kettingzaagquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef matthijst het volgende:
Meteen naar het hakbijlenvak in de Karwei.
en de kettingzagenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef matthijst het volgende:
Meteen naar het hakbijlenvak in de Karwei.
Wij speelden vroeger altijd in de tuin van de buurman, wat een heldenbuurman was datquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef tralalala het volgende:
Wat ben ik blij met mijn buren zeg.
duhh, kadastraalquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat de PTT-king gelijk krijgt
jep want die kan in z'n eentje met z'n karige pensioentje nooit een schutting betalenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat de PTT-king gelijk krijgt
Die fiets die mijn vader nodig had voor zijn werk moest hij ook zelf betalen en dan was je niet klaar met een goedkoop GAMMA-fietsje(want die zakte na een half jaar door de assen heen met al die post). Was niet voor niets dat mijn vader zei"Wat je ook gaat doen als werk, nooit postbode worden".quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep.Ik heb afgelopen december post gesorteerd. Omdat het koud was was de koffie in de pauze gratis, maar normaal moet je die kopen. Echt, betalen voor de koffie op het werk, nog nooit zoiets sneus meegemaakt...
man jij bent net zo'n jankerd als die vent op tvquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Die fiets die mijn vader nodig had voor zijn werk moest hij ook zelf betalen en dan was je niet klaar met een goedkoop GAMMA-fietsje(want die zakte na een half jaar door de assen heen met al die post). Was niet voor niets dat mijn vader zei"Wat je ook gaat doen als werk, nooit postbode worden".
vertel dat lekker op je werk, dat soort verhalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Die fiets die mijn vader nodig had voor zijn werk moest hij ook zelf betalen en dan was je niet klaar met een goedkoop GAMMA-fietsje(want die zakte na een half jaar door de assen heen met al die post). Was niet voor niets dat mijn vader zei"Wat je ook gaat doen als werk, nooit postbode worden".
0 procentquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Proficiat!
U bent 68% de Rijdende Rechter!
Trovey heeft een zwaar leven gehad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vertel dat lekker op je werk, dat soort verhalen.
meester Frank Viquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Proficiat!
U bent 68% de Rijdende Rechter!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ai.. die man neemt een hoop woede mee z'n graf in.
Alleen de keukenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef xzaz het volgende:
Die vrouw moest thuisblijven, 3 meter heeft ze.
IK werk niet als postbode.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vertel dat lekker op je werk, dat soort verhalen.
Valt mee dat de uitspraak op pdf staat en dit dus slechts ter illustratie voor de uitzending is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
"Geen knoeiwerk of beun de haas."
Juridisch waterdichte uitspraak.
Hou van mij.quote:
Je vader was postbode in de crisisjaren 30? Tot aan 2005 was het een prima beroep, toen het TNT werd ging het de afgrond in.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
[..]
En nachtdiensten, en late diensten en vroege diensten(mee met de posttrein om te sorteren e.d. , mechanisatie zoals nu was er niet)....mijn vader was postbode en niet datgene wat nu de post rondbrengt.
nee, wel met cavalerie en een vuurpeloton.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef jaaapiooo het volgende:
Zou de mossel echt met een bijl gedreigd hebben?
Hij gaat het goed doen als mest voor een zure bommenkwekerij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ai.. die man neemt een hoop woede mee z'n graf in.
Je vader kreeg gewoon een maandelijkse fietsvergoeding.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Mayo... frietsaus zul je bedoelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bloembollen met mayonaise, alles.
Je wilt gelijk krijgen hèquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je vader kreeg gewoon een maandelijkse fietsvergoeding.
Het is toch zo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je wilt gelijk krijgen hè, mag je van mij hoor als jij dat zo graag wilt.
Je lult jezelf maar lekker je eigen gelijk aan.quote:
Kleding moest gewassen worden in het Deurzerdiep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bloembollen met mayonaise, alles.
Alleen ging dat op aan drank en hoeren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je vader kreeg gewoon een maandelijkse fietsvergoeding.
Vind ik nog luxe. Mijn vader was maar een simpele kok. We droegen vuilniszakken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Kleding moest gewassen worden in het Deurzerdiep.
tja ik snap die jongen wel.. want jij bent de eerste OOIT die ik hoor dat postbode vroegah een kut beroep was, wat kut betaalde met kut werktijden...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Je lult jezelf maar lekker je eigen gelijk aan.
twitter:RijdendeRechter twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 22:59:45Volgende week is in een nieuwe #RijdendeRechter de grote vraag wie er moet betalen voor een deuk in een caravan. reageer retweet
In welke tijd was je vader postbode?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Je lult jezelf maar lekker je eigen gelijk aan.
die ga ik volgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RijdendeRechter twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 22:59:45Volgende week is in een nieuwe #RijdendeRechter de grote vraag wie er moet betalen voor een deuk in een caravan. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |