kettingzaagquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef matthijst het volgende:
Meteen naar het hakbijlenvak in de Karwei.
en de kettingzagenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef matthijst het volgende:
Meteen naar het hakbijlenvak in de Karwei.
Wij speelden vroeger altijd in de tuin van de buurman, wat een heldenbuurman was datquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef tralalala het volgende:
Wat ben ik blij met mijn buren zeg.
duhh, kadastraalquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat de PTT-king gelijk krijgt
jep want die kan in z'n eentje met z'n karige pensioentje nooit een schutting betalenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat de PTT-king gelijk krijgt
Die fiets die mijn vader nodig had voor zijn werk moest hij ook zelf betalen en dan was je niet klaar met een goedkoop GAMMA-fietsje(want die zakte na een half jaar door de assen heen met al die post). Was niet voor niets dat mijn vader zei"Wat je ook gaat doen als werk, nooit postbode worden".quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep.Ik heb afgelopen december post gesorteerd. Omdat het koud was was de koffie in de pauze gratis, maar normaal moet je die kopen. Echt, betalen voor de koffie op het werk, nog nooit zoiets sneus meegemaakt...
man jij bent net zo'n jankerd als die vent op tvquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Die fiets die mijn vader nodig had voor zijn werk moest hij ook zelf betalen en dan was je niet klaar met een goedkoop GAMMA-fietsje(want die zakte na een half jaar door de assen heen met al die post). Was niet voor niets dat mijn vader zei"Wat je ook gaat doen als werk, nooit postbode worden".
vertel dat lekker op je werk, dat soort verhalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Die fiets die mijn vader nodig had voor zijn werk moest hij ook zelf betalen en dan was je niet klaar met een goedkoop GAMMA-fietsje(want die zakte na een half jaar door de assen heen met al die post). Was niet voor niets dat mijn vader zei"Wat je ook gaat doen als werk, nooit postbode worden".
0 procentquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Proficiat!
U bent 68% de Rijdende Rechter!
Trovey heeft een zwaar leven gehad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vertel dat lekker op je werk, dat soort verhalen.
meester Frank Viquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Proficiat!
U bent 68% de Rijdende Rechter!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ai.. die man neemt een hoop woede mee z'n graf in.
Alleen de keukenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef xzaz het volgende:
Die vrouw moest thuisblijven, 3 meter heeft ze.
IK werk niet als postbode.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vertel dat lekker op je werk, dat soort verhalen.
Valt mee dat de uitspraak op pdf staat en dit dus slechts ter illustratie voor de uitzending is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
"Geen knoeiwerk of beun de haas."
Juridisch waterdichte uitspraak.
Hou van mij.quote:
Je vader was postbode in de crisisjaren 30? Tot aan 2005 was het een prima beroep, toen het TNT werd ging het de afgrond in.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
[..]
En nachtdiensten, en late diensten en vroege diensten(mee met de posttrein om te sorteren e.d. , mechanisatie zoals nu was er niet)....mijn vader was postbode en niet datgene wat nu de post rondbrengt.
nee, wel met cavalerie en een vuurpeloton.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef jaaapiooo het volgende:
Zou de mossel echt met een bijl gedreigd hebben?
Hij gaat het goed doen als mest voor een zure bommenkwekerij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ai.. die man neemt een hoop woede mee z'n graf in.
Je vader kreeg gewoon een maandelijkse fietsvergoeding.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Mayo... frietsaus zul je bedoelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bloembollen met mayonaise, alles.
Je wilt gelijk krijgen hèquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je vader kreeg gewoon een maandelijkse fietsvergoeding.
Het is toch zo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je wilt gelijk krijgen hè, mag je van mij hoor als jij dat zo graag wilt.
Je lult jezelf maar lekker je eigen gelijk aan.quote:
Kleding moest gewassen worden in het Deurzerdiep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bloembollen met mayonaise, alles.
Alleen ging dat op aan drank en hoeren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je vader kreeg gewoon een maandelijkse fietsvergoeding.
Vind ik nog luxe. Mijn vader was maar een simpele kok. We droegen vuilniszakken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Kleding moest gewassen worden in het Deurzerdiep.
tja ik snap die jongen wel.. want jij bent de eerste OOIT die ik hoor dat postbode vroegah een kut beroep was, wat kut betaalde met kut werktijden...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Je lult jezelf maar lekker je eigen gelijk aan.
twitter:RijdendeRechter twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 22:59:45Volgende week is in een nieuwe #RijdendeRechter de grote vraag wie er moet betalen voor een deuk in een caravan. reageer retweet
In welke tijd was je vader postbode?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Je lult jezelf maar lekker je eigen gelijk aan.
die ga ik volgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RijdendeRechter twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 22:59:45Volgende week is in een nieuwe #RijdendeRechter de grote vraag wie er moet betalen voor een deuk in een caravan. reageer retweet
Als je het nu over de tegenwoordige postbezorgers had, had ik je gelijk gegeven. Dat is inderdaad sappelen voor 8 euro per uur. Maar de ouderwetse postbode (ze bestaan nog, ook al is het een uitstervend ras) zit op ongeveer EUR 2300 bruto in de maand, en dan tel ik de TOT nog niet eens mee. En voor die fiets krijg je maandelijks een fietsvergoeding, die, als je tenimnste zelf je band kunt plakken, zeker kostendekkend is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
ik denk eerder dat wij jou aanspreken met apennaaier k_manquote:Op woensdag 4 september 2013 01:47 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk bizar dat ze die wandelende vrijetijdsmodewinkel voor heren op leeftijd steeds aanspreken met 'meester'. Wie spreekt nou iemand aan met z'n academische titel? Je spreekt de buurman toch ook niet aan met doctorandus? Het is alsof je op school zit. Meester, ik moet plassen!
Maar goed, ik stel voor dat jullie mij vanaf nu consequent aanspreken met ingenieur k_man.
Hij is aan het werk. Een arts of een hoogleraar benoem je ook bij zijn titel tijdens zijn werk.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:47 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk bizar dat ze die wandelende vrijetijdsmodewinkel voor heren op leeftijd steeds aanspreken met 'meester'. Wie spreekt nou iemand aan met z'n academische titel? Je spreekt de buurman toch ook niet aan met doctorandus? Het is alsof je op school zit. Meester, ik moet plassen!
Maar goed, ik stel voor dat jullie mij vanaf nu consequent aanspreken met ingenieur k_man.
PICS!quote:Op woensdag 4 september 2013 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
Binnenkort eens zien hoe het er nu uit ziet, is hier niet ver vandaan
Wat een onzin. Een arts spreek je niet aan met z'n titel - dokter is iets heel anders dan doctor. Je hoeft geen doctor te zijn om dokter te zijn, laat staan andersom. Ook verder is het hoogst ongebruikelijk om mensen aan te spreken met hun academische graad; professor is dan zo ongeveer het enige voorbeeld en geen erg zuiver voorbeeld, omdat die titel - in tegenstelling tot meester, doctor, doctorandus, ingenieur, etc. - altijd gekoppeld is aan een functie. Een jurist aanspreken met 'meester' is belachelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is aan het werk. Een arts of een hoogleraar benoem je ook bij zijn titel tijdens zijn werk.
Ben jij aan het werk op FOK!?
quote:Op woensdag 4 september 2013 01:47 schreef k_man het volgende:
die wandelende vrijetijdsmodewinkel voor heren op leeftijd
Ik moet nog wel even vinden waar het precies is, maar dat komt wel goed, als ik er dan in de buurt ben maak ik wel foto'squote:
Vertel dat maar aan Pieter van Vollenhovenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:47 schreef k_man het volgende:
Een jurist aanspreken met 'meester' is belachelijk.
quote:Mr. Visser zet zijn tanden in de onsmakelijke zaak van de heer van der Giessen. Zijn vrouw heeft haar kroon kapot gebeten op een kersenpit van een punt kersenvlaai. Kunnen de tandartskosten à ? 2700,- worden verhaald op het restaurant waar het stel het taartje bij de koffie bestelde?
Verder heeft de heer van den Berg overlast van steenmarters. Wat is de verantwoordelijkheid van de woningbouwvereniging?
En hoe kan mevrouw Rolloos de persoonlijke spullen van haar overleden vader terugkrijgen?
Bron
[/quote]quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Vanavond om 19:25 uur op NED2 is er weer een Recht in de Regio met de volgende onderwerpen:
[..]
[/quote]quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Vanavond om 19:25 uur op NED2 is er weer een Recht in de Regio met de volgende onderwerpen:
[..]
Hoe afgelopen?quote:
quote:In Barsingerhorn is de grote vraag: wie moet er betalen voor de deuk in een caravan? Ruud Kuntzel vindt dat Jaap Veldboer voor de kosten moet opdraaien. Hij heeft zijn caravan bij Jaap in de stalling staan en bij het eruit halen van de caravan stootte Jaap tegen een houten balk. Ruud gaat ervan uit dat Jaap goed verzekerd is. Maar op de voorkant van de stalling staat een enorm bord: Op eigen risico. Dus Jaap betaalt niets.
Ook dit seizoen behandelt Mr. Frank Visser weer zeer spraakmakende zaken waar mensen zelf niet uitkomen. Voordat hij zijn uitspraak doet, trekt hij het land in om de situatie met eigen ogen te bekijken.
En of, als je achteruit een caravan inparkeert, je de tekst op dat bord wel kunt lezen in spiegelbeeld in je verlengde buitenspiegels.quote:Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef OProg het volgende:
Klinkt als weer een topshow waarin we gaan kijken hoe ze een caravan uit de stalling rijden.
Ik heb niet gekekenquote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe afgelopen?
Lijkt me dat de winkel niet aansprakelijk gesteld kan worden. Pit in een kers is algemeen bekend, moet dat mens maar voorichtig bijten. Mss had ze wel een ondeugdelijke kroon.
lijkt een een duidelijke zaak die stalling is gewoon aansprakelijk, het ophangen van een bord betekent niet dat je opeens alles kan doen met de caravans die daar staan zonder dat je daar aansprakelijk voor bent.quote:
Dat dacht ik dus ook meteen. Maar ik ben geen Rechter, laat staan een rijdende. Lijkt me een leuke aflevering.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
lijkt een een duidelijke zaak die stalling is gewoon aansprakelijk, het ophangen van een bord betekent niet dat je opeens alles kan doen met de caravans die daar staan zonder dat je daar aansprakelijk voor bent.
zelfde geld ook voor gaderobes, als jij betaald om je jas ergens op te hangen en hij is vervolgens weg als jij hem komt ophalen dan is de gaderobe gewoon verantwoordelijk ongeacht hoeveel borden er hangen
zo lang zij het in beheer hebben zijn zij verantwoordelijk. Haalt hij zelf die caravan eruit en levert dat schade op.. tja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
lijkt een een duidelijke zaak die stalling is gewoon aansprakelijk, het ophangen van een bord betekent niet dat je opeens alles kan doen met de caravans die daar staan zonder dat je daar aansprakelijk voor bent.
zelfde geld ook voor gaderobes, als jij betaald om je jas ergens op te hangen en hij is vervolgens weg als jij hem komt ophalen dan is de gaderobe gewoon verantwoordelijk ongeacht hoeveel borden er hangen
Je hebt een rokje aan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Lekker drankje erbij, ik zit klaar.
Broekje, zeg ik niet.
Doe jij een shirtje aan je benen ja?quote:
Aan mijn benen niks. En nu effe opletten jongen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe jij een shirtje aan je benen ja?
Volgens mij heb je teveel wijn op Corrie.
Zal wel goedkoop zijn he.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:27 schreef OProg het volgende:
Van zo'n klerezooi als schuur voor stalling kan je niet zo heel veel verwachten lijkt me.
Kun je geen rechten aan ontlenen, aan zo'n bord.quote:
Dubbeltje eerste rij. Niet zeuren.quote:
Ik begrijp niet of dat iets uitmaakt? De verzekering heeft toch al betaald? Het ging om de premieverhoging.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:29 schreef tralalala het volgende:
Wie heeft die deuk er nou veroorzaakt
Hij zelf in zie ouwe zijn stalling geloof ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:29 schreef tralalala het volgende:
Wie heeft die deuk er nou veroorzaakt
Oké, even opletten dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp niet of dat iets uitmaakt? De verzekering heeft toch al betaald? Het ging om de premieverhoging.
Ik wacht op een opmerking van Specularium over zijn CDA-oogpunt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent altijd voor degene die ongelijk heeft.
Waarom moet die Ruud opdraaien voor een fout die die opa maakt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom moet die opa opdraaien voor een verhoging van de premie.. een beetje onredelijk van die kerel.
De verzekering heeft toch uitgekeerd?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom moet die Ruud opdraaien voor een fout die die opa maakt?
premie gaat omhoog, hoor ik netquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De verzekering heeft toch uitgekeerd?
Omdat Ruud waarschijnlijk een CDA'er is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom moet die Ruud opdraaien voor een fout die die opa maakt?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat Ruud waarschijnlijk een CDA'er is.
Zondagspet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:32 schreef tralalala het volgende:
Je pet zo wit kunnen houden.
Respect hoor
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gebeurd door vzk van caravanhouder.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Oh opa heeft wel de deuk gemaakt. Moet zijn verzekering het dan niet betalen?
Ja leuk, enzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de hele tijd het idee dat er stemvervormer is bij die Opa. Soort Undercover In Nederland gesprek met mensen die niet op tv willen.
Ja Karina, nu snap ik het dus helemaal niet meer hè...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Oh opa heeft wel de deuk gemaakt. Moet zijn verzekering het dan niet betalen?
Opa had ook kunnen zeggen, zoveel maanden gratis stalling ter compensatie. Ik vrees wel dat hij nu moet betalen namelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:32 schreef _JdM_ het volgende:
"Directie is niet aansprakelijk voor schade", terwijl hij zelf schade veroorzaakt.
Opa is niet verzekerd (=zijn verantwoordelijkheid, zijn fout.
Vond het wel netjes opgelost, Opa betaalt de verhoging...
Opa is niet verzekerd begrijp ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja Karina, nu snap ik het dus helemaal niet meer hè...
daarom ook dat petje; onherkénbaar!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de hele tijd het idee dat er stemvervormer is bij die Opa. Soort Undercover In Nederland gesprek met mensen die niet op tv willen.
Gebeurt wel vaker bij bejaarden, luister maar eens naar Paul Newman in zijn laatste jaren, gebroken stem.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ook. Vooral de Belgquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wat de jury hiervan vindt.
Had dus niet gehoeven. Maar dan is het alsnog redelijk dat opa die verhoging van de premie betaalt. Hij sloopt iets, hij moet lappen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is gebeurd door vzk van caravanhouder.
Barsingehoornquote:
Misschien ging het dak er wel door lekken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Maar zo'n deukje laten fixen, 3200 euro!!! ik had hem lekker laten zitten.
Niks mis mee, als je er maar afblijft. Maar je kunt toch niet zien of er asbest op ligt.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:36 schreef marcodej het volgende:
Als iets voor eigen risico is betekent dat niet dat die opa er maar ongestraft deuken in kan maken.
Dat ja. Diegene die iets met die caravan doet is er verantwoordeling voor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:36 schreef marcodej het volgende:
Als iets voor eigen risico is betekent dat niet dat die opa er maar ongestraft deuken in kan maken.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:
Dat is het ook. Al die schuren staan vol met caravans, je moet wat he.quote:
Joh.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het ook. Al die schuren staan vol met caravans, je moet wat he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |