okquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:05 schreef aequus het volgende:
Ik krijg altijd koekjes van je ma nadat ik er geneukt heb.
Ow en niet geklikt
gr gr
Deze man weet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:05 schreef aequus het volgende:
Ik krijg altijd koekjes van je ma nadat ik er geneukt heb.
Ow en niet geklikt
gr gr
Screenshot.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:09 schreef KLTZK het volgende:
8.000.000.000 cookies nu
29.798.991,3 per seconde
Rechts kan je automatische dingen kopen he.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
godver, die uitspraken van oma ook die op je gemoed werken, waarom klik ik nog
ben te druk met klikken, kan nergens anders op letten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Rechts kan je automatische dingen kopen he.
Ja als je dan bijvoorbeeld wat cursors koopt, die wat voor je maken en dan weer wat anders gaat doen tot je weer wat cookies hebt voor een grandma ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ben te druk met klikken, kan nergens anders op letten.
IK HEB PER ONGELUK MIJN OMA VERKOCHTquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:16 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja als je dan bijvoorbeeld wat cursors koopt, die wat voor je maken en dan weer wat anders gaat doen tot je weer wat cookies hebt voor een grandma ofzo.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
IK HEB PER ONGELUK MIJN OMA VERKOCHT
serieus, ik wou een koekje verkopen, en nu is mijn oma ontslagen en krijg ik allemaal krantenkoppen over hoe een monster ik wel niet benquote:
ja, ik kap ermee hoor, dit evenaar ik nooitquote:
Hoequote:
doorklikken!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:24 schreef div-er het volgende:
Snap er niets van. Wat is het doel?
Heb nu al pijn aan mijn poot.
Gewoon klikken, dan rechts van die fabrieken kopen, en wachten, en dan nieuwe dingen kopen, en heeeel veel cookies krijgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:24 schreef div-er het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga voor de fabriek, en dan loopt hij vanzelf door terwijl ik iets aan mijn werk doe toch?
TOCH???
ja, dat moet je ook niet doen, want dan krijg je dit soort krantenkoppen:quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb m'n cursors, boerderijen en fabrieken weer verkocht maar m'n oma's durf ik niet te verkopen, straks worden ze boos
Als het nou iets was wat je uit kunt spelen ofzo...quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
dit is echt ongelooflijk verslavend, wat zijn wij mensen toch simpele wezens als je erover denkt he
Niet over nadenken danquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
dit is echt ongelooflijk verslavend, wat zijn wij mensen toch simpele wezens als je erover denkt he
Ja daarom, dat wil ik nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat moet je ook niet doen, want dan krijg je dit soort krantenkoppen:
[ afbeelding ]
ik ga hem nu laten lopen tot ik genoeg heb voor een mijn, want ik zit maar op 22 per secondequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:36 schreef Azorius het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn lullige 103.
nee, ik laat hem gewoon lopen nu en om de paar minuten kijk ik of ik al weer iets spectaculairs kan kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:54 schreef blow... het volgende:
Klikken jullie nog? Ik laat die dingen maar gewoon lopen, klikken is nutteloos vanaf 5 koekjes ps...
ik moet straks thuis weer helemaal opnieuw beginnen denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet nu al dat ik vanavond een uur of 2 later ga slapen dan gepland
Op dezelfde computer kun je wel verder lijkt me, maar als je er meerdere gebruikt is dat wel serieus kut jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik moet straks thuis weer helemaal opnieuw beginnen denk ik
ik heb thuis een andere computer dan hier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op dezelfde computer kun je wel verder lijkt me, maar als je er meerdere gebruikt is dat wel serieus kut ja
Nou ja, gelukkig kun je dan morgen weer verder...
Nee, Menu -> Export Savequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik moet straks thuis weer helemaal opnieuw beginnen denk ik
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, Menu -> Export Save
Menu -> Import Save
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, Menu -> Export Save
Menu -> Import Save
whoa, ik wou voor het alchemy lab gaan, maar misschien wacht ik toch maar tot de portalquote:
Als je nou een lab neemt kun je sneller een portal kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
whoa, ik wou voor het alchemy lab gaan, maar misschien wacht ik toch maar tot de portal
oooow.... temptation, temptation... ik denk dat ik dat maar doe toch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je nou een lab neemt kun je sneller een portal kopen
Uurtje? Ik begon 15 min voor ik dit topic maaktequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:03 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Wow, hoelang ben je al bezig??
Denken dat ik cheatquote:
en het niet delen met je medefokkers, wat ben jij voor een onmenselijk beest!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:07 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Denken dat ik cheat
Ik speel dit al dagen
Ik heb het ook maar van iemand in de GRTD SC in GC hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en het niet delen met je medefokkers, wat ben jij voor een onmenselijk beest!
Boven de dingen die je kan kopen staan upgrades (die plaatjes)quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef blow... het volgende:
[..]
hoe upgrade jij? Ik kan alleen meer kopen...
nicequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:16 schreef Topiek het volgende:
[..]
Boven de dingen die je kan kopen staan upgrades (die plaatjes)
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
BIJNA GENOEG VOOR EEN PORTAL! (ik koop steeds allemaal nutteloze zooi in plaats van te sparen, hoe confronterend)
ja iddquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Heb me eerste portal, gaat lekker vlot nu met cookies kan alweer bijna een 2e kopen.
10555quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:38 schreef VerdachtParkietje het volgende:
per klik krijg ik nu 127 194 en jullie?
ik klik niet meer en upgrade dat ook niet :pquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:38 schreef VerdachtParkietje het volgende:
per klik krijg ik nu 127 en jullie?
1274.8 maar ik heb BIJNA EEN PORTAL!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:38 schreef VerdachtParkietje het volgende:
per klik krijg ik nu 127 194 en jullie?
ik heb gewoon 1 cursor en een oma geklikt, daarna alleen wachten en nieuwe kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
1274.8 maar ik heb BIJNA EEN PORTAL!!
per seconde dus, niet per klik. klikken is voor noobs![]()
Nicee. Heb je liever time of portal?quote:
Ik koop nu times omdat de portal te duur is, en de time 30000x zo efficientquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef blow... het volgende:
[..]
Nicee. Heb je liever time of portal?
Ik wilde voor time sparten maar met maar 42 k cps is dat niet zo slim...
haha idd. Ik heb alles wat ik kon uppen maar geupgradee... Toch wel nice als je 1000 koekjes krijgt per klik ipv eentjequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik koop nu times omdat de portal te duur is, en de time 30000x zo efficientDalijk de times upgraden, maar dat kost 1 miljard :/
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:48 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Deze game gaat gewoon over van generatie op generatie
en ze worden een keer duurder bij elke aanschaf. zelfs voor mij te duurquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:46 schreef blow... het volgende:
[..]
haha idd. Ik heb alles wat ik kon uppen maar geupgradee... Toch wel nice als je 1000 koekjes krijgt per klik ipv eentje.
Oja:het kost 300 jaar om 150 portals te krijgen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:50 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Hier mijn zoon; voor je 18e verjaardag mijn cookies account.
ik ga zoveel oma's kopen dat ze niet meer in het plaatje passen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:53 schreef blow... het volgende:
Challenge: koop zoveel cursors dat 1 cursor duurder is dan een time machine.
dat is vanaf 50. Heb ik al gedaan. Als je er een koopt komt er een bij en vanaf dan kun je scrollen naar links en rechts.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ga zoveel oma's kopen dat ze niet meer in het plaatje passen.
ohquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:58 schreef blow... het volgende:
[..]
dat is vanaf 50. Heb ik al gedaan. Als je er een koopt komt er een bij en vanaf dan kun je scrollen naar links en rechts.
ja hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4.3 cookies per seconde. Is dat goed?
anderequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh
edit: ik had het niet eens door en ik had er al 59
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel koekies per minuut krijg je met een time machine?
dat zeg je alleen maar omdat jij nog geen tijdmachine hebt. (ik ook niet, verdomme)quote:
Hij slaat elke 60 sec opquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
Wat gebeurt er als je het scherm wegklikt? Overnieuw beginnen, of slaat hij echt op?
hij slaat elke 60 seconden op, dus als je een foutje maakt kan je niet ff snel uitzetten, maar je kan wel je save exporteren als text. voordat je iets uitprobeert.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
Wat gebeurt er als je het scherm wegklikt? Overnieuw beginnen, of slaat hij echt op?
Ehm oke, dus je kunt hem wegklikken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
hij slaat elke 60 seconden op, dus als je een foutje maakt kan je niet ff snel uitzetten, maar je kan wel je save exporteren als text. voordat je iets uitprobeert.
vast.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
1 miljard
Nu 73,3 per seconde
Je kan gewoon wegklikken, word opgeslagen. maar dan telt ie niet verderquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm oke, dus je kunt hem wegklikken?
Oke nice, thanksquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je kan gewoon wegklikken, word opgeslagen. maar dan telt ie niet verder
upgrades kopen en zo krijg je steeds sneller en meer koekjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:24 schreef div-er het volgende:
Het principe is echt kansloos, iedereen zit ook de maker te bashen dat het zo verslavend is en dat het zuigt maar dat ze niet kunnen stoppenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
upgrades kopen en zo krijg je steeds sneller en meer koekjes
Nopequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
is er ergens een ranglijst ofzo?
damnquote:
Portal upgradequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef blow... het volgende:
[..]
damn![]()
Wat raad je aan. Time machine kopen of portal upgrade? (2 keer zo efficient) als ik nu 1 time machine en 16 portals heb
mijn oma's bakken veul meerquote:
ik heb maar 1 oma meer dan jij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef Topiek het volgende:
Ik ga geen 16 miljoen betalen voor een oma
Geen cheat, gewoon elke cent meteen iets nieuws kopen, en 7 x gouden koekje op een rij halenquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Geen cheat, gewoon elke cent meteen iets nieuws kopen, en 7 x gouden koekje op een rij halendan heb je een minuut lang 7x je inkomen aan koekjes. en ik heb de achievments ook. maar een paar weken geleden waren er niet zo veel van die plaag dingen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef heywoodu het volgende:
En alles teruggelezen, jullie zitten nog mooi je leven te verneuken zie ik
Ja vertel dat maar tegen je stofzuiger ofzo, geloof er niks vanquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef Topiek het volgende:
[..]Ik doe tussendoor ook andere dingen hoor
Ok, het staat open op mn 2e scherm, maartochquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja vertel dat maar tegen je stofzuiger ofzo, geloof er niks van
Daarnaast ben je World of Warcraft goud aan het kopen en aan het Fokken, ok, chapeau, ik neem m'n woorden terugquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ok, het staat open op mn 2e scherm, maartoch
[ afbeelding ]
Waar zie jij WoW?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarnaast ben je World of Warcraft goud aan het kopen en aan het Fokken, ok, chapeau, ik neem m'n woorden terug
Waar kan ik een oma kopen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef Onnoman het volgende:
http://drop.notch.net/
mijn highscore = 1008
Hoeveel heb je nu per seconde?? Ik heb nu iets meer als een miljoen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:00 schreef blow... het volgende:
Boost 4x achter elkaar. Kk ga ts inhalen
je moet ook die gouden koekjes klikken. Ik krijg er wel vrij weinig maarja, net geluk.quote:
ik zit ff niet te spelen nuquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nu per seconde?? Ik heb nu iets meer als een miljoen.
Ik heb er pas 1 gehad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:04 schreef blow... het volgende:
[..]
je moet ook die gouden koekjes klikken. Ik krijg er wel vrij weinig maarja, net geluk.
leveren niets op idd...quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen heb ik ook nog m'n 20 oma's die 64 koekjes per seconde opleveren omdat ik ze niet weg wil doen
dat is maar een minuutje ofzo he.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
Ik kan overigens wel zo'n x7 gebruiken, ik zit al een half uur tussendoor dit kutspel te doen terwijl ik honger heb, tering. Toch wel licht verslavend dit.
Zin in een koekje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
Ik kan overigens wel zo'n x7 gebruiken, ik zit al een half uur tussendoor dit kutspel te doen terwijl ik honger heb, tering. Toch wel licht verslavend dit.
Tussendoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
Ja, klopt. Ik had er net ook één. Nu zag ik 'm weer, ik klikte erop, dat ding verdween, maar geen x7. FUCK.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:12 schreef blow... het volgende:
[..]
dat is maar een minuutje ofzo he.
Nee bedankt, ik ben nu geil.quote:
ik verkoop niet omdat dat mijn cursors minder effctief maakt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Alchemy labs en raketten ook weer verkocht, heb je niks aan als je eenmaal wat portals hebt
Oh die heb ik ook niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef blow... het volgende:
[..]
ik verkoop niet omdat dat mijn cursors minder effctief maakt.
ik wel en ook de upgrades. Toch handig als mijn cursors (ik dacht 400 000 nogwat) koekjes in een seconde binnentikken.quote:
wtfquote:
gewoon leuk jquery scriptje maken en kalar is keesquote:
Nee, legit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gewoon leuk jquery scriptje maken en kalar is kees
wat is legitquote:
ik klik al de hele tijd wNt ik krijg 1.2 m per clickquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb net for old time's sake weer even een minuutje zitten klikken
ja ja, baas boven baas, I get itquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:00 schreef blow... het volgende:
[..]
ik klik al de hele tijd wNt ik krijg 1.2 m per click.
maakt mij niet uit maar het helpt echt gigantischquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja ja, baas boven baas, I get it
Hoe krijg je 1.2 per click dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:05 schreef blow... het volgende:
[..]
maakt mij niet uit maar het helpt echt gigantisch
ik krijg er nog maar 7200 per klikquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:05 schreef blow... het volgende:
[..]
maakt mij niet uit maar het helpt echt gigantisch
dat is een 98 met 9 andere getallen erachter dus ik laat hem nog ff tikken tijdens het etenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik krijg er nog maar 7200 per klik
maar die tijdmachineverdubbelaar lijkt me wel wat, al weet ik nu al dat ik meteen een andere upgrade koop als ik genoeg heb
"Game.cookies =" werkt niet meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:19 schreef Topiek het volgende:
[..]
Want? Zolang het nog client based is is cheaten heel makkelijk.
Volgens een wiki, Game.Earn() wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
"Game.cookies =" werkt niet meer.
Omdat cookies.quote:
je moet cursor upgrades kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef heywoodu het volgende:
Net 85 cursors gekocht, maar die leveren totaal maar 467.5 op, terwijl ik volgens mij wel upgrades heb gedaan
Hoe kan het dan dat die bij jullie zoveel opleveren?
Ja maar die heb ik al, en meer zie ik er niet staanquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je moet cursor upgrades kopen.
ik zit ook maar op 11000 per klik hoor, dus ik weet ook niet hoe anderen dat doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik al, en meer zie ik er niet staan
je moet cursors upgraden én bijkopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zit ook maar op 11000 per klik hoor, dus ik weet ook niet hoe anderen dat doen
ja, dat ligt aan je hoeveelheid melk, en dat hangt weer af van hoeveel achievements je hebt. maar hoeveel ze bij mij bijdragen precies kan ik nergens terugvinden...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef EenKriek het volgende:
Hoeveel dragen die kitten helpers eigenlijk bij?
Hoeveel % heb jij dan? Ik zit op 156%quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat ligt aan je hoeveelheid melk, en dat hangt weer af van hoeveel achievements je hebt. maar hoeveel ze bij mij bijdragen precies kan ik nergens terugvinden...
ik op 148, maar ik heb bijna 100 oma's, en dat is weer een achievementquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Hoeveel % heb jij dan? Ik zit op 156%
Waarom zoveel oma'squote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik op 148, maar ik heb bijna 100 oma's, en dat is weer een achievement
102114213 koekjes, en ik ga NU de 100e kopen!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Hoeveel moet je inmiddels neerleggen voor zo'n ouwe tang dan?
Doe er eens puntjes tussenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
102114213 koekjes, en ik ga NU de 100e kopen!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
102114213 koekjes, en ik ga NU de 100e kopen!
sorry. als ik er nu nog een zou willen kopen (wat ik niet wil), zou het 117.431.345 zijnquote:
Je hebt wel alle oma upgrades hoop ik?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
sorry. als ik er nu nog een zou willen kopen (wat ik niet wil), zou het 117.431.345 zijn
je moet upgraden. Mijn 52 oma's producerwn 12 keer meerquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Daar word ik ook niet echt rijker van
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
sorry. als ik er nu nog een zou willen kopen (wat ik niet wil), zou het 117.431.345 zijn
uhm... ja!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Je hebt wel alle oma upgrades hoop ik?
nee, ik had ze zowaar allemaal alquote:
ik heb em. 12 mil per sec ongeveer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:45 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alleen nog maar de hele dure upgrades
Ah, ik 7, en ik ga maar met 250 - 300k per klik?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:47 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb em. 12 mil per sec ongeveer.
0.12 m haha. Zit nu op 0.364quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:46 schreef Topiek het volgende:
blow, hoe kan jij een miljoen per klik hebben? Ik heb alle cursor upgrades, en heb het rnog niet.
zie post hierboven. Ik ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ah, ik 7, en ik ga maar met 250 - 300k per klik?
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:48 schreef blow... het volgende:
[..]
0.12 m haha. Zit nu op 0.364
Sorry, zei ik 1.2 m?
Misschien omdat je meer melk hebt? Daardoor krijg je ook meer upgrades toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik krijg ineens allemaal oma-upgrades die ik kan kopen, dus ik had ze toch niet allemaal.
melk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer melk hebt? Daardoor krijg je ook meer upgrades toch?
Ik heb er 16.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
Ik kom terug van eten en heb nog steeds geen time machine
hmm, kweenie, zou kunnen. ik ben nu van alles 50 aan het kopen (fabrieken, boerderijen etcetera) en dat unlockt steeds een achievement. (mijn god, ik zie wat ik typ en ik denk alleen maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer melk hebt? Daardoor krijg je ook meer upgrades toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |