Ik snap dat ook niet helemaalquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom cockteasen en daarna ze met blauwe ballen naar huis sturen?
Klinkt niet goed, sterkte ermeequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:39 schreef DirtyDaniel het volgende:
Denk al zoeen goeie 4 weken,maar hopen dat mun vriendin weer snel zin krijgt erin
Inderdaad, ik hoop dat ze die gasten op zijn minst nog heeft gepijpt, anders voel ik echt mee met die gasten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal
Als je zo nodig om één of andere vage reden maagd moet blijven, val daar dan geen arme geile jongens mee lastig
Overal dat zielige verhaal ophangen dat jullie "uit elkaar gegroeid waren".quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Bij mij 1 jaar geleden.
Mijn ex en ik waren uit elkaar gegroeid.
Dus helaas hield het op allemaal tussen ons.
Je kent me niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:38 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Overal dat zielige verhaal ophangen dat jullie "uit elkaar gegroeid waren".
Ze was dat achterlijke plakkerige gedrag en je constante vragen gewoon zat. En terecht!
Waar moet ik jaloers op zijn dan? Dat ik wél al 10 jaar een vaste relatie heb en dus regelmatig seks heb en jij sneue berichten op fok moet plaatsen voor wat vrouwelijke aandacht?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je kent me niet.
En ik sta niet bekend als leugenaar, en waar bemoei jij je mee sowieso.
Maar zal wel weer jaloezie zijn, je bent niet de eerste hoor![]()
Ten eerste weet ik niet of jij een relatie hebt, dat moet ik maar geloven, en daarnaast kan het wel een saaie relatie inmiddels zijn op seksgebied...via internet kan iedereen stoer doen en alles zeggen natuurlijk.... ik heb ook 6 jaar iemand gehad in een vaste relatie, ja soms groei je uit elkaar....quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:51 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Waar moet ik jaloers op zijn dan? Dat ik wél al 10 jaar een vaste relatie heb en dus regelmatig seks heb en jij sneue berichten op fok moet plaatsen voor wat vrouwelijke aandacht?
De seks in onze relatie is geweldig, misschien ook een reden waarom wij niet uit elkaar groeien. Een andere reden dat dat niet gebeurd is omdat ik wel wat doe met kritiek en niet eigenwijs door ga als ik regelmatig hoor hoe vervelend ik wel niet ben. Misschien een tip.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ten eerste weet ik niet of jij een relatie hebt, dat moet ik maar geloven, en daarnaast kan het wel een saaie relatie inmiddels zijn op seksgebied...via internet kan iedereen stoer doen en alles zeggen natuurlijk.... ik heb ook 6 jaar iemand gehad in een vaste relatie, ja soms groei je uit elkaar....
Maar snap niet waarom het een probleem voor jou is dat ik hier post sowieso....ik ga niet weg van FOK! hoor.
En je bent niet de eerste die zeikt, maar ik ben helaas voor jullie zeikers een volhouder.
Excuses aanvaard ...en bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:00 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
De seks in onze relatie is geweldig, misschien ook een reden waarom wij niet uit elkaar groeien. Een andere reden dat dat niet gebeurd is omdat ik wel wat doe met kritiek en niet eigenwijs door ga als ik regelmatig hoor hoe vervelend ik wel niet ben. Misschien een tip.
En ik hoef je niet te kennen want je laat je kennen ;-) Ik stop weer met het verpesten van dit topic was niet geheel de bedoeling zo, excuses voor de rest van het volk hier.
Ja hoor eens...ze weten dondersgoed waar ze aan beginnen. Ik ben heel duidelijk in wat ik wel en niet doe en dan is het hun schuld dat ze er alsnog voor gaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom cockteasen en daarna ze met blauwe ballen naar huis sturen?
seks willen is dus zeuren? okquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:01 schreef Miss.X het volgende:
zulk geklaag heb ik eerder gehoord....wees een vent denk ik dan! En zeur niet
Same here, en ik heb niet eens een piemelquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat ze die gasten op zijn minst nog heeft gepijpt, anders voel ik echt mee met die gasten.
Ah, als je ze van tevoren waarschuwt is het hun eigen probleem, jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:01 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja hoor eens...ze weten dondersgoed waar ze aan beginnen. Ik ben heel duidelijk in wat ik wel en niet doe en dan is het hun schuld dat ze er alsnog voor gaan
En blauwe ballenzulk geklaag heb ik eerder gehoord....wees een vent denk ik dan! En zeur niet
Waarom zorg je er niet voor dat ze zin krijgt?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:39 schreef DirtyDaniel het volgende:
Denk al zoeen goeie 4 weken,maar hopen dat mun vriendin weer snel zin krijgt erin
Ik heb ze ook niet gepijptquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat ze die gasten op zijn minst nog heeft gepijpt, anders voel ik echt mee met die gasten.
Ja dat is dus onzin van jou kant. Als een gast jou super geil zou maken en dan stopte zou je ook boos worden. Zo werkt je lichaam nou gewoon dus op elkaar gaan liggen etc gaat echt veel te ver.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:39 schreef Miss.X het volgende:
[..]
nee, achteraf klagen om die blauwe ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |