Schandalig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:49 schreef Raene het volgende:
Toch goftedomme alweer bijna een week!!!
Neuken?quote:
Moet ik je nu alweer betalen remlof ghodverdeequote:
Je bent nog nooit droog geweest? Bewonderingswaardig.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Miss.X het volgende:
Ik nog nooitwel een paar geile jongens bovenop me gehad afgelopen tijd, maar die mochten lekker hun dingetje binnenhouden....ben gewoon erg strict.
jij bedoelt denk ik firefly3quote:
Haha goed zo Wouter,quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef wouter456 het volgende:
2 weken. Maar over een kwartier komt mijn trein aan op amsterdam centraal. Dan duurt het niet meer lang
Wie?quote:
Iedereen is begonnen met meisjes vingeren in de discotheek, niet haten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien dat het goed werkt als je niet verder wilt gaan dan meisjes in de disco vingeren
Waarom cockteasen en daarna ze met blauwe ballen naar huis sturen?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Miss.X het volgende:
Ik nog nooitwel een paar geile jongens bovenop me gehad afgelopen tijd, maar die mochten lekker hun dingetje binnenhouden....ben gewoon erg strict.
Dat heet het strelen van je eigen ego.....quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom cockteasen en daarna ze met blauwe ballen naar huis sturen?
Weer terug gaan, en er bovenop weer....quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:44 schreef alldaylong het volgende:
45 min geleden !kom net van mn vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |