dus die kan voorlopig niet zitten door een kapotte aars?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gisterochtend trouwens met mijn vriendin
Ochtendsex door de week, nice.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gisterochtend trouwens met mijn vriendin
3jaar lang droog staan??? woww...quote:Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef nickk93 het volgende:
De topictitel zegt het al: Wanneer hebben jullie het voor het laatst gedaan, en met wie?
Laat ik bij mezelf beginnen: Mijn laatste keer is alweer een hele tijd terug, bijna 3 jaar geleden denk ik, met mijn ex. Het liep toen al niet zo lekker en twee weken later ging het uit, dus het was niet al te spetterend
Zeggen alle mensen die geen seks hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Seks.... Wat was dat ook alweer? ik geloof ruim 1,5 jaar zoiets.... Ach seks is toch overrated
pics.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:09 schreef -TheEye- het volgende:
Langer dan een maand geleden, echt te lang voor iemand als ik -.-
Hahaha was niet echt als opscheppen bedoeld. Meer als, ik ben iemand die heel veel houdt van sex en daarom is het voor mij te lang geledenquote:
Bij mij 1 jaar geleden.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef nickk93 het volgende:
De topictitel zegt het al: Wanneer hebben jullie het voor het laatst gedaan, en met wie?
Laat ik bij mezelf beginnen: Mijn laatste keer is alweer een hele tijd terug, bijna 3 jaar geleden denk ik, met mijn ex. Het liep toen al niet zo lekker en twee weken later ging het uit, dus het was niet al te spetterend
De eerste die het durft, erg dapperquote:Op donderdag 5 september 2013 10:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Maand of 6 nu ongeveer. En kan goed zijn dat er nog zoveel maanden bij komen.
Hier nog 1 hoor, jaartje nu ongeveer en dat zal ook nog wel wat langer gaan duren, hopen dat net als met fietsen is dat je het niet verleerdquote:Op donderdag 5 september 2013 16:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
De eerste die het durft, erg dapperDe meesten die al erg lang droog staan, durven het niet te posten, daarom zie je veelal mensen die nog niet zo lang droog staan posten. Props!
Ik zelf zag het niet bepaald als een dappere daad. Ten eerste omdat wat de rest ervan denkt me eigenlijk niet echt kan boeien, verder heb ik ook niet echt een hoog libido denk ik. Als ik sommige hier zie posten dat ze AL 2 weken geen seks hebben gehad en het daar zo moeilijk mee hebben denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 16:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
De eerste die het durft, erg dapperDe meesten die al erg lang droog staan, durven het niet te posten, daarom zie je veelal mensen die nog niet zo lang droog staan posten. Props!
Je verleerd het niet, het kan je wel wat nerveus/onzeker maken als het weer een keer zover is zeg maar.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:49 schreef afraid_tech het volgende:
[..]
Hier nog 1 hoor, jaartje nu ongeveer en dat zal ook nog wel wat langer gaan duren, hopen dat net als met fietsen is dat je het niet verleerd
Wie bied korter?quote:
Zal ik binnenkort eens doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het neuken hier posten
Drie keer raden wat hij verwacht van die afspraakquote:Op donderdag 5 september 2013 18:11 schreef Coco24 het volgende:
Afgelopen zaterdag met een knappe man die ik (dronken) op straat tegenkwam![]()
In zijn auto en niet veel gebeurd... Geen spijt van, want ik MOEST seks hebben die nacht, maar ik schaam me genoeg om het aan niemand te vertellenIk ga komend weekend weer (nuchter) met hem afspreken.
Schandalig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:49 schreef Raene het volgende:
Toch goftedomme alweer bijna een week!!!
Neuken?quote:
Moet ik je nu alweer betalen remlof ghodverdeequote:
Je bent nog nooit droog geweest? Bewonderingswaardig.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Miss.X het volgende:
Ik nog nooitwel een paar geile jongens bovenop me gehad afgelopen tijd, maar die mochten lekker hun dingetje binnenhouden....ben gewoon erg strict.
jij bedoelt denk ik firefly3quote:
Haha goed zo Wouter,quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef wouter456 het volgende:
2 weken. Maar over een kwartier komt mijn trein aan op amsterdam centraal. Dan duurt het niet meer lang
Wie?quote:
Iedereen is begonnen met meisjes vingeren in de discotheek, niet haten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien dat het goed werkt als je niet verder wilt gaan dan meisjes in de disco vingeren
Waarom cockteasen en daarna ze met blauwe ballen naar huis sturen?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Miss.X het volgende:
Ik nog nooitwel een paar geile jongens bovenop me gehad afgelopen tijd, maar die mochten lekker hun dingetje binnenhouden....ben gewoon erg strict.
Dat heet het strelen van je eigen ego.....quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom cockteasen en daarna ze met blauwe ballen naar huis sturen?
Weer terug gaan, en er bovenop weer....quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:44 schreef alldaylong het volgende:
45 min geleden !kom net van mn vriendin
Ik snap dat ook niet helemaalquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Klinkt niet goed, sterkte ermeequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:39 schreef DirtyDaniel het volgende:
Denk al zoeen goeie 4 weken,maar hopen dat mun vriendin weer snel zin krijgt erin
Inderdaad, ik hoop dat ze die gasten op zijn minst nog heeft gepijpt, anders voel ik echt mee met die gasten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal
Als je zo nodig om één of andere vage reden maagd moet blijven, val daar dan geen arme geile jongens mee lastig
Overal dat zielige verhaal ophangen dat jullie "uit elkaar gegroeid waren".quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Bij mij 1 jaar geleden.
Mijn ex en ik waren uit elkaar gegroeid.
Dus helaas hield het op allemaal tussen ons.
Je kent me niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:38 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Overal dat zielige verhaal ophangen dat jullie "uit elkaar gegroeid waren".
Ze was dat achterlijke plakkerige gedrag en je constante vragen gewoon zat. En terecht!
Waar moet ik jaloers op zijn dan? Dat ik wél al 10 jaar een vaste relatie heb en dus regelmatig seks heb en jij sneue berichten op fok moet plaatsen voor wat vrouwelijke aandacht?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je kent me niet.
En ik sta niet bekend als leugenaar, en waar bemoei jij je mee sowieso.
Maar zal wel weer jaloezie zijn, je bent niet de eerste hoor![]()
Ten eerste weet ik niet of jij een relatie hebt, dat moet ik maar geloven, en daarnaast kan het wel een saaie relatie inmiddels zijn op seksgebied...via internet kan iedereen stoer doen en alles zeggen natuurlijk.... ik heb ook 6 jaar iemand gehad in een vaste relatie, ja soms groei je uit elkaar....quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:51 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Waar moet ik jaloers op zijn dan? Dat ik wél al 10 jaar een vaste relatie heb en dus regelmatig seks heb en jij sneue berichten op fok moet plaatsen voor wat vrouwelijke aandacht?
De seks in onze relatie is geweldig, misschien ook een reden waarom wij niet uit elkaar groeien. Een andere reden dat dat niet gebeurd is omdat ik wel wat doe met kritiek en niet eigenwijs door ga als ik regelmatig hoor hoe vervelend ik wel niet ben. Misschien een tip.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ten eerste weet ik niet of jij een relatie hebt, dat moet ik maar geloven, en daarnaast kan het wel een saaie relatie inmiddels zijn op seksgebied...via internet kan iedereen stoer doen en alles zeggen natuurlijk.... ik heb ook 6 jaar iemand gehad in een vaste relatie, ja soms groei je uit elkaar....
Maar snap niet waarom het een probleem voor jou is dat ik hier post sowieso....ik ga niet weg van FOK! hoor.
En je bent niet de eerste die zeikt, maar ik ben helaas voor jullie zeikers een volhouder.
Excuses aanvaard ...en bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:00 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
De seks in onze relatie is geweldig, misschien ook een reden waarom wij niet uit elkaar groeien. Een andere reden dat dat niet gebeurd is omdat ik wel wat doe met kritiek en niet eigenwijs door ga als ik regelmatig hoor hoe vervelend ik wel niet ben. Misschien een tip.
En ik hoef je niet te kennen want je laat je kennen ;-) Ik stop weer met het verpesten van dit topic was niet geheel de bedoeling zo, excuses voor de rest van het volk hier.
Ja hoor eens...ze weten dondersgoed waar ze aan beginnen. Ik ben heel duidelijk in wat ik wel en niet doe en dan is het hun schuld dat ze er alsnog voor gaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
seks willen is dus zeuren? okquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:01 schreef Miss.X het volgende:
zulk geklaag heb ik eerder gehoord....wees een vent denk ik dan! En zeur niet
Same here, en ik heb niet eens een piemelquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat ze die gasten op zijn minst nog heeft gepijpt, anders voel ik echt mee met die gasten.
Ah, als je ze van tevoren waarschuwt is het hun eigen probleem, jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:01 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja hoor eens...ze weten dondersgoed waar ze aan beginnen. Ik ben heel duidelijk in wat ik wel en niet doe en dan is het hun schuld dat ze er alsnog voor gaan
En blauwe ballenzulk geklaag heb ik eerder gehoord....wees een vent denk ik dan! En zeur niet
Waarom zorg je er niet voor dat ze zin krijgt?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:39 schreef DirtyDaniel het volgende:
Denk al zoeen goeie 4 weken,maar hopen dat mun vriendin weer snel zin krijgt erin
Ik heb ze ook niet gepijptquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat ze die gasten op zijn minst nog heeft gepijpt, anders voel ik echt mee met die gasten.
Ja dat is dus onzin van jou kant. Als een gast jou super geil zou maken en dan stopte zou je ook boos worden. Zo werkt je lichaam nou gewoon dus op elkaar gaan liggen etc gaat echt veel te ver.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:39 schreef Miss.X het volgende:
[..]
nee, achteraf klagen om die blauwe ballen
soms moet je het accepteren he? Nee is nee natuurlijk. Maakt niet uit hoe geil de man is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ja dat is dus onzin van jou kant. Als een gast jou super geil zou maken en dan stopte zou je ook boos worden. Zo werkt je lichaam nou gewoon dus op elkaar gaan liggen etc gaat echt veel te ver.
Je kan niet van de gemiddelde jongen tegenwoordig verwachten dat ze het geen-seks gedeelte kunnen accepteren, hetzelfde geld voor dames trouwens.
Ik zou balen. Ik ben geen troglodiet, dus zou niet boos wordenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ja dat is dus onzin van jou kant. Als een gast jou super geil zou maken en dan stopte zou je ook boos worden.
Dat probeer ik,maar het is best ingewikkeld verhaal. Vriendin heeft een shitload aan isseus en die zorgen ervoor dat ze eigenlijk nooit zin heeft( PTS,psychische klachten+medicijnen en autisme waardoor ze intimiteit ook al lastig vind ect.ect.) om het maar kort te omschrijven. Soms is het wel frustrerend mja liefde hequote:Op zaterdag 7 september 2013 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zorg je er niet voor dat ze zin krijgt?
Toch vind ik het goed van je, dat je alles voor haar over hebt en dat is echte liefdequote:Op zaterdag 7 september 2013 19:27 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Dat probeer ik,maar het is best ingewikkeld verhaal. Vriendin heeft een shitload aan isseus en die zorgen ervoor dat ze eigenlijk nooit zin heeft( PTS,psychische klachten+medicijnen en autisme waardoor ze intimiteit ook al lastig vind ect.ect.) om het maar kort te omschrijven. Soms is het wel frustrerend mja liefde he
Holy shit... Sterkte dude.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:27 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Dat probeer ik,maar het is best ingewikkeld verhaal. Vriendin heeft een shitload aan isseus en die zorgen ervoor dat ze eigenlijk nooit zin heeft( PTS,psychische klachten+medicijnen en autisme waardoor ze intimiteit ook al lastig vind ect.ect.) om het maar kort te omschrijven. Soms is het wel frustrerend mja liefde he
Wat doen die gasten eigenlijk bovenop je, als je er niks mee doet? Je vind het fijn om hun stijve piemel goed te voelen als je ze zoent, maar meer wil je niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:39 schreef Miss.X het volgende:
[..]
nee, achteraf klagen om die blauwe ballen
Uhm ze accepteren het allemaal, behalve op het moment zelf...dan is het opeens wel een probleemquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ja dat is dus onzin van jou kant. Als een gast jou super geil zou maken en dan stopte zou je ook boos worden. Zo werkt je lichaam nou gewoon dus op elkaar gaan liggen etc gaat echt veel te ver.
Je kan niet van de gemiddelde jongen tegenwoordig verwachten dat ze het geen-seks gedeelte kunnen accepteren, hetzelfde geld voor dames trouwens.
Ik vind genegenheid fijn en wie zegt dat ik dat wil voelen johquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat doen die gasten eigenlijk bovenop je, als je er niks mee doet? Je vind het fijn om hun stijve piemel goed te voelen als je ze zoent, maar meer wil je niet?
Misschien moet je overstappen op Android.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef AppleOcean het volgende:
15 jaar en 2 maanden. Eigenlijk vind ik het wel mooi geweest maar ik heb niemand
heb ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien moet je overstappen op Android.
Nu kan het niet al te lang meer durenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
heb ik
Sent from my samsung galaxy note II
ik ben nog niemand tegengekomenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu kan het niet al te lang meer duren
Dat doe je ook niet zo snel achter je computerquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik ben nog niemand tegengekomen
zoveel fok ik ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet zo snel achter je computer
Ze wacht tot ze eens goed verkracht word.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat doen die gasten eigenlijk bovenop je, als je er niks mee doet? Je vind het fijn om hun stijve piemel goed te voelen als je ze zoent, maar meer wil je niet?
Je klinkt als een meid die met haar taal NEE zegt en met haar lichaam JA schreeuwt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:40 schreef Miss.X het volgende:
...
dat maak jij er van en ik weet ook niet wat die gasten bovenop me doen terwijl ik zo duidelijk was/ben, so tell me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |