ik klik niet meer en upgrade dat ook niet :pquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:38 schreef VerdachtParkietje het volgende:
per klik krijg ik nu 127 en jullie?
1274.8 maar ik heb BIJNA EEN PORTAL!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:38 schreef VerdachtParkietje het volgende:
per klik krijg ik nu 127 194 en jullie?
ik heb gewoon 1 cursor en een oma geklikt, daarna alleen wachten en nieuwe kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
1274.8 maar ik heb BIJNA EEN PORTAL!!
per seconde dus, niet per klik. klikken is voor noobs![]()
Nicee. Heb je liever time of portal?quote:
Ik koop nu times omdat de portal te duur is, en de time 30000x zo efficientquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef blow... het volgende:
[..]
Nicee. Heb je liever time of portal?
Ik wilde voor time sparten maar met maar 42 k cps is dat niet zo slim...
haha idd. Ik heb alles wat ik kon uppen maar geupgradee... Toch wel nice als je 1000 koekjes krijgt per klik ipv eentjequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik koop nu times omdat de portal te duur is, en de time 30000x zo efficientDalijk de times upgraden, maar dat kost 1 miljard :/
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:48 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Deze game gaat gewoon over van generatie op generatie
en ze worden een keer duurder bij elke aanschaf. zelfs voor mij te duurquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:46 schreef blow... het volgende:
[..]
haha idd. Ik heb alles wat ik kon uppen maar geupgradee... Toch wel nice als je 1000 koekjes krijgt per klik ipv eentje.
Oja:het kost 300 jaar om 150 portals te krijgen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:50 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Hier mijn zoon; voor je 18e verjaardag mijn cookies account.
ik ga zoveel oma's kopen dat ze niet meer in het plaatje passen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:53 schreef blow... het volgende:
Challenge: koop zoveel cursors dat 1 cursor duurder is dan een time machine.
dat is vanaf 50. Heb ik al gedaan. Als je er een koopt komt er een bij en vanaf dan kun je scrollen naar links en rechts.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ga zoveel oma's kopen dat ze niet meer in het plaatje passen.
ohquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:58 schreef blow... het volgende:
[..]
dat is vanaf 50. Heb ik al gedaan. Als je er een koopt komt er een bij en vanaf dan kun je scrollen naar links en rechts.
ja hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4.3 cookies per seconde. Is dat goed?
anderequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh
edit: ik had het niet eens door en ik had er al 59
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel koekies per minuut krijg je met een time machine?
dat zeg je alleen maar omdat jij nog geen tijdmachine hebt. (ik ook niet, verdomme)quote:
Hij slaat elke 60 sec opquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
Wat gebeurt er als je het scherm wegklikt? Overnieuw beginnen, of slaat hij echt op?
hij slaat elke 60 seconden op, dus als je een foutje maakt kan je niet ff snel uitzetten, maar je kan wel je save exporteren als text. voordat je iets uitprobeert.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
Wat gebeurt er als je het scherm wegklikt? Overnieuw beginnen, of slaat hij echt op?
Ehm oke, dus je kunt hem wegklikken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
hij slaat elke 60 seconden op, dus als je een foutje maakt kan je niet ff snel uitzetten, maar je kan wel je save exporteren als text. voordat je iets uitprobeert.
vast.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
1 miljard
Nu 73,3 per seconde
Je kan gewoon wegklikken, word opgeslagen. maar dan telt ie niet verderquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm oke, dus je kunt hem wegklikken?
Oke nice, thanksquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je kan gewoon wegklikken, word opgeslagen. maar dan telt ie niet verder
upgrades kopen en zo krijg je steeds sneller en meer koekjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:24 schreef div-er het volgende:
Snap er niets van. Wat is het doel?
Heb nu al pijn aan mijn poot.
Het principe is echt kansloos, iedereen zit ook de maker te bashen dat het zo verslavend is en dat het zuigt maar dat ze niet kunnen stoppenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
upgrades kopen en zo krijg je steeds sneller en meer koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |