dus die kan voorlopig niet zitten door een kapotte aars?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gisterochtend trouwens met mijn vriendin
Ochtendsex door de week, nice.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gisterochtend trouwens met mijn vriendin
3jaar lang droog staan??? woww...quote:Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef nickk93 het volgende:
De topictitel zegt het al: Wanneer hebben jullie het voor het laatst gedaan, en met wie?
Laat ik bij mezelf beginnen: Mijn laatste keer is alweer een hele tijd terug, bijna 3 jaar geleden denk ik, met mijn ex. Het liep toen al niet zo lekker en twee weken later ging het uit, dus het was niet al te spetterend
Zeggen alle mensen die geen seks hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Seks.... Wat was dat ook alweer? ik geloof ruim 1,5 jaar zoiets.... Ach seks is toch overrated
pics.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:09 schreef -TheEye- het volgende:
Langer dan een maand geleden, echt te lang voor iemand als ik -.-
Hahaha was niet echt als opscheppen bedoeld. Meer als, ik ben iemand die heel veel houdt van sex en daarom is het voor mij te lang geledenquote:
Bij mij 1 jaar geleden.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef nickk93 het volgende:
De topictitel zegt het al: Wanneer hebben jullie het voor het laatst gedaan, en met wie?
Laat ik bij mezelf beginnen: Mijn laatste keer is alweer een hele tijd terug, bijna 3 jaar geleden denk ik, met mijn ex. Het liep toen al niet zo lekker en twee weken later ging het uit, dus het was niet al te spetterend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |