik ben wel een zeikerd, maar niet in mijn bed.
Camping PowNed en P&W met die Deventer pedohaters waren Topshows.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef OProg het volgende:
Was trouwens de TV avond ruk vanavond of viel het mee?
Je hebt heel wat gemist. Pownedcamping, oftewel tokkies gratis op vakantiequote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef OProg het volgende:
Was trouwens de TV avond ruk vanavond of viel het mee?
Je hebt toch gewoon zo'n plastic 80+ hoes onder je laken?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Nou lekker in je bed zeiken. Ik ben wel een zeikerd, maar niet in mijn bed.
Wees blij dat je niet tokkie genoeg bent om mee te mogen.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
waarom mogen tokkies graties op vakantie en ik niet?
Heb je nog Kedeng Kedeng gezongen?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef OProg het volgende:
Morgen ff terug kijken. Ik was me nuttig aan het maken en ben daarna aan de bar terecht gekomen.
Dat is niet alleen voor 80+ hoor, meerdere toepassingen denkbaar.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon zo'n plastic 80+ hoes onder je laken?
ow!quote:Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo nou weer op mijn leeftijd? Zo oud ben ik nou ook weer niet he?
denk dat ik het best moet kunnen fakenquote:Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet tokkie genoeg bent om mee te mogen.
Gehehe, zo op de bar, ik zie het voor me.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog Kedeng Kedeng gezongen?
Ik ben vanavond maar 1 keer Guus genoemd, maar dat was door een vriendin en dat is ook best een lekker wijf, dan mag het.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog Kedeng Kedeng gezongen?
Dus toen was je Guus Geluk.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben vanavond maar 1 keer Guus genoemd, maar dat was door een vriendin en dat is ook best een lekker wijf, dan mag het.
Als die lullo van een vriend een keer oprot zou het best aardig zijn.quote:
Auch dat is pech hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Als die lullo van een vriend een keer oprot zou het best aardig zijn.
quote:Op donderdag 5 september 2013 01:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Als die lullo van een vriend een keer oprot zou het best aardig zijn.
Oh, zo erg is het ook weer niet. Ben zelfs een paar keer op zijn verjaarsfeest aangeland.quote:
Dat is verder zo een relatie waar je verder echt geen drol van begrijpt en dat ook maar gewoon zo moet laten.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:24 schreef Specularium het volgende:
Zat ie ook nog achter haar aan of had ie niet door dat ie ongewenst was?
Het was haar vriend he denk ik? Dus ik denk niet dat hij nog achter haar aan hoefde.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:24 schreef Specularium het volgende:
Zat ie ook nog achter haar aan of had ie niet door dat ie ongewenst was?
Oh, haar vriend, ik dacht een vriend van jou.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is verder zo een relatie waar je verder echt geen drol van begrijpt en dat ook maar gewoon zo moet laten.
Nah, hij was het aanhangsel. En is nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, haar vriend, ik dacht een vriend van jou.
Topshow, 1,2/10.
Vrouwen uitschelden dat is stoerquote:Op donderdag 5 september 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar weer stoer met je incontinentie.
Warsteiner raar bier vindenquote:Op donderdag 5 september 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
Wil je me dronken hebben? Ik heb nog wel bier. Raar bier met citroensmaak.
[ afbeelding ]
"Ik ben 20 jaar een vrouw geweest."quote:Op donderdag 5 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen uitschelden dat is stoerMaar niet heus.
Mijn Pino bedoel je?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:30 schreef Karina het volgende:
Tijd voor een nieuw gifje schat. Deze kennen we zo langzamerhand wel.
Nou ja dat dus. Desperado is ook wel lekker trouwens.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bier met rare citroensmaak dus.
Alsof het mij wat kan schelen wat jij vindt.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over Toine.
Ik ga Hajee tegen die tijd wel even vragen om eentje met sneeuw.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met Kerst komt de sneeuwPino weer
In dat zwarte deel links wat sneeuwvlokjes.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
Misschien ga ik wel een kerstboom maken van die vlammetjes, maar ik denk het niet.
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
Misschien ga ik wel een kerstboom maken van die vlammetjes, maar ik denk het niet.
Ik vroeg of het al morgen is.quote:
Had ik het tegen jou?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vroeg of het al morgen is.
Waar heb jij het over?
Banaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou?
En het is altijd morgen maar ook vandaag of gisteren. Het is maar hoe je het bekijkt he.
Neequote:
Geilquote:
3 dagen geen slaap. Ga je gekke dingen doen.quote:
Nou vooruit dan maar. Ga slapen dan in plaats van douchen.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
3 dagen geen slaap. Ga je gekke dingen doen.
Vergeef me.
Paar uurtjes nog.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Ga slapen dan in plaats van douchen.
Tja als ik fietsenstallingmeneer was zou ik ook zuur zijn. Wat een vak.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:58 schreef Tem het volgende:
Ik wilde een OV-fiets maar die waren op volgens de immer zure fietsenstallingmeneer.
Je bent al aardig op weg met je 'wordt'quote:Op donderdag 5 september 2013 11:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Paar uurtjes nog.
Ik wordt nog veel erger dus.
Op weg naar watte?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent al aardig op weg met je 'wordt'
Maar daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als ik fietsenstallingmeneer was zou ik ook zuur zijn. Wat een vak.
Zie... ik snap dat al niet eens.quote:
Dat is waar. Vouwfietsje kopen en meenemen de volgende keer? Ik zag laatst iemand met zo een ding, niet veel groter dan een koffertje zag er best handig uit.quote:
Nah.quote:
Weet jij zeker dat je niet geslapen hebt? Volgens mij ben je namelijk met je verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah.
En fuck off met "topshow". Kleuterige onzin.
Dan moet dat 3 dagen geleden zijn geweest.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat je niet geslapen hebt? Volgens mij ben je namelijk met je verkeerde been uit bed gestapt.
Duurt lang bij jou dan, dat sjaggerijnige.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan moet dat 3 dagen geleden zijn geweest.
Je weet niet hoe ik gisteren was. Dus wat praat je dom.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Duurt lang bij jou dan, dat sjaggerijnige.
Nog erger zeker? En ik dacht dat je weg ging.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik gisteren was. Dus wat praat je dom.
Je hapt zo lekker bloemkool... ff genieten.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog erger zeker? En ik dacht dat je weg ging.
Waarschijnlijk ben ik ook met mijn verkeerde been uit bed gestaptquote:Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hapt zo lekker bloemkool... ff genieten.
Hoe moet ik me dat voorstellen? Rol je eerst?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik ook met mijn verkeerde been uit bed gestapt
toch dat pak wijn op zekerquote:Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik ook met mijn verkeerde been uit bed gestapt
zeeluchtquote:Op donderdag 5 september 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
Misschien moet hij dan nu iets snuiven om rustig van te worden
Met links eruit gestapt in plaats van rechts, dan krijg je dat he?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? Rol je eerst?
Zoja, why?
Nee van dat anderhalve glas oranje spul, wat me eraan doet denken dat ik ijsblokjes zou maken, zo effe doen.quote:
Aan welke kant lig je?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Met links eruit gestapt in plaats van rechts, dan krijg je dat he?
Boven de laserprinter gehangen.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef betyar het volgende:
3-voud heeft iets teveel inkt gesnoven op zijn werk.
Dan vraag je er ook om.quote:
Jawel, ik zie toch wel wat er in mijn bakje zitquote:Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah.
En fuck off met "topshow". Kleuterige onzin.
Bedoel dat die dingen niet te vreten zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, ik zie toch wel wat er in mijn bakje zit
Oh ik vind ze wel lekker, eigenlijk al het fruit wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bedoel dat die dingen niet te vreten zijn.
Boeie wat jij lekker vindt.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik vind ze wel lekker, eigenlijk al het fruit wel.
Hier achter in de wei nu volop te plukkenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:16 schreef sp3c het volgende:
bosbessen zijn prima te doen idd
net als bramen
kom ze hier ook regelmatig tegen in het wildquote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier achter in de wei nu volop te plukken![]()
![]()
Interesseert mij geen ruk wat jij ervan vindt.quote:
Moet je er dan achteraan rennen?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom ze hier ook regelmatig tegen in het wild
Beetje te laat he?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Interesseert mij geen ruk wat jij ervan vindt.
Sommige zijn net meloenen manquote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef sp3c het volgende:
Uccie eet haar bosbessen als een soort appel
moeten is een groot woordquote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet je er dan achteraan rennen?
Voor wat?quote:
Die draai van je.quote:
Nee jij bent einsteinquote:Op donderdag 5 september 2013 12:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die draai van je.
Geen lichtpunt zeker?
Bramen, druiven, appels, peren, kersen, rode bes en pruimenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
Geen bramen te vinden hierBehalve bij de groentenboer.
Nou...quote:
en kruisbessenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Bramen, druiven, appels, peren, kersen, rode bes en pruimen![]()
Topshow.quote:
Ik had vroeger wel een druivenstruik (?) in de tuin. Prima te eten. Maar op balkon is dat ietwat lastig.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Bramen, druiven, appels, peren, kersen, rode bes en pruimen![]()
Die zijn lekker ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
en kruisbessen
beetje vreed maar zo lekker
razende topshowquote:
Kruisbessen vind ik zo lekker, en die kan ik alleen op de markt vindenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
en kruisbessen
beetje vreed maar zo lekker
Heb ik zo mijn best gedaan jungs?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:15 schreef Uccie het volgende:
Morgen ga ik mijn best maar eens doen dit topic zo snel mogelijk vol te posten
Maar nu ga ik slapen
druiven groeien aan ranken technisch gezienquote:Op donderdag 5 september 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een druivenstruik (?) in de tuin. Prima te eten. Maar op balkon is dat ietwat lastig.
14 fruitbomen zowel laagstam als hoogstam, 2 bessenstruiken en 130 meter slootkant vol met bramen.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een druivenstruik (?) in de tuin. Prima te eten. Maar op balkon is dat ietwat lastig.
Hup je hok weer in jij.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb ik zo mijn best gedaan jungs?
Bye bye...
Ja hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 12:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb ik zo mijn best gedaan jungs?
Bye bye...
Moe van het hangen?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal ns voor een lunch gaan
Nee hoor, als ze rood zijn dan zijn ze zoet.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:22 schreef Karina het volgende:
Kruisbessen zijn nogal zuur toch? Die vind ik niet zo, net als rode bessen
Ja ik wist het goede woord even nietquote:Op donderdag 5 september 2013 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
druiven groeien aan ranken technisch gezien
is een klimplant
Oh dat lijkt me mooi, alles zo bij de hand. Verkoop je daar dan ook van? 14 bomen vol fruit eet je niet zelf leeg denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:22 schreef betyar het volgende:
[..]
14 fruitbomen zowel laagstam als hoogstam, 2 bessenstruiken en 130 meter slootkant vol met bramen.
Die kleine rode besjes zijn altijd heel erg zuur, hoe heten die nou? Aalbessen?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, als ze rood zijn dan zijn ze zoet.
Het is familie van de kiwi.
Of je moet heeeeel erg veel van jam houdenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik wist het goede woord even nietGroeide langs een rek.
[..]
Oh dat lijkt me mooi, alles zo bij de hand. Verkoop je daar dan ook van? 14 bomen vol fruit eet je niet zelf leeg denk ik.
Nope, ik spuit geen gif waardoor veel fruit gaat verloren. Dit jaar veel bloesem maar weinig fruit.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik wist het goede woord even nietGroeide langs een rek.
[..]
Oh dat lijkt me mooi, alles zo bij de hand. Verkoop je daar dan ook van? 14 bomen vol fruit eet je niet zelf leeg denk ik.
Dat vind ik ook altijd zo mooi, al die bomen vol met roze bloesem. Ruikt ook zo lekker.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Nope, ik spuit geen gif waardoor veel fruit gaat verloren. Dit jaar veel bloesem maar weinig fruit.
Ja dat zijn aalbessen, die zijn idd zuur.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kleine rode besjes zijn altijd heel erg zuur, hoe heten die nou? Aalbessen?
Dat zou ik niet zo snel zeggen Cor.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
Geen bramen te vinden hierBehalve bij de groentenboer.
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef Karina het volgende:
Aalbessen dus:
[ afbeelding ]
Die lust ik niet, superzuur die dingen.
Huh? Dat zijn kruisbessen schatquote:Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat zijn aalbessen, die zijn idd zuur.
[ afbeelding ]
Ik heb ze weleens met ijsklontjes, citroen en mint in een kan water gedaan, dan krijgt je water een lekker smaakje.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef Karina het volgende:
Aalbessen dus:
[ afbeelding ]
Die lust ik niet, superzuur die dingen.
Ja ik bedoelde ook dat dit kruisbessen warenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh? Dat zijn kruisbessen schatDie rode bedoel ik. Maar deze zijn misschien ook wel zuur.
Ik heb al zo'n brompton, gedoetje.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Vouwfietsje kopen en meenemen de volgende keer? Ik zag laatst iemand met zo een ding, niet veel groter dan een koffertje zag er best handig uit.
Wat een leuke site.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel zeggen Cor.
http://www.wildplukwijzer.nl/
In de duinen heb ik ze weleens geplukt, misschien dat ze in het Amsterdamse Bos ook wel te vinden zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel zeggen Cor.
http://www.wildplukwijzer.nl/
Ik heb 'm gebookmarked.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:30 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja leuk hè. Er wordt steeds meer opgezet.
Er groeit best veel in de stad.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
In de duinen heb ik ze weleens geplukt, misschien dat ze in het Amsterdamse Bos ook wel te vinden zijn.
Oh en hier vlak in de buurt zelfsLangs de A10 beetje bramen plukken.
Het enige wat me weleens opvalt zijn kastanjes.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:32 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Er groeit best veel in de stad.
Ik volg je de keuken in.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het enige wat me weleens opvalt zijn kastanjes.
Ik ga wat eten en toch maar wat doen, anders weet ik al weer wat er gebeurt
Dat is toch die met dat lange haar? Vroeger assistente van Ron Brandsteder dacht ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:33 schreef Tem het volgende:
Beertje van Beers in de playboy. Had ze 20 jaar geleden moeten doen.
Ik ga het wel downloaden, daar niet van.
Oeh, die was altijd wel lekker ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:33 schreef Tem het volgende:
Hier alleen rozebottel en tamme kastanjequote:Op donderdag 5 september 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
wat grappig
hier bij mij in de wijk groeit alleen hop
Eens!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:33 schreef Tem het volgende:
Alsof er hier geen Gall&Gall's zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie, wat deed je in Eindhoven?
Ja dat dus, ik zie het probleem niet, lekker verkopen op deze manier toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:54 schreef OProg het volgende:
Gewoon die wagen volladen, afrekenen en de toko de rest van de dag sluiten.
Hoop dat dat een hele slechte reclame is.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Corrie, wat deed je in Eindhoven?
Die staat in mijn profiel, Cor.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
Als jullie misselijk willen worden, hier even kijkenwat die Amerikanen naar binnen werken is echt niet te geloven:
http://www.thisiswhyyourefat.com/
Sommige dingen daarvan lijken me best lekker eigenlijkquote:Op donderdag 5 september 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
Als jullie misselijk willen worden, hier even kijkenwat die Amerikanen naar binnen werken is echt niet te geloven:
http://www.thisiswhyyourefat.com/
Verpest de grap nu niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof er hier geen Gall&Gall's zijn
Misschien als ik 1 ding had gezien dat ik had gedacht: mm lekker, maar alles bij elkaar op 1 pagina maakt het zo misselijkmakend. Een en al vet en suiker.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige dingen daarvan lijken me best lekker eigenlijk![]()
Probleem is dan ook dat Amerikanen constant slechte troep naar binnen werken.
Ik eet ook weleens een hamburger, hoewel mijn laatste bezoek aan een fastfoodtent ruim een jaar geleden is.
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verpest de grap nu niet.
Ja, ik ook. Meestal maak ik hem zelf, makkelijk klusje.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een hamburger eet is het meestal eentje van de snackbar, dat smaakt tenminste nog een beetje naar iets.
Kijk Corrie, zo kan het dus ook.quote:41-jarige Beertje geeft aan dat ze erg trots is op de shoot. 'Door de jaren heen was ik al vaker gevraagd maar nu, met Playboy's jubileum, klopte het ineens allemaal. Deze shoot is namelijk een cadeautje aan mezelf, en een perfect excuus voor een feestje! Playboy viert zijn jubileum, ik vier mijn vrouwelijkheid.'
Ha.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien als ik 1 ding had gezien dat ik had gedacht: mm lekker, maar alles bij elkaar op 1 pagina maakt het zo misselijkmakend. Een en al vet en suiker.
Toen ik in Miami was, jaren geleden, gingen we een pannenkoek eten bij IHOP, tering, die pannenkoeken waren genoeg voor een hele familieDe serveerster vond het maar gek dat we het niet opkregen.
Als ik een hamburger eet is het meestal eentje van de snackbar, dat smaakt tenminste nog een beetje naar iets.
Klopt maar nu zijn er binnenkort pics van die aandacht.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:30 schreef Tem het volgende:
Ook een vorm van aandacht vragen, natuurlijk.
Ik ga het downloaden, maar zoals ik al eerder zei: ze had het 20 jaar eerder moeten doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt maar nu zijn er binnenkort pics van die aandacht.
Heb jij Corrie_met_chinees_tafellaken.rar niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:30 schreef sp3c het volgende:
als ze een beetje dr best doet zou ik de Cnorrie editie ook heus wel downloaden op een gegeven moment
nee ik kreeg een melding dat de inhoud niet te vertrouwen wasquote:Op donderdag 5 september 2013 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij Corrie_met_chinees_tafellaken.rar niet?
Nu niet zekerquote:Op donderdag 5 september 2013 16:35 schreef sp3c het volgende:
als ze het 20 jaar geleden had gedaan dan zat ik nu nog bij papa en mama op de zolderkamer vrees ik
nee nu heb ik mijn eigenquote:
als het ineens kort en pittig is dan delete ik de hele bendequote:Op donderdag 5 september 2013 16:43 schreef Tem het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe haar kapsel is.
Boven of onderquote:Op donderdag 5 september 2013 16:43 schreef Tem het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe haar kapsel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |